-
Fototrend
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essejó
veterán
válasz
Breaker #134846 üzenetére
Mondjuk nem ártott volna ha leírod, hogy milyen ONT vagy HGW-hez nem csatlakozik a nyomtatód.
Nekem egy öreg HP Deskjet 3070A nem csatlakozik WiFi-n a Sagem 3890v3-hoz. Már csak Scannernek használom. Miután a beállítását úgy is USB-n kell elvégeznem, kapott egy nyomtatóba való USB kábelt és azóta megint elérhető. Az elődje egy Sagem F@st3686AC volt azzal minden gond nélkül tudott kapcsolódni. Ez köszönhető annak hogy a wifi és a lan szét van választva a 3890v3-ban. Ha az Asusoddal megy akkor ne szenvedj vele, tedd arra. -
#46824192
törölt tag
válasz
#33802016 #134845 üzenetére
Valamit félreértessz! Egyáltalán nem célirányosan arra használom.
A tudósokat meg inkább hagyjuk.
Amíg mentálisan és erőnlétben is pont jól érzem magam, addig írhatnak amit akarnak. Ha pedig ez nem így lesz ,akkor van annyi eszem ,hogy valamin majd változtatnom kell.Egyébként legutóbb az egészségemre károsnak a face-t és barátait éreztem. Tökéletesen kizártam az életemből. Így lesz ez a tv-re alvással is ,ha majd egyszer erre lesz szükség.
-
Breaker
tag
Sziasztok,
Éreklődnék hogy van e valakinek HP 5525 wireless all in one nyomtatoja? Egyszeruen nem tudom ravenni hogy csatlakozzon vezetek nelkul.
Látja a Telekom-xxxxx hálózatot, és a jelszo utan csak homokórázik és fail-el elszáll.
Probáltam WPS-PBC Trigger gombot. A nyomtató regal ra azonnal, elkezd csatlakozni de fail-el az is elszall.Minden eszkozom, sikeres még a 10 eves TVm is, csak a nyomtató nem.
Próbáltam tiltani IPv-6-ot mindkét oldalon de igy sem. Mar reseteltem gyari ertekre a nyomtatót, de ugy sem. Az otthoni ASUS routeremre azonnal ment minden gond nelkul, egyszeruen nem ertem.Van esetleg mód arra, hogy wireless logokat kiszedjek a telekom eszkozbol? Hatha tobbet mondana.
A nyomtató logjai szerint (nyomtat diagnosztikat) MAC filtering van beallitva a telekom eszkozon de en ilyen lehetoseget nem talaltam.
Elore is köszi
Üdv
Breaker -
#33802016
törölt tag
válasz
#46824192 #134844 üzenetére
Nekem van box-ba is kikapcs funkció
Igaz, nem telekomos...
A tv-re elalvásnál, meg vmi olyasmi van, hogy nem egészséges, tv-re elaludni a zaj/és leginkább a fény viszonyok miatt... Ezt kutatok megállapították.
Mindamellett, engem pl kifejezetten zavarna, az esetek túlnyomó többségében. Tehát, hogy direkt alvásra használjam cél irányosan...
Ettől persze, még egészségére akinek ez fontos
-
#46824192
törölt tag
válasz
pdr755 #134838 üzenetére
Teljesen jogos. Csak akkor nem kellett volna 1+ éve lenyilatkozni, hogy hamarosan érkezik a cc és apple tv támogatás. Bár a hamarosan tág fogalom.
Vagy a bejelentés után kezdek el piacot kutatni?
@Boond
Nem vagyunk egyformák.
Én nem az vagyok akinek a házirendben itthon elő van írva hogy a hálóban csak egy ágy lehet meg kislámpa.
Nézek valamit, ha álmosodom 30 perce beállítom a kikapcsolást és jónapot. Nem gondolom ,hogy egyedül vagyok ezzel a dologgal.
Ja már itt tartunk az android boxba sem ártana ez a funkció! -
Zeki
nagyúr
válasz
sziszi-fuszi #134832 üzenetére
7 éves a Philips tv-m, youtube már érdekesen mükszik, de a Netflix még oké. Igaz angol nyelven ír mindent.
-
pdr755
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #134839 üzenetére
Akkor félre lett értve, pont megerősíteni akartam amit írtál.
Én sose hasonlítom össze bármelyik európai ország gyakorlatát az USA-val, nem is kell, csak egy kommentre reagáltam aki szerint az usa szolgáltatók gyakorlata a kánaán. -
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
pdr755 #134837 üzenetére
Te valamit nagyon félre olvastál, mert pont azt támasztottam alá, amit te is írtál. Egy a véleményünk. (De az amerikai gazdasági és főleg jogi állapotokat nem lehet összehasonlítani az európaival. Mert az USÁ-ban van a szövettségi, az állami, a helyi és az önkormányzati jog, ahol a jogviszonyok kialakítása egészen másképp működik, mint nálunk. S hidd el, van fogyasztóvédelem ott is. S a perekben nem 200.000 HUF, hanem ugyanennyi millió USD is tét lehet. Ezért írják rá pl. a mikrókra, hogy ne tegyél bele macskát szárítani a fürdés után. Nem azért mert hülyék akik beperelték őket, hanem azért, mert több milliós pereket nyertek, ahogy pl. azon is, ha elcsúszol a kövön a mekiben.
-
pdr755
aktív tag
válasz
kleinguru #134836 üzenetére
Szerintem egyébként piackutatások is vannak mögötte, lehet h kiderült h Mo-n nem lenne érdemi igény az adott dologra ahhoz hogy megérje.
El tudom képzelni, hogy amikor efik tömegei ragaszkodnak görcsösen a képcsöves TV-hez és nem feltétlenül anyagi okokból, akkor nem az a No. 1 prioritású feladat a szolgáltatónak hogy megoldhassa az Apple TV-s app elérhetőségét (én innen keresgélnék inkább, mert ATV-ről azért nem könnyű lelopni tartalmat, ha meg jailbreakelve van akkor gondolom nem is indul el rajta bármi olyan app ahol jogvédett tartalom van, hasonlóképpen h a netflix nem indul el sok rootolt készüléken) -
pdr755
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #134835 üzenetére
Teljesen igazad van abban hogy sokan teljesen el vannak tévedve azzal kapcsolatban hogy más országokhoz képest mennyire jobb vagy rosszabb a magyarországi helyzet adott kérdésben. És míg a legtöbb területen valóban rosszabb, a vezetékes internet terén pont hogy sokszor jelentősen jobb.
Pont egy pár napja olvastam egy ilyen szolgáltatós topicban egy hsz-t hogy "amit az itteni szolgáltatók megengednek maguknak azért Amerikában már X év börtön járna". Mondom
Arról az amerikáról beszélsz ahol a ganze jogi környezet a nagyvállalatok érdekeinek megfelelően van kialakítva? Ahol sok átlag fogyasztó, bármily röhejesen is hangzik, összetenné a két kezét a jelenlegi magyar fogyasztóvédelmi gyakorlatért?
Csak hogy a témánál maradjunk, érdemes összehasonlítani az FCC és az NMHH fogyasztóvédelmi hatásköreit, vagy azt a picike tényt, hogy a formal complaint helyből 200 vagy 250 USD, nehogy az egyszeri parasztja annyira könnyen akarjon panaszkodni (a szolgáltató csak a formal complaintra köteles jogszabály által kötelezve reagálni)
Nyilván ez egy extrém példa, de mutatja h milyen álomvilágban élnek egyes emberek, vagy mennyire tájékozottak.
Nem azt mondom hogy itt minden jó, meg hogy nem kell bírálni ami bírálandó, de a más országokban lévő helyzet ismerete mellett kell azt tenni, nem abból kiindulva hogy "külföldön minden jó" -
válasz
sziszi-fuszi #134835 üzenetére
Bizonyára, de végletek léteznek csak
A fokozatosság elve az lehetetlen? Értem én, hogy a németeknél megy, nálunk nem ez is egyfajta fokozatosság
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
szalai112 #134833 üzenetére
Ez minden vállalkozásra elmondható! Csak kérdés, hogy mit nevezel "minimális"-nak. Mert azért T-től nem lehet elvitatni, hogy milliárdokat öl a fejlesztésbe. De nem jótékonysági intézmény, hanem vállalkozás! A világnak nem sok olyan tája van, ahol 16 USD-ért 2/1 gigás optikai előfizetést adnak. De a magyar, az ingyen akarja a legjobbat! Ha mondanák, hogy minden ami lehet HD-ban menne, de ez kb. havi 4 ezer forintos emelést jelentene, lenne itt olyan hajcihő, hogy még!
-
szalai112
senior tag
válasz
sziszi-fuszi #134832 üzenetére
Szia
Minimális befektetésel, magas bevételel. -
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
kleinguru #134831 üzenetére
Törvényi kötelezettség a support, vagy vevőtámogatás. Ez nem választás, vagy akarom, vagy nem akarom kérdése! Kötelezettség! Ahogy a gyártót sem lehet kötelezni semmire. Csak nézz körül, hogy hány olyan termék van, ahol a kötelező 6 éves alkatrészt ellátást úgy oldják meg, hogy elküldik postán, aztán csinálj vele amit akarsz, mert szerviz és/vagy hozzáértő embert nem találsz. S rengeteg olyan törvényi kötelezettsége van a szolgáltatóknak amire nem is gondolhatunk. S nem is feladatunk ezzel foglalkozni. Nekünk azt kell,hogy ha nem megy, akkor legyen telefonon elérhető valaki, legyen egy szaki aki kimegy, és többé, vagy kevésbé de ismeri a hardvert és a szoftvert is, így tud segíteni. Legyen szó akár kábelről, akár dobozba zárt szoftverről, amit a felhasználó rosszul állít be. Azért szüntették és szüntetik meg a szolgáltatók a helyi műsorrögzítés lehetőségét is, mert olcsóbb egy szerverparkban megfizetni néhány tíz szakembert és/vagy szolgáltatást, mint "ingyen" kiküldeni a szakikat a lakásokra, "mert nem megy a rögzítés ezen a sz@ron", aztán kiderül, hogy annyi a hiba, hogy a "kedves ügyfél" elfelejti bekötni, bekapcsolni, beállítani stb. S igaz, van olyan is, hogy a kütyü a rossz. Az első és legfontosabb a szolgálattó számára az ügyfélelégedettség és a minél hatékonyabb költséghatékonyság. E kettő között kell mérlegelni, hogy mit vállal be, mi éri meg, és mit nem. A marketing és az értékesítés az egy másik dolog. Meg az is, hogy vannak hiénák ott is. De előbb utóbb kiesnek. Nagy a fluktuáció. S még mindig tudnám folytatni jó sokáig. S mielőtt megkérdeznéd. Nem, nem vagyok Telekomos. De a T is csak egy nagyra nőtt cég, ami hasznot kell hajtson úgy, hogy érvényesítse az örök igazságot, a minden termékre igaz dolgot: amíg van majom, annak meg kell venni a banánt is!
-
válasz
sziszi-fuszi #134828 üzenetére
Nem vállalja be a supportot. Pont ez a lényeg: mehet a gyártóknak. Lehet a gyártót hibáztatni. Amennyiben nem megy a régi tévével még mindig mehet a csoda android box (a sajátjuk).
Nyilván szűk a látóköröm. Szívesen beszélgetek olyan emberekkel, akiknek nagyobb rálátásuk van erre.
-
#46824192
törölt tag
válasz
prisz #134826 üzenetére
Nem csak a nyers előfizetői számok számítanak. A tv csatornák nézettség fügvényében vásárolnak vagy gyártanak tartalmat és mint látható jól megy nekik. Egy egész országra pedig nem lehet rámondani ,hogy azért van tv előfizetés ,hogy legyen.
Egyébként a legszomorúbb ,hogy a netfixen egyre több az a tartalom ami valóban esti elelvós háttérzajnak való csak.
De legalább cserébe fentebb emelték a 4k csomag árát. 😀
(lehet mindegyikét, nem tudom)
Azzal magyarázva ezt ,hogy több tartalmat gyártsanak.
Hát köszi!Nálam egyre többször előfordul, hogy inkább nézek valami ismert filmet film csatornán , mert belekezdek valamibe streamingen , aztán kidobott félóra , mert raklap sz.. a tartalom.
Ehhez hozzátartozik ,hogy én nem kapok kötelezően kiütést egy 12-es karikától, vagy a reklámoktól. Addig cigizek, sört bontok, lezuhanyzom, stb....stb...akármi.A stadia jó cucc, de én sok év xbox után biztosan nem fogok átnyergelni.
Bőven elvagyok még ma is one s -en ,monitorral. És nem utolsó sorban fogyasztásban bentebb vagyok mint egy (normális méretű) led tv.@sziszi-fuszi
Ez mind igaz is lehet (ne). Csak az a baj hogy a telekom jelenleg a saját szolgáltatásait sem tudja rendberakni.
Teljesen fölösleges a tévék harmatgyenge procijairól beszélni (ami amúgy nem minden esetben igaz) amikor az általuk valasztott harsveren sem megy normálisan a saját szolgáltatásuk. Pedig erre már nem lehet. azt mondani ,hogy de hát a hardver....
A tvgo szerver oldali hibái mindezt csak megkoronázzák
Tehetek én alá i5 11.gen-t (most az van a laptopban) ha a szerver oldal egy bughalmaz.Egyébként a tv-m pont hat éves sőt már lehet hét is van , valóban harmatgyenge, de a netflix megy mint a szél. Miért? Mert a feltételek meg vannak teremtve minden szempontból. Ilyen egyszerű a képlet.
-
prisz
senior tag
válasz
sziszi-fuszi #134828 üzenetére
6 év? Örülnék, ha 4-5 évet elmenne. Ez már nem a 25 éves orion tv fogyasztói társadalom...
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
prisz #134824 üzenetére
Aha. Ott van az app, És 6 év múlva? Akkor mi lesz? Már nem lesz ott! Csak nézz körül, hogy hány típusról vették le a Netflix, Youtube és többi tartalom szolgáltató hozzáférését. A szolgáltató nem 5 évre tervez. Csak nézd meg a tecső támogatást a néhány éves tévéken. Úgy leveszik, hogy csak pislogsz! Ennyit a nagyon okos tévéről. Arról nem beszélve, hogy a tévékben alkalmazott procik harmatgyengék. S támogatást is kell adni a szolgáltatáshoz, amikor Józsi és Mari betelefonálnak, hogy nem megy a törökülés a szobában reality. Bevállalod a support költségeit? És még számtalan példa szól ellene, hogy úgy legyen, ahogy te képzeled.
-
prisz
senior tag
válasz
#46824192 #134825 üzenetére
Értelmetlen előfizetői statisztikákat böngeszni, mert nálunk kb. az esti hiradó amit megnézünk, meg marha jó késő este elaludni valami gagyi sorozaton. Hogy miért fizetünk elő? Hogy legyen. Tök feleslegesen, mint a vezetékes telefonra. Augusztusba vettem meg az új LG tv-t, ami életem egyik legjobb döntése volt. Natív appokkal, Netflix (4k,HDR,Dolby5.1) Hbogo, Youtube, Google Stadia(4k,HDR,Dolby5.1). Apropó! Amióta megy a stadia, nincs bekapcsolva egy áramzabáló konzol sem. (Elvihetőek, érdeklődni privátban). Összességében szvsz. lassan felnő az a generáció, akiknek már a felhasználói szokásai merőben megváltoztak a 10-20 évvel ezelőtti gyakorlathoz képest...
-
#46824192
törölt tag
válasz
prisz #134824 üzenetére
Ha megy a hw decode ,akkor nem igazán számít a körîtés.
Az pedig szerintem kijelenthető ,hogy röhögve elfut rajta.
Netlfixék tudnak appot fejleszteni. Az öreg samu tv -be már lassan nem merek lan kábelt dugni , mert minden is lefagy vagy akadozik rajta, a netflix az meg megy gombnyomásra.A lineáris tv kihalását már vagy 10 éve emlegetik néhányan.
Ehhez képest él és virul a tévézés. A szolgáltatók előfizetői számai sem mutatnak semmi drasztikusat.
Az értelmesebbek közül is csak a hellohd döglött meg ennyi idő alatt. Az sem ebből az okból, hanem azért mert minőséget akartak hozni, csak épp pár ezer ember aki meg tudta/akarta fizetni nem tud eltartani egy ilyen szolgáltatást.
(A kis falusi kábeltévéket ne is szamoljuk, akik telekom áron akartak adni fele vagy harmad annyit, ők már kihaltak ,ha volt kis esze a lakosságnak) -
prisz
senior tag
válasz
sziszi-fuszi #134816 üzenetére
Ráadásul ez a telekom box igen gyenge hardver. Már a legtöbb tv-n mint nálam is ott a Netflix natív app 4k,hdr,5.1. Tök felesleges a vacak szolgáltatói boxokkal szenvedni, ami max. a lineális tv-re jó, (ha épp jó) amit lassan már nem néz senki...
-
#46824192
törölt tag
-
bzolika10
aktív tag
Sziasztok!
Jól látom, hogy az 5670-es ontban nincsen saját dns beállítási lehetőség? -
#46824192
törölt tag
válasz
pdr755 #134815 üzenetére
Számomra is érdekes, hogy kötnek egy szerződést a világ egyik legnagyobb szolgáltatójával (netflix) és nem szerepeltetik ezt a tényt, sem reklámban , sem a weboldalon ,sem semmilyen marketing anyagban.
Sőt amikor felhívott egy voda ügynök ,hogy átcsábítson hozzájuk, meg sem elmítette ezt, mint csali/behúző szöveget.Ennek tükrében én inkább trékom szagúnak érzem a netflix hiányát. Persze az igazságot ,mi mezei halandók úgysem fogjuk megtudni , max leírjuk ide ki mit gondol.
Az ügyeskedők nem tudom, hogy ügyeskednek, ez nekem új infó. Én már annak is örülök, ha működik és nincs
-E... hiba
-Elérted a maximális nézések számát hibaVagy android boxon egy visszanézett adás végigmegy hiba nélkül. Bár ez nálam az elmúl egy hétben nem sikerült egyszer sem. Vagy megáll random, vagy multicast behangolás hibát ír
.
Szóval aki ezen a bizonytalan rendszeren még ügyeskedik is ,annak maximális elismerésem. Irigylem hogy ennyi ideje és türelme van.
UI.: Ha ügyeskedő vagy és olvasod és netán elindítottad linux alatt a tvgo-t akkor dobj egy pü-t
-
pdr755
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #134816 üzenetére
Ez dokumentálva van valahol? Nem mintha nem lenne ez elvi lehetőség.
Mondjuk engem nem érdekel, mert egyfelől nincs ilyen boxom (a régi winCE van, és addig az is marad amíg vagy nem lesz csatornasorrend változtatás és csatorna elrejtés, vagy ki nem csavarják ezt a kezemből), másfelől pedig a NFLX a legegyszerűbben megoldható (mint említettem már a 2014-es okos TV-kben is benne volt) -
pdr755
aktív tag
válasz
sziszi-fuszi #134810 üzenetére
Nyilván, én spec sosem tagadtam hogy a fillérb---ás és az ügyeskedés hazájában élünk és ez befolyásolja mi érhető el és milyen módon (mielőtt valaki rögtön kontrázna hogy "de ez azért van mert pénztelenek az emberek" csak annyit hogy aki egyszer már ügyeskedő az ügyeskedő marad akkor is ha rászakad a bank, tehát az ügyeskedés alapvetően kulturális és nem anyagi kérdés)
Jó kérdés hogy miért nem tette jelenleg elérhetővé a netflix appot a szolgáltató, lehetséges hogy egyszerűen voltak magasabb prioritású feladatai - valahol azt olvastam h eredetileg később akarták volna piacra dobni ezt az androidos IPTV rendszert de fel kellett gyorsítani a bevezetést, mert a korábbi boxokat már nem gyártják/nincs hozzájuk alkatrész etc. Nem tudom hogy így van e.Még valami: sok esetben az exkluzivitási szerződés marketing eszköz is, tehát az a szolgáltató/szállító amihez valami exkluzív, marketingeli is ezzel a portékáját (pl. apple pay Mo-n pár hónapig csak az OTP-nél volt, pár évig csak az amerikai AT&T szolgáltatónál volt elérhető az iphone szolgáltatós változatban). Nem lenne logikus ha a voda kötött volna ilyen exkluzivitási szerződést és utána nem szerepeltetné a marketinganyagaiban is.
Kérdés: Aki rátette unofficial módon a netflixet erre a boxra, annak a 4K is megy?
Mert én úgy tudom hogy a 4K-hoz előbb kell certifikáltatni az eszközt a netflixxel és lehet h erre várnak (a telekom részirül) a hivatalos közzétételével az appnak (azaz hogy a 4K netflix is menjen vele mint rendesen kell) -
snyper990
őstag
válasz
alohar11 #134812 üzenetére
A linksebesség nem beállítástól függ, hanem az eszközök bokszolják le egymással, így az gyanús, hogy kábelhiba lesz. Vagy ahogy cech19960320 is írja, a kliens lehet, hogy csak annyit tud. (Tévé?)
#134810 sziszi-fuszi: A Netflix „nem engedi a szolgáltatás telepítését és használatát” elmélet ott bukik meg, hogy itt többeknek (nekem is) fel van telepítve a telekomos boxra, és használjuk is rendszeresen...
Továbbá nem tűnik logikusnak, hogy egy olyan megoldás, amihez a szolgáltatónak nem kell külön eszközt is rendelkezésre bocsátania az efik részére, nagyöbb költséggel járna. Ha lehetővé tenné az appos megoldást akár azonos havidíjjal, nagyobb árréssel tudná eladni ugyanazt a szolgáltatást... -
alohar11
újonc
Sziaztok, Tudna valaki segíteni beállítani a telekom Sagecom fast 5670 típusú routerét? Az a problémám, hogy a portokon csak 100mb jön ki és nem találom,hogy hol lehetne átállítani. Ezt ki is írja a csatlakoztatott portoknál. Wifin 500 felett van a sebesség ezért gondolom nem a szolgáltatóval lesz a gond.
-
po1son
addikt
válasz
kabelmania27 #134797 üzenetére
köszönöm a a segítséged, tegnap este magától helyre jött, de továbbra is rejtély számomra mi történt.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
pdr755 #134805 üzenetére
Az eszetekbe se jut, hogy esetleg a tartalomszolgáltató (Jelen esetben a NETFLIX) nem engedi a szolgáltatás telepítését és használatát, mert egy időre kizárólagos szerződést kötött a másik szolgáltatóval?! A többit pedig a "jó magyar szokások" miatt nem teszi lehetővé a Telekom nálunk. Mert azonnal menne az ügyeskedés. Ahogy így is megy, és sokan próbálják megkerülni az előfizetési korlátokat. (Pl. Tv Go használata további eszközön, pedig az nem azért lett kitalálva, hogy megkerüljük a 3 eszközös határt!) Arról nem beszélve, hogy a szolgáltatások árában is igen jelentős különbség van. S nálunk mindenki csak követelni tud, hogy de ahogy egy forinttal is emelnék az árát a szolgáltatásnak, azonnal menne nyígás. (Persze ez is csak egy vélemény. mégpedig az enyém és nem is óhajtok megbántani senkit!)
-
pdr755
aktív tag
válasz
freeknight #134800 üzenetére
Úgy tudom hogy a Vodának is van videótára, és ennek ellenére az ő új boxukon is van netflix. Szóval ez szimplán fejlesztési kapacitás / licenszelés (külön licenszelni kell hogy az adott boxon, eszközön menjen a HD/4K netflix úgy tudom) / stb. kérdése.
Amúgy a netflix a legkisebb probléma, szüleimnek egy 2014 februárjában vásárolt Samsung TV-je van, továbbra is tökéletesen megy rajta. Az utána kiadott készülékek többségén meg úgyis van. -
Ptakacs74
csendes tag
Sziasztok!
Idén januárban modem csere és összes alkatrész cseréje után a szakadások megszüntetéséhez néhány beállítás megváltoztatására volt szükség a modemen. Sajnos enélkül folyamatosan kisebb nagyobb szakadások voltak a rendszeren. Kaon CG 3000.
Most decemberben ismét problémák jelentkeztek az intertnet és TV szolgáltatásunkban, jeleztük a problémát. A központból úgy látták jónak, ha lecserélik a modemünket. ez megtörtént KAON CG3002-re, de a probléműk nem szűntek meg.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valaki, aki tudja, hogy milyen beállításokat kell (javasolt) módosítani. Sajnos a korábbi beéállításokat a Telekomos kolléga elvégezte, de nem írtuk fel. Most aki cserélte a modemet, azt mondta, hogy ez már egy fejletebb változat, ezen nem kell a beállításokat elvégezni.
Sajnos többet nem tudunk sem az eredeti problémáról (indokolt volt-e a modem cseréje), sem a jelenleg is fennálló problémáról.
Inkább próbálkoznék egy szoftveres beállítással, minthogy ismételten szalámizzuk a behúzott kábeleket.
-
válasz
freeknight #134800 üzenetére
Felőlem a kötelező egy maradhatna, legalább lenne a fenti tvhez.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mikrotik routerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Villanyszerelés
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- További aktív témák...
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- Intel Core i7-13700K Processzor
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest