-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #63509 üzenetére
jah, neem, nem komplikaljuk a dolgot tul....egyszerüen ennek a csatinak kell belemennie abba a lyukba...ennyi
de köszönöm a tippeket. Ma majd bepasszintom az uj utangyartott szivatgyujto cstit a helyere, megnezem milyen, aztan vagy marad es megy megint a szigszalag, vagy visszaküldöm es rendelek egy olyan normal 12v csatit a hellatol. Az total gyari kinezetü.....ha elöbb tudom ezt a szitut, lehet azt rendelem meg, de most ugy erzem nem lesz nekem ahhoz kedvem, meg idöm, hogy visszapostazzam ezt az 5 euros kütyüt, levelezzek, utaljanak vissza, ujat rendeljek.......megnezem hogy tudom szigszalaggal vagy valamivel szepen megoldani.
Majd beszamolok az eredmenyröl
-
Declare
őstag
Viszont a cigaretta gyujto drama folytatodik
A hobby autoszerelökhöz szol elsö körben a hszm....tegnap megprobaltam beallni a sorba nem hiszem, hogy uj hobbyt talaltam, a t..köm tele volt a vegere az egesszel
Szoval az uj gyujto szepen passzol, jol nez ki es jobb, mint a regi (eredeti)! Alapbols sokkal jobban belepasszol a dugo, minimalis szigszalaggal szepen meg fogom tudni oldani....jo lessz. Viszont nem vilagit a kis lampa, ami a szivartyujto peremet vilagitana
Van barkinek barmi tippje, hogy mit tudnek tenni az ügy erdekeben? A regi izzo ki volt egve, de ehhez az uj gyujtohoz izzo is jart, ami jonak is nez ki....de nem vilagit...pedig kiprobaltam betettem a regi gyujto foglalataba, abban sem.
"Szereles" közben azonnal kiütöttem a cigaretta gyujto biztijet de ezt a problemat megoldottam....a gyujto müködik es tölt is, csak az izzo nem vilagit....lehet ez külön biztositekon ami esetleg ki van egve? Vagy mi lehet a hiba, hogy induljak tovabb?
Erröl van szo ( a jobboldali kettö csati a szivargyujto, a bal oldali különallo pici a lampae
(L:/dl/upc/2016-09/23/16929_sofeqbrnzgtmtkx0_wp_20160923_07_23_55_pro.jpg)(/L)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #63541 üzenetére
Valoszinüleg igen, de nem tudom, mert a kocsit mar ugy vettem, hogy ez nem vilagitott....nem is tudtam, hogy kellene neki, csak most hogy szetszedtem lattam, hogy van benne egy kiegett izzo. Csak sajna az uj sem vilagit es nem tudom miert
Probaltam helyzetjelzövel, gyujtast raadva is...semmi
H astrasok megnezhetnek nekem, mikor vilagit a szivargyujto
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #63554 üzenetére
Nem szemrehanyoan kerdeztem csak kivancsisagbol.
Szomoru dolog ez, de legalabb volt ra cascod, ami enyhitett valamennyit... gondolom nem lehet egyszerü egy ilyet megemeszteni....
Nekem nincs a kocsiban riaszto, ezert szereltettem bele valtozarat. Allitolag az egy biztonsagi vonalnak jo.
Aztan mivel en Nemetorszagban elek, itt meg körberöhögött az elejen, mindenki, hogy hogy merül fel bennem ilyen, hogy egy 8 eves Astrat ellopnak....igy nem eröltettem tovabb a biztonsagi kerdeseket amikor az ember szamlat kap mindenhol, akkor annak megvannak az ilyen elönyei, hogy nem taplalja a fekete gazdasagot es az illegalis alkatresz kereskedelmet.
-
Declare
őstag
Tadaaaaaaaaaa meglett a hiba. Ennek az uj szivargyujtonak mashogy volt a testelese (külön kabel)...ezt követöen gyujtasra vilagit
(#63623) Gergőke88 Azert meg par kep elferni itt szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63652 üzenetére
köszi,de ennel a felhomalyos valaminel többre gondoltam inkabb ilyen kis reszletek, finomsagok erdekelnenek, azokat szivesen megnezegetnem, belülröl is, kapcsolok, ilyenek....kis beszamolo, milyen a multimedias cucc, bluetooth, zenelejatszas, eetleg navi ha van....szoval olyan dolgok, amik nem jönnek fel egyböl, ha a googlebe beüti az ember, hogy astra k
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63667 üzenetére
Akkor nem ertem a kerdest telefonnal offline navinak nekem HERE maps van en azt hasznalom.
Az, hogy multilinken nem tudsz random programot futtatni, csak az alapertelmezettet engedi, akkor nem tudsz ezek szerint mit tenni (vagy nem tudom mit lehetne)....marad a navi a telorol
-
Declare
őstag
válasz alkatraz3000 #63696 üzenetére
10 körül semmilyen normalis polir nem indul
A lepattogzott laknak semmi köze a polirhoz, azt fenyeztetni kell. A polirral a kis karcokat, szennyezödeseket tudod szepen eltavolittatni.
Nehez elcseszni?? tudod hany kokler storyt olvastam a neten, hogy a tüzö napon szivarvanyosra polirozta a tudatlan a kocsit stb....ha nincs normalis gepe, tudasa ugy el lehet szurni mint a pinty.
A többivel egyetertek, amit irtal
(#63697) Petyyyyy +1
(#63695) Timer Bp n a Niagara-rol olvastam mar jokat, de itt a ph-h az autoapolos topicban forumozokat is talalsz akik lelkiismeretes, szep munkat vegeznek. Ök sem bagoert dolgoznak, de allitolag nagyon szepen es lelkiismeretesen. Vannak nagyon profi cuccok is a polirozashoz, de ha sokat nem szansz ra akkor is csak normalis helyen es valoban 30k körül biztosan bele kerül.
A lakkreteg ugye ha jol gondolom vekonyabb lesz a polir utan ezert erdemes szerintem valami komolyabb vedöreteget is felvinni utanna, vannak ilyen nano keramias cuccok (2 evig allitolag nagyon kemeny vedöreteget kepeznek) stb....ez igy akar 50-60k is lehet, de mondjuk ez mar eleg TOP kategoria szvsz.
Ha olcsobban csinaljak, akkor is erdemes utanna, mondjuk sajat magadnak, alapos mosas utan egy autoglym SRP vel kezzel atpolirozni a szennyezödesek eltavolitasa erdekeben, majd egy EPG fenyezösvedövel ujra atpolirozni.
Ez igy nekem nagyon bevalt szep eredmenyt ad es a fenyezest is vedi a dolog.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63733 üzenetére
Hat olyan tarhellyel kell venni, ami eleg
(#63741) Gergőke88 a tied az innovacion nem? Az a magas felszereltseg fok es ahhoz tarsul a krom az ablak körül. Az alacsonyabb felszereltsegnel nincs korm az ablaknal.
LED es az üles az plussz extra....gondolod megdobja a cascot? Töled kerdeztek, hogy Led a lampa vagy sem?
(#63734) bodojani hogyne! Jöhet minden tapasztalat
mod: jah amugy az usb eloszton szerintem nincs mit kezelni, annak mennie kellene....egy probat meger, nem dragak ezek a kütyük
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #63747 üzenetére
hmm...ha megnezik ok, de valahogy en nem hiszem, hogy a led lampa miatt magasabb arat adnanak...holott logikus lenne persze....de szvsz ez kocsi, kategoria, ertek, motor es ennyi....különben vegtelen opciot es variaciot kellene bogarasznia a biztositoknak.
Szoval szvsz egy astra amiben van led de nincs wellnes üles, meg navi meg stb es egy masik amiben nincs led de navis, wellnes üleses arra a casco ugyanannyi kell hogy legyen.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63757 üzenetére
ahammm!
Meg ha jol tudom a fullos üles meg led csak innovationhoz rendelhetö.
Hat lehet akkor szamit a casconal minden reszlet....en megmondom öszinten nem vagyok casco parti....nekem van teil casco, vadkar, vandalizmus, környezeti kar, a lopasban nem vagyok biztos, de asszem az is benne van. 50 euro körül van egy evre asszem....en a többire nem tartom logikusnak...nem kell összetörni casco dijaba befizeted a fel autot az evek alatt
mennyi amugy a casco ha nem tul intim a kerdes? csak ugy kivancsisagbol (nagysagrend is eleg..)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #63763 üzenetére
Köszi
Nem tudom mit gondoljak erröl a casco temarol.... a lopas meg a vad ez a kettö, amire azt mondom, hogy na az riziko...de a többi most ha önhibambol lekoccolom a lampat. Mondjuk legy 150k a javitas mert xenon...ezt kb akkor 2 ev alatt befizeted cascoba. Raadasul ha ilyet csinalsz utanna biztosan szepen fel is vagjak a dijadat, szoval a javitas arat a szokasos dijadon felül ugyis befizeted a plussz dijad miatt 1-2 ev alatt.
(#63765) Gergőke88 lizingnel/hitelnel vilagos a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #63784 üzenetére
Azzal alapvetöen nincs baj. Pont azert teszik meg, mert ha leviszed a tükröd, akkor mondjuk nincs ertelme cascosni, mert 1 ev alatt mondjuk a megemelt dijban kifizeted. Ha rommatöröd a kocsid akkor jol jöhet....de akkor is tuti hogy kötekedes, idöhuzas lesz es messze nem fogsz 100% os kartalanitast kapni, holott lehet, hogy az elmult 10 evben egy rakat penzt, akar a keletkezett karod arat mar be is fizetted
Ez a lopas/vad kar ez nekem az oke kategoria, de amugy asszem nem
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Calogero #63807 üzenetére
Szerintem nem rossz a villany auto kategoriaban egesz jo, nezd meg a konkurenseit. Egyelöre az összes villany verda ilyen nagyon különc, fuurisztikus....biztos van valami magyarazat ra.
Csak hat tovabbra is ott tart a dolog, hogy 10 millio forintot egy masodik, varosban futkosos autoert....ez azert a jomoduak jateka tovabbra is sajna
(#63812) zolikaDB ez a km allas a legveszelyesebb a dizeleknel....az elsö körös komolyabb javitasok e körül esedekesek....masreszt 90 lo egy kombi H astraba, hat azert az karcsu.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63814 üzenetére
Igen....en ezt nem is neztem talan a radio az ami nem az alap, hanem eggyel jobb, de amugy semmi nincs benne....raadasul valszeg az a 6 os valto van benne ami jo esellyel ennel a km allasnal csapagy felujitasra szorul....plussz most lesz aktualis a vezerles cseres nagyszerviz....
szoval nagyszerviz 160k kb ez tuti költseg, ha a valtot szerelni kell 200k, kerdes mivan a kettöstömegüvel 150k körül, fekek, futomü, gumi....ezek mind kerdes milyenek.....könnyen felkuszhat ez az ár 1,5 milliora vagy föle is ha tip top autot akarsz belöle....es akkor van egy full fapad 90 lovas H astrad (jo ez a pesszimista variacio, de en igy allok inkabb a dolgokhoz, mint hogy huuuu de jo, 1 millioba elhozhato )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63818 üzenetére
pont ez a lenyeg....attol meg mert ceges, lehet egy auto jo ha ti majd meghirdetitek, ez is egy ceges K astra lesz.
30k km olajcsere meg hasznalat függö. Egy területi kepviselö dizel autoja, aki az autopalyan tölti a nagy reszet, kb csak melegen megy a motor, beletesz 60k km t egy evben, annak pl a 30 ezres olajcsere normalisan nem okozhat gondot. Lehet egy ilyen auto sokkal jobb allapotban majd 3 evesen mondjuk 180k km el, mint egy masik 90 ezerrel 5 evesen....annyira jo lenne, ha ez leesne vegre az embereknek (nem Neked van ez most cimezve ). Minden hasznalat es hasznalo függö....ez a km ora allas egy sokad rangu kerdes....de ha megnezitek a milyen auto topicot az emberek 70% itt tart....150k km ez a maximum egy autoban....benzin/dizel, 3 eves, 10 eves tök mind1....150k km akkor az jo es csodalkozunk, hogy tekerik az orakat mint az örület amig nem fogjak fel az emberek, hogy autot/allapotot veszünk nem km t, addig mind1 milyen szabalyokat hoznak, visszatekert autora lesz igeny a piacon es ezt mindig is lesznek akik kiszolgaljak.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
A gazos (amit a padlora raksz, majd bezarva az ajtokat belsö keringetesen maxon jaratod, amig ki nem fogy belöle a cucc) az jo. Viszont ezek ideiglenes/felületes megoldasok. A klima tisztitast ozonnal szervizek csinaljak....na az kitisztitja. Ezek a hazi dolgok inkabb csak karbantartasra jok, ha valoban koszos, büdös, oda normalis ozonos tisztitas kell
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #63878 üzenetére
5 fövel ez szep
Csak ugye a dizelek is fejlödnek. AZ 1,6 dizellel ugyanez legalabb 1,5 literrel kevesebb es ugye a nemeteknel pl hatarozottan olcsobb is a gazolaj. Ha a kettö dolgot összeadja az ember, akkor ugy mar jön ki különbseg.
A masik ami a dizel elönye, hogy terheles hatasara sem nö jelentösen a fogyi, meg varosban is kijön jobban. Azert majd ha nem lesz bejaratos es odalepegetsz neki, vagy meg lesz pakolva akkor valszeg hatarozottan nöne a fogyi. En apum 1,4 tsi böl a 9,0-9,5 es atlagot ki tudtam hozni föuton ha arrol volt szo a dizelem atlagat 8 fölere nem tudom, hogy lehetne feltornaszni ....de a tsi t egyertelmüen jobb vezetni meg ugye a benzin szag tankolaskor
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #63990 üzenetére
hogy lehet a hatso dragabb, mint az elsö valami itt fura...az elsö altalaban nagyobb is, az kapja a nagyobb terhelest.
(#63992) Fkris garis + ceges szervizekböl megvan az ami kell nekik. meg egy ket madarka még beteved, akinek a vallasához hozzatartozik a markaszerviz
(#63993) Petyyyyy egy markaszerviz sem fogja neked gyorsabban, vagy masabb szerszammal kicserelni a fekeket, mint egy szakszerviz. csak ugye a markaszerviz kihasznalja, hogy garancia feltetelet hozzaköti a sajat szervizehez, igy gyakorlatilag olyan arat mond, amit akar....aztan pont ezert az elkenyelmesedett mondhatni monopol helyzete miatt plusz keveredve a magyar virtussal hallani ezt a rengeteg storyt, hogyan vagjak at az embereket a markaszervizbe, meg ezert van nekünk is kb csak negativ tapasztalat a markaszervizzel....en nagyon nem csipem öket
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #63996 üzenetére
Markaszerviz = valamelyik markahoz tartozo szerviz (opel/vw/bmw...)
Szakszerviz = szakemberek, celszarszamokkal, szaktudassal
maszek szerviz = Józsi bá` otthon a villaskulccsal megszereli a haver verdajat haveri alapon (szerintem a szakszervizre gondolsz)Mi par hetesen vittük vissza az autot, mert valami zörgött a motorterben (kifelejtettek a gyarban valami klima csöveket összefogot es azok zizegtek). Aztan kis idö utan vegeztek, kinyilik a szerviz ajtaja, üveghangon kiugrat a srac...( )...majd kulcs visszaad....jah es az elsö ajto vigighuzva az mi??? valasz ez mar ilyen volt....na asszem ilyen arckifejezest apumon en azota se lattam....elmagyarazta, hogy akkor most együtt megyünk es megkeressük a fönöket, nem veszi at igy az autot....."jojojo, akkor gyorsan kipoliruzzuk" ....
meg volt vw nel szervizben dolgozo ismerös is....ö azet meselte, hogy is nez ki a "fizetes kiegeszites" a mühelybe...de van storym bmw szervizröl is elsö kezböl csaladban, ott csak egy 700 ezerrel akartak atvagni öket meg a net is tele van ilyen es ehhez hasonlo dolgokkal....nekem ennyi igy eleg is.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #64001 üzenetére
Jo szerelö egy kincs
Akartam egy fogyasztas kepet löni, a szokasos utamon jartam egy 100-120km en, 5 liter alatt kerepelt a kis dizli. Volt benne varos lampakkal (mondjuk nagyon gyér forgalommal), palyan 120-130 al....aztan pont beindult az ut vegen a dpf regeneralas es felment 5,3 ra, igy meg mar nem volt izgalmas a kép
Allati lenne nekem 2-ik autonak egy ilyen elektromos opel, amit AMDPower linkelt meg pont volt egy cikk most arrol, hogy egy tesla S mar tul van a 300-350k km en es tökeletesen teszi a dolgat mindene....es akkor az akku fejlesztesekben mennyi potencial van még
-
Declare
őstag
válasz Calogero #64026 üzenetére
Nem a megadoztas/nem megadoztatasrol van itt szo. Olyan allami tamogatas volt a napelemekre, hogy gyükölcsösöket vagtak ki, hogy napelemet telepitsenek a helyere....nonszensz volt a dolog. Nyilvan ezert is vettek az emberek es ez tök jo, de kisse tul volt tolva....de ha fejlödik a technologia franko lesz ez a napelemes dolog picit kesöbb szerintem
AMDPower: persze, tök jo az allami tamogatas, meg az ingyen parkolas, de egy akarmilyen elektromos/hibrid kocsi 10 millio kb.....adnak mondjuk 1,5 milla tamogatast....meg mondjuk az evi 60 ezer körüli ado nincs....azert igy meg mindig ott tartunk, hogy en pl nem rohanok venni egy e-autot ...sajnos
Viszont mar tervezem egy ideje, hogy kiprobaljak egy ilyen car to go kocsit....tele van Hamburg i3 bmw el, kivancsi lennek egyre
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #64041 üzenetére
Isuzu igen.
Még uj illtat... jah, egy majd 15 eves autoban.....
Ettöl függetlenül valoban szep allapotunak tünik, leiras alapjan lehet gondos tulaj volt, az ülesek fainak....navi az csecse, de valszeg ennel a 15 eves navinal egy 20 ezres tescos navi is okosabb, ügyesebb, szoval jol nez ki, de kb ennyi.
1 milliot viszont lehet meger
-
Declare
őstag
válasz montyx #64063 üzenetére
1. Mi az a kuplung kapcsolo?
2. Passz
3. nekem a GTC verzio van sportfutomüvel, igy ez is passz.
4. Ez ilyen sajna...engem a derektamasz hianya zavart, de hatparnaval orvosoltam, igy egesz jo lett. Van amugy derektamaszos üles....gondolom nem kis költseggel, maceraval cserelhetö, nekem annyit nem er....bontoban nezd meg, esetleg e-bayen.
5. Erdemes egy utolagos könyöklöt beszerezni, kenyelemben is sokat dob + tarolo rekeszed is lesz egyböl
6. Youtube on van egy csomo video, esetleg nezd meg. Amugy azt en is nyomoztam egy idöben, hogy nevezik, vagy hol lehet szerezni gyari kihangositos müanyag panelt a fejed föl jobb oldalra. Van gyari mikrofoos is es akkor ott a mikrofon. Asszem ez J astra, de ilyesmi ha minden igaz a H ban is
7. Ablakszigeteles sziszegese?
8. Ha szepet, igenyeset szeretnel, akkor gyari. ha nem akkor meg neten nezel valami utolagosat....van millio varians
(#64006) Petyyyyy jaaaah, nem az, hogy bontoba vele csak tenyleg ilyen tesztelös üzemmodban mentem, hogy mi van ha nincs tempomat, nincs nagy gaz, hanem ovatosan, szepen, nyugisan....4,7-4,8 lett, aztan a varosban a lampak, gyalogosok lerontottam 4,9 körülre....de aztan visszafele beindult a dpf es pápá 5 alatti fogyi Varosban mondjuk 6-6,5 a normalis töle, szoval igy nezve a teszt jol sikerült
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz montyx #64069 üzenetére
Gyari könyöklö nem hiszem, utanngyartottbol nekem egesz jot sikerült e-bayröl kifogni. 15 ezer körül volt. Nem mondom, hogy atom massziv, de ha nem vagy trampli, akkor a celjat tökeletesen betölti
Nekem sincsenek ilyen videok elmentev, de en youtube on mindent megtalaltam amit keresetem. Google, youtube...meglesz az szerintem Nekem nincs türelmem ilyenekhez, szivargyujtot most en csereltem magamnak, ezzel most el is hasznaltam legalabb 1 evre elöre az "epitsd magad kártyát"
Gyari tolatoradar jo is es nyilvan a legjobban nez ki, mivel a diszlecbe van integralva. Amugy nyilvan jo a felragasztgatott is, csak nem esztetikus.
(#64071) Gergőke88 nyilvan egy könyöklö miatt bontsa szet az auto belsejet, dobja ki az üleseket es vegyen bele bontott ülest azert ez a verebre agyuval kategoria
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #64094 üzenetére
Meszes? azert az költöi tulzas 110loerö. Az mindenkeppen elönye az 1,6 benzinnel szemben, hogy a nyomatek miatt kevesbe veszi eszre a terheleseket, klimat stb.
Ami valoban klassz lehet az a 200 lovas benzines varians.... amugy az 1,8 as is tuti jo kis motor lehet benne
Luck Dragon az hogy GTC vagy nem GTC tök mind1. Nagyjabol pont ugyan olyan nehezek, szelesek, hosszuak. A GTC sportfutomüvel van szerelve, ami jot tesz neki, de menetteljesitmenyeiben ugyan az az 1,4 es limuzin is, mint a GTC....lomha de nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #64103 üzenetére
1,7cdti m van....ami 110 loerös
Mitöl parasodik az üveg? A fizikatol a klimanak ez a jo tulajdonsaga, hogy szaritja a levegöt, mert a rendszerben lecsapodik a viz, nem az ablaküvegen...es ettöl szarad ki a szemed/torkod nyaron ha klimazol, mert akkor is szaritja az amugy is szaraz levegöt
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64187 üzenetére
Az a panorama tetö nagyon vagany....csak ha kapsz egy követ.... na meg tovabbra sem vilagos, hogy mit csinalsz ha szemböl süt a nap? Full üveg az egesz es nincs napellenzö
-
Declare
őstag
válasz trassher #64306 üzenetére
Es nem tudsz egy merci vagy audihoz ezel elmenni? Vagy bosch.
(#64310) AMD Power fél +1 Ilyen hogy kesztütarto hütes meg alu valtogomb en sem szorakoznek....egy faja üles az mas, ha jobb, kenyelmesebb, mint a regi, akkor nem hülyeseg, hisz nö a komforterzet a kocsiban.
Amit en megcsinaltattam az a zene volt, mert gyenge volt es mindig szol nalam valami, szoval fontos nekem. Amugy minden ilyen tuning helyett a penzt en is inkabb egy fiatalabbra teszem felre Nem tudom hol van az a hatar ameddig erdemes megtartani az astrat. Hiaba hibatlan de az evek peregnek felette. Ha cserlnek csak fiatalabbra cserelnek es az extra listam is terebelyes, ami nelkül nem vagyom masik autora.....igy meg kiesik kb egyelöre minden a rostabol
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #64486 üzenetére
Skoda SuperB az egyik best buy szvsz a kategoriaban. Ha nem kell a presztizs akkor tuti valasztas....mondjuk 2,5 millio euro az nem keves az extrakert
"A Superb esetében ez mintegy 2,5 millió euró – ezt csak azoknak mondom, akik még mindig abban a hitben élnek, hogy a Škoda egy olcsó márka." (hat ezek szerint valoban nem )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #64595 üzenetére
Ne bonyolisd tul az eleted ez nem egy kihegyezett sprotgep es nincs is gondolom agyon terhelve, hajtva palyan 180 al 1000km eken keresztül
Annak nezz utanna, mit irnak bele 5w30 vagy 5w40 (akar külföldi forumon is szvsz gyorsan megtalalhatod), aztan egy dexos2 es olajat neki es jonapot.
Castrolrol azert beszelhetnek le szvsz, amiert en se raknek bele, mert volt az a nagyszabasu hamisitasi botrany körülöttük....bar ez majdnem mindenkit erintett/erint, megis a castrol körül volt a legnagyobb viszhang. Valszeg ha egy normalis boltban veszel Castrolt epp olyan jo lenne, mint mondjuk egy total.
GM olaj az, amiröl olvastam sok rosszat, hogy gyenge minösegü, azt szerintem ne eröltesd.
Szerintem egy total quartz tökeletes. Ha dexos2 rajta van, akkor szvsz nincs olyan, hogy nem jo az opelbe
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64669 üzenetére
Szerintem ez valami zár hiba lesz. Ha a kulcs nem lenne a megfelelö frekvenian, nem zarna az auton semmit. Illetve az hogy manualisan is csak a vezetöoldali ajtot zarja ez is annak a jele, hogy a központi zar hibasodott meg.
Sajna szvsz ezen csak szerviz segithet
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64793 üzenetére
Annyit azert hozzatennek, hogy az itthoni auto ugyanugy lehet tekert, lopott, mint a külföldi behozatalut. Nem 2-3 eves autokrol beszelünk, ugyan ugy eselytelen kb egy biztos infot szerezni az auto elöeleteröl.
Kint viszont jobb minösegü az üzemanyag, jobb allapotuak az utak es kevesbe van az hogy van valakinek egy autoja, de azt fenntartani, mar nincs penze. Otthon azert ez sokkal jellemzöbb.
Nyilvan körültekintöbbnek kell lenni, de en pl hasznaltauto.hu rol mar nem neznek autot magamnak/ismerösömnek. A nemeteknel sokkal több van, jobb minösegben, kedvezöbb aron. Nyilvan viszont több macera, utannajarast igenyel a dolog. Viszont ha valaki ennek utannajar, akkor latszik, hogy nem egy nagy kaland ez a külföldi autovasarlas.
Szvsz
-
Declare
őstag
válasz Luck Dragon #64796 üzenetére
Nyilvan, csak ezrt irtam, mert ahogy elolvastam, amit irtal, ugy jött le, hogy van a hazai hasznaltauto piac, a biztos, a tuti, meg a behozott, ketes elöeletö, lopott, tekert szarok
Lenyeg az, ha valaki nem tud kintröl maganak autot hozni, azert az nem jelenti azt, hogy nem talalhat olyan neppertöl/maganszemelytöl, kintröl behozott autot, ami nem tekert, lopott, sz@r
Sajnos teny, hogy sok a tetü szemetlada, akik verik at nagyüzemben az embereket a svindlis autokkal ovatosank kell lenni mindennel....legyen az hazai vagy import.
-
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #64828 üzenetére
Erdekes....en sileccel szoktam sielni, a szallasig meg manapsag fekete aszfalton 10 fokban szoktam menni
Amugy beszeltük ezt mar itt....a Michelin CC t en is bevallalnam ha nincs nagy terhelesnek kiteve. AMugy ha jol tudom a CC nem is tartozik a gyarto szerint a 4 evszakos kategoriaba, mert azoknal sokkal jobb es a tesztek is ezt mutattak. Ha nem palyazik valaki sokat, meg nem az alpokban lakik, annak siman jo alternativa lehet szerintem is
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen