-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hubai1979
őstag
Kösz az infót.
-
hubai1979
őstag
válasz
Physicist03 #15397 üzenetére
Én marha akkor azért nem találtam sehól le akartam tölteni.
-
Telda
addikt
válasz
Physicist03 #15394 üzenetére
Nem az a lényeg, hanem az érzés
.
-
Telda
addikt
[link] Lehet menni Lada Niva-val
.
Ja nekem is az összes mod jön be.
-
hubai1979
őstag
A képekből itélve jól néz ki a játék,meg egy csomó helyszín is hozzá lett hozzáadva.
-
hubai1979
őstag
Nézétek meg a végső módot hátha érdemes.
-
Telda
addikt
Még a végén újra megjön hozzá a kedvem
.
-
dodopek
addikt
válasz
ViZion #15383 üzenetére
A "kardánnak" leszállítandó kenyeret abban az épületben találod, ahol az underground bejárata van. A következő pályák koordinátáit mindig az aktuális terület fejesétől kapod. Kordon>Jantar>katonai raktárak>Kórház... Idáig jutottam eddig....
Mellék küldetéseket nem csinálod? -
-
-
Telda
addikt
válasz
ViZion #15381 üzenetére
Ha az alagút végén felmész a létrára és ott fagy ki, akkor vissza kell venni a grafikai beállításoknál dx11-ről dx10 vagy 9-re és akkor tovább fogsz majd tudni menni. A beállításhoz újra kell indítani a játékot, de ezt ugy is kiírja. Ha ott végéztél vissza rakhatod dx11-re.
-
ViZion
félisten
az..az! Sok a fagyás az eredetihez képest, de mégis játszhatóbb sokkal, mint az SGM2.2 volt. Tetszik, mondjuk van benne pár beteg dolog: nem ott mész vissza kordonba, ahol jöttél
Yanovból nem tudok tovább menni, amig nem csinálok küldiket, vagy ilyesmi, mert nem találok másik kijáratot...
-
ViZion
félisten
Ehh, a Yantar elhagyatott gyár underground csontrafagy. Próbálom azt a feladatot megoldani, de így hogy? Szarul is van scriptelve, a kutyák jönnek folyamatosan, amíg x pontot át nem lépjük, utána már csak 1-2 jön még. Bakker. Meg lehet kerülni, vagy underground-on át kell? Mivan, ha kihagyom a missiont?
-
ViZion
félisten
válasz
shield #15371 üzenetére
Hááát, a The Way in Pripyat-ban semmit nem éri meg javítani, összehordtam egy kazal fegyót, tezsteltem, írtam a jav árat és amit a boltos adott... ha sárga, akkor tutira bukó. Mondjuk ebben a modban és veteránon. Alapjátékban a sárgákat érdemes volt javíttatni, kivéve a gagyi shotgun-t és a pisztolyokat. Ott végül a központban volt ingyen javítás, oda volt jó cuccolni: túlterhelve is "utazhattál" a térképek között átvivő stalkerrel
kicsi bug, nagy haszon. Nehéz cuccokat sem szeretem, inkább egy jó géppityu (AK valamelyik, az strapabíró, van hozzá lőszer mindenhol), mellé egy távcsöves, a hulláktól meg shotgun, de azt nem gyúrom fel, csak kutyák elleni útravaló...
Persze mindenki más stílusban tolja, én nem tartalék páncélra hajtok, hanem arra, h meg se tudja karcolni -
shield
Topikgazda
válasz
ViZion #15335 üzenetére
"Minek gyűjtögetsz?
STALKER kézikönyv, 74. oldal 3. bekezdés: "Értéktelen minden, ami nem fér a kopórsódba." "A koporsóba bele fér a KP, de attól még értéktelen marad.
Viccet félre téve, csak az értéktelen dolgokat adom el és így is 1milla már van. A jó cuccokat fullra fejlesztem és viszem a pályákra tartaléknak. Elfoglaltságnak nagyon jó, több zóna napot kitölt a fegyver és páncél javítás, fejlesztés, szortírozás. Ráadásul betárazva rakok el minden fegyvert. Nekem jó kis szórakozást jelent.Későbbi hsz-ben olvasom, hogy nem szeded össze a rosszabb cuccokat. Én még a nullást is összeszedem a jobb típusból, Kardán és Nitró pár ezerért újat csinál belőle.
Ha eladok egy ilyen nehéz géppuskát meg akkor is 4-5x-ös pénzt hoz.
A SoC-ban lett volna jó ha így lehetett volna bárhová lecuccolni. Volt olyan, hogy sz@rrá lőtték a páncélom és gallyra ment a fegyverem és nem volt mivel lecserélni.
-
Medvelászló
senior tag
-
Aarpok
őstag
válasz
ViZion #15359 üzenetére
Kimondottan csak a kitörés ellen véd erre lett megalkotva.A kémiai ill. radioaktiv esők ellen artifakt elég (sugárzás csökkentő,vegyi védelmet adó) a psi vihar elöl el kell bújni az kinyír mindenképp ha kint tartózkodsz.
(#15360) Telda Igen egy darabig mászkálhatsz azután pedig összeesik az őrnagy úr és csak akkor tér magához amint elmúlt a kitörés.Ha pedig beveszed a kapszulát azonnal összeesik.
-
Dhampir
félisten
válasz
#90933760 #15350 üzenetére
A Metroba is ilyeneket kellett volna rakni és nem a hülye hentelős háborúsdis szart. Persze ízlések...
+1
Annak ellenére, hogy még nem játszottam a Metroval.Hentelésre Serious Sam a jó és a Painkiller.
(#15363) genndy
Bölcs meglátás. A valóságban is háború lenne, ahogy ismerjük emberi mivoltunkat.
-
ViZion
félisten
válasz
Physicist03 #15356 üzenetére
...ennyi? Bakker. szereznem kell abból a cuccból, sztem egy van csak, majd veszek még.
Ez a "mezei" kitöréstől véd csak? Van a másik féle, valami chemical, azt túléltem, csak gyógyszer kellett, meg van a 3. féle, az azt hiszem a radioaktív... az ellen nem vééééd? -
ViZion
félisten
Tudom, h lehet állítani, de több menedék nélkül minek több kitörés?
Ahogy írod is, néha elég kínos tud lenni... a símába is volt olyan, h kellett párat visszatöltenem, mert a biztonság felé egy bloodsucker volt, nekem tele volt a batyum... ha kerültem, akkor kifáradtam, nem értem a menedékre.Ami még jöhetne: pl. katonai konvoj, vagy ilyesmik. Feldobná a gémet, ha időnként katonák végigjárnának pár útvonalat.
Aarpok: azt hogy lehet elérni?
-
ViZion
félisten
válasz
#90933760 #15350 üzenetére
Doomot sokan -pl. én is- pont a "féljél, mert tök sötét van" miatt nem szerettünk. Jobb a nyílt terep, több lehetőség. Vedd meg a Dead Space-t, az tetszeni fog, csak a küldik unalmasak, amúgy fain játék.
Számszeríjra +1, de a zombifertőzés is jó ötlet. Nekem a több kitörés és a több menedék hiányzik, jó lenne, ha pl. vagonokban, konténerekben is túl lehetne élni.
-
Medvelászló
senior tag
-
#90933760
törölt tag
Én azt nem szeretem, hogy igazi zombik nincsenek benne. Mert ezek szpi kisugárzott agysütött stalkerek. Ezek nem zombik. Igazi zombi kéne bele, aki fegyver nélkül megy, meg mozgó rothadó tetem, hiányzó testrészekkel és lesből támad megijesztve, mivel fegyvere nincs karmolni meg harapni tud. És kéne ellene gyógyszer, mert ugyanúgy hatna mint a sugárzás.
Olyan ronda zombik mint a Doom3ba a játék közepén ahol be vannak zárva és mikor visszafele mész kinyílnak az ajtók és kijönnek, fú de befostam akkor. Meg mikor odajött az üveg túloldalán eltakart arccal és az utolsó pillanatban vááá és hiányzott az állkapcsa. Meg a sötét ijesztő helyek, a fényjátékok amiket abban használtak az is kurva jól jött volna ebbe a játékba is.
A Metroba is ilyeneket kellett volna rakni és nem a hülye hentelős háborúsdis szart. Persze ízlések...Én neki is állok újra a Doomnak. Most legalább csutka grafikán 300 képkockával tolhatom, nem mint régen.
-
Aarpok
őstag
válasz
ViZion #15344 üzenetére
Itt már beszéltük a többiekkel,hogy bandita ill. zsoldos táborokat milyen egyszerű felszámolni.Egyet kilősz közülük és várod a hullarablókat miközben fosztogatnak tökéletes hullajelölté válnak.(SGM 2.2)
(#15348) ViZion Akkor nem figyelted meg rendesen igaz logó karral közlekednek,de pillanatok alatt előkapják a fegyvereiket.Abban igazad van csípőből jobban lőnek mint az őrnagy úr.
-
ViZion
félisten
válasz
Dhampir #15345 üzenetére
Jó húsban vannak, de még a játékban is figyeltek rá, h Te ne találj el semmit csípőből, mozgás közben... Ezek meg döcögnek, lógó karral tüzelnek és körülöttem hullik a vakolat... meg a mellényemen koccangat. Sajna ott a sci bunker után a psi valami felderítésnél kicsit csalódtam, elég kötött a pálya, h merre menjek, próbáltam megkerülni, épületből támadni, de sajna nem lehet. Az eredetiben ez is tetszett, h sok épület, stb. nyitott volt, tudtam taktikázni (épületből, távcsővel ritkítás után megkerülve oldalról gránát+géppityu elég jól működött több helyen). Éjjel már nem mertem bemenni a "csőbe", majd este
Aarpok: SGM2.2 bugos volt kicsit, most a The Way in Pripyat-al tolom, ez szimpatikus: sokkal kevesebb ember, minimális loot, rengeteg mutáns...
-
ViZion
félisten
válasz
Dhampir #15343 üzenetére
jah, az évek és a tapasztalat...
Eredetiben sok helyen a vadakat odacsaltam... utána gyűjtögettem. hasonló AI hibákat ki lehet használni itt-ott, sok játékban. Amúgy nehéz, veteránon játszok (a legerősebb fokozat alatti) háát, itt a rothadó zombik 2-300 méterről még belőnek a fülem közé, szal. menteni és fgyelni kell. -
ViZion
félisten
válasz
Dhampir #15341 üzenetére
Rabolnak ki? Ehh...
Ahogy elnéztem, a hulláktól elvett csúzlikkal nem érdemes foglalkozni (hacsak nem magamnak tartom meg), egyszerűen a javítás több, mint amit a kereskedő ad érte. Leteszteltem úgy 20 fegyóval, a még zöld, se nem eladható shotgunnál 70 rubel bukó lett volna. Ami sárga, azt fel sem szabad venni.Már épp sirdogáltam, h itt nincs loot, nincs $$$, erre zombik rajtaütöttek a sci táboron. Kicsit vártam, hátha Duty-s cuccokat is tudok felvenni
Végül leabáltuk őket, a földön hentergőket végezték ki, én meg, mint egy hős, raboltam a hullákat... erre a 10. zombi körül lefagyott
-
hubai1979
őstag
válasz
Physicist03 #15337 üzenetére
Köszike
-
hubai1979
őstag
Melyik tetőn található az a téranomália , amelyik Yanovba visz ?
-
ViZion
félisten
válasz
shield #15332 üzenetére
Minek gyűjtögetsz?
STALKER kézikönyv, 74. oldal 3. bekezdés: "Értéktelen minden, ami nem fér a kopórsódba."Szal. én mindent el szoktam adogatni, a KP az soha nem sértés. Orvosi cucc és ólom legyen elég
Esetleg csinálj töredezettség-mentesítést, minap néztem, h a modok csillió darabban voltak (ehhez jön még az igazi játékos green vinyó), köszi windóz
-
shield
Topikgazda
válasz
Physicist03 #15331 üzenetére
Igen. Ráment vagy félórám. Eléggé lassú a törlés.
-
shield
Topikgazda
válasz
Physicist03 #15321 üzenetére
Azt hiszem meg van a gond. Több mint tíz mentésemet törölni kellett, a janovi állomáson volt több mentésem amiben több zóna napon javíttattam és pakoltam el a cuccot.
Ezeket töröltem és az állomástól arrébb pl. a toronynál megy a mentés, gyors és a normál is. Az állomáson egyáltalán nem tud menteni csak dolgozik a vinyó és egyáltalán semmi.
Szerintem a rettenetesen sokk cucc miatt lehet a gond. Most próbálom elhordani máshová és meglátjuk javul-e.
Ha ez miatt nem tud menteni akkor kardomba dőlök. -
ViZion
félisten
Way in Pripyat-ban nincs minimap, nem jelöli a küldetéseket, h mi merre
Kordont elhagytam este, de fele küldi nincs kész kb... -
Telda
addikt
Tegnap az Éj stalkerekkel sikeresen elfoglaltuk a katonai bázist, hozzájuk lehet majd csatlakozni?
Tegnap jól megszivtam a mutáns támadásnál, fent voltam a háztető, aztán nagy lett a csend, gondoltam véget ért, leugrok és 5-6 vérszopó rögtön rámcuppant. -
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #15321 üzenetére
Emellett elbukta a rangját (pénzét) kitüntetéseit is.
(#15320) xFreex Kösz,hogy megkerested hubai kollégának ez lesz az
-
Physicist03
senior tag
válasz
shield #15319 üzenetére
Ilyen hibát még nem láttam, gyanítom az lehet a baja, hogy nem időben másoltad vissza az említett fájlt. Azért kell visszamásolni, mert ha újratelepíted, akkor valamilyen szinten változik a mentés metódusa és pont ezért nem tölt be nélküle semmilyen mentést. Esetleg egy régebbi mentést próbálj meg, mert ezzel amit most próbálsz betölteni nem fog menni. Máskor figyelj, hogy másold vissza a mod_parameterst időben.
-
xFreex
aktív tag
válasz
hubai1979 #15318 üzenetére
Szerintem ez lesz az. Dawn of the Zone (DOTZ)
-
shield
Topikgazda
válasz
Physicist03 #15304 üzenetére
Igen, elfelejtettem visszamásolni a mod_parameters mappát.
Vissza másolás után betöltött, gyors mentés működött 1x, de a következőnél már megint nem tudott menteni.
Hiba:
FATAL ERROR[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 502
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'ac�'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report -
ViZion
félisten
válasz
Physicist03 #15309 üzenetére
Onnan töltöttem, fixet is, de nem angol volt. Meglet az angol, működik.
WiP mod eddig: tetszik. Sok a mutáns, nem a "minden fánál stalker pisil" típus. Hihetőbb. Keményen sugárzás van az eredetien bejárható helyeken, így az alap taktika (felmész a háztetőre, vagy magas helyre és leosztod a Zólmot a makiknak) nem működik, kicsit szaladgálós, elcsalós taktikázós lett ezzel. Backpack bugos, nem tudtam lerakni, USE-ra eltűnt a listából, súlyból, de a környéken nem láttam... Viszont cserébe a földre "hányt" cuccok megmaradnak... persze most még nem mentem másik pályára, ha vki ezt megmondaná tutira, az jó lenne. Illetve kell-e az aknavető később, mert nem cipelnémAmúgy meg...khmmm. Davaj gyévocska, lehentelni minden ami mozogni.
...a zónából csak nekem hiányzik akupinői stalker? -
#90933760
törölt tag
válasz
Physicist03 #15313 üzenetére
OROSSSZZZZZZZ
-
dodopek
addikt
válasz
Physicist03 #15311 üzenetére
az all in one angol a moddb-n. Azt szedd le, simán menni fog.
-
Aarpok
őstag
válasz
Physicist03 #15309 üzenetére
Nem biztos,hogy igazam van,de szerintem csak az all-in-one verzió angol.Annak idején én a moddb.com - ról szedtem le és ott volt külön angol fordítás.Találtam egy érdekes módot : DOTZ a neve (moddb - n van).Most egy órát toltam vele és elégé nagy a népsűrűség ennyi zombit életemben nem láttam a stalker - ben és mutáns is elég sok van.Vannak jó fegyverek is.Ahogy látom az alapjáték küldetései vannak és tartalmazza az atmosfear 3 - at.Itt egy pár kép:
-
ViZion
félisten
válasz
Physicist03 #15307 üzenetére
...nem nálam
Keresek vmi angolítást neki...meg is van, remélem műXik majd. -
ViZion
félisten
Ohh, olvasni kellene... a Complete csak grafikában más... nekem az is szép, az Atmosfear+nature is.
A Way in Pripyat az angol? mert kipróbálom akkor. -
ViZion
félisten
Nah, mai legfontosabb kérdés:
Complete vs. Oblivion lost vs. Wayin Pripyat? Melyiket a három közül? -
Physicist03
senior tag
válasz
shield #15301 üzenetére
Megnéztem. Mindig csak a fájl legvégéről kell a FATAL ERROR utáni sorokat ide bemásolnod. Jelen esetben ez a hiba nálad:
FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...k.e.r._s.n.i.p.e.r\gamedata\scripts\sgm_utils.script:108: attempt to compare number with nilEz azt jelenti, hogy újratelepítetted a játékot és nem mentetted el előtte a mod_parameters fájlt (helye: gamedata\configs\mod_parameters) és aztán nem raktad vissza a helyére. Így volt?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Lenovo ThinkPad P14s/14 FHD(1920x1080)/i7-1165G7/32GB/512GB SSD/Nvidia T500(4GB GDDR6)
- iPhone 13 Midnight-128Gb-90% akku-2026.10.05. garancia
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar / Garancia
- FULL CTO 14" MacBook Pro M2 MAX / 12C CPU / 30C GPU / 32 GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- AKCIÓ - 2023 MacBook Pro 14" M3 CHIP / 16GB RAM / 512 SSD / Garancia
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Samsung Galaxy S24 FE 128GB dobozos 12 hónap garanciával
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest