Új hozzászólás Aktív témák

  • Drizzt

    nagyúr

    Hejjho. Utolso nap Ausztriaban sikerult a Grossglockner egyik lefele vezeto utjan egy jo magas padkaval megpadkazni a kocsit. Felrealltam, megneztem, ugy tunt semmi gond. Aztan haza is indultam. Sokaig nem is volt semmi szokatlan, jottem jo atlag tempoval, aztan egy felujitasos szakasz kornyeken eleg massziv hangok jottek valoszinuleg a futomu felol. Ugyhogy egy ideig meg jottem, de aztan lealltam egy pihenonel, s felhivtam a Toyota assistance-et. Ok kuldtek egy szerelot trailerrel. Csak a parkoloban nem sikerult ujra eloidezni a zajt, ugyhogy vegul elvitte az autot, hogy meg kellene nezni, hatha megis van valami. Ami jo otlet is. Lehet nincs ugyan semmi, de azert nem art vigyazni. Viszont hetfoig itt kell maradnom jelen allas szerint legalabb, mert Toyota szerviz nincs nyitva. De a szallast fizetik maximum 4 napig. Ami meg szivas, hogy nemetul nem igazan tudom, ugyhogy a kommunikacio az kb. nulla. Ami okoz gondokat. De mas: van casco, meg utasbiztositas is. Ha megis kiderul, hogy van valami, akkor oket onnantol kell ertesiteni? Assitance-ra toluk nincs szukseg, de karrendezesnel mar lehet lesz. Amikor kiderul a pontos kar, akkor kell ertesiteni o(ket)?

    I am having fun staying poor.

Új hozzászólás Aktív témák