Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz diegho #82321 üzenetére

    Azt gondolom, hogy - ahogy ez nyilván mindegyik autóra ugyanígy igaz - attól is függ ez persze, hogy kitöl, mennyire karbantartottat veszel, megnézéskor láttam nem egyet, amivel nagyon be lehetett volna szaladni a f*szerdöbe.

    De alapvetöen azon a véleményen vagyok én is, hogy nem egy túlbonyolított motor, és az eddigi tapasztalatok alapján csak megerösíteni tudom a kolléganöd véleményét. :)

    Én cirka 30 ezer Km-t mentem vele egy év alatt, a vásárlás utáni nagyszervizen (olajak,szürök, szíj, vezérlés a járulékos dolgokkal ) és a 10 ezrenkénti kisszervizen (olaj,olajszürö, ékszíj, levegöszürö, stb.) kívül egyedül a szelepfedéltömítést kellett cseréltetni (a nagy ccm miatti hatalmas hö egyszerüen "megeszi" idövel ) pici olajpára miatt, ezt leszámítva semmilyen müszaki gondja nem volt ( holnap nyilván a 6 henger 8 felé repül, kop-kop-kop :DDD ), a 6 henger hangja továbbra is megbabonázó, böségesen elegendö szinte minden forgalmi helyzethez, szóval itt is erös az imádás. :)

    Vannak dolgok, amikre oda kell figyelni, és akkor nagyon sokáig nagyon sok örömet fog okozni egy ilyen autó.

    Az árakban elég durva szórás van, én egy éve a ~119 ezer(re tekert) Km-es autót 3550€-ért vettem, most pedig egy hasonló futásúért simán 4-5000€-t is elkérnek állapot és extrák függvényében.
    (Az enyémet, 150 ezer Km-rel, elég jó felszereltséggel, 1 éves téli (17-es gyári felnin), 1 éves nyári (18-as Irmscher felnin ) gumikkal, vezetett szervízkönyvvel, meg az egyéb ínyencségekkel szerintem én is beáraznám valahova böven 5000€ fölé. És akkor már nem kellene sokkal kipótolni egy OPC-hez. :) )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák