-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
odorgg
addikt
válasz kentucky #81289 üzenetére
Le kell szedni a középkonzolt, és izzókat kicserélni. Részletes leírás itt.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #81299 üzenetére
Feljebb Petyyyyy már megírta a jelentését.
Az F GSi-kben sem volt mindegyikben, elvileg csak az erösebb, 16 szelepes motorral szerelt autókban volt, ott meg ETC (Electronic Traction Control) néven lehetett megtalálni. A GSi-ben a kézifékkar alatti rekesz peremén van az ETC kapcsolója ( amivel átellenes peremen pedig az ülésfütés kapcsolók vannak, ha vannak).
A Calibráról sok mindent nem találtam, [ez elég gyárinak tünik], de lehet persze más volt a megoldás. -
Tothgera30
Ármester
válasz amargo #81292 üzenetére
Annyiban lett lefixálva hogy holnap reggel mennek megnézni, ha nem vinnék el, akkor esélyes hogy belecsapunk a lecsóba. Gumik miatt nem aggódom, ad hozzá egy másik szettet is, és amúgy tervben van hogy kapna egy négyévszakos új papucsszettet (215 széleset).
Lestem az 1.7-es dieselt, de mivel rövid távon menne hét közben, ezért megbosszulná magát. Így ha belegondolok, az amit most nyerek az áron, később elvinné a turbo, kettős tömegű, részecskeszűrő és társai. Ráadásul ott lenne az a kis bizonytalanság. Így inkább biztosra mennék, mert ennek talán egyenlő a nullával a meghibásodási esélye, de ezzel be is nyelem hogy lomha lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #81304 üzenetére
Szerintem felesleges rá a szélesebb gumi, csak lomhább lesz vele.
Mi 205/55 r16-t raktunk rá. Az is valtomeret nem csak a /60. -
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #81284 üzenetére
CX-3, sajna leverte a K Astrát, főleg a motorizáltság, hiába engedtek el 1,1 millát a konfigból Opelék, erre esett a voks.
-
Lajos1966
tag
válasz Luck Dragon #81278 üzenetére
Nem inkább az 1,4-re gondoltál?Azt pályán (meg máshol is) talán még jobban kell pörgetni szegénykét,hogy menjen is már valamennyire.Azért csak van köztük 15 ill.25 LE különbség motorváltozattól függően.Kombi esetén a súly miatt még hatványozottabb a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Calibra középkonzolát is annyira "egyszerű" szétszedni mint a G Astra-ét?
A fűtéses konzol mögött nekem is kiégett szinte az összes izzó.
Illetve lehet tudni hány izzó van benne illetve milyen foglalatú? Mert akkor ledeket rendelnék bele. Mert mindenhol máshol a műszerfalba már ledet tett az előző gazdi.
(#81302) Szada85:
Köszi neked is az infót meg Petyyyyy -nek is.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
-
athomi
veterán
Ez valamiféle bőr utánzatú kormány? Elég pufajkának tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #81255 üzenetére
8 szelepes motor ?
-
-
amargo
addikt
Nini mi történt itt
[kép]“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
athomi
veterán
Ma erre néztem rá. Volt végig vezetett szervizkönyve is. Beltere nagyon szép állapotú vot, alváz, futómű nem rozsdásodott, a kaszni érintetlennek tűnt, motor pöccre indult, szépen járt. Friss a műszakija is.
Ami nem tetszett, hogy a gumik 2012-es gyártású Alpin A4-ek voltak.Opelnél hogy lehet leellenőrizni az előéletet? Alvázszám megvan.
A hirdetettnél barátibb áron lenne, 1.650.000-ig sikerült lemennem.
[ Szerkesztve ]
-
Lajos1966
tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Szerintem szép állapotú és viszonylag jól felszerelt ez a járgány.Azt mindenképp figyelembe kell venni,hogy használt autóról beszélünk,tehát hibátlan állapotút találni szinte lehetetlen.Én lehet,hogy bevállalnám (persze a döntés úgyis a tiéd).Vétel előtt azért egy állapotfelmérést ajánlatos lenne csinálni.Ennyit találtam róla:http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
-
Feenyx
aktív tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Toronycsapágyakat mindenképpen nézd meg Típusbetegség hogy berohad. Csak le kell pattintani egy csavarhúzóval a kupakot és már látszik is. Ha nem volt még cserélve, akkor ott mindenképp fogsz rozsdát találni, mindig a baloldali van rosszabb állapotban. Állapotfelmérésre mindenképp vidd el, kérdezd le a futását, nézz rajta festékvastagságot.
Motornál figyeld meg, hogy indítás után van-e traktorhang és hogy idővel elmúlik-e. a XER motoroknál típushiba a szolenoid és "okoskerék" tönkremenetele. Utóbbi jóval drágább.
A gumi ne zavarjon, az kerül a "legkevesebbe", egyszer kell megvenni, utána évekig jó
-
Petyyyyy
addikt
Ave nép!
Súlyos kérdés: G Astra xenonjához tudna valaki mellékelni egy jóképű kapcsolási rajzot?
B opcióként az ötös lottó ma esti kihúzásra kerülő számai is jöhetnek.
Nem tudom melyik nehezebb.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #81308 üzenetére
"... Mert akkor ledeket rendelnék bele. Mert mindenhol máshol a műszerfalba már ledet tett az előző gazdi. :).."
Ha továbbra is a gyári állapot megtartása, visszaállítása a célod, akkor ezt most hogyan, minek, miért is?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Kinti autó rèvèn èn nem vennèm szent írásnak amit az órája mutat, mègha a rovásírás szent kódexe is van mellè adva! Ha egy opel szervízbe nem tudod lekèrdezni a múltját ès nincs fedèsben a könyvèvel, akkor az is csak pár papírlap. Sűrűn átköltik a szervízkönyveket, a szerelmes vevő meg hithűen elhiszi, sőt vallja, hogy az valós!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz mohabá 007 #81321 üzenetére
Első körben azért mert hogy 30 éves legyen az még 6 év. És 6 év alatt lesz időm majd vissza állítani sima gyári égősre.
A másik hogy ahogy számolgattam nem fogok belevágni hogy OT-s legyen mert az tényleg sok pénz lenne. Viszont "gyárias" fog maradni. Tehát ha pl a féktárcsa nem is GM-es lesz hanem mondjuk Brembo akkor az lesz de ránézésre azt mondhatjuk hogy "gyári".
Külsőre meg minden megtartom a gyári formát viszont az hogy pl a műszerfalba minden kis izzó ledes mert jobban mutat meg jobban is látni attól még "gyárias" marad nagyrészt a vas.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81323 üzenetére
Szerintem van a gyári ès a többi. Ha a gyári kinèzetre törekszel külsőre, akkor lesz mèg dolgod(nem tudom, hogy hogy állsz a külső visszaalakításával), a belsejèben az esetek 99%-ban gyáriasok a calibrák, minimális aki elkezd nekiállni ès faragcsikálja a műszerfalat belteret.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #81324 üzenetére
Ha az ültetőrugókat lecserélem gyárira, a matricákat leveszem az oldaláról és a hátsó dobot lecserélem gyárira (megvan a gyári is) illetve felpattintok egy gyári alufelni szettet akkor kívülről is gyári lesz.
Matricákat majd le akarom venni nyáron, az ültetőrugó egyenlőre marad a hátsó dobbal együtt. Viszont gyári rugókat meg fogom venni illetve veszek egy gyári alufelni garnitúrát is és az lesz a téli szettem.
A beltérben a rádió nem gyári illetve a műszerfal világítás ahogy olvashattad. Gyári rádiót a kövi hónapba veszem meg, az is legyen meg.
A gond az hogy ugye ha ezeket visszaalakítom gyárira/beteszem a gyárit akkor az még nagyon kevés lesz az OT-hoz. Pedig ha az elég lenne akkor nem lenne gond.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81325 üzenetére
Lökösök, küszöb nem volt azon mókolva? Valami kívülről rèmlik, de ha műszakin átmegy, akkor nem költenèk ilyenekre, majd idővel lesz rajta költeni való, hisz 24 èves autó, tartalèkolj arra.
De te tudod, ez a rugó ès dob jól áll a calibrának, főleg ha műszakit nem kell rá venni![ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #81326 üzenetére
Lökösök és küszöbök gyáriak. Annyi a nem szokványos hogy színrefújt minden díszcsík stb... Gyárilag is volt ilyen opció de ritkán kérték.
Smoke some weed nigga!
-
molnarpeter
nagyúr
Korábban említettem egy automata 2.0 CDTI Insigniát, ami 238-at futott. Megnéztem, nem kellett a váltóhoz nyúlni, csak a váltókar gombja kopott ki
-
Doggy dog
senior tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Ahogy elhangzott előttem: hang,toronycsapágy
Kiegészíteném azzal,hogy nézzétek meg,hogy a kürt működik-e,lezárt állapotban az ajtók kinyithatóak-e.
Általában az anyós mögöttinél van leghamarabb kábelszakadás.
Illetve titkos menü/bc fel van e programozva. Ha igen,akkor egy generátor töltést,illetve menet közbeni vízhőfokot nézzetek (felmelegszik-e rendesen)APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Sza_Sa
senior tag
Sziasztok,
a napokban kétszeres Opel tulaj lettem, vettem a feleségemnek egy z18xer motoros h astra-t, amin a xer motorokra jellemző halkabb zakatolás itt is tetten érhető, de csak reggeli indításkor, kb. 2-3 mp-ig. Napközben viszont csendben van.
Ezt a hangot egyébként sem tudtam volna észrevenni, maximum akkor, ha a vásárlás napján a tulaj be sem indítja, mivel nekem is csak a reggeli első indításkor csinálja.
Olvastam tőletek, hogy a szolenoidon lévő szűrő eltávolítása talán megoldja a problémát. Vagy érdemesebb venni egy új szolenoidot? Azt láttam, hogy egy a vezérlés hűtő felőli oldalán van, de van másik is? Ha esetleg a szűrő eltávolítása megoldás, elmondanátok, hogy mi a menete? Nem igazán ismerem ezt a blokkot...
Aztán még ott van a visszacsapó szelep, azt merre találom, hogyan lehet kivenni? Egyáltalán, mivel érdemes kezdeni, szolenoid, szelep kivétel?
Persze ha muszáj, cserélem az okoskereket is, de nem a legdrágábbal kezdeném.Egyébként nem hagyhattam ott az autót, magyarországi első tulajtól vettem, gondos gazdája volt, 8 évig hordta a márkaszervizbe, minden számlát megőrzött, fűtött garázsban tartotta, törésmentes, stb. Egy negatívum talán, az előző tulaj szinte napra pontosan évente vitte olajcserére, de ez alatt az idő alatt beletett 18-22 ezer km-t. Mondjuk ez előny is, legtöbbször volt ideje a motornak átmelegedni. Amúgy is teljesen irreális lenne, hogy négy havonta, félévente vigye valaki olajcserére a kocsiját.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tikakukac
titán
Mai móka:
Plusz megnéztem ezeket a visszavezető csöveket is amik miatt lőtték szét a múlt héten az olajat az Astrak. A jobbos az valóban mocskos volt, de csak lecsapódás, semmi extra. Fojtószelep na az mocskos rendesen, nyáron szelepfedél és karter is le fog ugrani és mossuk a gépet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81332 üzenetére
Pont ilyen üléseket árult az egyik B vekis srác, szép darabok
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sza_Sa
senior tag
Járó motornál (z18xer) ha leveszem az olajbetöltőt van egy kis vákuum, nem nagy de azért ha rárakom vagy visszateszem a kupakot, hallhatóan ingadozik az alapjárat. Ez még ok vagy szelepfedél csere?
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81336 üzenetére
Hol fogod bekottetni az ulesfutest?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81339 üzenetére
Gyári hely, simán ki kell vágni a helyét, hátulról műanyagozom a kapcsoló tokját és csókolom. Aki nem tudja meg nem mondja majd, hogy nem gyárilag is ilyen volt.
Azon agyalok lekapom a huzatot és átrakom a többfokozatos lapjait, de az elég kellemes időtöltés. Meglátjuk, első körben jöjjön meg az ápoló készlet
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81340 üzenetére
Arra gondolok, hogy a gomboktol az ülésekig neked ki van vezetekelve?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81341 üzenetére
Jaa, dehogy, szegény csóri Astra eddig kapott vagy 200m vezetéket, semmi nincs benne. Ködlámpákat is vezetékeltem, az összes belső pilácsot, villanyos ablakot is hátul, mindent Gomb sincs vezetékelve, csati sincs. Infós és villanyos pályán nekem ezek annyira nem macerásak, inkább időigényesek ha sokat kell bontani, azt nem szeretem csak. Minden más pikk-pakk.
Sokból nem tart amúgy, a Vectra ugye 1 fokozatos, ez csak 2 szálat kér az ülésig, a G Astra fűtése 4-et, bár ez sem jelent semmit, egyet behúzni olyat mint többet. Csatik kicsit szopóbbak, mert azt valami romcsból vagdalni kell, de hát áll halmokban a sok angol kuka kocsi, az nem tétel
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81338 üzenetére
Köszönöm, rosszul fogalmaztam, a szelepfedélben található membrán nem lehet szakadt? A másik, off autómnál nem vákuum van, hanem inkább enyhe nyomás.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Tikakukac #81343 üzenetére
Ha lenne rá időm meg garázsom is hogy akár szét legyen bontva a kocsi egy napig is akkor lehet én is belevágnék.
Bár nem tudom hogy Calibra-hoz honnan szereznék kapcsolót mert nem igen látok használtan illetve az ülésbe honnan szereznék fűtőtestet (nem tudom jól mondom-e)
Smoke some weed nigga!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81344 üzenetére
A szelepfedélben túlnyomás van.Ha leveszed az olajbetöltő sapit, megszűnik a túlnyomás, ezért a nem is tudja átengedni a kartergázt.(ezért ingadozik az alapjárat, úgy viselkedik, mint amikor a membrán át van szakadva)
Ha ez a membrán át van szakadva, a fojtószelepházba beszívott friss levegő egy része beáramlik a szelepfedélbe, az ECU pedig érzékeli,hogy nem annyi levegő jut be az égéstérbe,mint amennyi az ideális égéshez szükséges,ezért módosít. Ebből annyit érzékelsz, hogy a motor túlfogyaszt, olajat csipegeti, fix fordulaton, gyorsításkor, motorféknél rángat. Alapjárat ingadozik.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
Alig egy hetet birt az uj kuplung bowden pedig markas volt es szinte a leg dragabb. Vaci uton beesett a pedal. Szerencsem volt pont egyesben voltam es le tudtam csorogni a Heged Gyula utcaba. El kene vontattni a gepet Kasszasdulore a szerelohoz! Nesze neked TRW bowden.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #81349 üzenetére
Kicsit vicces azert ez.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html