-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
davee_92
csendes tag
-
nagyúr
és kanyarkövető lámpás, meg digitklímás. Enni lehet a motorteréből.
De sajnos azért zsebbenyúlós is; lesz egy kerékagy-csapágy cserém mert már elég trolibusz hangja van és nem merem a vezérműszíj cserét sem kihagyni, úgyis km. szerint ott jár a vas...[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
_seth_
veterán
Csak az tér el ami a furat méretéből eltérő a többi megegyezik teljesen.
Termosztátot neked is érdemes cserélni ha nem tuti a hőmérséklete, még a hangja is más ha 90 körül áll fixen a mutató, sem felette sem alatta nem tuti. Szelepfedél tömítésre pedig loctite tömítőpasztát tudom ajánlani, kinyomós flakonban van bírja az olajat és a hűtővizet, megszáradva pedig rugalmas de tartós gumi felületet ad. Én alig tudtam levenni a szelepfedelet miután kicsavaroztam annyira összetartotta ez a paszta, kb 250-400 ml egy flakon de sokáig elég és ez a legjobb belőle.
Érdemes még megnézni, hogy a generátorvédő fent van-e az autó alján, télen ott sok latyak jut be és képes tönkretenni a szíjakat, gyárilag lennie kell ilyennek de ki tudja megvan-e még.Jim Tonic: de EU-s a fényszóró, utángyártott bár de tökéletesen hozza a nekünk megfelelő vetítési képet
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Most úgy néz ki rendben lesz, eddig ha letekertem egészen akkor is volt, hogy villantottak pedig nem is láttam, tegnap este jól vizsgázott és jobban is láttam végre
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Miért nem kérdezted? Ha épp olvasom akkor leírtam volna, hogy nem csak, hogy két motor van rajta de a fényszórómosós nagyobb térfogatú is, talán 2,5 liter a sima és 4 literes a fényszórómosós tartálya. Azért van két motor mert a fényszórókhoz tartozók magasabb nyomással üzemelnek mint a szélvédőhöz tartozó. Elvileg minden alkalommal mosnia kell a fényszórót ha felkapcsolod a lámpát.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Hamis gyertyák voltak, C20NE-ben nekem is volt szerencsém hozzá, teljesen elégett a motorban az új gyertya.
X20XEV-be pedig csakis 2 pólusú gyári GM-et rakj, azzal a legjobb minden téren.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
tomyoy
senior tag
Igen úgy valóban egyszerűbb, ha nem vészes a dugulás. Nekem muszáj volt kivennem mert épp, hogy csak csöpögött a kimenő oldalam, áztatni kellett, ütögetni stb...
más: ma jön meg a lökösömbe, két új ködlámpa, meg a balos doblemezem előre, tesóm eltüzelte ha tényleg minden jól megy jövőhéten viszem műszakira.
nyiknyiknyiknyik
-
bambano
titán
nagyon.
"szerinte hibátlan": nem hibátlan, hanem megfelel a gyári előírásoknak.a probléma megoldására a gyár a túlfújást javasolja, ez kismértékben segít. vagy inkább semennyire sem.
egy megoldás van: sűrűn cserélni kell az első és a hátsó párt, egy szezonban minimum egyszer, de inkább kétszer, ha sokat mész. ez alatt azt értem, hogy amikor leszeded a télit és felrakod a nyárit, akkor cserélsz, meg még további egy vagy két alkalommal.érdekes módon a télinek nem zabálja le a peremét, csak a nyárinak és azokból is csak a jobb minőségűekét.
a túlfújásból meg az a probléma szokott keletkezni, hogy mindig veszekedni kell a gumisnál, mire felfogják végre, hogy a kettő vagy a kettőkettő kevés. volt, amelyiknek meg kellett mutatni a tanksapka fedelében a táblázatot és akkor se hitte el, olyankor kicsit kiabálni kell. Én 3-3.1-et szoktam az elejébe fújni/fújatni és 2.9-3 között hátulra. gyakran leteherautózzák ezért az autót
szerk: nekem minden gyári az autón
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
A Vectra marhán terpeszt, mint egy BMW, a C még jobban, mint a B. Cserébe nem esik le az útról. A gumikat nekem zabálja. A télieket nem annyira, de ez inkább az Michenlin Alpine érdeme. A nyáriak viszont brutálisan félrekopnak. Az ültetés óta talán kicsivel rosszabb lett, de nem vagyok biztos benne.
Bambano: ez érdekes, a télit neked sem eszi? Nem értem.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Nekem a téli gumi az Michelin Pilot Alpin, a nyári most Continental SportContact (volt, mert ennek annyi).
Én most 15km-re megyek a munkahelyemre, ebből kb. 10 városon kívül, 6.5l a fogyasztásom télen. Marhára elégedett vagyok vele.
Sajnos van pár dolog, ami jön:
- olajcsere (nálam az 7l 5w30 + bazi nagy belső szűrő)
- ablaktörlő motor cseréje
- izzítógyertyák (6db, kb. 40e lesz)
- valami zörög a váltónálMost családprojekt van, csere nem jöhet szóba. Majd utána.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
havi 8-10k-nál lehet, egy hónapot sem érdemes várni a cserével.
nekem az eleje lekoptatja a fűrészfogat, úgyhogy ha gyakran cserélném, nem lenne túl zajos.
a good year vector meglehetősen rossz értékelést kapott az adac gumitesztjén, én levenném róla, ha lehet.
nekem 8 ezrenként belemegy egy doboz olaj, nem tudsz vele mit kezdeni, el kell viselni. mondjuk én mostanában keveset autózom, évi időszaki szerviz van, meg egyszer egy évben felöntöm olajjal és kész.szervizben is azt kezdték játszani, hogy nem töltik maximumra az olajszintet, merthogy az valami bajt okoz, és nem szabad. ami természetesen marhaság, nincs nyomás alatt az olajkarter, tehát nem tud semmi gondot okozni. így először fél liter olajat zabál le, akkor beleöntök ez egész dobozzal, és azzal már elmegy következő szervizig.
majd ha raksz alá rendes gumit, rájössz, hogy kanyarodik én is így jártam vele, egész jól ment az autó azzal a gumival, amivel vettem, majd következő nyárra kapott pirelli pzero nero-t. akkor rá kellett jönnöm, hogy a gyorsulásról és lassulásról alkotott fogalmaim tévesek
(#26018) Jim Tonic: elképzelésem sincs, hogy a télit miért nem eszi... mondjuk a téli nekem forgásirányos szokott lenni, a nyári meg külső-belső oldalas.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Szintén B veki szintén irmscher futómű, már a 100 ezredik kilométerhez közelítek vele és nem eszi a gumit.
Hátul akkor dől nagyon a kerék amikor a szilentek már jócskán csereérettek. Ami konkrétan a dőlést okozza az a keréknél található legalsó vasmagos szilent.
2 éve lézeres futómű beállításon hozták ki nekem is, hogy pirosban van a hátsó jobbos kerék de hátul nem állítható, kicseréltem a szilentet, idén nyáron vittem ismét lézeres futóműbeállításra és hibátlan az a kerék ellenben a másiknál látható volt, hogy a korábbi méréshez képest romlott, kicseréltem azóta ott is a szilentet
A télim goodyear ug7 gyári méret 15-ös gyári kerékkel nem kopik félre, újonnan vettem a gumit és arányosan kopott eddig. A nyári gyári 16-os keréken fulda carat progresso is szépen kopik. Amíg a nyári is 15-ös volt azon sem láttam rendellenes kopást.
Nekem főleg főút de pl augusztus második felében belement 2700 km autópálya hirtelen és semmi sem tűnt fel azóta sem.Hátul terpeszt vagy az első kerekek is? Nekem csak hátul látni. Piros vagy sárga rugós? (Piros 30mm, sárga 40 mm ültetés, nekem piros van) A teleszkóp és a rugó is irmscher vagy csak az egyik?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Ivan15
senior tag
a füreszfog szerü kopäs a gumin tulterhelesnel jelenik meg: pl. amikor rossz dölesszög miatt nem a teljes felületen egyenletesen fekszik az uton es igy az egyik oldal füreszfogas lesz = tulterhelt a gumi, mert az eröt az egyik fele (nalad a beslö oldal) teszi az utra, ott jobban is kopik: füreszfogasan kopik: be kell majd allitatni
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
A gyári irmscher teleszkóp is fekete csak minden más is, a közepén kellene lennie mindnek egy matricának irmscher felirattal és kóddal na de nem a teleszkóp miatt kopik félre a gumi így mindegy is
A hosszlengőkar kerékagy felőli alsó vasmagos szilentjére, de a felső is fontos, hogy jó állapotban legyen. Egybként autós alkatrészárakhoz képest filléres tétel érdemes lecserélni őket újra.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Nálam 72-es exide premium kb 8 órát bírt, ajtók nyitva (ilyenkor ugyan nem minden csak az ajtók + belsőtér világítás + csomagtér világítás megy) a zene az a tápkondi + 2 erősítő + 8 hangszóró és egy mélyláda. 8 óra elteltével már bikázni kellett, hogy beinduljon és csak azért vettem észre, hogy lemerült az akku mert a két erősítő protect módba kapcsolt az alacsony feszültség miatt.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
adidas4death
aktív tag
rossz embernek ment a válasz
Igen én is nézelödtem külföldi oldalakon kipuff után de még nem találtam meg az "igazit", pedig itt lenne már az ideje.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
_seth_
veterán
Akkor én csak örülök annak, hogy nem sport ülésem van Legnagyobb út amit egyben megtettem vele az 800 kilométer volt amiből kb 300 60-80 közötti tempóban tehát még csak gyorsan le sem tudtam zavarni és akkor sem volt kényelmetlen az ülés.
Tempomat van a tiédben?
Futómű hogy tetszik? Igaz nekem sedan így eltér de mégis csak hasonló[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bajusz15
senior tag
Időközben rájöttem, hogy D2S a foglalat és már az izzók is megvannak.
Előző tulajtól sajnos nem tudtam meg semmit, hogy hány kelvines volt benne, pontosabban jelenleg is. Elég kékesnek tűnik, remélem kevesebb mint 6000K, mert most egy olyanra esett a választásom, hétfőn lesz benne, kíváncsi vagyok hogy muzsikál majd, youtube-s videókat ugyan néztem, de szerintem élőben máshogy mutat. -
_seth_
veterán
Jó is Meglepő mennyire modern érzés ezzel a futóművel a vectra viszont nem kelt olyan fapados sem, 15-ös gyári kerékkel is egész jó vezetni de az igazi nyáron a 16-os kerék, azzal már lehet kanyarodni szépen
zolikaDB: első két ülést 15 körül már lehet szerezni
X20XEV: átlagban 1 litert fogyaszt üresben óránként, nyáron a nagy melegben ez lemehet 0,9-re, télen pedig inkább 1,1.
Legutóbb, múlt hónapban sikerült 30 kilométert mennem főúton fékezés nélkül azaz csak motorfék volt, és ebben a távban van város, település is, fékezni is csak lámpa miatt kellett de ott is volt amelyiknél korábban motorfékeztem és sikerült átcsorogni rajta Minden fékezés fogyasztásnöveléssel jár mivel utána vissza kell nyerni a lendületet.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
például a rendes abs fel van készítve hóra, és teljesen másképpen viselkedik, mint aszfalton.
oké, nem a 20 éves abs-ek, hanem a modernek.
azt is elfogadom, hogy a kommersz abs-ek nem mindig jók, vagy lehet, hogy sosem ér semmit. de a rendes cuccok azok jók. például láttam m3-as bmw-t jégszimulátoron megállni, az ég és föld volt ahhoz képest, amit a fóccvágenem abs-e tudott anno. mondjuk lehet, a bmw fékje többe került, mint az egész fóccvágen...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
Volt egy '91-es összkerekes 405-ös a családban. ABS-szel, szintszabályozással, stb. Imádtuk, tényleg jó autó volt, de korai ABS volt rajta. Még nyitott rendszerű volt, állandóan elkoszolódott. Csak arra volt jó, hogy a sofőrre a szívbajt hozza.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
_seth_
veterán
Nekem sem a mostani sem a korábbi motor nem evett meg 1 liternél többet 12-13e km alatt 10W40-ből. Amikor 5W40 került az előző motorban annál sem láttam számottevő olajfogyasztás növekedést, bízom benne ez sem fogja jobban enni.
Azért cseréltem le mert ez az olaj volt benne a nyáron is amikor venti gondja voltak az autónak, többször túlmelegedett az olaj, amit beleöntöttem az 3e sem volt az 5 liter a tescoból (helyi kiárusításban elég jó dolgokat is ki lehet fogni, mint pl az exide excell 54ah 8-9e garival...). Úgy is mondhatnám, hogy bónusz csere
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
szerintem logikus, megvette, rendbe rakatta, majd váratlanul kapott az asszony egy céges autót, ezért ezt eladja. ez nekem nem büdös, ettől még lehet hamis.
"Kell a 177 lóerő+ a hozzátartozó teljesítmény adó egy csöppséghez.": szerinted mennyi ennek az éves teljesítményadója?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
Nalam meg kabelezese sincs csak a motoron log a csati kb 20 centi vezetekkel es mielott megbontanam az autot jo lenne magat a motort kiprobalni, hogy mukodik-e. Rele nelkul tesztelni sem tudom?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
Ja, akkor biztos a gáz lett erösebb, vagy a benzin gyengèbb, ha nem èrzed a difit. Van cimbimnek ès kollegámnak is gázos autója, modern automata rendszerrel, dicsèrik mert olcsó üzem, de ök is aláìrják, hogy gyengèbb gázzal az autó, meg többet is eszik belöle, de elfogadható kompromisszum szerint7k. Ja ès 1.6 ès 1.8-as motorokhoz gázolták, gondolom neked is v6-os a vectrad van, nem? A gáz az gáz, a rendszer lehet kifinomultabb, de az üzem ugyan az.
-
diablo1984
veterán
Elbeszèlünk egymás mellett, a kollega is ìgy van vele mint te, olcsó üzem, de neki is átlagautóban van, nem egy v6 3.2-es benzintemetóben. Èn azt mondtam, a gáz a spórolósok szere, aki meg nagyvèrüt vesz ne higgye már, hogy takarèkosabb, mint egy dízel, mert ez kábìtás, az a moci gázból betol 15 litert, egy modern dìzel ha ütik is max 7et. Ezèrt írtam, hogy a hirdetèsben leírt az hülyesèg, meg ha valaki csòri tankolni a nagyvadat ne vegyen nagy ccm-es v6-ost, utána meg úgy reklámozza, hogy gazdaságosabb mint a dízel. Persze, ezèrt is eladó, mert gazdagra fogyasztotta a tulaja zsebèt!
-
_seth_
veterán
Itt 33-an töltötték fel a fogyasztásukat ami átlag 10 liter feletti, el lehet térni persze spórolással bár gondolom itt is inkább 13 liter aki nyomta neki és 10 aki nem, a 8 alatti meg zseni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
gban
Közösségépítő
Csatlakozom, 1,4-es 60 LE F astránál már az is borzasztó sokat számít, hogy reggel viszem-e a gyereket suliba vagy egyből megyek kifelé a városból, pedig a suli kb. 1 km de minimum 6-8 perc, vagyis hideg motornál pörög a motor a lámpánál. jópár percig.
Hihetetlen érték jött viszont ki most, volt benne 340 km pálya, 120-szal kb. (ami 110 valójában csak a navi szerint), de oda-vissza át Pesten, igaz, nem nagy forgalomban, délelőtt 11 és délután 3 felé, meg 3 nap melóba járás, ami napi 40 km, fele város, de "kellemes" forgalmilag - szóval kb. 500 km-re 5,6-os átlag
Korábban is írtam, kemény városban a 8 is csoda, inkább 9, sima munkábajárás + gyerek suliba 6,5, ez most nagyon jó lett.
Igaz, egyedül mentem, csomagok nélkül, de akkor is igen meglepett a végeredmény.
Mindebből azt akarom kihozni, mint az előttem szóló is, hogy ugyanaz az autó ugyanazzal a sofőrrel is tényleg nagyon eltérő eredményeket produkálhat.
Összehasonlítani releváns eredménnyel azt lehet leginkább, ha ugyanaz az ember ugyanabban a stílusban lemegy mondjuk a Balatonra 2 eltérő autóval. Össze lehet a gyári meg a tapasztalati értékeket is természetesen hasonlítani, csak akkor helyükön kell kezelni az értékeket, és nem minden eltérést külső okok miatt megkérdőjelezni. Közelítő értékként kezelve a számokat ez is hasznos lehet természetesen.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Netflix
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztrofotózás
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Androidos tablet topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest