-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
1: gyárit vegyél. Erre a motorra van tervezve, kész. Nem versenyautó, jobb nem lesz vele, max árban van diffi...
2: ránézni nem árt, bajod nem lesz belőle, max megspórolod a jövőbeni kellemetlenségeket. Sőt. EGR-t érdemes le is falazni, igaz, akkor villamosságisnak tiltania kell, h ne dobjon hibát.
3: igen, érdemes váltóolajat cserélni, vicces ez az élettartam dolog.
4: bontóban nem nézted? Opel Csergő, Cromax, Bárdi/Láng és társai?[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
GM vagy ha másik akkor is GM. Miért nem szimpatizálsz vele?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
A gm olajjal pedig nincs semmi baj, a többi olajnak is max a reklámja jobb, ellenben a gyertya kifejezetten jó ha gm, boscht semmi pénzért nem raknék bele, meg úgy egyáltalán semmilyen bosch terméket sem, már rég nem a régi megbízható márka. Egyébként kifejezetten nem szokták ajánlani a boscht, viszont pl b vectrába a két pólusú gm gyertyánál nincs jobb (benzinesnél).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
-
-
Jim Tonic
nagyúr
Az automata légkondicionáló beállít mindent helyetted, csak a hőmérsékletet kérdezi meg. Ezzel szemben a manuális klíma alig több a hagyományos fűtésnél, csak van benne egy hőcserélő, amellyel hideg levegőt is tudsz bejuttatni az utastérbe. Nem foglalkozik sem a külső hőmérséklettel, sem mással. Kézzel állítod be, hogy milyen arányban akarod a hideg és a meleg levegőt keverni. Ettől szokás jól megfázni, mivel a jóember a leghidegebbet akarja, de azonnal.
Minden megoldható, de baromira nem éri meg. Örülni kell, hogy van benne valami.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Aha. Hát, ha ilyen hülye az elv, akkor valóban az lesz a vége.
A kompresszort nem kapcsolgatjuk, a keverési aránnyal szabályozzuk a hőmérsékletet. Eleve akkor az lenne az eredménye, hogy hol forró, hol hideg levegő ömlene az arcodba, aminek semmi értelme.
Viszonylag könnyen beépíthető egy szervomotor, annak a pozícióját kell szabályozni.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
sNORh
addikt
Mann Filter, gyári minőség.. Nekem ma jött meg. Még holnap veszek valami ócsó pollenszűrőt, meg valami légszűrőt, az a baj itt helybe csak olcsók vannak mindenhol, minőségit nem kapni, ezt is úgy kellett rendelni.
5,5l-es az olajtankom, 4,5lityó olajom van(még mindíg itt járok) nagy gáz szerintetek az az 1 liter difi? Vagy csak a nívópálca közepén fog állni az olaj? Felment most az ára mint az állat. 3600ft 1liter 14x0-ért vettem múlt hónapba.
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
mantec
csendes tag
T nzozz!
Az említett márkák jelenleg is gyártásban lévő, aktuális olajkövetelményt (GM Dexos 2) teljesítő motorolajai:
Fuchs Gt1 Pro Flex 5W-30,
BP Visco 5000 M 5W-30,
Aral HighTronic G 5W-30,
Castrol Edge Fst 5W-40. -
nagyúr
Egy barátomnak van. Baromi erőtlen lesz a gáztól az 1.4-es. És fontos, hogy olajozót is beszerelj, mert kényes a 16 szelepes a szárazságra. Ha korrektül szerelteted be a gázt akkor olyan 400 és 600 között áll meg az egész (munkadíjjal együtt) és olyan 100 ezer kilométer futás alatt termeli vissza az árát, (kb 600,- Ft-ot tudsz spórolni 100 km-enként) de kényessé fog válni az egyébként gondozásra igénytelen motorod.
Ha teheted, add el és vegyél egy ISUZU dízelt. A 8 szelepesek igaz, hogy gyengébbek, de ott még nincsen kettős tömegű lendkerék-mizéria, adagolós és nem közös-nyomócsöves, nincsen 200 ezres porlasztócsúcs csere sem. Borzasztó lesz a hangja (alapjáraton varrógép, pörgetve Zetor traktor) de a 4-5 literes fogyasztással kárpótol a vibrációért és a kelepelésért.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
zolikaDB
veterán
Debrecen legjobb gazosanal, a Szotyori utcan, legnagyobb potkerektartallyal a legfullosabb, olajzos rendszer lett volna nekem 250e HUF. Opelforumon amugy van LPG topik, ott nezelodj.
Kollegam 1.6-osat isteniti, Zavoli gazszettel.
Akartam, de nem ugy alakultak a dolgok. Amugy, igen, ha ennyire kozponti kerdes a fogyasztas, akkor el kell adni es a gaz arabol rendbeszedni egy valamilyen dizel autot. Ha te gazositasz, elonye, h nem ulsz fel egy uj szoporollerre, hatranya, h a nem jol belott gaz miatt lesz egy szoporollered. Joparan a totalcar-os LPG dokinal vegeztek, igaz azota van egy tokeletesen mukodo, jo aron autozhato kocsijuk.[ Szerkesztve ]
-
Imy
veterán
Szia!
Én 60e km-nél tettettem bele LandiRenzo Omegas-t.
~95e km körül tettem bele egy Flashlube szelepkenőt. Hogy mennyit ér, passz. Pár ember megszívta, a klubból, mert szelepszorulásuk volt. De ez LPG nélkül is előfordul, főleg ha sokat megy valaki városban, és nem pörgeti.
Most 113e-nél tartok.
Eddig 97e km-nél egy lambdaszonda hiba volt. Én cseréltem szűrőket.Eddig probléma mentes.
Ha bármi tapasztalat kell, keress privátban. Szívesen segítek.
-
zolikaDB
veterán
-
Findzs
addikt
biztos hogy hidrotőke?
nekem pont fordítva van indításkor jó és üzem melegen csörögnem a vezérműlánc csörög? az szokott indítás után pár másodpercig míg helyre nem áll az olajnyomás
lehet kinyúlt, laza a lánc, mikor volt lánc cserélve?"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
F_Gergely
őstag
Olajfogyast en nem vettem eszre, de egy femes zorgos hang nekem is van inditasnal, a motorter bal oldalabol jon a hang, de nem jottem ra mitol csorompol. De ha benyomom a kuplingot nem hallhato, illetve ha bemelegszik a motor kb 15-20 km utan mar uresjaratban sincs hangja es nem hallhato. Heten viszem szerelohoz, remelem tudja majd orvosolni a hibat, fogalmam sincs mi lehet.
Mas:
En kombi B Vectrahoz vadaszok teljes bor belsot ajtokarpitokkal, de eddig akiket hivtam mar mind eladtak[ Szerkesztve ]
-
ilyet nekem akkor csinált, amikor egyszer jobb tisztító képességű olajat raktam a motorba, az ki is pucolta a dzsuvát, bele az olajnyomás szabályozóba és az nem zárt többet.
az ilyen tisztító adalékokkal vigyázni kell, mert valójában nem tisztítanak, csak áthelyezik a dzsuvát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
_seth_
veterán
+ Előttem szólót kiegészítve: ezek az adalékok onnan is kioldják a lerakódásokat ahonnan már egy korosabb motornál nem kellene így több kárt csinálnak mint hasznot.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
Bosoko: olcso es allitolag jo. Nekem a 7e ft-os Bosch elso perctol kezdve nyikorgott, kuka. En jelenleg egy olcso de fos hellat nyikorogtatok. Konzolkartel a Valeo Silenciora eskudott, de egy ev utan megadta magat.
Izzo: Osram Offroad 65W, Osram night breaker unlimited, Tungram megalight ultra 120.[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
H4, H7 helyére soha nem lesz LED-es fényforrás. Egyrészt a hőelvezetés, másrészt a felépítés miatt. Egy LED-es fényforrás teljesen máshogy szórja a fényt, mint a halogén, és a fényszórótest tükreit az utóbbihoz alakították ki.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Findzs
addikt
én tavaly június óta használom g astrán a bosoko törlőket és azt kell mondjam kiváló
egy időben vettem előre illetve hátulra de hátra sajna nem volt csak valeo horror árona hátsó valeo új kora óta csíkoz és nyikorog
legközelebb valahogy rábarkácsolok egy olyan méretű bosoko-t, már láttam g astra hátsó törlőn oda nem való lapátot, tehát valahogy fel lehet rakni"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
amargo
addikt
Köszönöm az írást, igen azért ezeket így tudtam, ettől még nem gond a vissza igazolás
(#26473) Lomha 8V: Valahogy én is ezt gondolom.No de a lényeg, másik szituációból kiindulva vetődött fel ez a kérdés. A lényeg, hogy vezetés tréningen van valami gyantás pálya, amin menni kell és mindenféle kunsztot csinálni, a kérdésem az lenne, hogy kihez érdemes ilyenre elmenni és hol lehet utána olvasni, hogy az ember elméletileg is tudja mit kell csinálni, a gyakorlat része az úgy gondolom csak erre kijelölt pálya lehet.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
zolikaDB
veterán
Na ez az!
Barátnőmék ugyanilyen Astrájában (mint az enyém) a szőnyeg patenttel van rögzítve, enyémben nem. Ezt hogy lehetne megoldani?
Illetve: akinek van méretpontos gumiszőnyege, az befed mindent? Nem csúszkál? A teszkós egy éves szét van repedve, és nem tartom egészségesnek, h reggelente a hólevet törölgetem a kárpitról, meg a szőnyeget szárogatom... Úh vennék normálisat, vagy ha tudtok ajánlani jó, belevaló univerzálisat, ami nem csúszkál, és jól fed, akkor olyat. -
_seth_
veterán
Na igen, ilyen is van Totalcaron olvastam régebben, hogy valakinek 1000 kilométerenként 1-2 liter olaj csorgott ki a motorból amit ő pótolt és így használta tartósan az autót és kérdezte, hogy a gyakorlatilag 2-3e kilométerenkénti teljes olajcsere-olajfeltöltés kiváltja-e az időszaki olajcserét nála hiszen amíg más elmegy 13 ezret ugyanazzal a pár liter olajjal neki mire megvan a 13e már rég felöntötte 10x A válasz egyébként nem volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Lomha 8V
addikt
Astra G-nél ez általában gyártási hiba. Nézd meg az izzófoglalatoknál a gumi tömítést, ha rossz, akkor cserélni kell. Ha az jó és mégis párás, akkor valószínűleg a gyárban túl kevés tömítőanyagot vittek fel a plexi és a lámpatest közé. Ilyenkor a lámpát kiszereled, óvatosan lefejted a gumitömítést, aztán a lámpatest és a plexi között kinyomod FBS-el (szilikonos ragasztó). Nyilván nem úgy, hogy mindenhonnan kilóg, hanem szépen, igényesen. Száradás után visszarakod a gumit és visszaszereled. Ennyit tehetsz érte. És persze kerüld a lámpa környékét magasnyomású mosóval vagy erős slaggal.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban