-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #16665 üzenetére
Még nincs meg a szekér, csak álmodik a paraszt
Ennek kapcsán: ez az ár reális??? -> Astra G 1.4 2007-es 1.25m Ft
Mert akkor nagyon a béka fenek alatt vannak az árak[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #16668 üzenetére
1.4 Twinportos az egész jó motor és az autóhoz is elegendő.
A rendszám pedig semmit sem jelent, ha akarom bemegyek és kérek újat mint ahogy sokan megteszik.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #16670 üzenetére
Pedig hidd el annyira nem rossz az!! Tudom, hogy nagy motor párti vagy, mint ahogyan itt sokan(velem együtt) , de azéé még az az 1.4-es tényleg elég elfogadható g Astrában. Németbe járkálni nem túl jó választás, főleg, ha még nagy felniket is akar, de egy átlag felhasználónak teljesen korrekt.
-
zsolthee
senior tag
válasz fero02 #16825 üzenetére
Egyenlőre még az az elképzelésem, hogy megtartom évekig az autót.
De kicsit naiv voltam, azt hittem kicsit olcsóbban kijövök a buliból rejtett költségekkel együtt.(#16825) fero02 Fullra szeretném rendbe rakatni a járgányt(motor, kasztni, belső tér stb), azért gondoltam a teljes generálra. Hogy ha már csináljuk, akkor tényleg jó legyen és sokáig ne kelljen piszkálni semmit.
Viszont ha 300k körül mozog egy ilyen mutatvány akkor már erősen el kell gondolkozni ezen.
A kis Fastrát már nagyon megkedveltem, sok mindent ki lett már javítva rajta, szóval ha most eladnám már akkor sem járnék jól. Pláne így, hogy ha még ráköltöm a nehéz ezreseket...akkor viszont hűséget kell esküdnöm "a hófehérkének"(#16824) aphra2 OK, erre figyelek majd. Egyébként mi a gond az univerzálissal? Hamar tönkremegy
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #16841 üzenetére
Nincs olyan, hogy olajfogyasztás nélküli autó Párolog, itt-ott kicsit szivárog még ha nem is látszik de leginkább az égéstérben elég, akármennyire is jók a hengerekben a gyűrűk nem lesz fémtiszta minden lehúzás után, legfeljebb annyira kicsi az olajfogyasztás,h ogy azt mondják rá általánosságba, hogy nem eszi, na de 1-2 dl nem is feltűnő.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #16843 üzenetére
Tönkremegy a motor de ezt szerintem nem úgy kell érteni mint ahogy le van írva hanem,h ogy ilyen nincs és nem szabad olyannak lennie, hogy nem eszi az olajat mert ott nincs kenés, előbb utóbb besül, törik, kikönyököl...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz fero02 #16841 üzenetére
két esetben nem fogy az olaj:
1. hibátlan, 0 tűréssel sikerült illeszteni a dugattyúgyűrűt a hengereibe. na ilyen nincs, mert egyrészt nincs nulla tűrés, másrészt lehetetlen olyan illesztést csinálni, ami hideg és meleg motoron is egyformán pontos.
2. az olaj fogy, csak valami más anyag bekerül az olajkörbe, visszapótolja és hígítja a motorolajat. pl. hűtővíz.ez utóbbi sokba kerül, henger gátszakadás, stb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
AMD Power
titán
válasz fero02 #16857 üzenetére
Fűstől a gépe mint az állat... de olyan szinten ,hogy már szólt neki más autós ,hogy csináljon vele valamit. Nem a "szokásos" korom mennyiség jön ki belőle.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TasiA
senior tag
válasz fero02 #16885 üzenetére
Mind1, annyira nem fontos. Én meg dilemmázok má megen. elkapott a felni láz, pedig nem is használom a kocsit. Mondogatom is magamnak, ne költs felnire, ne költs felnire... Tetszik a TOMASON TN1, MAK XLR ICE, meg ATS DTM. .... de nem, de nem, de nem szabad
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #17066 üzenetére
Ne is kérdezd... motorcserére vár. Szét lett szedve teljesen a motor, darabokra ahogy kell és nem látni semmi hibát, néztem én is, persze kopása van de nem indokolja, hogy ne legyen olajnyomás fordulaton. Az olajnyomás szabályzó vagy olajszivattyú lehetne gyanús ha nem 0 kilométeres teljesen új lenne már benne. Valami bosszantó apró hibája lehet mindenesetre a jelenlegi felújítása alsó hangon 200e forinttól indulna, totózni az olajszivattyúval szintén sokba van + akkor is kellenek tömítések, csavarok az összerakáshoz, így furán hangzik de a legolcsóbb "javítás" a motorcsere, 60-100e között árulnak ilyeneket, neten van pár de a közelben keresnék és olyat amit egy következő műszakin bele tudok papírozni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Cola111
aktív tag
válasz fero02 #17069 üzenetére
Szerintem meg nem, van pár ismerősöm, aki gyárilag feltuningoltatta a bmw-t komplett rendszerrel és nagyon ott van. Egy Opel Insignia alatt is gyönyörűen szól a rendszer, ezt is tapasztaltam. Abban sem teljesen értek egyet, h suzuki alá nem lehet jó rendszert rakni. Csak szépen kell kivitelezni és nem megfúrni, meg megnövelni a csőátmérőt.
pl: [link][ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #17069 üzenetére
Átpapirozás: egy forgalmiba kerül összesen, ugyanolyan megy bele, motorkód eleje kell, hogy egyezzen ehhez egy adásvételi kell ami a motorról szól és kövektező műszakin bejegyeztetem, kpm vagy társaik nem szerencsések ha eltérő motorkódot látnak, pláne ha külföldön tűnik fel valakinek
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #17073 üzenetére
Nem, semmi, amennyiben egyezik annyi, hogy X20XEV....... akkor csak átírják a forgalmiban, elvileg... de lehet még törzskönyvet is cserélni kell... de mindenképpen rendezni akarom.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Gabesz357
csendes tag
válasz fero02 #17249 üzenetére
Azt írták hogy 10000-ként elég tisztítani. Amióta megvan 1x tisztítottam ki sztem 7-8000-nél többet nem mentem vele mióta megvan. Hozzá való tisztítófolyadékkal végig "locsolni" addig amig nem csöpög belöle, után langyos vízben alaposan finoman kiöblíteni, hagyni megszáradni magától, utána megolajozni a hozzá való olajjal de ugy hogy ne tocsogjon az olajban. Még tavaly összel takarítottam utoljára.
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #17861 üzenetére
Nem biztos de jó lenne, műszakin úgyis ellenőrzik a motorkódot.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #17863 üzenetére
Többször voltam és minden alkalommal ellenőrizték Te hova jársz műszakiztatni?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #18094 üzenetére
A lényeg: "ET 49 - besajtolás mélysége mm-ben. Ez a felni középvonala (2)
és a féktárcsára illeszkedö kerékagy közti távolság (3)"
-> tehát az ET a féktárcsára felfekvő felület és a középvonal közti távolság?
TasiA: de most akkor a 20 miért van kintebb, mint a 49?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #18102 üzenetére
Végülis Azért köszönöm!
Találtam kettőt, ami nem olyan rossz:
- 15-ös BBS, eredetileg VW-re, 45-ös ET-vel
- RH cup, 15-ösben[ Szerkesztve ]
-
akos86
aktív tag
válasz fero02 #18152 üzenetére
47es hibakódot ad az autóm ami elvileg a levegőpumpa reléjének meghibásodására utal az egr szelepet kitakarítottuk ami elvileg működik mert rákötöttük diagnosztikára ami kimutatta hogy elvileg jó. Reggelente nehezen indul. Benzinszűrő és a benzinszivattyú is vadi új.Az én autómban van egy levegőpumpa a bal elejében lent ami hideg motornál plusz levegőt juttat a motorba ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
3dfx, gone but never forgotten...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs