Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fricz19

    őstag

    válasz kali #7949 üzenetére

    Egyébként a Te verziódban az általad említett festési hibát hogyan ügyintéznéd 3 napon belül? Megmondod az ügyfélnek, hogy jöjjön vissza ezzel holnapután, mert a festési hiba nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot?
    Az általad linkelt bírósági határozatban pedig és ezt látom:
    "Ez esetben kizárólag azt vizsgálhatta volna a felperes, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza-e..."
    Ezek szerint lehet vizsgálni a készüléket.

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz kali #7949 üzenetére

    Köszi, hogy linkelted a jogszabályt, ismerjük. Még mindig nem látom benne az azonnali csere kitételét, - ha te igen, linkeld már be légy szíves - csak azt, hogy cserélni kell, a javítás nem megengedett (fogyasztókra érvényes).
    Fenntartom, hogy amennyiben a jogalkotó azt akarta volna, beleírja, elég választékos a magyar nyelv, a pontos fogalmazás nem lehet probléma.
    A te "feltéve" verziód is értelmezhető, de amíg mi a bejelentett hiba meglétét ellenőrizzük, a te verziód egy bejelentés alapján először mérlegeli, hogy az a rendeltetésszerű használatot akadályozza-e, ami lássuk be lehet elég szubjektív, egy "valamennyire" zörgő ventilátor vagy egy "valamennyire" cicergő hangszóró esetén például, majd ellenőrzés nélkül cserél. Ez alapján egy CPUt BIOS frissítés nélkül nem támogató alaplap esetén a raktárkészlet erejéig cserélni kellene az alaplapot, meg esetleg CPUt, netán az egész konfigot (vagy ameddig az ügyfél meg nem unja (és esetleg levonja a következtetést, hogy az összes ilyen alaplap hibás, esetleg a bolt csak rossz terméket akar rásózni)) mivel a hiba ellenőrzésére nincs mód, nem fog kiderülni, hogy azért nem indul az egyébként valójában hibátlan alaplap/gép.
    Maradnék a mi értelmezésünknél: amennyiben a bejelentett hiba valós, csere (VS amennyiben a kifogást hibának minősítjük, csere).
    A másik linken egy bírósági határozat van, mely egy három napos de javításra átvett termékkel kapcsolatos. Nem igazán értem, hogy jön ez ide, abban, hogy a háromnapos terméket cserélni kell, nem javítani nincs vita szerintem. Esetleg annyi tanulság lehet, hogy nem árt a témában megfelelően felkészült ügyvédet felfogadni, ilyen esetben.

Új hozzászólás Aktív témák