Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz kuntics #92626 üzenetére

    Nekem egy H kombi van, hosszabb távon nem éreztem magam különösebben fáradtnak magam.
    Összehasonlítási alapom nincs C vecivel. Ellenben Peugeot vagy Fiat ülései puhább, de Fábiához viszonyítva puhább az Opelé.

    Jó hogy minden állítható az ülésen , gondolok itt a derék támaszra és az ülés fokára. Így könnyebben elviselhető a hosszabb utazás.

    A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

  • Szada85

    aktív tag

    válasz kuntics #92626 üzenetére

    Szia.

    A H Astrához képest a C Vectra érezhetöen tágasabb lesz széltében szerintem mindenképpen. 4 utas kényelmesen elfér, a hátsó középsö placc rövidebb utakra vállalható.
    Rohadni elvétve rohad, ezek már alaposabb alvázkezelést kaptak, ha sérül a fényezés, akkor jellemzöen ott tud alászaladni az oxidáció azért, de porhanyós küszöbökröl, taposókról ennél egyelöre nem kell tartani.
    5 ajtós kasztnival gyakorlatilag minden igényt kielégít, az 500 liter körüli kofferba az üveggel együtt nyíló csomiajtón át öröm pakolni, a sedan ilyen szempontból a szük nyílásával egyértelmüen rosszabb döntés.

    Az 1.8-as benzinest szeretik a tulajok, mert már van elég ereje a kasztni normális mozgatásához, a klíma sem rángatja meg annyira, mint az 1.6-ost. 200 ezer Km felett elöfordulhat olajcsipegetés, több klubtag is említett ilyet, nyilván korábbi használat/karbantartás függvénye nagyrészt az egész. Van pár közismert "típushiba", ilyenek a spirálrugók esetenkénti törése (made by kátyú), apróbb elektromos bizbaszok, de mindenre van egy csodálatos, segítökész klub, ahonnan mindenre van orvoslás, és minden extrát is utólag beépítenek a srácok, megfelelö motiváció fejében. :)

    A FL-es Vectrák két legnagyobb újítása a front átszabása volt, a beltérben is voltak apró kozmetikai beavatkozások (szellözök körüli rész, kijelzö, kormányvezérlök módosítva, díszléc, váltógomb), illetve a FL utániak már full CAN-bus-osok, emiatt némiképp fejlettebb a rádió/multimédia, opcionálisan némelyik tud AUX és BT kommunikációt is, illetve ezek bövíthetök külsö cég gyártotta ilyen médiacsatolókkal is, míg a FL elöttiek valamivel butábbak.

  • Petyyyyy

    addikt

    válasz kuntics #96044 üzenetére

    Áve nép!

    Röviden: nem szeretnél Easytronic váltót, nem egy bevált darab.
    Az 1.8 valóban vállalható, problémamentes darab. Kiemelkedő teljesítmény nélkülözi, cserébe túlzottan jól sem fogyaszt. Mondjuk főúton, tempomattal biztosan szép értékeket lehet kihozni.
    Az 1.9 szintén jó darab tud lenni, ha nem hanyagoltál el korábban. A 150 lovas verziót hajtani kell rendesen hogy ne kokszolódjon le - pálya - így főútra talán a 120 lovas lehetne jobb választás belőle.
    Az árat reálisan lőtted be. :K

    Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

Új hozzászólás Aktív témák