-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BaKeSZ87
senior tag
+ a pollenszűrő, 113.000 km volt az F Astra-mban mikor megvettem, és valószínűleg még a gyári pollenszűrő volt benne, volt rajta egy diónyi lyuk , na meg gombásodás nyomok is voltak, nem nagy összeg.
Én mikor megvettem ezeket cseréltem:
Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, gyertyák, vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgő, benzinszűrő.
Még a generátorcsapágyat kéne cserélni, mert olyan száraz hangja van, nem nyekereg, inkább morog.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Sajnos a motor nem megy, nem hallom a pici búgást amikor meghúzom magam felé a kart.
Így ezáltal nem nyomja fel a folyadékot sem.
Ahhoz hogy hozzáférjek a bal első kereket le kell venni, a műanyag borítást is és onnan lehet hozzáférni a motorhoz. Ha jól láttam.20 éve a Prohardveren
-
-
erikke17
őstag
Épp ezt akartam irni, hogy nekem sem megy még a szivattyú ha ráadom a gyújtást...
De annak utána fog kelleni járnom hogy néha, reggelente nehezen startol, azaz kell hajtani egy darabig mire elkapja de utána már megy, szerintem lemegy a benzin..
Mert van mikor pöcc röff egy nap állás után, de van mikor nem.. Mert amúgy meg ha mentem vele majd kimegyek pár óra múlva és megint startolok, semmi gond csak egy napos állás után néha..
Merre lehet Astra F X16XEL mociban, ez a "visszacsapószelep" szerűség?? Tartály vagy motortérben??||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
_seth_
veterán
Nem az optika miatt írtam, csak felesleges rá a 205, egy 195-ös olcsóbb, stabilabb, szebb lenne ha már optika Nekem kerek 1 collal szélesebb felnin van a 205-ös gumi.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
-
lujó55
őstag
"A tungsramnál az izzó vége van sötétkékkel befestve, ami nálam pont az útra vetett fény legtávolabbi része volt és pont ott gyengült a kékség miatt." a többinél meg koromfekete, fényblokkoló. na az még kevésbé világít egyenesen előre. Pont ezért látsz messzebbre a kékes áttetszővel. A cél, hogy a fényforrás ne egyenesen előre menjen és vakítsa a szembejövőket, hanem a lámpatest paraboláról asszimetrikusan verődjön vissza az úttestre. Egy munkatársam lecsiszolta a fekete kupakszínezést és ment haza este. Naná, hogy feltűnt, mert olyan volt az út előtte, mintha a nap sütne. Rendőr leinti, fényszóróellenőrzés, 30000 csekk. Szóval óvatosan az ilyenolyan lámpabuherálásokkal
-
FF23
senior tag
szokrát is adott szépen
A hengerben, sűrítés közben nehezebben üt át, szóval kitekerve szikráztatva még nem 100%, hogy jó. Valamelyik hibás lehetett.
Imy -Nem vészes, főleg úgy, hogy ritkán kell cserélgetni.
Én ~104 ezret mentem el az elsőbeszerelésű gyertyával. Az kétpólusú (x14nz a motor).[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
lujó55
őstag
ja, most már értem mire gondoltál, a kép alapján minden világos! (csak az út nem, előtted)
abszolút igazad van, a kék színezéssel egy bizonyos sávban gyengébb a szórt fény. emelj a lámpa dőlésén.MINDENKI: köszi a gyertyás jótanácsot, asszem visszább veszem a hézagot arra ami most van a gyárin (kereken 1mm), bár egy kicsit elhasználódott, de semmi baja nincs, ugyanúgy jól húz vele a kocsi. mindenesetre mivel már meg van véve és vissza nem veszik, berakom és járok vele, de a régit sem dobom ki. igaz, hogy a nikkeltüske már "lekopott" de ha baj lenne simán visszarakom, amíg eljutok egy szervízig, ha beszarik az NGK
-
TasiA
senior tag
ááá, megírtam erre kiírja, lejárt a limit
Szal, ha meg tudnád mondani előre mikor jönnek a hibák, akkor rendesen megélhetnél ebből a képességedből!
PITU:
Én mikor vettem a mostanit, volt 1 misim autóra. 730-volt a masina+ nevemre vételi költségek.
Így indítottunk, vezérlés+szíjak+feszítők mindenhol, olajak, fékfolyadék+tárcsák elöl+betétek mindenhol, fagyálló, szervó olaj, kipufogó, lengőkar szilentek, kormány gömbfej, klíma gázzal töltés.Ekkor volt benne 205 ezer km, így vettem ezeket kicseréltem és lett 850 ezer forintos autó belőle 1 nap alatt. Én nem panaszkodtam, nem róttam fel hibának! Miért is tettem volna egy olyan autónak, amit előttem éveken keresztül használtak, hajtottak ki tudja hányan és hogyan? Azóta eltöltöttünk együtt 6 évet és 110 ezer km-ert, de sosem éreztem úgy, hogy kiábrándultam belőle,vagy ez egy szar kocsi mee valami baja lett, pedig azért akadtak. A klímával szoptam eleget, a fűtőmotorral is bohóckodtam sokat, meg a vízhűtővel is eljátszottam 2x a cserét+volt egy kuplung felújítás, illetve rendszeresen futómű alkatrészek, de ezt betudom a szuper útjainknak.
Nem vagyok autószerelő és nem voltam ott mikor átnézték az autódat, de ha ez az alkatrész csak bontással szemrevételezhető és semmilyen előjele nem volt a hibának, akkor nincs aki megmondja előre, hogy ez szar lesz. Akkor most javítható a dolog 50-ezerből, vagy cumi van a letört darab miatt? Ha javítható, akkor nem nagy a baj, ne keseredj el. Lehet utána eseménymentes 100 ezer km-vár rád!?
[ Szerkesztve ]
-
lujó55
őstag
2007-es a kocsi, 105ekm van benne. múltkori alvázmosáskor megemelték, alánéztem, mert gondolom már kipufogót kéne cserélni. azt mondta a mosós, ha az övé ilyen jó állapotban lenne összetenné a két kezét. kerék megrángatva, semmi kotyogás, szilentek jók, teleszkópcsere következik, de szerelő mondta, használjam addig amíg bírja, ráér utána cserélni. motor hangja olyan, mint egy csendes dízel, ilyen volt 40ekm-nél is, semmi nem változott. jövőre veszünk egyel nagyobbat, már ki is van nézve valami hasonló, már csak az a kérdés hogyan számítják be ezt. én nem fogok félmilliót egy kocsira költeni!
inkább veszek valami normálisat.
volt 100-as skoda, trabant 601, dacia TLX, skoda felicia, punto 1.2, astra 1.4 most valami 1.6-os jön négy évre, aztán lépek feljebb... -
-
Pitu
aktív tag
Teljesen igazad van. Csillapodok lassan.
Tudom hogy nem lát bele a szervíz a motorba. És azzal is tisztában vagyok hogy a használtautóra költeni kell (elsőfutómű + 4 nyárigumi + apróságok meg is voltak).
Kevés tartalékom maradt vásárlás után, így most anyagi csőd van. Nagy hiba volt, de megtanultam a leckét.A másik bosszantó dolog, hogy 1 hónapja van meg az autó, a pénz megy el rá, viszont nem tudom használni
Az olajpumpás dologhoz kép: [link]
Ahová mutat a nyíl, onnan kell lecsavarni a fedelet és ott lesz az olajszivattyú, ami az öntvénybe egy gyűrűbe fekszik bele. Ez a gyűrű tört kb. 8 darabra.Telefonon találtam Bp-en bontottat. Keveset futott, garanciális. A gyárira nem fogok/tudok több 100ezeret fizetni, csak a gyári pumpa magában majdnem 100ezer
-
neduddki
nagyúr
HI!
en mindezeket osszeszedem, mikro a teljes koltseget szamolom, hiszen a tobbi csak altatas, sajat magadat vered at, amugy megertem kenyelmesebb ezt kihagyni es altatni magad, ehejjt hogy latnad a valos koltsegekeet
udv
neduddki
mod: zolikaDB: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
ertm en hoz gozmozdony de mitolmegy?:- )
en meg azona velmenyen vagyok, hogy hozzaszamolpk mindent ami az autoval kapcsolatos, mert auto nelkul nemkoltottem volna el, persze igy egy randa szam jon ki amitol sokan megrettenenk, de nekm ez igy megfelelo, de sokan azzal altatjak magukat, hogy ezt nem koltottek el, pedig nincs meg:- )
sokan felkapak a fejjuket, ha aszondom boven 120k folott volt kb az aitopajjadik+utdijjak, hogy mire, modom magyar-osztak-svakci-szlovak pajja, hagok: pl: grossglockner, alagutak, etc. /kell nekem hegyekbejarni nyaralni:- )/
egyszer osszeszamltam egy nyaralas parkolasat, nekunk az a szoaksunk bemegyun a kozpontba leviszem egy parkolohzab es nyugodtan elvagyok, pillanatok alalt osszegyun 20-30k de nekem megeri
nekem az ijjen -ojjan odeologizalas az atveres, Nked meg nemudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
nézegettem az árakat, itt Debrecenben egy normális minőségű rendszert tokkal-vonóval 300k-ért raknának be a kocsiba. Ha marad a 430 forintos benzinár (miért maradna...) és 300 lesz az lpg, akkor ez kb. 62 ezer kilométeren térülne meg csak az üzemanyagár differenciából, az meg kb. világvége időpont.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
FF23
senior tag
Volt már ilyen a 90-es évek végefelé. Ha nagyon elválik az LPG ára a palackos pb-gázétól, akkor jön az átfejtegetés a sufni mögött.
Vettem egy átfejtőt -szűrő meg minden- oszt jól van, ha ez kell nekik. (most nem gázos a gép)Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
FF23
senior tag
Simán! A nagy tartályokból még olcsóbb. Egy időben egy ismrős - ahol melózott- műhelyéhez jártam. Hátul állt egy nagyobb tartály, amit ugye fűtésre használtak. A 11,5-s palackot lazán felnyomta 15kg-ra, szóval a tágulási részt is. Nem igazán mertem messzire vinni és azt is csak lábujjhegyen
[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
bambano
titán
80-as évek végén sokat stoppoltam, egyszer felvett egy német amg mercivel... attól kezdve helyre tudtam tenni az ezeröcsit pedig jó volt keresztbe menni az ezerkecskével is, vizes füvön vagy havon, azt nagyon imádtam...
most meg nyomom neki, mint süket a csengőt, a jó gumi meg a rengeteg hárombetűs mindent elintéz, úgy megy a jeges úton, mint a tank. más világ ez már...
és mennyit fogunk nosztalogni, amikor már a használt autók szintjére is lemegy a downsizing meg az euro 9 környezetvédelmi norma és tiszta műanyag autó lesz minden... az evót meg a bubut meg a pörgős v10-es m5-öt már csak fotón fogjuk látni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
neduddki
nagyúr
HI!
ezt szgeeny falumban a "tyuning" ladasok a 90es eek eleejn megtapoataltak amikroa vacak dizel pozsomat kostolgattak:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TasiA
senior tag
Szilent alatt a futómű gumi alaktrészeire gondoltam. A legtöbb mozgó alkatrész nem fém a fémmel alapon kapcsolódik, hanem gumiba ágyazva.
Szerintem vidd el egy hozzáértőhöz aki felelmeli mengnézi, kideríti. Innen a net mögül senki nem fogja megfejteni. Én először a féktárcsára tippeltem vona, de azt mondtad, mikor ki- be szálsz, akkor is hallod, ezér gondook szilentre, azok szoktak nyüszögni.
-
lujó55
őstag
ha olyan a hangja, mint amikor nikecellt dörzsölgetsz össze, akkor tutira valami műanyag alkatrész dörzsölődik, pl. ahogy írtad a szilentek, vagy a teleszkóp, vagy akármi. de ha inkább fémes, mint egy meg nem olajozott kézikocsi, akkor akár csapágy is lehet.
innen tényleg nehéz kitalálni, pláne úgy, hogy nincs egy hangfelvétel rólaJ00hnny: esetleg nincs valaki segítséged? pl. ő beülhetne megnyüszögtetni, te meg körbejárhatnál, vagy melléguggolnál, hogy esetleg honnan jön a hang? elölről-hátulról, csak egyik oldalról? az is lehet, hogy egy kiskutya van a csomagtartóban. vagy pocok.
[ Szerkesztve ]
-
J00hnny
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
Természetesen szakértőhöz fogom vinni, de most 3000km-re vagyok otthontól és itt nem igen van kedvem 10x es árért szakértőhöz vinni.
Igazából azért kérdezgettem, hogy merjem e a hazaútig használni, illetve majd hazaindulni vele."There are 10 types of people in this world. Those that understand binary and those that don't."
-
lujó55
őstag
nekem meg pont a szervízben mondta a szaki, hogy a szilenteket WD40-el fújjam le, mert nem eszi meg, nem úgy, mint az ásványolaj. Azt mondta nyugodtan fújjam be vele a gumiabroncsokat is, ne öregedjenek. Akkor most hogy van hát? Vettem egy flakkon WD40-et, fújom mindenhová ami csak belefér, a winkler is megmondta
-
adorjant
senior tag
A váltó kódja alapján hamar kiderül,hogy milyen áttételezésű,még a végén túrakupé lesz belőle
Amúgy tényleg lehet valami ebben az "Opel betegség"ben,ami a váltókat illeti,haverom 1.4 G Astrájában is pont ugyanez történt,ráadásul talán még 200e sem volt benne (valós),ami egy váltónak azért valljuk be,ujjgyakorlatnak kellene lennie...
Nekem amúgy van egy eladó komplett F17CR 4.19 váltóm (közismert nevén sportváltó ),kuplunggal,kinyomóval,hosszúra cseréltem.
Ha esetleg valaki ilyesmire vágyik,keressen meg,meg fogunk egyezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen program, ami...?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs