Új hozzászólás Aktív témák
-
TBBoy72
friss újonc
Én otthagytam őket. A következő történt:
- kiszámlázták a teljes következő hónapot, mert már megtörtént a számlazárás
- ez rendben is van, értem
- közöltem velük, hogy ezt nem fogom kifizetni, csak a végszámlát, ahol jóváírják a sem szerződéssel, sem teljesítéssel nem fedezett időszakot (mert így jogszerű)
- azt mondták, hogy nem, fizessem be a teljes összeget, majd jóváírják
- még pár alkalommal ezt mondták
- az NMHH-hoz fordultam, akik megkeresték T. Vodafone-ékat
- erre már felhívtak, és közölték, hogy "méltányosságból" hajlandóak nagy kegyesen engedélyezni, hogy csak a végszámlát fizessem be, amennyiben visszavonom a panaszt az NMHH-nál
- beleegyeztem, de az alábbi levelet írtam nekik:Tisztelt Vodafone,
Szeretném ezúton is kifejezni értetlenségemet az üggyel kapcsolatban. Az, hogy Önök az általam kért megoldást felajánlották nekem, nem jelent "méltányosságot", hanem a rendes ügymenet részét kellene képeznie.
Összehasonlításképpen leírom tapasztalatomat a Yettel céggel: amikor náluk szüntettem meg az előfizetésemet (szintén januárban), kedvesen felhívtak, ajánlatot adtak arra az esetre, ha mégis úgy döntenék, hogy náluk maradok, és felajánlották, hogy a kedvezményemet felajánlhatom valamelyik ismerősömnek, aki előfizetőjük. Mikor ezekkel a lehetőségekkel nem éltem, megköszönték azt, hogy az előfizetőjük voltam, és közölték, hogy hamarosan elkészül a végszámlám, mely tartalmazni fogja a jóváírást az adott havidíj hátralevő részére, és csak azt kell befizetnem. Meg is kaptam a végszámlát, be is fizettem. Ennyi.
Nem értem, hogy miért kell az NMHH-hoz fordulnom, ha azt szeretném, hogy Önök jogszerűen és ügyfélközpontúan járjanak el. Tudom, hogy nem az én általam befizetett számlákból tartják fenn a céget, de sok más előfizetővel együtt mégiscsak abból jön össze a cég bevétele, haszna, jövője. És az előfizetők sokkal jobban kedvelik az olyan szolgáltatót, aki "szolgáltatóként" viselkedik velük, nem pedig "izmozik" minden egyes alkalommal. Én közel 21 évig voltam az önök előfizetője, de az utóbbi 2-3 évben egyetlen alkalmat nem mulasztottak el, hogy érzékeltessék velem: nem az ügyfelük vagyok, hanem az alárendelt, sokadrangú befizetőjük. Ezt megérzik az ügyfelek.
Javaslom, hogy tanulmányozzák a VOC fogalmát, és annak lehetőségét, hogyan lehet az ügyfélelégedettséget növelni, milyen ügyfélkezelési irányzatok sikeresek. Röviden: javaslom, hogy térjenek vissza a korábbi rugalmas, ügyfélcentrikus magatartáshoz. Ha ezt korábban megtették volna, akkor nem vittem volna el Önöktől 6 előfizetést az utóbbi két évben.
Tisztelettel, -
Lomha 8V
addikt
Pont a múlt héten kellett nekiugranom az Invitelnek, szintén mobilnet ügyben (valójában a Telenor hálózatát használják). Azok is patkányok. Az ügyfélszolgálattal ki lehet törölni a se**et. Beszéltem a telefonos ügyfélszolgálattal, teljesen inkompetensek voltak a témában, mondták, hogy menjek be személyesen. Bemegyek, erre közlik, hogy hát ők nem látnak rá a mobilnetes dolgokra. Itt kezdett kirajzolódni az ér a homlokomon. És utána még vagy 3x kellett telefonálnom nekik és még 1x bemenni az irodába. A végén már a Telenortól hívtak és közölték, hogy én vagyok a hülye, mert amit problémának gondolok, az ilyen gyárilag. Aha. És előtte 1.5 évig nem volt ilyen? Akkor most mitől lett? Na mindegy, én annyiban hagytam, mert sajnos kis hal vagyok ezekhez képest. Pedig nagyon szívesen megfingatnám őket, de jó is lenne.
-
bkercso
nagyúr
Ez nem hülyeség amúgy.
Sátánistáké lehet a Vodafone, ezt mutatja a logójuk is és a reklámjaik képvilága is. -
bkercso
nagyúr
http://www.youtube.com/watch?v=pwgvW6D3_no
Az igazi arcuk. -
bkercso
nagyúr
"Adminisztrációs hiba" történt. Ha figyelmesen elolvasod a szerződés, lefogadom, hogy találsz benne olyat, hogy ilyen esetben pár ezer forintos kötbér terheli őket, amiért nem tartották be a fszerződéses feltételeket. Ez nagyvonalúan majd levonják az egyik számlád összegébő, ha még két hétig napi szinten jársz a nyakukra , de nem telefonon, hanem emailben, levélben és személyesen.
Én az ELMŰ-vel jártam hasonlóan: elmaradásos felszólítás --> ügyfélszolgálatra be: nincs elmaradásom --> aztán este 20:00-kor kikapcs. Vidám volt. 5 hónap múlva levonták az 5k kötbért az egyik számlámból. Rá két hónapra felhív az automatájuk, hogy 6 hónapon túli elmaradásom van..... -
hodostamas
addikt
Volt már nem 1 ügyem a vodánál, de mindig sikerült elintézni, ha a Voda volt sáros akkor ált kedvezményt is adtak kárpótlásként. Személyesen, e-mailben visszahívás módon se volt még velük gondom ~10 év alatt.
-
zoli62
addikt
Szintén Vodafone-os történet.Pontosan 3 éve flottába belépésnél olyan SIM-et kaptam, amivel lefagyott a Symbianos Nokia telefonom. Kiderült. hogy csak harmadik generációs SIM-et forgalmaznak (500 névjegyet tárol), ami nem mindegyik (régebbi) készülékkel kompatibilis. Kiemelt ügyfélszolgálaton kértem, hogy biztosítsanak 250 névjegyet tároló SIM-et. Egy hétbe telt, de aztánn találtak egyet,és elküldték. Ez a történet még abban az évben megismétlpdött ősszel. Akkor számhotdozással egy Vitamax szerződést kötöttem, amihez szintén harmadik generációs SIM-er adtak. Ezzel megint nem működött a Nokia Symbian telefon. A két eset között az volt a kölönbség, hogy akkor már kizárólag csak harmadik generációs SIM-et forgalmaztak, így kérésemre sem tudtak cserekártyát biztosítani. Kénytelen voltam egy egyszerű Vitamaxos telefont venni, ami kb, 12000 HUF volt. Aztán közöltem velük, hogy sajtónyilvánosság elé tárom, hogy a Vodafone-nál egy SIM kártya 12000 Ft-ba kerül. Ez hatott, kaptam netto 10000 Ft jóváírást, azaz gyakorlatatilag a telefon árát. Megjegyzem, a másik két szolgáltatónál második generációs SIM-et forgalmaznak, a Vodafone-nál viszont ebben a tekintetben a mai napig nem változott a helyzet, Tehát ha valakinek a régebbi okostelefonja( E51, N70, stb.) nem kompatibilis az általuk forgalmazott SIM-mel, akkor reklamáció esetén nem képesek megfelelő cserekártyát biztosítani. Esetleg, ha elég kitartó, jóváírást kaphat.
-
Rickazoid
addikt
A szomorú, hogy kicsit sem vagyok meglepődve és nagyon is ismerős a helyzet. Nem csak a Vodafone, más cégek más területen is hajlamosak szívatni a csekken fizető ügyfeleiket. Sőt, nem is csak cégek, bármilyen szervezet, még hatósági is. Mintha ez divat lenne itthon.
Szüleimet egy éve próbálom rávenni, hogy nyissanak bankszámlát és fizessenek úgy mindent, de nem hajlandóak rá, holott havonta-kéthavonta egy-egy csekk nem érkezik meg, innen-onnan jön egy második felszólítás, x. napi határidőre érkezik egy csekk x+1. napon, de az ügyfélszolgálat nem tehet semmit. Mindenre a válasz, hogy ők mindent elintéztek és feladtak időben (mindent 3 példányban, amit beküldtek, visszaküldtek, félretettek, elveszítettek, megtaláltak, kivizsgáltak, újra elveszítettek, három hónapra tőzeg alá temettek és gyújtósként hasznosítottak), és ez szó szerint elhangzott - hogy volt szerencsém nekem beszélni vele, azt bánom, megfojtottam volna telefonon keresztül, ha lehet - egy szinte már kiabáló ügyintézőtől pont múlt héten: "a csekk állítólagos határidőn túli kézbesítése nagyon rossz kifogás a határidőre fizetés elmulasztására, mert átutalással is lehet fizetni". Utóbbira persze már fel se hozza az ember, hogy miért nem lehet ezt csekkes fizetésnél az aktuális csekk megléte nélkül, mert egyértelmű, hogy mi felé megy a társalgás és szinte látható a sötétség a vonal túlsó végén. -
vinibali
őstag
nálam egy vodás kártyán lett csak bekapcsolva az adatforgalom, nulla, azaz 0 bit adatfelhsználással. már jött az sms a bekapcsolt mobilnetről, paff 200 ft
-
bambano
titán
-
Steve1207
veterán
Értem, de már totál nem ott jár a történet egy ideje. Nem kellene, nem korrekt, de ez van. Ha az összes szolgáltató így áll hozzá, akkor most mégis mit tudsz csinálni? Ez a "kevésbé rossz" jelenleg, amivel nem húzzák le rólad a gatyát is és helyrehozhatod a nem általad keletkezett hibákat. És itt megemlítem, hogy azért általában segítőkészek próbálnak lenni alapjáraton.
Az egész plusz egy olyan dolog a felháborodásra amit mondasz, amivel nem vagy előrébb, stresszeled magad és egy földi halandó nem fog tudni megváltoztatni, max még jobban megszivatják, amiből én nem kérek. A megvalósítás nálam teljesen más a több lépés miatt, de gyorsabb és célravezetőbb, mert amíg más a céges hozzáállásnál tart, addig itt a megoldás már folyamatban. Itt zárom is, mert ezen fölös "vitázni", hisz ugyanaz a célunk, csak máshogy elérve. Ja, a kis aláírásod amúgy pont ide illik mindkettőnk részéről: "Másképp gondolom, másképp látom, mint az átlag."(#52) Edenyke: a lényegen nem változtat, mert lassan bárkit alkalmaznak, aki minimállal elvállalja
-
Steve1207
veterán
Attól engem is kiráz a hideg, amikor jönnek a sablonkérdésekkel, de az a formalitás. Viszont nem csaphatja rád a telefont, legrosszabb esetben is kiküld valakit, hogy oldja meg a problémát. 45 perces telefonálásnál már lassan nekem égett a pofám, hogy zaklatom őket, mert oda vissza kapcsolgattak pár ember között...
(#41) bambano: bocs, de a hasonlatod elég rossz volt
Nem adok nekik igazat, az előzőekben se nekik adtam. Dajkó Pál-nak igaza van, de mint mondtam, egyszerű figyelmességgel elkerülhető eset.
Ugyanazt beszéljük a problémát illetően az utolsó bekezdésre visszanézve, én se hagyom, hogy rámverjék jogtalanul a balhét, csak más szemszögből nézzük. Ti előreveszitek jogilag és utána a többi hercehurca, én meg el akarok jutni addig a pontig, amikor ténylegesen rám figyelnek és lehet tisztázni az esetet. És ezzel Dajkó urat se küldik el a fenébe, hanem akár jogi szinten is tudják rendezni korrektül, mert emberségesen állt hozzájuk, fontos a jó benyomás. Ha rendes vagy az ügyfélszolgálatossal odahívja akár az atyaúristent is és megtudjátok beszélni. De lehet csak baromi nagy mákom volt mindig, a végeredmény a lényeg, hogy több esetben is bejött ez a nézet.
Nem viaskodni vagyok itt, ez csak tanács, ötlet, hogy így is lehet intézni, bonyodalmaktól mentesen és gyorsan.(#42) Stauffenberg: nagyon jó ez a közszemlés példa is
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
djculture #46 üzenetére
Nekem csak az volt fura, hogy még utalást sem tettek arra, hogy visszaírhatnék a homárnak azzal, hogy megoldódott a probléma és ki lett nyalva a fenekem. Nekik semmi érdekük nem fűződött hozzá, hogy külön figyelmet fordítsanak az esetemre, hiszen én csak n+1 elégedetlen ügyfél voltam. A poszt már kiment, visszavonva nem lett, kiegészítve sem lett azzal, hogy milyen kedvesek voltak és nem is kértek rá.
BTW a kedvességüket azzal háláltam meg, hogy az újabb hűségidő lejárta után rögtön elhúztam a T-hez (vittem a számomat is, ami 12 éve megvan és már mindhárom szolgáltatót többször megjárta).
-
djculture
félisten
válasz
Stauffenberg #42 üzenetére
Hogyne lenne hatalma, egyik cég se szereti ha az internet egy forgalmas pontján láthatja mindenki aki oda téved hogy miként bánt el egy egy ügyféllel. Még egy kettő ilyen történet elmegy de mikor sorozatos akkor az oivasó közönség meggondolja hogy foglalkozzon az adott céggel és termékeivel vagy ne.
-
bambano
titán
akkor szoktam kicsit rájukszólni, mikor ugyanazt a szkriptet, amit lakossági adsl ügyfelekre találtak ki, elkezdik velem is, üzleti béreltvonalas előfizetővel lejátszani. secperc alatt beáll náluk az agyblokk, mikor mondom, hogy nincs windows, a routerem más kategória, mint az újraindítgatós 5k-s routerek, és nincs adsl modem sem.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Steve1207 #40 üzenetére
Az a baj, hogy az ügyfelesnek a leggyakoribb 10-15 esetre előre leírt forgatókönyve van, amit ha nem játszik végig, akkor a cég rúgja seggbe, ha végigjátssza, akkor meg az ügyfél, ráadásul szerencsétlennek x időn belül be kell fejeznie a hívásokat, különben szarul fognak kinézni a metrikák hó végén és nem azt fogják megvizsgálni, hogy jó-e a process, hanem őt érik retorziók.
Elment a net, üfsz-t hívom. Első kérdés: "Van router a hálóban?". Második kérdés: "Újraindítottam a routert?". Harmadik kérdés: "Újratelepítettem a drivert?". "Nem, Linuxot használok, nincs rá szükség.". "Hát, mi nem supportálunk Linuxot.". "Bocs, nem Linux supportot kértem, hanem azt, hogy nézzétek meg, mi van a netkapcsolattal.".
Ugyanezeken végigmehetsz minden egyes szolgáltatónal pepitában, lilában és zöldben. Ez pedig ügyféloldalról baromi idegesítő.
-
kovsol
titán
Nekem e-számlám van, és minden hónap végén kapom az sms-t, hogy mennyit és meddig kell befizetni. Szóval akkor ez már valami prémium szolgáltatásnak számít, hogy küldenek egy sms-t, ami nekik ingyen van?
-
Stauffenberg
nagyúr
Egyszer írtam a homárnak (szintén Vodafone volt a bűnös) amikor az egyik különadó miatt emelkedtek a havidíjak, így küldtek egy SMS-t, hogy 14 napom van a szerződést felmondani ha esetleg nem tetszik az emelés. De a probléma az volt, hogy én nem akartam felmondani a szerződést, csak a hűségidőt, hogy másik csomagra válthassak. Ha a szerződést felmondom, azzal elvesztem a telefonszámom amit már 10-12 éve használok. Na meg az elmés jogászaiknak nem tűnt fel, hogy ezzel azok dolgát könnyítik meg, akik ezt kihasználva elmennek másik szolgáltatóhoz, de akik meg maradnának a Vodánál, azoknak beintettek. Ezt megírtam a homárnak.
A sztori lement, majd pár nappal később a homár szerkesztője írt, hogy a Vodafone egyik managere szeretne velem beszélni és ha adok telefonszámot, akkor összehoz minket. Kíváncsi voltam rá, szóval belementem. fickó baromi kedves volt, elnézést kért és felajánlotta, hogy kötbér nélkül válthatok olyan csomagra amire csak akarok és kárpótlásul több havidíj csökkentő kedvezményt is bekapcsolnak. Azt mondta, hogy pár órán belül felhív egy ügyfélszolgálatos. Hívott is, azzal kezdte, hogy megkapta az utasításokat és olyan csomagot kérhetek amit csak akarok és két opciót ingyen bekapcsolnak (+2 GB mobilnet és percdíj csökkentő lett beizzítva).
Korábban nem hittem abban, hogy tényleg van ereje a homárnak. Azóta már mindent megírok oda, még azt is ha a postás nem fésülködött meg rendesen.
-
bambano
titán
válasz
Steve1207 #40 üzenetére
ez tökre úgy hangzott, hogyha a 4-6-on egy zsebtolvaj kilopja a mobilomat a zsebemből, akkor hajítsam utána a pénztárcámat is, hogy legyen miből feltöltőkártyát vennie...
szerintem ha nem akar a cég sok ügyfélszolgálati balhét, dolgozzon jól. ugyanis az emberek zöme nem szeret balhézni, tehát az nem gyakori, hogy semmi baja, de azért bemegy az üfibe kiabálni kicsit. az emberek zöme akkor megy oda, ha kitoltak vele.
"mindazonáltal pont a cikkes eset egy kicsit több odafigyeléssel elkerülhető lett volna úgy vélem": ez a cikkes eset tipikusan egy olyan eset, ahol jogilag nem lesz igaza, de valóságban meg igen. de lehet, hogy jogilag is igaza lesz. mindenesetre minden ember egyenlő, de vannak egyenlőbbek, így a lehető legrosszabb választás pont egy it-s újságíróba belekötni.
-
Steve1207
veterán
Nem világosan fogalmaztam, arra akartam kilyukadni, hogy rossz stílusban, felháborodva közelíti meg az emberek 70%-a ilyenkor az esetet, ami nem etikus. Az ügyintéző egy kapocs, mint említed szintén, aki segíteni akar megoldani a problémád, amit figyelmen kívül hagynak sokan. Aki segíteni akar megoldani a problémát azt ba*zogatod? Ezt nem rátok értem, de sokaknál megfigyelhető stílusilag ilyenkor.
.tnm jogos, nem jókedvből szaladgál az ember ezeket intézni, mert annyi ideje lenne. Próbálják ezek a legtöbb pénzt kisajtolni belőled így is, úgy is... mindazonáltal pont a cikkes eset egy kicsit több odafigyeléssel elkerülhető lett volna úgy vélem. Itt fórumon pl Stauffenberg esetét sokkal komolyabb mélységűnek érzem.
-
HuMarc
veterán
Irány a homár! Persze a megoldáshoz közelebb úgysem leszel, de legalább meglesz a sztori a homáron is.
-
válasz
Steve1207 #36 üzenetére
az a baj, hogy az elmúlt egy évben, három szolgáltatói ügy volt a szűk családban, ebből egy még most is tart, és természetesen mindegyikben legalább részben hibás volt a szolgáltató és mindegyiknél többször kellett kapcsolatba lépni velük (két bank, egy mobilszolg.) és lenne jobb dolga is az embernek, mint ezeket folyton visszaverni.
-
sh4d0w
félisten
válasz
Steve1207 #36 üzenetére
Nem egészen ok nélkül. Nem, nem állítom azt, hogy az ügyfeles az oka minden bajok okozójának, de ő az interface közted és a szolgáltató között. Mivel magasabb szintekre a szolgáltatónál úgysem jutsz el, kénytelen vagy a legalsóbb szintű, alulfizetett droidmelóssal közölni, mi is a bajod a munkáltatójával.
-
Steve1207
veterán
Én már azt mondom, hogy ez benne van és kompromisszumképesen kell viszonylag kezelni a helyzeteket. Itt igazából a szerencsétlen ügyfélszolgálatosokra gondolok, mert sokan ok nélkül őket szidják le a sárga földig.
Szóval, ha így állsz hozzá nem ér meglepetés és elkerülhető a fentebbi eset. Azt nem mondtam egyáltalán, hogy jogos lenne, az idődet meg rabolják, de inkább rászánok valamikor jövet-menet annyit, minthogy szenvedjek utána a kétségek és pluszköltségek között.
Visszautalással nem volt esetem, számla esetén én nem is firtatnám, legalább köv hónapban nem kellene
Készülékárat viszont már lett volna alkalmam visszakapni, amin még én is meglepődtem a kategóriájában.
-
fesii
aktív tag
Kiváncsi leszek mit hozol ki ebből. Emberileg igazad van de az, hogy jogszabályilag is az már jó kérdés. Reméljük találsz egy olyan "kiskaput" amivel megtudod szívatni őket.
-
Fryskitt
addikt
Az a baj, hogy ha a szerződésben benne van, hogy a csekk elmaradása esetén azt jelezni kell, és ez az ügyfél kötelessége, akkor semmit nem lehet velük tenni. Lehet hívni nem ügyfélbarátnak, lehet szerződést bontani (ha nincs hűség, mert ha van, akkor ugye szívás), de szép magyarul: leszarják.
A gond ott van, hogy állambácsi, akivel végső soron (tudom, tudom, nem közvetlenül) a szolgáltatói szerződést megkötik, nem várja el ezektől a cégektől, hogy ügyfélbarátok legyenek. A civilizáltabb világban sem azért működnek ezek a dolgok, mert ott olyan jóságosak a cégek, hanem mert kötelezik rá őket. Ez itt a vadkelet, ahol pl elveszted a ganaciád az autódra, mert beszerelnek egy váltózárat.... Ez van. -
loncsika
tag
Amit sokan nem tudnak... ha jogos a panaszod, és miatta úgymond kár ért, a szolgáltató 5000 ft-ot kell adjon, pl. jóváírást. Törvényben van... Én így kaptam tv előfizetésnél 5000 ft ajándékot, igaz, megmondtam, megyek ügyvéddel és a fogyasztóvédelemmel. Telefonon felhívtam őket, az egyik szolgáltatót, gondoltam előfizetek tv-net-telefon combóra, úgy jó akciós volt. Sikerült is, kétszer rákérdeztem, biztos ennyi e a havidíj. Persze, mondták. Ok, mondom, akkor ezt kérem. Eltelt egy idő, majd egy hónap!!! jön a szerződés, amin NINCS rajta, hogy mennyi a havidí!!!! Egy rakás papírt küldtek, rajta 2000-ig visszamenőleg mindenféle havidíj, random módon, na mondom, ez már durva, ebből én ki nem derítem, mennyi az enyém. Gyanút fogtam, beléptem a neten az előfizetői oldalamra és lőn! 400 ft-tal drágább a havidíjam. Azonnal telefonáltam, hogy akkor ez most hogy van, meg hogy nem vagyok hajlandó aláírni a szerződést, mert azon még havidíj sincs, s rákérdeztem, hogy akkor a felvételt csak a rendőrségi feljelentés után adják ki az ügyvédemnek, vagy első körben meghallgatják-e ők is, miszerint mire szerződtem, s hozzátettem, remélem, nem tűnik el a felvétel, mert 8 évig, vagy meddig őrizniük kell, ahogy a telefonban ezt meg kell hallgatnom mindig. Gondolták, a paraszt nem emlékszik majd hetek múlva. Csakhogy én számmániás vagyok, mindig megjegyzem. Plusz a vevőegység is állandóan betojt, hetente jöttek a szerelők, minden este megfagyott a kép, 3 hétig tv-zni sem tudtam rendesen. Közöltem, ezt mind felvettem videóra, a txt-en lévő dátummal együtt, nehogy hamisítással vádoljanak és ezt dvd-n a fogyvédelemnek is csatolni fogom, mert se tv, meg még a havidíj sem ok? Ügyintéző hölgyet kérdeztem, most nekem nem járna a 3 hetes javítási huzavona után valamiféle jóváírás? Azt mondja, nem hiszi, én meg erőltettem, hogy legyen kedves leírni a panaszrögzítéshez ezt is, hogy én jóvátételt követelek és juttassa csak el szépen az illetékeseknek, mert amúgy nem érdekel, mennyibe kerül az ügyvéd, de kifizetem, ennyi szívatás után, és még annak a költségét is rájuk verem. Na eltelt x idő és jött a levélke, elnézés, stb. a havidíj tényleg az olcsóbb, mert elvileg drágább, de mivel rosszul mondták nekem, így az olcsóbbat kapom és kapok 5000 ft ajándéklóvét is. Mindezeket előre!!!! Így két hónapig nem volt gyakorlatilag havidíjam, csak a kb. 1500 ft különbözet. A 3. hónaptól fizetek csak. Úgyhogy csak keményen, nem kell hagynod magad.
-
válasz
Stauffenberg #22 üzenetére
"Ott szopatnak ahol csak tudnak. Ez már nem hihető, hogy tényleg ennyire balfaszok, direkt csinálják, hol pofátlanabbul, hol kevésbé feltűnően." - ez pontosan így van, leginkább mondjuk az állami cégeknél, NAV-nál.
főleg a felszólítás nélküli büntetést szeretik bevetni. van, aki utánajár és esetleg visszakapja a pénzét, van aki csak legyink és fizet. tiszta nyereség. és ez nem csak demagógia részemről, hanem személyes tapasztalat. ezért írtam az elején - soha, senkiben nem szabad bízni, mindent duplán-triplán ellenőrizni, utánajárni, intézni. másképp nem megy. és még így is bepróbálkoznak néha.
botrány.
-
Apollyon
Korrektor
Nos én kb 6 évig voltam náluk, feltöltőkártyás témában - akkoriban nem telóztam annyit. Amikor 25-ről 20%-ra csökkent akkoriban az ÁFA, természetesen nem változott a percdíj, maradt minden úgy ahogy volt. De amikor visszaemelték 20-ról 25%-ra az ÁFÁT, akkor a szolgáltató is fogta és rácseszte a percdíjakra az emelést. Ezt onnan tudtam meg, hogy sokkal hamarabb merült le az egyenlegem mint kellett volna.
Mivel csesztek szólni, hogy emelték a percdíjat. Persze a reklám sms-ek tömkelegét meg volt pofájuk szüntelenül küldeni... Ami elég undorító, és felülmúlja a spam fogalmát. A 3 szolgálató közül a vodafone a legrosszabb.
Azóta a telenornál vagyok, ott mindig szólnak ha valami változás van, ÁSZF stb.
-
válasz
Steve1207 #20 üzenetére
ebben az elképzelésben persze az ügyintézőnél töltött fél órát kiszámlázod nekik ügyintézési díjként ugye, hiszen az ő hibájukból kellett bemenned/sorba állnod stb?
illetve, amikor nagy ritkán visszatérítésed van (mobil)szolgáltatótól, mert ők hibáztak (kevésbé ritkán) próbáld meg Te elérni, hogy 30 napon belül visszautalják, vagy késedelmi díjakat felszámolni ha nem teljesítenek időben.
-
Stauffenberg
nagyúr
Engem az ELMŰ szopatott meg január elején. Egy októberben befizetett számlára hivatkozva állították, hogy tartozásom van, majd 90 nap leteltével kikapcsolták az áramot. Fizetési felszólítást nem küldtek, csak egy tértivevényes/ajánlott levelet a tulajdonosnak karácsony előtt aki az ünnepekre elutazott és nem vette át (mi meg bérlőként nem vehettük át).
A kikötés napján már nem tudtam intézkedni, mert csak 15.30-ig volt nyitva a regionális Pest megyei központi ügyfélszolgálat (teljesen logikus, csak az olyan lúzerek vannak nyitva estig, mint a mobilszolgáltatók több ezer boltja). Másnap bementem reggel korán, ott kicsikartak belőlem 18.000 Ft visszakötési díjat (különben nem kapcsolták volna vissza aznap), de cserébe kártérítési eljárást indítottam velük szemben Ebben kb egy héttel később elismerték a hibát és visszautalták a jogtalanul beszedett visszakötési díjat. Ezt annyiban hagytam, nem akartam már vele foglalkozni, pedig feljelentést is tehettem volna, mert eljárási hibát vétett az ELMŰ amiért fizetési felszólítás nélkül kapcsolta ki a szolgáltatást (szerintük a "számlaegyenleg" sor az apró betűs részben annak számít, de ez bullshit, jogilag nem az). Ráadásul nem csak eljárási hiba volt, hanem eleve egy befizetett számlára hivatkoztak a díjtartozás forrásaként.
Mindegy, visszakaptam az áramot és a visszakötési díjat, de most újból kihúzták a gyufát. Felmentem az ELMŰ online ügyfélszolgálatára, ahol ez áll a legutóbbi számla kapcsán:
Az előző befizetés határideje:
2014. 02. 10.
A befizetést lekönyvelték ekkor:
2014. 02. 07.
Ennek ellenére a friss számlában benne van 65 Ft késedelmi díj határidőn túli befizetés miatt. Pedig a saját rendszerükben is úgy szerepel, hogy három nappal a határidő előtt lekönyvelték (és én vagy egy héttel előtte indítottam az utalást).
Annyira felcsesztek, hogy most a fogyasztóvédelemnél nyomom fel őket.
Rohadtul elegem van abból, hogy szándékosan generálnak hibákat, hogy mindenért fizess. Ott szopatnak ahol csak tudnak. Ez már nem hihető, hogy tényleg ennyire balfaszok, direkt csinálják, hol pofátlanabbul, hol kevésbé feltűnően.
-
dajkopali
addikt
válasz
Steve1207 #20 üzenetére
értem, amit mondasz, sőt sok szempontból meg is értem
de én egyszerűbben látom a helyzetet: a cég hibázott, nagyot, aztán én (sokkal kisebbet), erre nagyon gyorsan az a reakció, hogy letiltanak és büntetéseket szabnak ki anélkül, hogy egyáltalán szólnának előtte
hát ezt ne: én fizetem őket vagy fordítva? -
Steve1207
veterán
Cikkhez konkrétan: a telelgetfonos menüben van ügyfélszolgálatos kapcsolása, csak minden kategorizálva. Ha pedig nem illetékessel beszélsz megkéred, hogy kapcsoljon át az illetékeshez és átkapcsolnak... Ezen kívül, ha már problémája van az embernek érdemes bemenni és személyesen rendezni és nem lesz belőle gond 90%-ban, mert tudják rendezni. Szerintem azt a fél órát nem kell sose sajnálni.
Pl levélváltások által is korrekt ügyintézést kaptam, még telefonon is felhívtak utána, hogy rendezzük a dolgokat. Személyeosen pedig végképp gördülékeny (csak várd ki a srod ugye, mert az egy agyhalál néha).
Az értesítés viszont tényleg ciki ilyen szinten, mondjunk inkább "értesítés"-nek. Ettől függetlenül, ha nem jön a számla az adott időre berendelve (csekkes fizetésnél is megvan az adott hét határozva havonta, hogy mikor küldik, a voda oldalán csekkolható), én egyből utánakérdeztem ügyfélszolgálatnál egy hétre rá, hogy most mi van.
Maga a történet egyébként egyáltalán nem meglepő, mert vannak ilyen esetek az összes szolgáltatónál közüzemre nézve is bőven sajnos...
Manapság amúgy inkább multi felfogással kell már gondolkodni, ha átmész máshova akkor se jár jobban az ember, de ha nem figyelsz a saját dolgaidra cseszheted mindegyiknél. Mindegyik ott húz le, ahol tud elvégre. Te rendelted meg a szolgáltatást, onnantól a te felelősséged. Mintha vennél egy terméket és nem fizetnél időre a megbeszéltek szerint. Sehol sem fogják kinyalni az ember se**-ét, fölösleges elvárni manapság.
Így az értesítés hiányában teljesen jogos a felháborodás, másik részről viszont már ez folyik vagy 3-4 éve.
Nem ellenségeskedés, értem a helyzeted, de kilehet még hozni ezt jobbra is. Csak mindenki akkora felháborodást nyom egyből.
-
shteer
titán
a fogyasztóvédelem szrt se ér :/ az egy gittegylet. ha el akarsz valamit, érni akkor gazdasági versenyhivatal
telenornál vagyok egy ideje flottában, történt csekkes befizetési mulasztás de nem tudtam róla, majd le is korlátoztak mert a flottagazda bszott szólni, hogy hé'fizesdbe! befizetés + panasz és elengedték a visszakapcsolási díjat is. azóta havonta odalépek az automatához és befizetem kártyáról.
upc-t én is áttettem csoportosra, ez volt az utsó csekkes szolgáltatásom
akikkel még soha nem volt problémám, azok a biztosítók (aegon, generali, köbe) fizettek, igény szerint átkönyveltek, rugalmasak - bár lehet ezzel egyedül vagyok
-
djcool
tag
Vodától valóban az isten mentsen!
Párom pont a Vodás mobilnettel szív: 2012 novemberétől szüneteltette a szolgáltatást,mert külföldön dolgozik. Mikor hazajött,addigra már a lakásban ott volt a 120as UPC netem,ami wifin lett megosztva.
El is feledkeztünk róla és ő újra kiment dolgozni nov.végén.
Dec.végén (vagy jan.elején?) jött is egy számla a Vodától,hogy ki kellene fizetni majd 1.5 hónap mobilnetet.MI VAN??? Ugyanis elfeledkeztünk róla,hogy a szüneteltetés csak 1 év,utána visszakapcsolják. DE áll.előtte küldenek egy levelet róla....NA EZ NEM JÖTT MEG! Ők persze hivatkoznak a postára, vagy hogy annak meg kellett jönnie...
Eddig ott tartunk,hogy ki lett fizetve,amit ki kellett (persze le is lett mondva jan.16-án végleg a mobilnet), de erősen fontolja párom,hogy a panaszt tesz a Voda ellen. Ugyanis, ha az a bizonyos levél megjött volna, akkor lemondta volna ezt a már felesleges szolgáltatást. Majd 10000FT ment el potyára...Szóval lehet hirdetni magának a Vodát ilyen-olyan szupernek,de sajnos vagyunk páran, akik ismerik a valódi arcát...
-
sh4d0w
félisten
Nekem először csekkes befizu volt piáséknál. Egyik novemberi nem jött meg, miközben kolllégáimnak igen, rákövetkező hétfőn jeleztem üfsz felé, hogy kéne másik csekk, mert nálam nuku. Oké, újranyomják, postára adják. Következő hétfőn ismét érdeklődtem, hogy WTF? Hát igen, ők látják, hogy kértem újra, azt sem kaptam meg? Nem. Akkor mostdehűdeazonnal postára teszik, de hogy jönnek az ünnepek decemberben, lehet, hogy majd csak a két ünnep között kapom meg. Tojok rá, csak küldjék. Nem jött meg. Januárban sem. Január 21-én SMS: éjfélig igazoljam a befizetést, különben híváskorlátozás mindkét előfizura, amelynek a díját is nekem kell állnom.
Namegazanyádpi*csája, feladtam rózsaszínen, feladóvevényt elfaxoltam a behajtási csoporthoz. Ezután áttértem a csoportos befizura. El is felejtettem az egészet, majd áprilisban ba+, megjött az egyik újranyomott novemberi számla...
-
xmaas
őstag
Egy vicc amit muvelnek mind 3 szolgaltatonal vannak turpisagok meg hulyesegek rendesen .A telefonos ugyfelszolgalat szinvonalarol meg nem is mondok inkabb semmit, csak akkor rohadt profik amikor ra akarnak sozni az emberre valami uj szolgaltatast vagy uj elofizetest akkor ertik nagyon a dolgukat
-
fuximaxi
senior tag
Megértem a felháborodásodat, a legnagyobb probléma, hogy ha jól értelmeztem akkor céges előfizetés, ami azt jelenti, hogy a fogyasztóvédelem nem foglalkozik a dologgal
-
fishi
tag
Az igazán vérlázítóan bosszantó, hogy valaki kitalálta, hogy a befizetési határidő utáni napon küldenek egy sms-t, hogy nem fizettél, ejnye-bejnye, és ezért az sms-ért 600 Ft-ot kiszámláznak köv. hónapban admisztrációs költség címén!!
Ők bármit megtehetnek, elszámlázhatnak, ha kiderül, csak szétteszik a kezüket, te meg most már egy napot sem csúszhatsz, különben fizetsz, mint a katonatiszt...
Arról nem is beszélve, hogy ha nem érkezik meg a csekk a postán, akkor lényegében az ő hibájukat is te fogod kifizetni.Edenyke: a Vodánál pont ez borít ki a legjobban, hogy náluk még abban a hónapban jön rögtön az sms.
-
BiP
nagyúr
Nagyon nem.
De gondolom így kerülik ki azt, hogy ne kelljen azon sz*rakodniuk, hogy nem érkezett meg, vagy csak a user nem akarja befizetni, vagy akár le is tagadja.
Sokkal egyszerűbb nekik, ha nincs befizetve = user error, tök mindegy, mi az oka. Te, mint fogyasztó, Te kövesd a befizetéseid, akarjad befizetni(#11) dajkopali: Persze. Ezért mondom, minimum egy SMS-t megért volna a részükről a dolog. Nem kerül semmibe. Sem költség, sem erőfeszítés.
-
dajkopali
addikt
meg egyébként: ha áttérnek az esetemben elektronikus számlázásra - akár azért, mert én kértem, akár úgy, ahogy itt történt (az isten tudja, hogy, gondolom, az ügyintéző ütött egy pipát az űrlapra, anélkül, hogy megkérdezett volna): illene ezt jelezni, hogy a szerencsétlen tudjon róla
-
floatr
veterán
Mi a T-kömmel jártunk táncot a múltkor. Elkallódott a csekk, vagy eleve sunyin későn küldték - már nem tudom, de legyen h mi voltunk a hunyók. Befizettük, amikor rátaláltunk magunktól, majd az után, ahogy az utalás gondolom megtörtént, elkezdtek SMS-t küldözgetni, meg hívogatni, hogy késedelmes befizetés. Mindezt egész addig, amíg el nem mentünk egy partnerhez, és tisztáztuk, hogy nem mi vagyunk a hülyék.
Teszik ezt úgy, hogy mióta az eszemet tudom nekik csengetünk havonta egy egész szép összeget. -
BiP
nagyúr
Annak ellenére, hogy nem értek egyet a gyakorlattal, sajnos a legtöbb szolgáltató így áll a dologhoz. (nem csak telefon, közmű is)
Csekkes befizetés esetén ha nem érkezik meg a csekk, a fogyasztó felelőssége ezt jelezni.
Ez az általános rész.A konkrét eset azért is gázosabb, mert
1. emlegetnek egy felszólítást is, ami nem érkezett meg. És egy telefonos cég igazán dobhatna egy SMS-t erről, a számodat tudják
2. a másik bosszantó, hogy elég hamar felszólítás van belőle. Kb. időd sincs észrevenni, hogy nem jött csekk pár nap késésnél még nem gyanakszik az ember, nálam kb. min. 1 hét lenne az, hogy leesne, hogy na, miért nem jött csekk.
3. Ha valaki évek óta rendesen fizet, akkor miért kell az első elmaradásnál fenyegőzni, meg köcsög hangnemben hozzáállni a fogyasztóhoz/előfizetőhöz?Amúgy a csekkes befizetés választásával nincs bajom, apukám is ilyen, ragaszkodik hozzá. Egyszerűbb neki. Jön a csekk, elmegy, befizeti. Így szokta meg.
Nekem kényelmesebb az, ha neten jön, kapok egy emailt, bankkártyás befizetéssel ingyen befizetem. (csoportos beszedési megbízást nem szeretem, mert pénzbe kerül, meg azért jobb az, ha kézzel be kell avatkoznom, mert akkor legalább észreveszem, ha az összeg nem megszokott). De nekem a csekk már túl macerás.(no meg albérletbe sem szeretnék odaszoktatni semmilyen postai küldeményt, így csekket sem) -
ilyen esetekben mindig, azonnal, az első kérdés felmerülésénél ráakaszkodni a telefonra és addig ütni a vasat, amíg valahogy nem rendeződik, nem kapsz megnyugtató választ.
várni, hogy majd ők (bármelyik szolgáltató) úgy csinálja, ahogy azt te szeretnéd, elképzelted (persze jogosan) soha nem kifizetődő, mert ha megindítanak egy ilyen eljárást, akkor annak a költségeit úgyis ki kell fizetned. mindenképp buksz.
szomorú eset, ne hagyd annyiban.
-
Miért nem hagyod őket ott a fenébe?
-
D.Orion
veterán
Csak keményen és kitartóan.
-
Zirowe
nagyúr
Ööö..
Ez most egy blog bejegyzés akar lenni vagy esetleg a homárnak szántad, csak eltévesztetted?Ja, látom blog rovatba került, csak a címlap volt csalóka.
Vodával keménynek kell lenni, mert ott próbál meg átvágni, ahol tud.
Legutóbb a nagy nyári ászf változtatással akarták teljesen megváltoztatni a flottám feltételeit, nem hagytam magam, hivatkoztak minden féle butaságra, majd érdekes módon mégis tudtak "kivételt" tenni velem.
Ami igazából annyira nem is kivétel, csak a szerződést kellett betartaniuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tesla topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Motorola Razr 50 Ultra Midnight Blue Használt, karcmentes állapotban 12 GB RAM / 512 GB
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest