-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Sukta 95 #82898 üzenetére
Szép és jó autó az, egyébként tényleg egy erősen ráncfelvarrt d corsa. Mi is nézegettük ezt a motoros változatot de automata váltóval, aztán elengedtük, ennyit nem szerettünk volna kocsira költeni.
Egyébként a belseje nagyságrendekkel szebb mint az elődé."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
bozont
veterán
válasz Sukta 95 #82898 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen felszereltség név szerint, de van benne légkondi, tempomat, cd+bt multimédiás rádió (DAB sajnos nincs ), tükör fűtés, bőrkormány (ha ez extra, alapnak gondoltam), sportülés(?). Ilyen belülről: [kép] [kép]
Tudom koszos, de ez ilyen eső után.[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Itt a kép az összefoglalóhoz: [kép], Corsa E 1.4 benzin 90LE (B14XER), 2015-ös évjárat
-
Gabika75
csendes tag
Sziasztok!
Van egy b zafira cosmom, voltam vele a risztósoknál és most vettük észre, hogy elfelejtette a kulcsról való ablak le-felengedést ill. az automata ablak leengedést, felemelést csak a szakaszos működik. Van erre otthoni megoldás vagy csak az opelnél tudják visszarakni? Köszi a választ.[ Szerkesztve ]
MI vagyunk a lovagok akik azt mondják:NÍÍÍÍÍÍ !!!
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #82894 üzenetére
Én az előző vectran ilyeneket simán megfújtam. Egy olcso airbrus pisztoly 5 ezer a zsarnain, erre tökéletes. Z147 festek 1deci 3e ft. 2évente belefér. Úgy, hogy a pisztoly az árához képest több mindemre is jó, nekem meg elállt a festek kb 3 évig, mivel az 1deci ilyenekre bőven sok, de itt kevesebbet nem adnak.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz #81556480 #82909 üzenetére
Már ott tartok hogy lehet az lesz hogy magam felcsiszolom, lealapozom és lefestem így ahogy írod.
Mert kezdek besokallni a sok szartól amit mostanság kap a kocsi. Ma is a bal ajtót úgy összebaszta a kutya az udvaron hogy azt nem polírozza ki semmi...
Kezdek ott tartani anyagilag már ahogy számolgatom a sok szarságot folyamatosan hogy olcsóbb lesz egybe lefényeztetni a kocsit. És akkor már nem szarozok lefényezem olyan színűre amilyenre szeretném. Eddig 100k lett volna a munkadíj. Mire el tudom vinni hozzá ott fogok tartani hogy egybe lefényezni olcsóbb. És akkor már színt is változtathatok.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
-
_seth_
veterán
válasz _seth_ #82851 üzenetére
Úgy tűnik, hogy találtam is
C18XE lesz a befutó több okból is:
-X20XER ugyan több lovat tud, de jóval magasabb fordulaton és nem nyomatékosabb, viszont többet is fogyaszt, azzal kb 160 paci hozható könnyedén a leömlő cserét követően.
-C18XE nem hoz ugyan annyi lovat, de 150-et stabilan el lehet érni vele az X20XER leömlővel párosítva, viszont hoz plusz nyomatékot ami 200nm felett lesz várhatóan, nagyon nem lesz kihegyezve az ECU sem, inkább a mindennapi használathoz lesz programozva, több nyomaték alacsonyabb fordulaton, mint sok ló magas fordulaton a cél.
Az alábbi kombóval 160LE/218NM érhető el: X20XEV motor, X20XER leömlő, C18XE vezérműtengelyek és C20XE injektorok. Ez így szép is viszont C20XE injektorokkal nem lehet összehozni a BC-t, tehát alá fog mérni nem is keveset. Bár jobban porlaszt a C20XE injektor a 2 helyett 4 lyukkal, ugyanakkor az X20XER és X20XEV injektora azonos, tehát gyári is kiszolgál 160 lóerőt is, így az marad. A fenti összeállítás padon mérve a gyári injektorokkal 152LE/209NM-t hozott, K&N sportlégszűrő betéttel katalizátor nélkül nem túl kihegyezett programozással.
Az alap egyébként 136LE/188NM.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #82910 üzenetére
Nekem tavaly megrágta egy kecske a motorháztetőt szerencsére ki lehet polírozni. Aztán bp-n valaki kulccsal vegighuzta az ajtót. Azt fényezni kell, de szerencsére csak diszlectol felfelé.
Milyen szinure festenéd? Szerintem ezbaz ezüst jol áll neki, mint ahogy a vekinek is.nameg a telifeny az szerintem vagy 500nal kezdődik es jól szét kell bontani hogy az igényes is legyen. De valahogy az a sejtesem hogy ez nem a gyári színe ?
-
Bear
aktív tag
Sziasztok,
Van egy Z16XER motorú Astra H, Easytronic-kal. Elég öreguras a gézpedál érzékenysége. A sport gombra már elég érzékennyé válik, de akkor meg a váltó vált magas fordulaton. Tudnátok javasolni esetleg valakit Budapesten a 18. kerület környékén, aki érzékenyebbre tudja állítani a gázpedált. Plusz jó lenne bekapcsolni a computert is.
Köszönöm.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz #81556480 #82914 üzenetére
Egy kecske? És azt hogy?
Amúgy ez a kocsi is gyárilag piros volt. Mint nagyon sok Cali. Onnan tudtam meg csak hogy a motorházon mikor felnyitom a zárnál le van pattanva az ezüst fényezés. Illetve a tetején egy helyen úgy lepattant a lakk hogy az alapozóig leszedte a fényezést és ott is látom hogy alapozó, piros, aztán ez az ezüst. De amúgy ez az ezüst szín is gyári szín. [link] Ha meg újra lenne fényezve más színre akkor egy ilyet szeretnék neki. [link]
Amúgy elvileg 400k körül lenne a telifény. Na most én februárba 100k-t kaptam arra a melókra amit írtam. De ahogy látom már a két hátsó íet ajánlottabb cserélni mint hogy szenvedni javítgatni. Illetve jobb oldalt a hátsó sárvédő ív és a küszöb illesztésénél is kijött a rozsda valamiért a napokba. Pluszba a bal ajtó alja is szét van rohadva ami szintén a napokba tűnt elő. Bal ajtó már van csere darab ami makulátlan. Illetve csomi ajtó is cserés mert a szélvédő körüli gumi nagyon szét van repedezve mert valszeg sokat állt napon régen. Na tehát a csomagtér ajtó is komplett fényezni kell. Azt is beszereztem már amúgy.
Tehát ha most már ezeket is nézem, sőt az első lököst is kéne fényezni mert valamiért szana szét repedezett ahogy jött a meleg, illetve a motorház is kapott valamitől annyi kavicsot hogy vagy 5-6db apró kavicsfelverődés lett rajta. Az első sárvédő íveken meg van vagy 3-3db.
Tehát ezért írtam hogy lassan ott tartunk hogy egy teli fény mehetne rá. Amúgy ha újrafényeztetem az elejét azt fogom csinálni hogy az első ajtókig beborítom a lököst, motorházat, sárvédő íveket átlátszó fóliával hogy ne legyen kavics felverődéses. Mint ami az új kocsiknál is divat. Csak itt azért borítom be annyira hogy ne legyen annyira feltűnő.
Tehát amúgy összegezve jó állapotba van de annyi a sok apró ilyen biz basz a fényezésen hogy azt egyesével nem lehet javítani.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82916 üzenetére
igen, azért szokták ezeket a rozsdatenyészeteket eladni, mert nem éri meg megcsinálni! Valszeg ez is eladás előtt(pár hónappal, 1 évvel) lett megfújkálva és nálad mászik elő mindenfelé a rozsda, lesz ott még várd ki a végét, ez csak az előörs!Nem elég fújni, mindenfelé kasztnizni is kell, hogy a rozsda írmagja is távozzon, alváz és üregvédelemmel megtámogatni(mert a lemezt a másik oldaláról is lehet rohasztani) és akkor a telifény! Mire ezt mindet összeadod kijön, hogy a piaci árától is többe kerül és nem éri meg, az előző gazdinak sem érte meg, azért van nálad!
-
_seth_
veterán
válasz Petyyyyy #82913 üzenetére
Még inkább csak fejben van kész, de legalább megvan, hogy mi lesz a befutó kombináció
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #82917 üzenetére
Rossz az állításod.
Az előző gazdi 2016-ban vette és azért adta el mert alig használta csak nyáron és kevés volt neki ez a 115 ló erre a kevés időre. Vett helyette egy Audi TT 1.8T-t.
És azért is tudom hogy Ő nem is tudott ezekről a kis rozsdás dolgokról mert A-tól Z-ig átnéztük ott a kocsit, alámásztam, stb... és sehol nem láttam semmit akkor. Meg mikor elvittem az Opelba február elején akkor se volt semmi sehol szinte. Aztán jött a nagy hó minden és a csillaggarázs betett neki. Akkor kezdett el szépen minden előjönni. Szépen fokozatosan, hetente fedeztem fel újabbat.
És ez basz fel amúgy hogy semmi nem volt tényleg vele mikor megvettem gondolom azért mert garázsban állt méghozzá ház alatti pince garázs tehát a 15-20 fok meg volt de azóta. Akkor pl egy deka zörej nem volt a beltérbe. Erre a Miskolci utaknak köszönhetően már itt zörög meg ott... Pedig a kátyúkat mindig kikerülöm.
Ez van. Ez az az autó amin egyszer kell kijavítani mindent de utána sokáig nem lesz vele gond. Főleg hogy már most télre lesz felette tető. Igaz egyenlőre házi ponyva "garázs" lesz de az a lényeg hogy a hó meg eső ne érje.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
veterán
Egyébként az lenne a legegyszerűbb hogy ha vennék egy ilyen gépet és jövő ilyenkor szétbontanám az egész autót atomjaira.
Ezt az atomjaira úgy értem hogy motortéren kívül mindent kibelezni (üvegeket is mindent) és akkor egy ilyen géppel full fémtisztára leveretni. Aztán ha meg van már a karosszériásnak is könnyebb dolga van azaz egy rakat pénzt tudok azzal spórolni hogy ennyire előkészíteném a kocsit neki.
Smoke some weed nigga!
-
bozont
veterán
válasz Luck Dragon #82911 üzenetére
Legutoljára akkor vezettem Fiatot mikor vezetni tanultam, kb 15 évvel ezelőtt, szóval nem tudom ott milyen. De itt sem fogom túl sűrűn használni, már alapból sem túl kemény a kormányzás, city módban már rendellenesen könnyű lesz. Még parkoláshoz sem érzem szükségesnek.
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #82921 üzenetére
Plusz kell hozzá kompresszor, kvarchomok, védőmotyók, stb, kérdés még így is beljebb lennél-e vele, mintha ezzel foglalkozó szakemberre bíznád.
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #82920 üzenetére
A tèl, a só előhozza az elfedett dolgokat, elèg csak 1 tèl!
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #82925 üzenetére
Jó az sima homokkal is. Nekem vagy 15 éve van homokszóróm, de egy ilyen olcsó cuccal egy örökkévalóság lenne mire letisztítanád. És elég jó kompresszor kell hozzá hogy hatékony legyen
-
F_Gergely
őstag
sziasztok,
ez szerintetek jó vétel lehet?
Elektromos csomagtérajtón kivül kb full extra. A színe nem tetszik, de amúgy jónak tűnik.
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #82928 üzenetére
na ezt észre se vettem, és valóban.....
Én a fényezéssel nem vagyok kibékülve olyan mintha fakó lenne.... -
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #82932 üzenetére
az a baj hogy más dízel meg nem volt a 2,2 még szarabb mint ez.
Egyébként olyan sok hibáról nem nagyon tudok, te miért nem vennéd meg, miért problémás?
Én csak a szívósorról tudok. -
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #82933 üzenetére
Amiről neten olvasgattam, hogy ebben is vannak örvénykeltő csappantyúk, amiknek műanyag a rudazata és megállnak egy idő után, elkopnak. Na de ez csak az olvasott sztori...
A tapasztalat meg az, hogy kollégámék B zafirájában ugyanez a motor van és kb havonta szerelőhöz hordják. Ezért-azért letilt, folyton valamije elkormolódik, nem rég kapott új porlasztókat, legutóbb csak alapjáraton volt képes járni hiába nyomták a gázt. Csak ilyen apróságok. DPF már ki van belőle szedve, mert azzal is csak gond volt. Nem tűnnek komoly hibának, mégis viszi a 100ezreket.
Lehet csak nekik nincs szerencséjük, de eleve az, hogy egy olasz dízel az már nem sok jóval kecsegtet.
Ugye az olasz 6 sebességes váltokkal is gondok vannak... vagy csak a csapágyai olaszok, de a lényeg ugyanaz.Egy cipőfűzőt nem vennék a macskazabálóktól.
Persze tudom az elektronikus adagolós DTI sem megoldás, 1.7 CDTI isuzu motorral meg nem szeretlek C vekit ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #82933 üzenetére
Amiről neten olvasgattam, hogy ebben is vannak örvénykeltő csappantyúk, amiknek műanyag a rudazata és megállnak egy idő után, elkopnak. Na de ez csak az olvasott sztori...
A tapasztalat meg az, hogy kollégámék B zafirájában ugyanez a motor van és kb havonta szerelőhöz hordják. Ezért-azért letilt, folyton valamije elkormolódik, nem rég kapott új porlasztókat, legutóbb csak alapjáraton volt képes járni hiába nyomták a gázt. Csak ilyen apróságok. DPF már ki van belőle szedve, mert azzal is csak gond volt. Nem tűnnek komoly hibának, mégis viszi a 100ezreket.
Lehet csak nekik nincs szerencséjük, de eleve az, hogy egy olasz dízel az már nem sok jóval kecsegtet.
Ugye az olasz 6 sebességes váltokkal is gondok vannak... vagy csak a csapágyai olaszok, de a lényeg ugyanaz.Egy cipőfűzőt nem vennék a macskazabálóktól.
Persze tudom az elektronikus adagolós DTI sem megoldás, 1.7 CDTI isuzu motorral meg nem szereltek C vekit ...
(#82935) Petyyyyy A 3.0 V6 CDTI asszem az a hüvely berántós motor. Valamilyen idióta ötlettől vezérelve nem peremes, hanem ragasztott hüvellyel tervezték a motort. 250-300e km körül egyszerűen berántja a dugattyú a forgattyús házba a hüvelyt. És akkor sakk matt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #82934 üzenetére
Első gondolatom az volt, hogy ennyiből már van Passat B6, abban is van hely, 1.9 PD meg nem problémás, ha gyárilag DPF nélküli. VAG-nál 2008-ig csak opció volt a szűrő.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #82935 üzenetére
Gyengék és ahogy te is írod ezek első szériák, én 2008 körüli autót szeretnék öregebbet nem. 3 literes dízel egy betegágy, épeszű ember azt elkerüli, iszonyat módon rossz konstrukció.
#82937) molnarpeter
Néztem azt is de kicsit azért remegek a név hallatán, és drágább is javíttatni.(#82936) vebbful
Passz, Saab-okat szerelték ugyan ezzel a motorral ott nem panaszkodott senki. A szivósorról tudok mint hiba ezt irtam is, de vannak javító kit-ek házilag ki lehet cserélni.
Igazából nem ragaszkodnék az opelhoz de felszereltségben még mindig ez tudja a legtöbbet, egy japán sokkal fapadosabb a vw meg drágábban jönne ki egy normális b5.5 is 1,3 milla körül megy.... és az csak 2003-2004 nem 2008.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
Opel Corsa C 1.2twinport-nál kinek mennyit bírtak a hátsó dobok, betétek?
-
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Gergely #82938 üzenetére
Csak azt mondom, hogy kauffer, stb boltban nézd meg pár fontos dolog árát. Kuplung, EGR, futómű... Hajtórúdcsapágy csere némelyik BXE motoród nak kell, nem tudom, Passat érintett-e. PD-től nem félnék, mivel kifutott technika, olcsóbb egy CR motornál, plusz VAG topikban ott van Mágus
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Na műszaki vizsga pipa, 30 perc alatt megcsinálták.
-
félisten
-
válasz _seth_ #82940 üzenetére
Helyileg ez hol van?
Black: akkor két év hosszabbítás, én jövő hónapba viszem.
Bodrik
Nagyon szép! Gratulálok hozzá, szolgáljon téged sokáig.
Ezzel a motorral szerelt Astra,Vecit nézünk mi is, majd megírhatnád az első benyomásokat ha nem nagy kérés.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest