-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pokers
senior tag
válasz Graphics #7448 üzenetére
Én 7 évig használtam egy 2006-os E12 corollát ilyen 1.4-es dízel motorral. Semmi baja nem volt, egy ismerős csapott le rá mikor eladó sorba került. Azóta is nagy megelégedéssel használja.
Mielőtt megveszed, mindenképp nézesd át márkaszervizbe, mert ki tudják olvasni a porlasztók állapotát. Ez már elég sokat elárul a motor állapotáról.
Egyébként láncos motor. -
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #7452 üzenetére
Mint bármelyik autó esetében. :)
A lényegre koncentráljunk.
Benzines van Jazzből, a Toyotából most dízel a kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #7455 üzenetére
2000es évek toyotáinak volt egy agyonüthetetlen benzines állománya, max a gyűrűje hajlamos leragadni és olajat enni, de a világból kimegy. Egy tizenéves dízelben már van turbó, nagynyomású rendszer, adott esetben kettőstömegű, valamint jellemzően a dízeleket hajtották is, így az óratekergetés jobban elkapja őket!
Sok autó a motorválasztékának nincs ennyire jó benzines alternatíva, ez a hirdetéseken is látszik, hogy a dízele olcsóbb mint a benzines.....
De ha már dízel vonal, akkor a 2 literes jobban ajánlható, mint a 2,2-es, de az 1,4 -es dízel is agyonüthetetlen és kettőstömegű sincs tudtommal benne! -
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #7456 üzenetére
Aktívan nezelodok, aztán hátha :R
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Csabroncka
addikt
Nem a dízelt fikázva, de tegnap M2-n 5 olyan P-s rendszámú autóval is találkoztam amiből ömlött a füst! Na már bocsánat, de ez nem a Diesel hibája, hanem annak fantasztikusan okos vizsgabiztosnak, aki engedi itthon levizsgázni az ilyen hulladékokat!
A 13 éves dízeled sem feltétlen füstöl, max egy picit kormol, de menet közben nem húzol füstcsíkot!Na pont itt a TC cikk
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Dorian
félisten
Hirtelen felindulásból ezt lefoglalóztam:
[link]
Ugye nem csináltam hülyeséget?
Nagyon nem egy sportautó, de 2 kisgyerek + 2 kutya kombóhoz sajna kell ekkora autó, és elsődleges a megbízhatóság és biztonság.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Csabroncka #7460 üzenetére
Bármit át lehet tolni műszakin. Tényleg bármit.
Elképesztő füstgenerátorok járják az utakat.Euro5 2009től mindegyik dizelben ott a részecskeszürő. Ami 400-600.000Ft és átlagban 150.000 tisztítással 200.000kmet bír. Megadja magát 4-5év után lehet találgatni hány vállalkozás cserélteti és hány kötteti ki.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"és elsődleges a megbízhatóság"
Legalább átnézetted foglaló elött? Vagy csak láttad, hogy szépen ki van takarítva, lemosva és izgalomba leraktad a foglalót? Szervízkönyv vmennyire leelenőrizve? hamár szóba került nemrég DPF volt már cserélve vagy neked fog 400-500ba fájni?
btw a 2.0át nem ismerem de a 2.2es az egyik legproblémásabb Toyota Dizel.
Bocs
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dorian
félisten
válasz Dare2Live #7463 üzenetére
Nem nézettem át, általában szerencsém szokott lenni
Fingom sincs hogyan lehet leellenőrizni a szervizkönyvet, úgyh arról sem, volt-e cserélve a DPF, de asszem az utolsó bejegyzésben (németül) szerepel vmi olyasmi, h diesel szűrő cserélve, ami nem az olajszűrő, mert arra volt külön rublika.
Ahogy olvastam, a 2.2 DCAT a legmegbízhatatlanabb, a 2.0 D4D a legmegbízhatóbb.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Csabroncka
addikt
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Szemezgetek a 2007-2008-as évjárató 1.8as Avensis wagonokkal.
Ezek álltalában 150k - 220k km-t futott darabok.
Mit kell figyelni, mi az ami ekkorra már csereérett, vagy már cserélve kellene, hogy legyen?A hirdetések szépek, minden földi jót leírnak róluk, de jobb úgy odamenni, hogy tudjam mi az amit nézni kell.
-
makaay2
tag
Sziasztok!
Én is beléptem a Toyota tulajok körébe. Egy Corolla HB comfort style tech modellel. Kérdésem gondolom kicsit általános, csak szeretném tudni, hogy akinek ilyen kocsija van, annak milyen véleménye alakult ki?Illetve a másik kérdésem ,hogy erre a 2019-es modellre ha jól hallottam, fel lehet (majd) tenni az Apple carplay-t? Válaszokat előre is köszönöm.
-
Drughi
addikt
válasz diablo1984 #7471 üzenetére
Akkor ezek szerint meg se nézzem a 200e felettieket?
Mikor kell ezeket nagyszervizelni(vezérlés?)
Vagy mi az ami egy 10-12 éves kocsinál már biztosan cserés lehet és horror ára van? -
diablo1984
veterán
Jó lehet egy 400 ezret futott is, csak az előélete lekövethető legyen olajcseréket tekintve. De a kintről jöttek 90%-a biztosan óratekert, és ki tudja honnan tekerik vissza, mert a toyota bele viszonylag jól bírja a használatot, nem málik, kopik, szakad általában, egy 200ezret futottról nem mondanád meg,hogy mennyi van benne csak beltérről, főleg ha nem valami munkásautónak használták(ez még nem jellemző), hanem gazdája van! De 3-400ezret futott bál is lehet jó állapotú, na kintről ezeket veszik meg fillérekért és lövik vissza 200 körülire, de persze semmi előélet papír nincs róla, csak az orvos tulaj templomba járós szövege, vagy ha van szervízkönyv, annak is valami ismeretlen nem szakszervíz bélyegzőjével megpecsételve, ami persze ellenőrízhetetlen....
Nézegesd őket, ami fontos, hogy ha meleg a motor, akkor túráztasd meg, hogy az már fájjon a gazdának is, ha löki a kékes füstöt, akkor eszi az olajat, mert vagy kopott a motor, vagy leragadt az olajlehúzó gyűrű(tipushibája a 2000-es évek toyota motorjainak), ha ez letapadt és kikopik belőle az olaj, akkor a motor is eléggé kukás.... De még ha eszi az olajat, és együtt tudsz vele élni(mint én is a yarissal), akkor jó alkualap, ha egyébként rendben van! -
diablo1984
veterán
az 1,6-1,8-as az tudtommal láncos vezérlésű, azt meg akkor kell ha csörög, nekem volt yarisom 275e km-rel, gyári lánccal, haverékéban 325e km van és még abban sem volt csere. A láncos vezérlés az közel örök életű, ha megkapja a megfelelő olajat a megfelelő időben, de akkor a benzines toyota motorok is örökké élnek, ha ezeket megkapják(meg persze a minőségi szűrőket is).
-
Drughi
addikt
válasz diablo1984 #7475 üzenetére
Köszönöm, ha oda jutok, így fogok tenni!
-
Csabroncka
addikt
Vettem 4 gyári Toyota felnit gyári szenzorral! A jelenleg használt gyári lemezfelnin szintén van TMPS.
Kérdés: E15 facelift (2014-es gyártás), tud-e 2 szettet megjegyezni külön, illetve fel kell- tanítani a gyári TMPS-eket is?[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
KTTech
veterán
válasz Csabroncka #7477 üzenetére
Fel kell tanítani, Techstream-el gond nélkül megy. De a TS-ben csak egy szettet lehet beállítani (5 szenzor), ha jól emlékszem..
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
pècsimunkás
addikt
válasz makaay2 #7472 üzenetére
Lentebb olvastam , hogy 1,2 turbós az autód .
Nekem a motorról van véleményem , az autóról nincs , mert előző szériás Aurisom van 1,2 t - vel . Baromi jó motor ! Jó a fogyasztása , de be is lehet vele sorolni ! Nem fogod megbánni !
Majd írd meg a tapaszalataidat !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
L4mie
veterán
válasz diablo1984 #7475 üzenetére
422ezres estimám/previa is gyári láncos volt, motorja tökéletes volt más szinten már volt baja, de kölcsönzős autó volt 2 vel előttem.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
No.01
őstag
válasz eastsider #7483 üzenetére
Most legalis legyen vagy olcso?
Mellesleg nemigen lehet, ha jol tudom... bar lehet van mas progi is amivel mukodik, de a tapasztalatom az, h ami mukodik az alltalaban nem ingyenes. Anno en vettem v.mi progit az appstorbol ami mukodott is tok jol. Egyszeri vasarlas tan 25EUR volt akciosan karacsony kornyeken. (eredeti ar tobb volt, de megerte volna azt is)
Sajna most telefonvaltas kozben vagyok igy a konkret app nevet nem tudom megmondani. -
eastsider
nagyúr
válasz Csabroncka #7486 üzenetére
szett váltáskor össze kell "párosítani", de azt meg tudod csinálni te a kocsin
-
L4mie
veterán
Urak, van valakinek tapasztalata vele, hogy ikerbabkocsi (tandem) befér az E12 csomagtartójába O.o
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
zoltan.bagi
csendes tag
Mondjuk lehet hasznos elolvasni a használati utasítást
Végén az on/off. Utána lefelé adott sebesség rögzítése. Ha már tempomattal mész felfelé húzva +1,6km/h, lefelé -1,6km/h a beállított sebességhez képest. Magadhoz húzva inaktiválja. Felfelé húzva visszaállítja az előzőt. -
dh66e
veterán
válasz zoltan.bagi #7495 üzenetére
Főleg ha van neki hozzá.
-
Gaben92
őstag
Amugy valaki meg tudja magyarazni miert van ON/OFF gomb a tempomat karon?
He bekapcsolod az ON-nal akkor ugy meg semmi se törtenik mert kell neki egy setpoint. Ha ralepsz a fekre, vagy magadra huzod a kart (cancel) akkor meg deaktivalod de ettöl fuggetlenul bekapcsolva marad. Ilyenkor SET-tel lehet neki adni ujat, vagy RESET-tel visszaallitani az elözöt.
Na most... Ha be van kapcsolva de nincs setpoint mert sose adtal meg, vagy deaktivaltad a fekkel esetleg cancel-lel akkor az olyan mint ha kikapcsolt tempomattal mennel.
Minek kell ON/OFF gomb? Set/Reset/Cancel harmas böven eleg lenne...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 3D nyomtatás
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- További aktív témák...