-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
Fönökömnek 2016-os Mazda 3-ja van, abban ilyen. [link]
Cancel es reset egy gombon van ami szerintem nem gaz mert az egyik csak bekapcsolt, a masik csak kikapcsolt tempomat mellett muködik.Egyszer vezettem, kb csak a +- gombokat hasznaltam de azok tökeletesen keznel voltak. Ezzel szemben nekem a kormany jobb oldalan ott a 3 dedikalt gomb a telefon felvesz/lerak es voice control harmasra amiket viszont sose hasznalok. Nagyon el tudnam kepzelni oda ugyanezt a layout-ot, az ON/OFF meg total felesleges...
No.01: Pontosan erröl beszelek. Egyszeruen nem ertem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Akula
őstag
válasz Gaben92 #7498 üzenetére
Megyek a pályán. tempomat beállítva 130-ra. Látom, hogy beérek valakit és nem tudok előzni, akkor
1. ha előrelátó vagyok és jól tudok saccolni, elkezdem lefelé csökkenteni a sebességet (tempomat kar lefelé mondjuk 2-szer)
2. ha ez nem lesz elégséges, akkor kikapcsolom a tempomatot (magam felé húzom) de a memóriában benne marad a 130
3. ha akkor térek magamhoz, mikor már el tudom olvasni az előttem lévő rendszámkeretén lévő reklámcsíkot is, beleállok a fékbe és a tempomat kikapcsol magától.Vesézzük ki ezt a 2. esetet, mert erre vonatkozott a kérdés. Amint megoldottam a manővert és újra haladhatok a kívánt 130-as tempóval, a tempomat kart felfelé billentem és visszaáll a 130-ra. Ha olyan szitu van, hogy nem fogom tudni használni a tempomatot, mert annyira vad a forgalom, vagy dugóban araszolgatok, vagy nem kell, mert csak, akkor kikapcsolom teljesen (benyomom a kar végén a kapcsolót) és akkor ez a modul nem melegít, nem fogyaszt áramot, nem jelez semmit a műszerfalon és nem azt nézem, hogy ott mi világít. Amire nincs szükségem, az nem megy, ki van kapcsolva. Pl. radar, automata klíma.
Ennyi.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gaben92
őstag
Az automata klima az egyetlen amivel egyetertek.
Vegyuk alapul az emlitett Mazda 3-at.
1. ha előrelátó vagyok és jól tudok saccolni, elkezdem lefelé csökkenteni a sebességet (tempomat kar lefelé mondjuk 2-szer)
Megnyomod a - gombot ugyanugy ketszer. Semmivel nem masabb mint a kart pöccinteni.2. ha ez nem lesz elégséges, akkor kikapcsolom a tempomatot (magam felé húzom) de a memóriában benne marad a 130
Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinalja3. ha akkor térek magamhoz, mikor már el tudom olvasni az előttem lévő rendszámkeretén lévő reklámcsíkot is, beleállok a fékbe és a tempomat kikapcsol magától.
UgyanezAmint megoldottam a manővert és újra haladhatok a kívánt 130-as tempóval, a tempomat kart felfelé billentem és visszaáll a 130-ra.
Megnyomod a Reset/Cancel gombot ami ugyanezt csinaljaés akkor ez a modul nem melegít, nem fogyaszt áramot, nem jelez semmit a műszerfalon és nem azt nézem, hogy ott mi világít.
Az a modul akkor is melegit es fogyaszt aramot, ha ki van kapcsolva. Szoftveresen tiltja a szamitogep csak. A muszerfal visszajelzönek (szerintem) pedig csak akkor kene vilagitania alapbol ha tempomattal közlekedsz.(Amugy a radart ha van az autoban akkor hasznalja az automata veszfekezö rendszer is, szoval szinten nem tudod kikapcsolni)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
Az úgy érdekes. Elvileg a cancel pont ugyanúgy kellene, hogy működjön mint ha beletaposnál a fékbe. Deaktiválja a tempomatot de tárolva marad a beállított érték. A reset meg aktiválja a tempomatot a legutolsó tárolt érték szerinti értékre.
Kicsit csalóka ez a reset mert sokan egyből valamilyen törléssel azonosítják, de igazából inkább "ReSet"-ként kéne értelmezni. Némelyik autóban emiatt is hívják "continue" gombnak reset helyett.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Szoszo94
őstag
válasz Gaben92 #7507 üzenetére
Nem Resume a gomb jelentése véletlenül? Nálam csak rövidítve van (RES), de én egyértelműen a "folytatás"-t értettem alatta, nem pedig a reset-et (visszaállítás alapértékre).
Így magától értetődő volt egyből a kar használata:
ON/OFF értelemszerű
- SET beállítja az aktuális sebességet, illetve csökkenti a beállítottat
+ RES folytatja a tempomatot fék/cancel után, ill. növeli a tempót
CANCEL ennek a neve lehetne pause is, szünetelteted a tempomatotEgyébként érdekes, mert ha szétbontod a reset szót, akkor igazából RE (újra) és SET (beállítás), szóval így is lehetne értelme, de nem ily módon szokták ezt alkalmazni.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Csabroncka
addikt
Szóval alapvetően meg fogsz lepődni mennyi minden "szärt" lehet programozni, állítani a műszerfalon keresztül...
Mivel egy valamire való hifista vagy, ezért ahogy ott is igaz - olvasd el a használati utasítást - itt is ez nagyon igaz
(Egyébként megjegyzem, ugyan így jártam én is februárban amikor Békéscsabáról hoztam haza a gépet a nagyvárosba
Na volt a parkolóban levegő állítgatás, meg ablaktörlő basztatás és morgolódás. Esett, párásodott, meg a négyes út egy élmény volt)"in medias res"
-
Dorian
félisten
válasz Csabroncka #7509 üzenetére
Először mindig kipróbálok egy új cuccot, aztán ha vmi nem megy, elolvasom az arra vonatkozó részt. Indulás előtt kicsit furcsán is néztek volna rám a kereskedésben, ha elkezdem a Háború és béke vastagságú használati utasítást
Nagyjából beállítottam, nulláztam, telefonnal párosítottam, stb... mindent, kidobtam a korábbi német tulaj orvosi beutalóját, meg régi napszemcsijét, még a középkonzolos képernyő usb-s médialejátszása kérdéses. Specben van mp4. Tehát lejátszhatok a gyereknek mese-videót?
Csomagtér kárpitot felszedve újabb meglepi: bzz, még ez alatt, meg az alatt is van hely, ez k nagy. Sose' lesz tele
A defekt-folyadék és kompresszor (ekkor találtam rá) működését majd megintcsak el kell olvasnom.Amúgy tényleg nagyon impulz-vásárlás volt. Foglaló után jöttem rá, h ugyanennyiért lehetett volna venni Mazda 6-ot is, az főleg belül sokkal jobban tetszik, modernebb, fiatalosabb. Kicsit mérges is voltam. De már kezdem megszeretni. Felveszem vele a középkorú családapa-életérzést
Max majd 55 évesen kapuzárási pánikban veszek egy mx5-ötKétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, véleményetekre lenne szükségem, ma felültem arra a bizonyos rollere...
Auris HSD 2012.04
Nyári abroncs: 215/45/r17
Megnéztem a téli gyári váltóméretet, és egy német Toyota fórumon találtam kifogástalan 15" alut, ugyanazzal a küllőkkel, így megvettem, és persze felgumiztam.
Na ma jött a cucli a szerelésnél.
Beleér a féknyereg, hiába Aurisról érkezett, nem gondoltam rá a hibrid nyerge nagyobb.
Nyomtáv szélesítéssel megoldható szerintetek?Köszi!
[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #7514 üzenetére
Igen az. De még HSD-n belül is van különbség, mert pl. a panorámatetős változatokra egyáltalán nem megy fel a 15-ös kerék. Míg egy 5 ajtós lemeztetős példányra jó, pedig az is HSD. Kétféle fékkel szerelték össze vissza a hibrideket. Vásárlás előtt mindenképpen próbálni vagy mérni kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
KTTech
veterán
Ezt jó tudni, a Yarisra néztem volna 15"-os felniket, a 16-ost elég drága gumizni, meg több a fogyasztás is... de panorámatetős és még hibrid is, szóval lehet, inkább hagyom. Felénk a tél az max esőről szokott úgyis szólni... meg néha pár fok mínuszról (bár tavaly kemény tél volt, majdnem 1 napig volt hó is).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Dare2Live
nagyúr
pont azon filozok, hogy évi max 1hét hóra nem veszek télit akkor lesz HO, gyaloglás, egy nappal késöbb megyünk.
140k a 4gumi + felni + 6év alatt 120 a szerelés meg a tárolás =260k/6= évi 43.000Ft
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
gboszi
senior tag
Azt ugye vágjátok, hogy a téli gumi nem a hó miatt kell...
"If you're good at something, never do it for free!"
-
bokarcsi71
aktív tag
Most vettem egy Toyota Avensist,(2009) A szervízben érdemes kérni egy szoftver frissítést? Van értelme? Nyerek vele valamit?
-
Doki16
addikt
A Yaris más lehet, azt annyira nem ismerem. Amiről konkrétan beszéltem azok az Aurisok. Érdemes megpróbálni kölcsönkérni egy 15-ös kereket és rárakni. Lehet a Yarisra rámegy simán a 15 is.
Az Aurist hivatalosan 15-től 17-ig szerelték, de vannak példányok amik magasabb felszereltséggel/súllyal vannak és nem megy alájuk a 15.Amúgy neked tökéletes egy négy évszakos CC+.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
No.01
őstag
válasz bokarcsi71 #7523 üzenetére
Az attol fugg, h volt-e korabban markaszervizben. Itt a korabban ugy ertem, h nem 6-7 eve.
Mellesleg artani biztosan nem art, de en ugytudom, h jobb helyeken ha esetleg elviszedatnezetni(mar megvetted igy ez buko) vasarlas elott akkor ra szoktak kerdezni, szervizlatogatasnal meg frissitik ha van ujabb. -
Dorian
félisten
válasz bokarcsi71 #7523 üzenetére
Én is nemrég vettem Avensist, navigáció nincs rá telepítve, tegnap ezen agyaltam, de nem tudom mi többet tudna egy bármely telefonra telepítettnél.
Ill. még első-hátsó parkolóradaron agyalok (kamera van) a zasszony miatt.
Chip-tuningoltatni dízel autót van értelme? Vajon úgy jobban igénybeveszi a részecskeszűrőt?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
No.01
őstag
A navi felejtos, Sokszor meg ugyis, ha van az autoban CP vagy AA mert a kijelzo nem az igazi. (Lasd legujabb Corolla)
Parkradar mindenkeppen ajanlatos extra. A kamera max besegit (Plugin Prius kamera van, radar nincs. Forditva jobb lenne) Arra figyelj, h ne vegyel gagyio kinait. Kollegam rakatott be elore v.mi olcsositottat. megtanulta hasznalni (ami mar onmagaban egy nonsense) majd bo 1 ev utan beazott. Az erzekelo es a fejen levo lakk koze beszivargott a viz. Dobas lett a vege, holott tisztaban volt vele, h a hatulra beszerelt minosegi milyen jol szolgal mar 6+ eve.A chip tuningot inkabb hanyagold. Az esetek 95%-ban tobbet artasz, mint hasznalsz/nyersz.
-
Gaben92
őstag
Ezek a telepitett navigaciok kb arra jok, hogy akkor hasznald ha lemerult a telefonod es nincs nalad töltö....
Android Auto vagy Apple Carplay kellene csak minden autoba, a gyartoknak meg teljesen el kellene felejteni ezt az offline navi dolgot.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
KTTech
veterán
válasz Gaben92 #7528 üzenetére
Azért az onlineok is keményen bugzanak. Holnap reggel indulok vissza Disneylandből, de nem hajlandó a Waze csak fizetős úton vinni - nem szeretnék pályázni, mert hosszabb az út, bár időben rövidebb, de nem szeretem hajtani ennyire a Yarist (a fogyinak se jó). A Maps jól tervez, de nincs benne sebességkorlát jelzés, ami sokszor jól jön (de legalább van benne junction view)... marad a jó öreg iGO, az legalább működik, ahogy kell.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
Nem vagyok a Waze nagy rajongoja, de a tobbihez kepest meg mindig a legjobb navi.
Inkabb csekkold a beallitasokat mert ott lesz elrejtve amit kereselAz, h nem szereted hajtani a Yarist az meg mar egy masik vitatema targya is lehetne. En baromira vigyazok minden holmimra, de azt azert szogezzuk le, h az auto van ertem es nem forditva. No offense ertem amit irsz, de azert ez mar elegge szelsoseges.
U.i.: Az iGO-t meg addig erolteted csak amig bele nem futsz egy "spontan" traffiba vagy egy balesetbe. En elkovettem mind2 amikor meg nem volt EU-s roaming. Inkabb fizettem tobbszor is meg ugyis lenyegesen jobban jartam.
U.i. 2.0: tenyleg no offense![ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A beállítások rendben, UK-ban működik is (jórészt...). Nem ez az első esete nálam a Waze-nak, volt már, hogy földútra vitt a főút helyett, mert azt is 97-es útnak vette. Jelentgetem a hibákat, de a support értelmi képessége elég limitált. Amikor minden adattal feladom a hibajegyet (screenshotokkal, permalinkekkel, ahogy kell) még 3 emailben rákérdeznek ugyanarra.
A Waze-val is futottam már bele trafiba, 45EURba került (1km/h-val léptem túl).Azért nem szeretem hajtani, mert baromi hangos a motor (a 2.0 PDTDi-m suttogó volt hozzá képest, pedig az is hangosabb, mint az 1.9TDi-m), és ez pályatempónál már igen zavaró. UKban még nem annyira a 110, de a 130 már az.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
No.01
őstag
En csak rovid ideig probaltam a Yaris hybridet. Volt benne ~30km palya meg sok orszagut.
Nem volt gazos, de nyilvanvaloan nem a palya a terepe.
Ebbol a szempontbol az uj Prius nagyon-nagyot lepett elore. Ott nemcsak a hangszigeteles jobb vagy 2 szinttel, de v.hogy a motor hangolasa is. Cserebe meg az en eltorzult izlesemnek is sok. Foleg hatulrol.En is szivtam mar meg 2x is Waze mellett a traffit, de ha azt veszem, h hanyszor mentett meg akkor az igencsak 4 szamjegyu osszeg lenne mostanra amit nelkule kifizettem volna buntire.
A hulyesegeit sem szeretem illetve sokszor ereztem azt korabban, h en vagyok a "tesztnyul"
Ez mar jo egy eve volt, de mindig szentsegeltem ettol fuggetlenul a dugofigyelo es kerulo funkcioja meg tovabbra is jobb barminel szvsz monom ezt ugy h nem olyan reg egy 1400km-es koron 3 kellett tesztelnem es meg igyis sikerult 10oerces pontossaggal elernem a celba. Sygic es trasai ezt baromira nem tudjak meg mindig a tobbi bosszanto aprogatrol mar nem is beszelve. -
KTTech
veterán
A CC+ jó lenne, de nem találtam 195/50r16 méretben (végignyálaztam már jópár webshopot). 195/55r16-ban már van... sajnos a 195/50r16 nem a legelterjedtebb méret (márkás 4 season nem nagyon van rá, BFgoodrich vagy Hankook a legjobb, amit fel szokott dobni, de ezek meg a tesztekben nem erősek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vbbb
őstag
Üdv!
TRC-OFF & Check Engine & VSC hármas hibaüzenet mire utalhat (Avensis 1.8 vvti)? Ma reggel melóba menet egy lendületesebb gyorsulás után jöttek elő és azóta is ott vannak. A kocsival minden okés egyébként menetügyileg. Rá lesz kötve kompúterre a héten, csak hátha addig is valakinek volt már valami hasonlóba része.
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
ABS jeladó csinált nálam ilyet. De simán csinálhatja egy beragadó féknyereg is (ami ABS hibát okoz - nálam az OSF jeladó és az OSR fékpofa volt a ludas, egyszerre adták fel). Igaz OFF járgányon, de a rendszer alapelve ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
Elsőnek az akkumulátort nézd meg.
Ha rossz, akkor tud ilyen furcsaságokat is okozni.
Egy kollégám szívott egyszer vele. Az autó egymás után dobta a hibákat, a végen még a légzsákot is rossznak mutatta. Pedig indult szépen az autó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
vbbb
őstag
Majd visszajelzek, hogy mit írt ki a komputer!
-
dh66e
veterán
Akkor téged kérdezlek.
Ezek a filléres OBD2-es kütyük érnek valamit?
Volt már nekem is olyan hogy felvillant egy visszajelző.Szerelő mondja ne foglalkozz vele, pár hónap után már nem is jelzet vissza.
Azóta sem tudom minek volt nyígja ,de a kocsival nincs gond nemrég volt átnézve az egész. -
KTTech
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban
- Új Dainese Bőrdzseki gyári protektorokkal
- Keresem: Navdy HUD