Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    Csak egy picurkát... :B

    Inkább az a röhej, hogy mindig elhatározom, most aztán igenis el fogom kérni a díjazást, a végén meg győz az az arany szívem...

    Mondjuk a vevőkezelés tényleg meg tudja hálálni magát. Egyszer régen egy haver által adott gépet továbbadtam. Utólag kiderült, hogy jól át lett vágva a búrám, mert a gép torka eléggé véres volt. XP felment, de 3 nap után megnyekkent. Persze saját költségen oldjuk meg a problémát. Ennyit a haverokról.
    Azóta viszont stabilan tartom magam ahhoz, hogy a gépet bizományiba veszem át, és két-három hét használat után, ha mind teljesítményileg, mind minőségileg megfelel, akkor rendezzük le az anyagiakat. Más balf***sága miatt engem ne szidjon senki se!!!
    No, ezt a módszert alkalmaztam az építkezésen nálunk dolgozó jó munkásember esetében is. Megkapta a gépet, a fiának telenyomtam anyaggal. Beüzemeltem, öröm és bódóssá. De én is olyan munkát kaptam... :D Tök szokatlan lesz. Mindenhol derékszög, vízszint, meg egyebek... A fűtésszerelésnél szintén ez lett. Régi kuncsaft, haver, stb... Árban a többiekhez képest fele lett.. :D

    Egy viszonteladót azonban meg fogunk szivatni. Eddig az volt, hogy ideküldte az ügyfelet, vegyük előbbre, számlázzunk neki, majd ő ad jutalékról számlát. Természetesen mi úgy érezzük, hogy a macerásabb ügyfeleit továbbpasszolja, majd mi szépen elszenvedünk velük. Nos, mostantól viszont nem én fogom kellemetlenül érezni magam azért, hogy mit és mennyit számlázzak. Kiszámlázzuk a viszonteladónak a díjat, ő meg amit akar, behajt az ügyfelein! ;]

Új hozzászólás Aktív témák