Új hozzászólás Aktív témák

  • DNReNTi

    őstag

    Sziasztok

    Van baj. :D
    Az alany egy '88-as E Kadett. Ferde, 1.2 benzin.

    Tegnap menet közben a kocsi elkezdett dübögni és jobbra húzni, szerencsére pont egy parkoló mellett, így félreálltam. Körbenéztem mi a gond. A jobb első kerék a sárvédőív végében van, a közepe helyett, és az autó jobb eleje látványosan lelóg. Tekintettel arra, hogy pont a délutáni csúcs és köd volt, jobbnak láttam otthagyni az autót ahol van. Ma felhívtam a legközelebbi szerelőt - szerencsére vagy 500 méter - gondoltam odáig hátha kibírja, és eldöcögök vagy öttel. Na hát nem bírta. :D Kábé 3 métert sikerült megtenni, aztán kiment a sebváltó, vagy a kuplung, mert többé nem mozdult meg. Két srác segített visszatolni a parkolóba, akkor láttam, hogy egy méretes olajtócsa van a kocsi helyén. Kajak ilyen szerencsétlen vagyok, hogy egyszerre két tök független súlyos hiba jön elő, vagy lehet összefüggés? Szakember még nem látta, egyáltalán mi lehet a gond? Amennyire tudtam alánéztem, a rugó egyben van, a kerék fordul, kormányozható. A kuplung úgy működik mint eddig, nem lett keményebb/puhább, és a pedál sem esik be. A váltó a fokozatba bemegy, de ennyi. Olyan mintha üresbe lenne. Félek attól, hogy ennek meszeltek, ez az autó akkor se nagyon ér többet 100e-nél ha működik, így meg totálkáros. :D Mik a kilátások így látatlanba? Kezdjem írni a szöveget használtautóhura? :D

    but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

Új hozzászólás Aktív témák