Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
senior tag
válasz
inf3rno
#10792
üzenetére
Hű nemtudom mi volt veled de nagyon a lelkedre vetted ha 2012 óta ennyire zúdítod. Amúgy ha csak az 1-2 csillagos értékeléseket nézed az csalóka lehet. Van 193 (1*)/354 (2*)/617 (3*)/2564 (4*)/18355 (5*). Na azért érted. És mondom ezt úgy hogy nekem aztán végképp az utolsó a listámon bárki védelme.
Mondjuk ez a használt cucc érdekes. Elköldöttem már az elmúlt 10 évben náluk egy-két milliócskát de még használt cuccot nem kaptam soha. Garis ügyintézésem is összesen volt 2db, ebből az első olyan meh hagyjuk kategória (a videó nem volt elég olyan szájbarágósan kellett leírni a hibát amit nem vártam volna, de 2hónap alatt megoldódott), a második hát az igen.
A telefonos ügyfélszolgálat az valóban hagy némi kivánnivalót maga után amikor egy az egyben rámrakta a telefont hogy írjak emailt az rma -ra, de az info@ -on meg a iPon Facebookon még eddig mindent sikerült megoldani. Szerintem engedd el jobban jársz ... 1000-ből 1-ek voltunk ennyi le kell nyelni.
-
knuckle
aktív tag
-
Exodion
senior tag
válasz
inf3rno
#10787
üzenetére
Mostmár mindegy
. Nem akarok én ebből az ügyből most nagyvolumenű következtetéseket levonni. Leírtam a tapasztalataimat és kész. Volt egy garis ügyintézés ami problémákba ütközött és úgy adódott a dolog hogy magunk között nem tudtunk dűlőre jutni. Független békéltető testület meghozta a döntést most úgy alakult hogy az se tetszik. Megyünk tovább ennyi.Nem hinném, hogy ez általános lenne különben már nem működnének. Ha veszünk 1000 rendelést havonta, abból jó ha 100 rendelésnél fognak az emberek jótállási időn belül garanciális igényt érvényesíteni. Abból a 100-ból lesz 10-20 problémás, és abból a 10-20 -ból kitudja hányan járnak úgy mint mi.
-
Exodion
senior tag
válasz
inf3rno
#10784
üzenetére
Mondjuk, nem hiába mondtam hogy nem szerettem volna ide beírni, de mostmár úgyis mindegy.
Én úgy látom, hogy a törvények pontosan annyira védik a kereskedőket mint a vásárlókát. Ottvan a 14napos elállás amivel a vásárló lehet egy görény. A kereskedő kezében meg ottvam a jótállási kötelezettség megszűnése olyan hibák esetén mint pl egy kiégett LED (BestMarkt).
Mindazonáltal 20 nap még bennevan a talonban pedig nekem aztán végképp nem áll érdekemben védeni az ipon-t ha már inf3rno idézte a hozzászólásom. Az originál PTK nem köt ki határidőt a jótállási kötelezettség teljesítésére, az új NGM rendelet is csak törekvésben állapítja meg a 15 napos határidőt amit meg lehet magyarázni külföldre küldéssel és "alattomos" hibák nehéz detektálásával.
Semin -nek pedig. Hát tudod én végig tisztelettudóan kommunikáltam emailen talán egy pontot kivéve amikor visszakaptam egy nyilván selejtes kártyát 2hónap után és rákérdeztem, hogy esetleg tönkretegyem-e hogy legyen egy darab tégla és akkor elfogadnák-e hibának. Nem értem el vele semmit; nem kaptam mást csak időhúzást, ferdítést, meg egy lóf***t a se****e hogy úgy szépen magyarul leírjam pedig én aztán olyan türelmes voltam 45napig amilyen csak lehetek. Tehát akkor milyen a jó vásárló? Nincs garanciás gondja. Ha van meg csak leadja a terméket és nem érdekli milyen jogok illetik meg hanem kussban vár ha kell 2-3hónapig amíg majd méltóztatik a gond megoldani magát. Nekem is mindenem az ipontól van, az utolsó kábelig a gépemben; sőt a korábbi gépeimet is tőlük vásárolt alkatrészekből raktam össze és soha nem volt gondom. Három napos cserét nekem sem teljesítettek, de vettem egy másik alaplapot attól meg elálltam. Jogtalan? Igen, de meh annyin nem akadtam fennt.
-
Semin
őstag
válasz
inf3rno
#10777
üzenetére
Eddig 2 garanciális ügyintézésem volt az iPonnal, 1 az Aquával.
(iPonnál 2-3 Millát már elköltöttem, szóval elég ritka a garis gond.)
Minden patikán zajlott, mindenütt segítőkészek voltak.Sok múlik azon is Te mint vevő, hogyan kommunikálsz, menniyre vagy türelmes stb.
(iPont kicsit mellőzöm mostanság, de csak azért, mert a garanciaidők nem túl meggyőzőek.)
Új hozzászólás Aktív témák

- BESZÁMÍTÁS! Apple iPad Pro 13 2024 M4 16GB/2TB WiFi tablet garanciával hibátlan működéssel
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- HP Pavilion 15-eg2002nh - 15.6" FullHD IPS - i5-1235U - 16GB - Win11 - 512GB SSD - Garancia - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3109
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
.
. Nem akarok én ebből az ügyből most nagyvolumenű következtetéseket levonni. Leírtam a tapasztalataimat és kész. Volt egy garis ügyintézés ami problémákba ütközött és úgy adódott a dolog hogy magunk között nem tudtunk dűlőre jutni. Független békéltető testület meghozta a döntést most úgy alakult hogy az se tetszik. Megyünk tovább ennyi.

