Új hozzászólás Aktív témák

  • yanis

    csendes tag

    Az Audim 10000km-s olajcserés 0dl-s fogyasztással. 2008 jun. a müszaki vizsgája. Gyári rajta a kipufogó, a turbó, a hengerfej most lett teljesen felujítva, de 1 blődi hiba miatt. A főtengely fogaskeréken lement az ék, a vezérlés sutty, az egész hengerfejet fel kellet ujítani+a főtengelyt kivenni, felesztergálni, ha már kivettük a blokkot a kuplungtárcsa, kinyomócsapágy-csere kötelező. 200kp. A dugók+gyűrük/hihetetlen, gépész vagyok, de a szerelőm is azt mondta, hogy igy ahogy van rakjuk vissza./gyáriak. Mindez több mint 330000km-nél. Nálam 13,5 éve van a kocsi de sajnos mostmár kell rá költeni./1990 jun. lim.széria/ 1998-ban kijött elénk a sárga diszkós autó, a Famylis jékkrémet árulós, biluxa nem volt, pont előztük balra lekanyart telefonálás közben hát nagy bumm lett. Árok, az ellenséges autó alól az alvázat, az üa. tankot kikaptuk pedig kisther. Hát mi is totálkárosok lettünk, de hátul a gyerekeknek az ijedségen kivül semmi bajuk nem lett. A nejem vezetett, neki boka és csuklósérülése lett. Én a szélvédőt fejeltem ki. Az autónak a kaszniját húzatni kellet és 1 Toyota szervizben volt kapcsolatom /először azt mondták, hogy nem tudják+húzni az ő gépükkel mert olyan kemény alváza van/ nagy nehezen megoldották.Nah ez az autó előélete. Nagyon régen volt/mind diesel még a 11ft-os fütőolaj idejében/1-s golf, passat, 123merci, és 1993-tol Audi. Az Octi-2 uez a kategória. Minőségben szerintem most jobb mint a nagytesó WV. Az Audit, mivel az O2 nem akcios nem számolják be, de ha gondolom 400000-ba otthagyhatom. Hát nem régen 800000-t könyörgött érte 1 taXis, de vett már egy másik autót. Hát ha nem lesz más/még árulom/ 1:10 audi-skoda octi. Ez van-lesz. :)) :C

Új hozzászólás Aktív témák