Új hozzászólás Aktív témák

  • slett27

    addikt

    Ajj az a baj hogy mindent lehet kezdeni elölről. :( Amit kívánt megcsináltattam a kocsin. Spirálrugók, stabilizátor pálcák, lengőkarok, lengéscsillapítók, toronycsapágyak, komplett fék elöl hátul, alvázvédelem, első sárvédő ívek lakatolása, fényezése mert erősen korrodálódik. Középső, hátsó kipufogó csere, generátor szíj+szíjfeszítő görgők, gyertyák cseréje. Ez így volt munkával együtt majd 400k.

    Szerelő szerint a CAXO motorkódú (TSI, FSI :F) turbóssal kevesebb gond lesz. VAGY, amit ajánlott hogy ne VW csoportból vegyek újabb autót. És kérdeztem mit ? Opel Astra J 2011-től 140LE. :D

    Szumma ha mondjuk vennék 1.6M-1.7M körül kocsit akkor kb 500e-et rá kell szánni igaz vagy legalább tartalékolni kell.

    "Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

Új hozzászólás Aktív témák