-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #33801 üzenetére
Nem értem én ezt a dolgot a méretekkel - vagy mégis, majd megmondjátok
Alapvetően a 15" meg 16" az a gumi belső mérete, a külső sanszosan ugyanakkora, mert a 16-osra alacsonyabb falút raksz, hogy beférjen, nem?
A 15-ös így ballonosabb, ami komfortosabb, nem?
Mármint rossz úton.
Vezetéstechnikailag nem tudom, de gondolom keményebb a kisebb oldalmagasságú, vagyis precízebb talán.
Vagyis komfortilag és árilag jobb a 15-ös, kinézetre meg a 16-os?
Kérdem ezt úgy hogy volt trabantom, utána meg csak 175/70 r13-as gumis autóm.Postázást nem vállalok.
-
Kickass
őstag
válasz trassher #33801 üzenetére
Ez a 16os ültetés nélkül bután nézne ki. A 15ös meg egy legalja bazinehéz vacak, fel nem raknám.
Lökj fel 15ös acélokat fesd le szépen őket feketére, a maradék lóvét meg költsd valami fasza gumira, nem te leszel a menő csávó a diszkó előtt, de egy tempós kanyarban fényéveket versz majd a peresgumis nagyfelnis kollegára aki a kátyúkat meg csatornafedeleket kerülgeti nehogy defektet kapjon.
-
7Sony7
addikt
Jó, hogy én ebből már kinőttem. A múltkor ment előttem egy honda, ültetve, peres gumikkal, 35-el, lakott területen, rossz úton.
Mér megy ez ilyen lassan?-megelőztem.
Akkor látom, a srác pattog benne, mint kecskesz@r a deszkán. Vicces volt.-
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Markizmark #33811 üzenetére
-
trassher
addikt
Amit írsz egyértelmű, a kérdés az hogy szebb e annyival a 16-os amennyivel kényelmetlenebb. Ha nagyságrendekkel pattogósabb akkor tárgytalan, épp ezért is kérdeztem hátha van itt valakinek összehasonlítási alapja.
Kickass: Most is fekete acélfelni van az autó alatt és hát nem épp szívderítő a látvány. Sötétkék autó fekete felnivel, mintha a mad max-ből szabadultam volna.
Azért a /50-es vagy /55-ös gumi nem egy agyhalál szerintem ha azt nézem hogy /65 a téli gumi. A másik érv pedig a fekete ellen az hogy sötét autó alatt jobban mutat az ezüst felni, van kontraszt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
Ballonossagot alapvetöen nem a coll meret adja meg, hanem a "peres" szam [link]
Ha szelesebb, nagyobb a gumi nagyobb felületen is tapad, ez szaraz idöben nagyobb stabilitast ad a kocsinak.
Szerintem a 16 coll egy jo meret. Nem hiszem, hogy 15 höz kepest jobban razna sokkal, viszont sokkal mutatosabb. En 17" gumin gondolkoztam de elvetettem....a 16 es 17" gumi meret között a nyari guminal dupla az arkülönbseg na ennyit nekem nem er
(#33798) trassher: 16" ra +1 szavazat
Teli gumi kerdeshez meg: Anelkül, hogy barkit megsertenek, nekem ezek a vasarloi velemenyek, hogy "jol tapad", meg "jol felment egy emelkedön" nem mondanak semmit. Alapvetöen mihez hasonli az ember mondjuk egy uj teli gumi vasarlasanal? Aprilisban levette a regi, felkemenyedett, kopott teli gumit es egy nyari szezon utan, nyari gumi utan, novemberben felrakatja ra az ujat (ami puha es max profilos)....persze, hogy azt fogja mondani, hogy huuu de jo. Vagy ez a felment ilyen olyan emelkedön....hat lehet ha feltesz egy masik gumit azzal sokkal simabban felmegy ugyanott meg a 2x olyan meredek lejtön is....maximum extrem dolgokat lehet eszrevenni igy laikusan szerintem (nagyon vacak es jo gumi közötti a különbseget/ teli es nyari gumi között különbseget). Ezek a velemenyek max ugy lennenek mervadoak szerintem, hogy valaki felrakatja a gumissal az egyiket, hasznalja, aztan rögtön a masikat, hasznalja....na igy azt mondom van alapja a "jo" vagy "nem jo guminak"
Ezek a tesztek meg persze, biztos hogy a reszrehajlasosak....de nekem pl nem is ez a lenyeg. Ha tudom, hogy az adott gumi benne van a tesztelt "nagy nevek között" es ott nem is irtak semmi kirivo hianyossagot az nekem eleg. (ergo, hogy elsö vagy 5. nekem tök mind1). De en az ilyen egyeb kis markakban nem bizom. Biztos van ott is jo, de nekem ez a lutri kategoria. Ha ne adj Isten 2 cm mulik, hogy kicsuszol a kamion ele, vagy elütöd a gyalogost, akkor en ugy vagyok vele, ha premium marka van a kocsimon, akkor ha a baj be is következeik, legalabb azert nem sirankozhatok, hogy na bezzeg, ha nem sporoltam volna par ezer forintot a noname gumin lehet, hogy nem törtenik meg a baj....mert ha mondjuk egy michelin/conti/pirelli/hankook... van a kocsin, akkor azzal az 5-10 cm kevesebb lett volna a fektav, vagy epp nem csuszott volna meg a kocsi.
Es mondom ezt ugy, hogy most nekem is valami noname van, ami a gumis szerint nem rossz, mert nem tudom melyik nagyobb gyartonak az almarkaja es egeszen uj gumi (ezt is adtak a kocsihoz). Igy most ezt rakta fel es nem erzek semmi rosszat....de nem bizom bennük akkor sem csak egyszerüen most minden egyszerre nem fer bele a keretbe
Ettöl függetlenül egy ilyen nagy gumiteszte en is szivesen olvasnek...pl egy ilyen Aurora mit tud a Conti/Michelin/Pirelli...mellett...lehet felnek az eredmenytöl
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #33816 üzenetére
Egy szóval nem mondtam hogy a ballonosság és a belső méret összefügg
Azt mondtam, azért ballonosabb a kisebb, mert a nagyobbnak kisebb az oldalmagassága, ha ugyanakkora a külső méret (hogy beférjen a helyére).
2-5-10 centivel korábban megállsz, nem bízol a kisebb nevekben, és ha komolyabbat veszel, nem mondod hogy nem tettél meg mindent: a többiekben megbízol? Azt nem fogod mondani hogy miért nem mentél 5-tel lassabban, akkor az 1-2-5-10 méter lett volna, illetve miért nem maradtál le 3 méterrel jobban?
Szóval nézőpont kérdése, de én elsőre nem biztos hogy a fos autómat / gumimat okolnám, hanem magamat, hogy miért nem tettem meg vezetésileg mindent. (tudom, lehet a másik is hibás, és te erre is gondolsz)
Abban megbízol hogy megadják az elsőbbséget? Abban kevésbé kellene mint egy érzésre jó de kevésbé neves gumiban. Tapasztalat, statisztika, stb., szerintem ez nem kérdéses, hogy több baleset van hülyék miatt mint kisebb nevű gumi miatt.
Ne érts félre, semmi bajom a döntéseddel, valahol ez is lenne a normális, csak hát a fizetéseknél is az lenne a normális amit ti kaptok.
Szóval szerintem sokkal többet számít hogy normálisan, óvatosan, körültekintően vezess, figyelj a sok hülyére, sokkal többet segít hogy megúszd a dolgot, mint egy picit jobb gumi.
Továbbá figyelembe kell venni a lehetőségeidet, azt, hogy mi van alattad, és mindjárt sokkal jobb eséllyel megúszod a dolgokat. Ha figyelembe tudom venni előzésnél, hogy csak 60 lóerőm van, akkor azt is fogyelembe tudom venni, hogy az egész autóm gagyibb mint a tied (és a tiednél is van sokkal jobb), és ha nem akarok 110%-on menni, de még 100-on sem a hóban, csak elég a 70 vagy 50, na az növeli igazán a biztonságot.
Egy a lényeg, tudd hogy mit tud az autód, és annak megfelelően közlekedj vele. Ha jobb gumid van, mehetsz gyorsabban, az biztos, és tudom, igen hosszú utakat mész, így ez nálad kiemelten fontos, így meg is értem az álláspontod.
De akkor is többet hoz az óvatos vezetés a valamivel jobb guminál - és itt nem a tényleg gagyi gumiról van szó.
Lehet vigyorogni az Aurorán, ami a Hankook korábbi modellje, míg nincs teszt, csak az érzésre lehet hagyatkozni.
Írtam, volt már többféle kisebb márkás gumim, óriási a különbség köztük.
Vagyis van tényleg gagyi, de nem mind az.
Lehet, ez lemarad 10-20 százalékban az elsőktől, de abban is biztos vagyok, van olyan ami 50-60%-ban marad le, és van olyan nagy márka is, amitől egyáltalán nem marad le, sőt.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
Persze ebben mind egyetertek es azt is irtam, hogy ez csak egy gondolkodasi mod, en igy gondolkodom, de siman adom, hogy ez nem feltetlen a tuti
En ugy gondolkodom, hogy gumibol pl., meg tudom venni a lehetö legjobbat. Azzal nagyon melle nem nyulok. Az lehet, hogy egy pl Aurora kb hasonloan jol viselkedik, mint egy "nagy marka", de azt nehezebben tudom elkepzelni, hogy mondjuk jobban. Mig forditva, hogy a "nagy marka" jobban teljesit azt könyebben el tudom kepzelni. Ez az a bizalom amiert en hajlando vagyok többet fizetni.
Egy adott szituaciobol viszont azon agyalni, hogy mehettem volna 5 el lassabban ez nekem feleslegesnek tünik.....mindig mehettem volna 5 el meg még 5 el meg még 5 el lassabban.....nekem ez a a felesleges kategoria. Akkor arrol is beszelhetünk, hogy ha reggel nem ülök az autoba....
Van egy szitu, en ennyivel mentem, ö ennyivel, ez es ez törtent. Pont. Ebböl a helyzetböl akkor hozom ki a maximumot, ha a kocsim a lehetö legjobb allapotban volt (fek/gumi...akarmi). Ettöl meg lehettem en a hülye, vagy a masik, de mas tenyezön nem kell ragodnom.De megegyszer...ez csak filozas...en igy, Te ugy latod es biztos van mas aki meg megint mashogy
Lehetesögek meg megint egy mas kerdes....de ezt igy is irtam eddig is. Aki az alapvetö dolgokat nem teszi meg a masok biztonsagaert azt elitelem (pl nem az utviszonyoknak megfeleö gumi). Aki viszont ezt megteszi az rendben van. Mindenkinek masok a körülmenyei. Nekem nyilvan nem kell gyereket nevelnem egyelöre, nem kell idös szülökröl gondoskodnom stb... Igy könnyebben dönthetek ugy, hogy pl többet költök a gumira (marmint a kocsira ). ....de soha nem irtam egy fel rossz szot sem arra aki odafigyel az alapvetö dolgokra, csak a költsegeket mashogy kell elosztania ezert a lehetö leginkabb költseghatekony megoldast keresi.
De ettöl függetlenül leirom amin gondolkozom, mert erre valo szvsz a forum Aztan vannak dolgok amiben tartom magam a velemenyemhez es vitatkozom, mert nem gyöz meg az erv es van amikor valtoztatok, mert igazat adok masoknak
Ebben a storyban pedig most az alapvetö dolog a telen teli gumi....hogy milyen? Jo kerdes en a marketing aldozatakent hiszek a nagy markakban es azok altal nyujtott nayobb biztonsagban
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #33818 üzenetére
Az alapvető különbség köztünk nem is abban van hogy te a legdrágább gumit szeretnéd, én meg csak simán olyat szeretnék ami jó, de mellette "olcsó".
A különbség ebben rejlik:
Van egy szitu, en ennyivel mentem, ö ennyivel, ez es ez törtent. Pont. Ebböl a helyzetböl akkor hozom ki a maximumot, ha a kocsim a lehetö legjobb allapotban volt (fek/gumi...akarmi)
Aki az alapvetö dolgokat nem teszi meg a masok biztonsagaert azt elitelem (pl nem az utviszonyoknak megfeleö gumi).Én is úgy vagyok ezzel, hogy minden tőlünk telhetőt meg kell tenni, és elítélem azt aki ilyen irányú gondatlanságból kifolyólag (rossz fék, ócska gumi) kárt okoz.
Csak én ezt úgy ítélem meg, hogy sokkal nagyobb gondatlanság ha nem a lehetőségeihez mérten vezet, mint hogy nem telik téli gumira.
Évekig nyárim volt télen is, de soha nem történt semmi, mert úgy mentem, tudtam, nyárim van, hát nem mentem 50-nel, csak lassabban, ha nagy hó volt, és feltétlenül mennem kellett, előbb fékeztem, és kisebb intenzitással. (tudom hogy ez nem érv, meg nem mindig kivitelezhető, de itt a hozzáállás a lényeg).
Lényeg a lényeg, szerintem sokkal többet számít hogy hogy vezet az ember, minthogy mennyivel jobb a gumija, legyen az nyári-téli különbség is.
Én úgy vagyok vele, hogy egy helyzetből a vezetésemmel hozom ki a maximumot, és a vezetésemmel tehetek a legtöbbet a mások biztonságáért, mindaddig, míg nem a lehető legjobb technikával rendelkezem (bár ott is számít).
Vagyis az emberi tényező véleményem szerint sokkal többet számít, mint a műszaki, mindamellett utóbbi természetesen szintén nem figyelmen kívül hagyható.
El lehetett jutni Ladával, nyári gumival is A-ból B-be, ha az emberi tényező megfelelő (az autónak, az útviszonyoknak megfelelő) volt.
Nálad az emberi tényező bekalkulását hiányolom, bár tudom, te sem úgy gondolod, hogy az nem számít.
Túlzottan lesarkítod a dolgot a műszaki dolgokra. Lehet hogy ezt úgy érted, hogy mindig a maximálisat kihozva az emberi tényezőből, de ez mindaddig nem jön le, míg pl. azt írod, akkor hozod ki a maximumot egy helyzetből, ha az autód a legjobb állapotban van.
Magyarán, lehet hogy ugyanúgy gondoljuk, csak nekem jó egy olcsóbb gumi is, és ezért én úgy fogalmazok, hogy lehet jó egy kevésbé neves de jó gumi is, de az emberi tényező az elsődleges.
Te előrébb helyezed a jó gumit, én előrébb helyezem a körülményeknek megfelelő vezetést.
Még egyszer, lehet, ez nálad alap, csak nem írod.
Vagyis nálad az első hogy a lehető legjobb legyen az autód, és így használod az adottságainak megfelelően, de nem kevés embernél meg az anyagiak az elsők (meg bizonyos körülmények, hogy lakótelepen nem tudja hova tenni a téli gumit nyáron - bár van bértárolás, és akkor ez megint anyagiak), és az adott lehetőséghez alkalmazkodva használják a lehető legfelelősségteljesebben az autót.
Akkor van gond, ha ez az összhang nincs meg.
És mire jutottunk?
Te szeretnéd a legjobbat az autódra, más is, csak nem teheti meg, ezzel nincs gond.
csak alkalmazkodni kell a körülményekhez, az adja az igazi biztonságot (szerintem).
És akkor ha már itt tartunk, szerintem ez is fontos lenne, hogy minél többen megosszák az ilyen irányú tapasztalataikat, legyen az olcsóbb vagy drágább gumi.
Mert te is szívesen vennéd gondolom ha valaki leírja, hogy neki volt ez is meg az is a top3-ból, és ez jobban bevált mint a másik.
De nézzük a másik oldalt is, mert ott is vannak elegen.
Ha csak azt írjuk, szerintem csak a top3 a jó, mert akkor tettem meg mindent, azzal nem segítünk annak, aki csak az olcsóbban tud gondolkodni.
Mindaddig mig csak azt olvasni, hogy top3 és semmi más, addig akinek van is tapasztalata sokféle alacsonyabb árú márkával, nem fogja leírni a tapasztalatait (hacsak nem olyan hülye mint én), mert egyből jön a lehülyézés, hogy hogy mer ilyet leírni hogy jó választás egy nem top3 gumi, meg akarja ölni a másikat, stb.
Ne vedd magadra, nem rád értem (és a továbbiakat sem), de ha őszinték vagyunk, ez már népszokássá vált sajnos, és nem kifejezetten csak erre a topicra értve.
És ha megnézed, a lehülyézés nagyon sokszor nem saját tapasztalaton alapul, csak értesüléseken / elméleten stb. (nem csak gumi téren, általánosságban).
Van benne igazság hogy általában a drágább jobb, de szerintem tiszteletbe kellene tartani, hogy ha valaki azt kérdezi, hogy milyen olcsó gumit vegyen, mert drágára nem futja, de szeretne télit mégis, akkor azt nem véletlenül teszi. Abban is van igazság, hogy ha esetleg sikerül rábeszélni egy drágábbra, az megmentheti egy adott helyzetben. De úgy vélem, abban az adott helyzetben a körültekintő, megfontolt vezetéssel többszörösen is kompenzálható az esetlegesen gyengébb gumi.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
Huu de filo lett itt az Opel topicban Nehez kerdes ez ertjük egymast szvsz, csak el is beszelünk egymas mellett
Csak egy zaro gondolat.
Az alapvetö, hogy ovatosan vezet az ember es ez a legfontosabb, nem a gumi. Nem azt irom, ha top gumid van nyomod neki, ha nem nem. En abbol indulok ki, hogy megprobalok mindig ovatosan a körülmenyekhez merten vezetni (gumitol, fektöl, mindentöl függetlenül....de az ember hibazik, faradt, elbambul, valami veletlen megtörtenik....akarmennyire ovatos. A szituacio meg kialakul.
Pl: mesz a ladaval nyari gumival telen, 50 m es követesi tavolsaggal 30 al....nagyon ovatos vagy, nagyon vigyazol......de, kicsuszik eled a semmiböl egy biciklis, mert elesik....ennyi....es nem allsz meg...hiba mesz nagyon lassan, hiaba tartasz a masik autotol 50m tavolsagot. Es ebben a helyzetben van az, ha jobb a gumi megall akar 3 cm el hamarabb es nem ütöd el. Ezt ertem a szituacio alatt. Es ilyenböl 1000et lehetne felsorolni.
Szoval szerintem is a legfontosabb az emberi tenyezö es a körültekintes, de ez nem eleg, mert Te a kocsiban hozzateszed a törtenesek 60% at mondjuk, a többit a technika es a többiek.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #33820 üzenetére
A többiek....
-
gban
Közösségépítő
válasz Declare #33821 üzenetére
Biciklis, Lada: és még te is leszel a hibás, mert nem volt téli gumid
Pedig ez egy nem kiszámítható esemény volt, és igazából nem te voltál a hibás, mert az út- és autóviszonyoknak megfelelően vezettél. De a jog ezt felülírja. Csakúgy mint az ittasságnál, telefonálásnál.
Nem azt mondom hogy elfogadható dolgok, csak akkor is nonszensz, hogy ha telefonálok, mert szül az asszony, és eggyel gurulok, akkor is én vagyok a hibás, ha belémszáll valaki hátulról 100-zal.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz Markizmark #33820 üzenetére
gusztustalan
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
trassher
addikt
válasz Kickass #33825 üzenetére
Gyári felnikkel kezdtem a keresgélést de ami nekem tetszene az általában 5x110-es. Időm még van keresgélni, sima dísztárcsával meg nem fogok molyolni hogy mikor hagyom el, mikor veszik le. Lehet szétkéne nézni h astra felnik között is, bár amilyen szerencsém azok nem lesznek jók méretben.
Szerk.: H meg 5 csavaros, fuck yeah
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz trassher #33826 üzenetére
Na ne aggodj en ugyan ezt az utat jarom Gyari felni nincs 16 os meretben ami tetszik, 17 es meg a gumi miatt nem veszek....utanngyartottat talaltam, tetszett is, mindenki azt mondta sz@r kinai....markas felnit is talaltam....csak nem olyan meretben ami nekem kell szoval jah...fuck yeah...
-
-
amargo
addikt
válasz Declare #33818 üzenetére
Erről ez a videó jut eszembe:
speed ad - mistakes“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Declare
őstag
válasz amargo #33834 üzenetére
Ez joo de a szituacio is mennyire tipikus...elnez jobbra balra, aki jön a fö uton az is azt gondolja, hogy jolvan lat, nem jön ki, erre egyszer csak elindul amikor mar közel van...
(#33835) trassher: Hat meg izlesek es pofonok, azert egy szep felni meg egy disztarcs anem összehasonlithato kategoria szerintem. Plane amikor meg a gyorskötözö is ott figyel rajta
Amugy nezd meg meg esetleg a struktur felniket (nem tudom pontosan hogy irjak, vagy ez e a hivatalos neve ) [link]. Nekem ilyen van most az opelen es tavolrol tenyleg olyan mintha felnin lenne. Ezt szeretnem telire meghagyni es nyarinak meg valami szep kis felnit.
Meretben nem tudom talalsz e jot, ez ugye H astrara valo, de biztos van mas kiosztassal is. -
-
Ablakos
őstag
válasz realmadrid #33837 üzenetére
Nem zavar be a kiegyensúlyozottságba? Nem nehéz, de csak van tömege a műanyagnak is.
-
AMD Power
titán
válasz Ablakos #33838 üzenetére
Észre sem veszed.
realmadrid Nekem már volt ilyen sajnos. Bár nem 130-nál hanem olyan 70-nél. A lámpánál álló kocsiba belegurult. Ne tud meg....
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Findzs
addikt
válasz trassher #33831 üzenetére
én is dísztárcsát használok a felni nekem sokba kerülne
itt van kép is: [link]
én nem vagyok hajlandó gyors kötözővel erősíteni, hogy néz már az ki
eddig mindig dísztárcsáim voltak a kocsijaimon de még csak 1 dísztárcsát hagytam el, az nem gyári volta lopástól én is tartok bár nekem a kocsi éjszakára garázsban van
régóta keresek ilyen dísztárcsát mint ez [link] ami gyári és kerékcsavarral rögzíthető, de sajna 15" -ban 4/100 -ban még nem láttam ilyet, pedig ez lenne a tuti"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Findzs #33840 üzenetére
Ez a struktur felni, amit linkeltel! Ez van nekem is, de ezt sem kerekcsvarral rögzited, csak ugy nez ki Ugyan ugy pattintod ra mint a sima disztarcsat, csak mögötte nem latszik a vas felni, mert az is ilyen küllösre van megcsinalva (amit linkeltem az elöbbi hsz ben kepet az ez. Nezdd meg.)
A gyorskötözö szerintem is gaz anyum kocsijan telen vasfelni van disztarcsaval....nem erzni rezonanciat, nem repült meg le soha....nincs semmi baj a disztarcsaval (a hszek alapjan: ha nem debreceni az ember ) ....csak azert van sokkal szebb megoldas is
-
Findzs
addikt
válasz Declare #33841 üzenetére
igen láttam amit linkeltél
ezt írják:
"Eladó a képeken látható OPEL struktúr felni, dísztárcsával"
tehát a struktúr felni az egy lemezfelni ami úgy van kialakítva, hogy egy hozzá illő dísztárcsa eltakarja azért tűnik alufelninek
láttam már olyat, hogy a struktúr felni le volt fújva fényes feketére és dísztárcsa nélkül használták télennekem az f astrán volt 13" dísztárcsám ami kerékcsavaros volt, igaz nem volt gyári de jobban nézett ki mint a lemezfelni, a gyári dísztárcsát nekem is lelopták róla nyíregyházán ezt a kerékanyásat már nem
pl. honda gyári csavaros dísztárcsa: [link]
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Findzs #33842 üzenetére
ja ez a Hondas megoldas a tuti...nem is ertem miert nem ilyen mind
Amugy ez a struktur felni szerintem egy jo alternativa....ugyan a disztarcsa resze itt is lelophato, de tolvajmentes övezetben alig kerül többe a sima lemezfelninel es meg tenyleg jol is nez ki.
mod: (#33843) Findzs jo tudni, hog yhol szerezhetö be ha eltünne viszont ha ezt struktur felni nelkül rakod fel, ugyan olyan hülyen ott fog latszodni a lemezfelni a kis fekete lyukakkal....
[ Szerkesztve ]
-
Jofi81
őstag
Ma reggelre megszűnt működni a hátsó szélvédőfűtésem (mikor, ha nem a tél beállta előtt...). A tükörfűtés működik, de a visszajelző lámpa nem világit. Megúszhatom egy biztosítékcserével, vagy komolyabb baja lehet? G Astráról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- LED világítás a lakásban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Formula-1
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- További aktív témák...
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- elado lakas lagymanyoson bme mellett