-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #18996 üzenetére
Egyenlőre IDE felraktam az ui_icon_equipment.dds-t.
Ha szükséged van rá akkor a játékból is csinálok képeket.dodopek a meglévő oldaladba még bele lehetne ágyazni az újabb mod(ok)-ak új lapot. Talán érdemes lenne többnek is előkészíteni. Már csak azért is hogy ellegyen tárolva pl. magyarítás és egyéb "tartozékok".
Sajnos op.erik járt úgy hogy a Shoker mod fordítása az uploading.comon megfertőződött, használhatatlanná vált. Megint le kellene fordítani oroszból.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #18979 üzenetére
Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaibaMihez szeretnél programot? Db fájlokat kicsomagolni?
-
Aarpok
őstag
válasz Antonius1978 #18992 üzenetére
Először Zatonba kell menned a dokihoz ő adni fog egy küldetést mert nem mond addig semmit.Küldetés után átirányít Jupiterre Ozersky - hez aki a többiek által is leírt helyre küld (Oázisba).Azonban ez csak a küldetés fele,mert szükséged lesz még 10 db anabiotikus tablettára.
Аарпок
-
Antonius1978
addikt
válasz op.erik #18995 üzenetére
Igen, veletlenul elirtam, NGN-et irtam es +81-et,mert 81-ben gyartottak.
Akkor marad NGM, es NGV. Az NGV-re is megvan a jeloltem, az OL2010 palettabol - marmint a kep, ami hasonlit ra.
Ezert is kertem meg fennebb SHIELD-et, hogyha fenn van neki az OL2010, akkor csinaljon az AK-krol kepeket. -
op.erik
aktív tag
válasz Antonius1978 #18990 üzenetére
-
dodopek
addikt
válasz Antonius1978 #18989 üzenetére
Az élet vize asszem az oázisban van. Legalábbis a 2.2ben ott volt...
-
Antonius1978
addikt
válasz hubai1979 #18987 üzenetére
Ertem, sajnos nem sok modot ismerek, amit ismerek, azt innen toletek ismerem.Nem jarok utanna, mert mint ahogy te is mondod, gyakorlatilag mind egy kaptafara van csinalva az egesz.Csak egy-ket aprosag valtozik, fegyver, pancel,uj szorny, picitt masabb kuldi, es ugyanazon az unalmas palyakon kell menni...
Azert volt udito szamomra a WIP.Engem most a jatek beengedett a Geo 2-ben, felvettem a monolitos Elet Vize kuldit.Az Enotban is benne volt, de mar elfelejtettem hogy hol a francba kell keresni.
Csinaltam kepet az AK74-rol, ami a Geo 2-ben van, epp jo lesz az NGN-81 nevu magyar fegyvernek.
[ Szerkesztve ]
-
hubai1979
őstag
válasz Antonius1978 #18983 üzenetére
Nem tudom főnök, csak mutogatom hátha valaki tud valamit róla vagy kedvet kap hozzá.
Most indítottam el egy 2 G-ás módot, kicsomagolva több mint 6 G, az sgm 1.7 re épül, (rengeteg új fegyvert és több új páncélt , 3 új szörnyet,de a méretéből ítélve biztos,hogy van benne valami plusz. ) nem tudom még, unatkozom ,több mint 400 módot néztem át, sok benne a 1 G feletti, de sajna mindegyik grafika ,fegyver meg stb., semmi új küldi
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
-
Dhampir
félisten
válasz rétisün #18982 üzenetére
Kezdetben egy kopott szőrzetű subával indulunk cserkészésre, majd egy árokban megtaláljuk a robbanás légnyomása miatt elvesztett kanászbotunkat is. Ebben segítségünkre volt a Sokol rádió, mert a bot felé közelítve egyre jobban sustorgott, recsegett.
Először egy, a kiöntött Duna hozta telepatikus képességű zombi horgásszal gyűlik meg a bajunk. A subát rádobva a kanászbottal leverjük a lábáról, majd a hűtőtáskájából elvesszük a titokban halboltból vásárolt, majdnem sugárzásmentes duci tükörpontyot. Most már van élelmünk és a felforrt vízben hamar halászlét rittyentünk. Üst híján a nagyanyótól útravalóként kapott, repedezett zománcos biliből meregetjük. Miután jóllaktunk a bilit elöblítjük, és védősisaknak felvesszük. Így már jöhetnek a mehetnek!
-
Antonius1978
addikt
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #18981 üzenetére
jaj, hát az a legeygszerűbb.....
éppen legeltetés közben hallgatjuk a sokol rádiót, amikor bemondják, hogy a paksi atomerőműben baleset történt. az eset kísértetiesen hasonlít a csernobilihez, és itt is egy 30 km-es zónát hoznak létre az atomerőmű körül. mi benn maradunk, a zónán belül, mivel az evakuáláskor egyszerűen nem is tudják, hogy van kint a pusztában valaki, egy sokol rádióval meg egy pulival(sokol rádiót remélem senkinek se kell elmagyarázni )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz Antonius1978 #18979 üzenetére
tegyünk bele pulikutyát, lécci lécci
de ne ilyen 'megeszlek, szétráglak' típusút, amilyenek már vannak, hanem olyant, mint dog volt a fallout-ban, havernakwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Antonius1978
addikt
válasz RobberBaron #18969 üzenetére
Tudsz ajanlani valami programot ? Hivatkozast ertek, mert emlitetted hogy mi kell...
Picit bele szeretnek kontarkodni a jatek allomanyaibaanyagi érdekek nélkül : en szivesen aldozok az idombol, ha osszedobunk egy teljesen magyar modot.Meg akkor is, ha nem az en zombis elkepzelesem valosul meg...valami nagyon kulonoset kell kitalaljunk, mert mar szinte mindent kitalaltak az orosz modderek a Stalker vilagaban...
hubai1979 ez pontosan micsoda ?
Stalkershoup : ugy jott ossze, hogy meg nem forditottam belole semmit, azon kivul amit ide beirtam...
-
dodopek
addikt
Srácok! Imeri valaki az M.S.U v2 modot? Megy együtt az AF3-mal? Egy stalker kérdezte, emilben...
-
hubai1979
őstag
-
dodopek
addikt
válasz dodopek #18971 üzenetére
Kapott szerencsétlen egy újratáblát, most túlélte.
Nem tudom érdemes e csinálni weboldalt a módnak, hiszen minden küldetés jelölve van a térképen, és sokszor nem is kell elmenni odáig, simán átdob a játék...
Innentől kezdve mi értelme van a küldetés leírásoknak? Szerintetek? -
dodopek
addikt
válasz Alienhun79 #18968 üzenetére
Igen, pontosan.
És rögtön egy kérdés. A mocsárban hány szerszámot kell összeszedni? 2? Vagy több? Meghalt a gyíkarcú kisérőm...
[ Szerkesztve ]
-
Alienhun79
tag
válasz RobberBaron #18969 üzenetére
Hát ja, Pel is hasonlóan vélekedik, csak ő fordítás téren, Dezi is nehezen pótol egy kieső programozót.Kevesen vagy.Itt én annak is borzasztón örülök, hogy fordítanak és web oldalt csinálnak, hát ha még módolnának is, egész nap álló fafuvolával mászkálnék
tesztoszteronstalkerista
-
RobberBaron
tag
válasz Alienhun79 #18966 üzenetére
A mod befejezéshez egyáltalán nem lenne szükségem segítségre, de eddig úgy néz ki, egy régebbi ismerős be fog segíteni némi level editor melóval.
Később, a sztorikhoz és küldetésekhez össze lehet hozni csapatot, fel lehet osztani a pályákat, ki melyikhez csinál küldiket, a fősztori melyik részét csinálja stb - még ez is előferdülhet. Akit érdekel ez a része moddolásnak, elkezdheti szétszedni a játékot, hogy működnek a küldetések, sztorik, lua scriptek, hogyan kell level editorral bepakolni a pályákra a spawn-t...
Régebben része voltam ilyen-olyan "nemzetközi" mod csapatoknak, de ezek gyorsan szét is estek, mert családja lett, iskolába ment, elment a kedve, kiégett, már nem érdekli a játék stb. stb. Hosszú távú projektekhez, anyagi érdekek nélkül, nem nagyon lehet segítő kezeket találni.
-
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #18964 üzenetére
Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?
A szaggatás mindhárom stalkerben megvan, tul.képpen erről hírhedt a játék. Az engine az C++ binárisra átfordítva, C++ ból rengeteg funkció ki van exportálva LUA scriptekbe, a scripteket egy luajit.dll kompilálja, így kommunikál egymással a játékmotor és a scriptek, az eredmény a sok kis és nagy szaggatás, sajnos ez egy nagyon gyenge pontja az x-raynek. Valaki hozzáértőbb mondta azt, hogy túl sok minden van kiexportálva lua scriptekbe, ami nem elég gyors a játéknak, sokkal több mindent kellett volna C/C++-ban programozni.
-
Alienhun79
tag
válasz RobberBaron #18962 üzenetére
Biztos oka van, hogy egyedül csinálod "anyós" na félre téve a viccet, nem akartál kicsit bandázni valakivel, valakikkel, szerintem vannak köztünk elég fanatikusak, akik társulnának lelkes csapatodhoz, vagy csak segítenének a szél befogásában.A baj az, hogy emberek természete általában társas "sör" funkciókat részesíti előnyben.Viszont megértelek ha vannak problémáid velünk , vagy csak magányos harcos indentitásod van , hogy miért mondom ezt, íme: [link] a kis cicáját !
tesztoszteronstalkerista
-
dodopek
addikt
Elkezdem csinálni az AMK 2.0 leírás oldalát. Kérek mindenkit, aki ezzel a moddal játszik, hogy segítsen a küldetések leírásában.
Akár bugok, és javításuk, akár érdekes képek a modból, vagy bármi észrevétel, ami segítheti a leendő játékosokat....
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz RobberBaron #18962 üzenetére
Gyakorlatilag meg mit kell vele jelenleg csinalj ? Az 1 honapot a kuldetesek nelkul ertetted, gondolom.
Szoval megiscsak COP mod, es a COP-nak a legstabilabb a motra ? Erdekes, szerinted mitol lehet az a hirtelen eset, hogy megall a jatek pl futas kozben ?
A sok script, vagy a monitorkartya nem birja, esetleg a proci ? (az is baj hogy 1 magot hasznal a jatek csak) + az egyeb apro hibak a jatekon belul ?
Pl a Geo 2-ben ha lenyitom a parancssort, akkor altalaban bizonyos fegyverek OGG allomanya hianyzik, gondolom az is bekavar... -
RobberBaron
tag
válasz Antonius1978 #18961 üzenetére
Ha lenne 1 hónapom, amikor csak ezzel foglalkozhatnék reggeltől estig, simán be tudnék fejezni mindent koppra, de ez sajnos lehetetlen, így megsaccolni sem tudom mikor lesz kész.
A Call of Chernobyl egy COP mod, COP engine-re készül. Gyakorlatilag a SOC, CS és COP egyesítésének szántam: a COP a legstabilabb és Dx11-re képes motor, a pályák pedig a SOC-ból és CS-ből vannak (+ van 4 régi build pálya), a random a-life az feljavított COP.
-
Antonius1978
addikt
válasz RobberBaron #18959 üzenetére
Most esik le, eddig vajon miert nem fogtam fel, hogy akkor amit te csinaltal, az nem COP mod ? ShoC mod ?
Vagy a mod COP, csak az ShoC tortenetet szeretned benne latni ?
Mindenesetre jo, hogy van benne egy rakas uj, ismeretlen palya. -
rétisün
veterán
válasz RobberBaron #18959 üzenetére
"kirakom a pályákat random alife-al, "
és ez mikorra várható ?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
RobberBaron
tag
válasz Alienhun79 #18956 üzenetére
Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz
Jajj, dehogyis nem tudok, ennyire félreérthető voltam?
Átlátom az egészet, és mindent meg tudok csinálni, ami sztorikhoz és küldetésekhez kell, éppen ezért tisztában vagyok vele, hogy ezeknek a felrakása a pályákra még kb. 1-1.5 évet venne igénybe (hú de optimista voltam) egyetlen moddernek. Elcseszett küldetésekkel lehet csak igazán sok bugot kreálni, alaposan le kell tesztelni mindent, és a fősztorinak "hülyebiztosnak" (már bocs) kell lennie, ami megintcsak kemény dió. Nem olyan egyszerű ezt hibátlanul feltenni 26 pályára, ezenkívül még rengeteg kisebb küldetés is kéne.
Amúgy egy kiterjesztett Strelok sztorit tudnék elképzelni, felhasználva a régebbi gsc sztori terveket, és néhány csavart beiktatni, csak hogy ne a megszokott, unalomig ismert régi ShOC sztori legyen.
Én nem akarok még évekig ülni a modon, kirakom a pályákat random alife-al, mások használják csak fel. Később eldöntöm mi legyen, még az sem biztos, hogy marad motivációm sztorikkal és küldetésekkel kínlódni.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz RobberBaron #18955 üzenetére
Koszonjuk a tajekoztatot.Esetleg meselnel par szoban arrol, hogy te milyen tortenetet kepzeltel el a sajat modod kapcsan ?
SHIELD fenn van neked az OL2010 mod ? Ha igen, es jatszodtal mar annyit vele, hogy hozzaferesed van bizonyos AK tipusokhoz, majd kerek toled is kepeket, ok ? Esetleg majd az Equipment kepen megjelolom hogy mi erdekel es elkuldom neked.
Baltoafarkas hat nekem nagyjabol van olyan 10-30 kozotti FPS-em, de van amikor megall a jatek, akkor 0...nem is ertem, hogy mi banat okozza ezt, a fejlesztok nem tudtak volna orvosolni ezt a rohadtul idegesito hibat ? Mar emmiatt is kezdem unni a Stalkert...
[ Szerkesztve ]
-
-
Alienhun79
tag
válasz RobberBaron #18955 üzenetére
Értem amit mondasz, amit viszont nem értek, hogy senki nem tud valakivel (Dezodor) konzultálni kis morzsákért, vagy még eddig senki nem kért tőle ilyesmit ??Szerintem az alap tudás átadása nem szégyen, hanem bölcsesség.Az is abszolút világos, van egy franya módod küldik nélkül, amit nem tudsz, egyedül nehéz megtanulni, kivéve a majom ketrec - Maki verem
tesztoszteronstalkerista
-
RobberBaron
tag
válasz #67026816 #18946 üzenetére
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
Sajnos senki, a stalker moddolás önképzés, mod fórumok olvasgatása, tutorial keresgetés, a még aktív fórumokon segítség kérés, ha elakadsz. Tutorialból néhány angol nyelvű és rengeteg orosz nyelvű van kint, de sokszor ezek is pontatlanok, nem működnek, alapvető dolgok hiányoznak belőlük. Van némi hivatalos dokumentáció is, de ezt sem vitték túlzásba ukránék.
A legtöbbet úgy lehet tanulni, hogy a db fájlokat kicsomagolod és elkezded buherálni, és tesztelgetni a változtatásokat. Kisebb modokat is le lehet tölteni, és nézegetni, mit hogyan oldottak meg. A Notepad++ progit tudom ajánlani, összehasonlítani a vanilla és mod fájlokat. A script-ek megértéséhez, és egyesítéséhez nem árt megtanulni a LUA nyelv alapjait sem. Én 4-5 éve a nulláról kezdtem, modok fordítgatásával. Aztán elkezdtem foglalkozni a level editorral, és erre specializáltam magam, lua-ban scriptelni ma sem tudok valami jól, de nem okoz nehézséget egy 26 pályás "új" Zóna létrehozása.Természetesen nem kell sem zseninek, sem programozó matematikusnak lenni, hogy valaki komoly modokat készítsen, de az is igaz, hogy az igazán "forradalmi" újdonságokat komolyabb programozói tudással és tehetséggel rendelkező arcok csinálták meg a modokhoz.
Mindhárom játékhoz van már hivatalos single player SDK, amivel gyakorlatilag ugyanazt megtehetjük, mint a fejlesztők, a játékmotor keretein belül, mert a C/C++ -ban írt engine forráskód nincs közzétéve (pontosabban csak a Dezowave csapat használhatja).
Az SDK-hoz közzétettek egy 100GB-os cuccost, amiben a GSC majdnem összes 2004-2009 közötti level editor scene-je meg van, 3ds max-ban és mayában lemodellezett objectekkel (npc, mutáns, pályák, tárgyak stb.) együtt. Ezenkívül már pár éve megvan az összes értelmes régi build a 2004-2009 közötti korszakból.
-
#90933760
törölt tag
Asszem meglesz bibi, a kari ramja van túlhúzva biosban. Most visszapakolom alapra és kipróbálom úgy. Csak én meg közben letöröltem már a WiP-ot mert azt hittem az a baja hogy modos a játék. Mindegy amúgy se volt szimpatikus annyira, felraktam az alapjátékot azzal akartam játszani múltkor is már.
-
Balathruin
veterán
válasz Alienhun79 #18944 üzenetére
A saját mod az ilyen álom féle, egy ideig úgyis fordítgatás lesz, vagy max. kis írogatás a játékban.
Más: Már majdnem el is felejtettem, hogy van CoP addonom Moddb-n.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro max
- HÚHA MSI Cyborg 14 Hordozható Gamer Tervező laptop -20% i7-13620HS 10Mag 16GB/512 RTX 4060 8GB 144Hz
- Ultimate előfizetés akár 2100 Ft/hó áron? Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- SilverStone SFX 450W Moduláris Tápegység
- SilverStone SFX 800W Titanium Moduláris Tápegység
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest