Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz iceQ! #215483 üzenetére

    Ha nyereg nem volt cserélve lehet az lesz a ludas
    Kerék le kézzel könnyen kell mozgatni a kézifék karját a nyergen, ha már nehezebb akkor lehet szorul.
    Nyereg szorul az már gond, meg lehet járatni, párszor visszanyomni közben megolajozni a gumitömítés alatt a munkahengert, de közel se biztos hogy jó lesz

    Nálam is
    Jobb oldalt szorult, tudtam előre megvettem, 2tárcsa betét szett és jobb hátsó nyereg
    Szerelésnél a bal hátsó nyerget visszanyomtuk, majd kopott betét be és vissza helyére a nyereg, munkahenger kipumpáltuk, majd megint visszanyomtuk és még egyszer, harmadjára már elég könnyen mozgott
    Aztán össze lett rakva igaz még jobb hátra gyorsba lett véve egy csapágy is mert hangja volt megpörgetve

    De 30Km tesztút alatt a bal hátul a régi nyeregnél melegedett a tárcsa, annyira hogy nem állta a kezem ha hozzáértem. Jobb oldalt új nyeregnél meg szinte megegyezett a külső hőmérséklettel. Direkt úgy mentem hogy szinte csak motorfékkel lassítottam hogy fékkel fékezés ne befolyásolja a melegedést.

    Így vettem még egy nyerget a bal oldalra is.
    Nagyon nem hiányzott volna hogy megégesse az új tárcsát és a betétet, és esetleg még a csapágyat is tönkretéve.

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák