-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
Nem azért tesznek ezekbe AGM-et mert nagyon terhelve van, hanem mert az "utastérben" van az akku és a kiszellőzés annyira nem frankó. Az enyém sincs terhelve mégis AGM az előírás mert a csomagtartóban van. Yuasa S46B24R van benne amúgy.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Drizzt
nagyúr
Rendben van az autó, hozza amit elvártam. Szép, alacsony a fogyasztása. Én elől kényelmesen elférek. Külsejét tekintve: minden jó lenne, de lehetne valamivel rövidebb. Megbízhatóságról nem tudok még nyilatkozni. Viszont sajnos már volt rajta jelentős kár, egy magas padkán átrongyolás miatt. Szerencsére a casco állta. Igyekszem még jobban figyelni. Fogyasztás nyáron 4.3-5.5 között alakult. Az 5.5 pont akkor jött ki, amikor Alpokban jártam, aztán autópályán és országúton haza. Amúgy önmagában a dombos vidék nem ront a fogyasztáson. Viszont a hideg és a rövid távok (<3km) nagyon megtolják. Értve ezalatt mondjuk +1 L/100Km-ert. És még nem is igazán volt durva hideg. Szóval majd még figyelem. A fogyasztás optimuma szerintem nyári körülmények között lehet, legalább 10km-es városi utakon. A pálya fogyasztás szerintem egyáltalán nem vészes, de régen mentem pályán.
I am having fun staying poor.
-
Szoszo94
őstag
válasz Csabroncka #7854 üzenetére
Kereső egyből kidobja
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #7854 üzenetére
Motortartó bölcső, olajteknő, meg még egy-két kisebb dolog, tömítés, fényezés. Viszont utángyártott eleve nincs még, illetve gyáriból se nagy az ellátmány, mert egyelőre a gyárba megy a java. És a gyári Toyota cuccoknak igen horror az ára. Meg magának a márkaszervizeknek is.
Ha megtalálom a munkalapot, leírom részletesen, de most épp költözésben vagyok és nem sok esélyt látok rá.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
nagyúr
Egen, a Toyota alkatrészek horror áron mennek, a Toyota Hilux hátsó lökhárítójának tetején van egy három elemből álló műanyag fedőpanel. A bal oldali veszett el apám Hiluxán, az egész kb. 10x30 cm, egyszerű, kopogós műanyag, a gyártási értéke nagyon maximum 2000 forint. A pótlása szakszervizben 30 000 Ft....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szoszo94
őstag
válasz Csabroncka #7856 üzenetére
Furán írod, hogy köszönöm
Direkt linkeltem így, mert több hozzászólása is volt a kollégának. De szívesenLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
nagyúr
Írtam egy kérdést a Toyota C.E.-nek azzal kapcsolatban, hogy a most kapható Corollákban valóban várható-e az Android Auto támogatás. Ezt a választ kaptam:
"Egyeztettünk a kollégákkal és azt tudjuk mondani, hogy igen, a gyártó visszajelzése alapján a 2019 novembere előtt gyárott új Corolla (tehát ami most kapható, nem az előző Corolla modell) modellek esetén várhatóan jövő év közepén fog megjelenni egy nagyobb szoftverfrissítés, melynek részeként ez a funkció is elérhetővé válik majd."
Ez alapján pedig a 2019 novembere után gyártottak alapból megkapják majd...
(Megj.: a válasz precíz volt, és örvendetes, hogy foglalkoztak egy leendő ügyféllel is, de azt is hozzáteszem, hogy 10 nap után érkezett meg a válasz...)[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
zzz03
őstag
sziasztok! 2004 corolla verson merre keressem a gyari szinkodot tartalmazo matticat? gondolom valahol kellene lennie.
-
zzz03
őstag
válasz zoltan.bagi #7864 üzenetére
csak srs matrica van az ajtoba. a kereknyomas is a kesztyutartoba van ragasztva, ez is fura.
-
#76500480
törölt tag
Fel lett töltve az akksi 75%-ra és úgy se indul az autó. Multikijelzőn csak a nyitott ajtókat, lehúzott ablakokat mutatja. Belsővilágítás van, villog a Power gomb, de hiába nyomom. Másik kijelző halott, rádiót sem tudom bekapcsolni a tapipad mögött található gombbal. Ez valami letíltás lehet? Múltkor 12V töltő lecsatlakoztatása után sikerült elindítani, másnap nem...
-
Tin
veterán
Nemet forumokon olvastam. Nem ezen, de amugy ezen is megerositik, amit mondtal. A 200€-t valahol mashol olvastam. Amugy a VW-be is annyiba kerul az Android Auto es Apple Carplay csomag. Gondolom ebben benne van a licenszdij is.
-
nagyúr
válasz #76500480 #7872 üzenetére
Hány éves az aksi? Volt már cserélve?
Illetve nem ismerem annyira a Toyota hibridek lelkivilágát, de hagyományos meghajtású autók fedélzeti elektronikája is fejre tud állni egy teljes aksi lemerülés után.
Én egy ilyen autónál mindenképpen elvinném vagy gyári szervizbe, vagy legalábbis egy olyan autóvillamosságihoz, aki napi szinten foglalkozik a hibridekkel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
rob210
nagyúr
Hát srácok, ma kicsit belém tette a verso az ideget.
Apró puffanás szerű hangot adott a kocsi alacsony sebességnél, kigyorsításkor. Azaz nyomatékra.
De néha útegyenetlenségnél is csinálta. Mindent átnéztem, de tényleg mindent. Aztán meglett a bűnős, eltört a hátsó motortartó bak csavarja. Sikerült kitekerni a maradványt, pótoltam a csavart, de mire meglett a hiba.Renault power
-
nagyúr
válasz #76500480 #7866 üzenetére
Tölteni csak kiszedve (teljesen lecsatlakoztatva) érdemes az aksit, de hibridnél (és az újabb autóknál) ez nem játszik.
Helyette a bikapontokra egy másik aksit kötni, ez után az eredet kisaksit lelehet teljesen csatlakoztatni és tölteni. Majd feltöltött aksit visszarakni és csatlakoztatni, ezután lehet a bikapontról leszedni a pótakkut.
Így a rendszer nem dob hibát.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz #76500480 #7866 üzenetére
Nem tudsz rámérni az akksira?
Amúgy Priusból kiindulva, ha nem hallod hátulról a 3 nagyfeszrelé kattanást, akkor behalt a kisakku és tuti nem fog elindulni.
Ha túl makacs vagy még akár a nagyakkut is merítheted, ami aztán költséges lesz.
Szerezz egy másik akkut vagy zsebbikát vagy bikakábelt és ha úgy megy, ne szórakozz egy kisakkuval ennyit...
Polaritásra figyelni kell, mert valami méregdrága cuccot hazavághatsz vele.
Priusba is AGM kell, de többség már csak sima Exide-ot vesz. Más a töltőfesz, így hamarabb behalhat, de töredéke az ár. -
-
nagyúr
válasz #76500480 #7879 üzenetére
Csak ismételni tudom magam: én mindenképpen szervizbe vinném, ha ennyire új az autó. Ha mellényúl az ember, drága mulatság lehet a vége.
Szerk.: Egyébként élek a gyanúval, hogy akkor nem az aksi lesz a ludas. Legalábbis ahhoz eléggé durva dolgoknak kellene történnie, hogy egy fiatal autóban megdögöljön az aksi.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
vbbb
őstag
Miért nem Momentum99-et tankoltam eddig? Kocsi nagyon szereti! Úgy számoltam, hogy egy teletank magyar forintra számítva 1500-al kerül többe.A kérdés az, hogy mennyit lehet elmenni vele távolságra. Na majd kiderül!
-
nagyúr
Ma a Toyota Mayernél még tovább egyértelműsítették: az érintett Corollák 2020 májusa után kaphatják meg a szoftverfrissítést, ami Android Auto és Apple Car támogatást nyújt. A frissítés ingyenes lesz.
Amúgy most már kicsit oldottabb volt a beszélgetés a kereskedővel (főleg, miután a 40 oldalas pakkot két példányban kinyomtatva, leszortírozva, az eltérő doksikat külön-külön színű gémkapoccsal összefogva, mindegyiket szignózva vittem be, megspórolva neki némi időt). Azt mondja, hogy a mostani Outlet akció nagyon felpörgette az eladásokat, nagyjából mindent (is) eladnak. Szóval a korábbi témához: ezért nem kapkodnak annyira a vásárlók után, így is bőven van vevőjük...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
En is a Mayernel fejeztem be a dolgot. A gond, h az eladasokat illetoen ugyanezt az infor kaptam/lattam/tapasztaltam, de akkor meg csak szeptember eleje volt...
A kedvezmeny is pont ennek megfeleloen alakult (volna)Viszont ez az androidauto es applecarplay mar elegge esedekes volt. A gond csak az, h magara az infora is szo szerint honapokat kellett varni. Nemertem miert kell ezt igy...
-
nagyúr
Ha nem indiszkrét a kérdés, végül is Te mi mellett döntöttél?
Szvsz majd egy kis blogbejegyzést csinálok a tapasztalatokból, mert azért durva különbségek voltak hozzáállásnál. A Ford Petrányitól még hétfőn is kaptam egy telefonhívást, hogy nem gondoltam-e meg magam....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Most pihenopalyan van a dolog. Egyebkent Corolla TS 2.0 Exe, VIP volt tetoablakkal es JBL-el. Szoval egy amolyan mindent bele opcio. Ennek ellenere a kedvezmenyt sehol nem toltak tul. Sot! Maganszemelykent szinte kiszurtak volna az ember szemet. Mindezt ugy, h 8 kulonbozo helyen jartam. (BP es videk egyarant) es a legdragabb es a legolcsobb kozott nem volt 100e Ft-nal nagyobb az elteres, de maga a kedvezmeny is 5% koruli volt.
Ami csak azert furcsa mert ez a konfig listaaron alulrol 12M.Ezt tetezven, kicsit hozzateve lehetett volna elhozni egy ugyszinten fullos Camryt mert ott mas a magyar importor elkepzelese az arakat es a vevokort illetoen.
-
nagyúr
Hát igen, úgy már nem vitás, hogy Camry.
Én fele ennyiért nézegettem, de kedvezmény semerre se volt. A Toyota M5-től azt az infot kaptam, hogy a mostani Outlet akció az importőr "biznisze", a kereskedőknek konkrétan nulla a mozgástere. A Ford-nál például a sportautók (pl. Fiesta ST vagy Mustang) esetében van így - a Focus listaárból egy milliót lehet alkudni azzal, hogy leülsz a kereskedésben, de egy Mustang-ból nagyjából semmit.
De ha egymás mellé teszem a Ford Focus-t és a Toyota Corolla-t, illetve az eddigi tapasztalatokat a két márkával, azt kell mondjam, hogy várhatóan megéri a Corolla felára...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Dluinet #7891 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, de méretben, árban, stb. nincs távol egymástól a két autó.
A Fordban alapból van Android Autó, például, ami szerintem hasznos dolog, a beltér egy kicsit tágasabb, főleg vállban és fejtérben. Vezetési élményre is jó (a maga kategóriájában).
Ami engem némileg eltántorított, hogy az édesanyámnak van egy 4 éves B-Max-a az 1 literes mocival, abban idén, 70 000 km után megadta magát a kuplung. Ismerősnek a fedélzeti elektronika bolondult meg egy Mondeo-ban. Ezek persze nem új Focus tapasztalatok, szóval nem feltétlen relevánsak...Mondjuk a munkatársam a múltkor mutatta, hogy a Fordjának kötelező szervízénél mit kapott a Petrányitól: egy videót, ahol a felemelt autón szépen végig ment a szerelő, és elmondta, hogy miket vizsgált meg, és hogy sehol sem találtak hibát.
Ha azt nézem, hogy adott pénzért mennyi autót és extrát ad a Focus-t, akkor nem rossz választás, függetlenül attól, hogy én Corollát vettem végül, mert megbízható autót kerestem. De megértem azokat, akik beülve egy Fókába azt mondják, hogy ez olcsóbb és bizonyos téren beülve is többet ad, tehát azt választják...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
vadger
tag
Sziasztok,
céges autó választás előtt állok, és képbe került a Corolla TS, hibrid motorral. A keretbe beleférne mindkét verzió, de értelemszerűen a kisebbik motor mellé beférne még a Comfort és a Tech csomag is, kis ráfizetéssel a Style is harmadikként.
Viszont eléggé félek, hogy a kisebbik motor kevés lesz... Ugyan nagyrészt városi használat lesz, de havonta 1-2x lenne egy autópályás 2-300 km. Vajon mennyire szükséges a nagyobb motor? Aki próbálta már, mit tapasztalt a kisebb motorral?
Vagy menjek a nagyobb motor felé, viszont azt maximum Comfort csomaggal?
Köszi!CCNA RS, Security és egyéb hálózati témák oktatása: https://ccnaoktatasmagyarul.hu
-
makszi
aktív tag
Szia!
Én is céges autó választás előtt állok, illetve nálam már eldőlt, és Corolla TS lesz a 2.0-ás motorral. Most egy 140 lovas dízel van 320 Nm nyomatékkal. Sokat tesztvezettem mindkét hybridet. 0-50-ig szerintem az 1.8-as is nagyon jól megy, azonban egy előzés országúton 80-90-nél az már elég para volt vele. Illetve én is többször megyek pályán(évente kb 35000 km és ebből legalább 10 ezer az pálya) szóval nálam végül a nagyobb motor lett a befutó. Viszont ezzel egy kicsit pont a nagy takarékosságnak adunk egy pofont, mert azért nem nehéz 6 litert fogyasztani városban és 7 litert pedig pályán. Ezt pedig már egy dízel is tudja. Szóval inkább a kevesebb meghibásodás(nincs kettőstömegű meg turbó meg egr meg részecskeszűrő meg száraz dsg meg ilyenek) meg az értékállóság és a kevesebb károsanyag kibocsájtás ami a benzines mellett szól, de ha még keveset is akarsz fogyasztani akkor az 1.8-assal lehet fogyasztási rekordokat döntögetni, csak hát ha beleül 4 ember meg csomagtartó tele akkor az 1.8-as az már kevés szerintem...
-
vadger
tag
@molnarpeter: hát igen, egy 2009-es suzuki swift de annyiból nem a legjobb példa, hogy azért a használat módja meg fog változni, suzukival csak a városban jártam, autópályán talán évente 2x.
@Drizzt: igen TSben is a tech csomag része, ami nem lenne rossz mert azért elég nagy ez a kombi, főleg egy swift után
@makszi: hm, hát igen, ez a 3-4 ember meg csomagok azért befigyelne néha... emiatt is agyalok... köszi hogy leírtad.
CCNA RS, Security és egyéb hálózati témák oktatása: https://ccnaoktatasmagyarul.hu
-
nagyúr
Izlések és pofonok, mi idén egy 75 lóerős Golffal mentünk le Vir szigetére 3 fő + 1 kutya + csomagok szintjén. Nem útakadály szinten, GPS 130-140km/h utazóval. Az tény, hogy ha vissza kellett gyorsítani egy-egy forgalmi helyzet után, akkor türelmesebbnek kell lenni, de szvsz a kisebb hibrid is élhető lehet, ha csak havi 1-2 alkalommal megy az ember autópályán, és nem akar Fittipaldizni az ember. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#76500480
törölt tag
Új akkucsere és pár óra pihenő után az ACCESORY+ hibrid rendszer működőképes lett, NiMH akku 70%on volt, az nem lehetett probléma. A kulcsot odaraktam a Power gombhoz bár nem volt lemerülve.(Másnap simán elindult, kulcs az anyósülésen)Toyota szerviz bottal sem piszkálja, garanciában. Annyit mondtak, hogy az ajtózár és az indítás külön frekvencián megy.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...