-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
Már a TPMS-t volt alkalmam tesztelni, mert tegnap este felvillan. Ki is derült, hogy alacsony is volt a nyomás szinte mindegyik gumiban, így felfújtam, s el is tűnt a hibajel.
Viszont akarok menni osztrák Alpokba autókázni. Gondolom már nem ártana szeptember végén téli gumi, ott simán lehet fagypont alatt szerintem már ilyenkor. Sőt, lehet idehaza is fagyni fog hamarosan. Viszont érdekes, felnit nem tudom hogyan tudnék olyat találni, ami biztosan jó a Corollára. Gumis oldalak keresőin még nincs az E210 egyáltalán. Kézikönyv alapján jöhet 6.5JX15, vagy 7JX16. De mi a helyzet a felni többi paraméterével? Csavar és osztókör, ET szám? Honnan lehetne találni valamilyen univerzális acélfelnit? Toyotánál csak 16-os van még, meg csak BridgeStone Blizzak abronccsal együtt. Az nekem annyira nem szimpatikus, nyilván nem is túl olcsó, de ezzel a részével már valamennyire megbékéltem. Viszont 15"-t sokkal szívesebben használnék. Nyáriból is jobban örültem volna neki, de hát nem az volt ennél a felszereltségnél az alap setup.
I am having fun staying poor.
-
Csabroncka
addikt
Új Corollához ne vegyél már 15"-ös felnit, nagyon bután néz ki vele. A 16" a legjobb, a 17" már rázós.
Ha megvan a felni, akkor abroncsválasztáshoz ott a gumis csoport! Személy szerint én már az új Conti TS870-et venném, de én ilyen Conti fan vagyok.....
Jófogás és egyebek.. múltkor face valamelyik csoportban láttam zsír újat
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #7252 üzenetére
Igy nez ki a 15-s. Szerintem total nem rossz, bar maga ez a felni, vagy disztarcsa ami rajta van nem kulonosebben szep. Masfelol eleve acelfelni a terv a teli szetthez, ami meg sokminden szokott lenni, csak szep nem.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
Doki16
addikt
válasz eastsider #7254 üzenetére
Igen, igazad van
Neked akkor úgy tűnik, hogy a helyzetjelző és a DRL egyben van. Azért vétel előtt azt ajánlom nézd meg, hogy milyen a foglalat. Nehogy meglepetés legyen és W21W legyen esetleg.
Kiakartam cserélni a tolatólámpát ledesre az Aurisomban, de W16W-vel oldották meg, közben meg majdnem az összes gyártó P21-et használ ahol még hagyományos izzó van.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
#76500480
törölt tag
1 hónapig állt az autó, néha rádió ment közben stb. Gombnyomásra el se indul, a kijelző világít persze de bezárni sem tudom a kocsit.(nyitást még kibírta)..persze a csomagtérajtó zárva maradt. 12V akksira gondoltam, az meg a csomagtérben van. Ugyanúgy tölthetem külső áramforrásról, mint egy sima benzinest? Van valami automatatöltő 12V-ra?
(Ez a komfortkulcs funkció sem lett inaktiválva, másik autónál ez nem jelentett problémát pedig az is volt "pihentetve". Legutóbb akkor nyúltam töltőért, amikor világítás ment 1 napig.)[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz #76500480 #7260 üzenetére
Milyen autóról van szó? Egyébként szinte biztos, hogy a motortérben van a hátsó kisaksinak a töltőpontja. Az autó kézikönyvében megtalálod, hogy egészen pontosan hol van. Nekem az Aurisnál a biztosítéktáblában van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz #76500480 #7260 üzenetére
A motorháztető alatt találod a bika pontokat.
Csak a használati utasításban megadott módon lehet bikázni.
Ha máshogy csinálod, akkor tréler + 150000Ft a javítás.
Aztán meg lehet vizsgálni, hogy kell-e cserélni a 12 V-os akkumulátort.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Csabroncka
addikt
válasz #76500480 #7260 üzenetére
Én ilyet vettem Homasitában, ezeket az új okos töltőket rajta is lehet hagyni!
"in medias res"
-
diablo1984
veterán
mennyire jellemző a 2000-es évek toyotáira a lambda szonda hiba? Nálam a yarissensor 1 és katalizátor hibát dobál be, ami tötölhető és utána 1-2 hét csend van, gondolom csak nem a kati dugult akkor el? Yaris 1.0 benzin motoros.(az a poén, hogy az asszony opele is egyre gyakrabban dobálja be ugyanezt).
-
Szoszo94
őstag
válasz diablo1984 #7266 üzenetére
Meg kell hajtani rendesen, magas fordulaton a kocsikat, hátha segít. Gondolom városban vannak használva
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
waccamár
senior tag
sziasztok! (hú de jó hogy itt van toyota topik is )
Már másfél éve használunk feleségemmel egy Toyota Auris Hibridet (az ő céges autója).
Újonnan kaptuk, viszont elég hamar elkezdett nyikorogni a fék.
Lassú gurulásnál hallható, nagyon hangos, főleg amikor csak az elektro motor megy.
15.000-es szerviznél jeleztük.
"Megcsinálták". Persze utána is nyikorgott.30.000-nél megint jeleztük.
"Megcsinálták". Persze utána is nyikorgott.Ezután már a lízingcégnek jelezte feleségem a cégen keresztül.
Elvittük fizetős szervizre.
"Megcsinálták". Persze utána is nyikorgott.45.000-nél megint jeleztük.
"Megcsinálták". Persze azóta is nyikorogEz normális? Semmi gond nincs a fékhatással, igazából szerintem csak a Toyotára nézve übergáz amikor azt látja/hallja az ember, hogy egy lényegében új autó hangtalanul suhan, de eszeveszettül nyikorog.
Jött a bullshit, hogy koszos, meg kitakarították, meg nekem is ki kell takarítani amikor mosom, meg fékpor, stb., de ez engem nem vigasztal, mert nem általános, hogy egy autó fékje nyikorogjon.
Tapasztalt más is ilyet? Van rá valami megoldás?
Mivel céges autó ezért nyilván meg van kötve a kezünk - nagyon mókolni nem tudok (és nem is akarok). -
Gaben92
őstag
válasz waccamár #7269 üzenetére
Hybird eseten lehet "altalanos". Hatso fek tud ilyet csinalni, mert lenyegeben nem hasznalja öket az auto. Konkretan annyira, hogy hivatalosan sosem kell öket cserelni, mert hamarabb rohad ki alolad az auto. Az enyemben 160.000 km utan gyakorlatilag meg ujnak neznek ki a hatso fekek. Mikor elindultunk Svedorszagbol mult heten 8 nap allas utan nyomni kellett par nagy feket, hogy lekopjon a rozsda nagyja a fektarcsarol, mert konkretan szorult egy kicsit, de meg most is van rajta egy keves pedig 800km volt az ut hazaig...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#76500480
törölt tag
Sikerült beindítani a motort, elég nehezen. 12Vos töltő hálózaton volt, töltésjelző led akkor sem viĺágított, maradt a bikázás eltérő módon. Rá lett kötve a 12V akkura, úgy működött az indítógomb , na meg a riasztó.(Kézikönyv szerint motortérben burkolat bontás és ott kell bebikázni). Csutkára le volt merülve... Érdekes módon pár km megtétele után akkutöltő elkezdte tölteni.Letiltás?!
Tanácsokat köszönöm! Egy kérdés még fel merült bennem. Ha Readybe van az autó, de a motort nem járatja(EV), akkor kap töltést a kis 12V akku?
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz #76500480 #7272 üzenetére
De milyen autóról van szó, mert azt még azóta se írtad le
Ha hybrid, akkor igen, tölti a kisakksit a nagyakksi miközben Readyben van. De N-be tilos tenni. Csak P-ben szabad hagyni ha Ready a kocsi és épp nem akarsz menni sehova.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz #76500480 #7272 üzenetére
Kap, de a nagy akut használja.
A 12V-os akut addig használja, amíg nincs Readyben az autó.
Amint Readyben van, akkor a nagy akut használja, ha Readyben N-be rakod, akkor nem tölti a nagy akut és az mély merülésbe kerülhet, majd utána a kukába.
Megjegyzés: ne erőltesd az EV módot, ne használd spórolásra, csak arra használd, hogy ha valahonnan el akarsz állni, például garázsból be-ki, pár méteres utak. Erősen degradálja az aksit.
Hagyd hogy az autó maga döntse el, hogy mikor-mennyire használja az akkumulátort.
Ha plug-in hybrid akkor nyugodtan használhatod az EV-t."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Csabroncka
addikt
Ma voltam a Toyota Budában garanciális visszahívás javításon. Ezt a problémát orvosolták, illetve cserélték, hála Istennek nálam nem volt szivárgás.
"in medias res"
-
nagyúr
-
Drizzt
nagyúr
Lehet mégiscsak 16" felni lesz ebből. Jártam ma is a kereskedésben, érdeklődtem a felnikről, kerekekről, szenzorokról, csavarokról, felszerelésről, TPMS beállításról. Szerencsére odabenn nem csak a Blizzak LM001 EVO-t próbálják eladni, hanem van full szerelt kerék(tehát acélfelni + TPMS szenzorok) TS860-nal is. Az ár persze húzós, 60K/kerék, plusz az emberi munka ára, meg csavarfejek. Viszont annyi előnye mindenképp van, hogy biztos nem lesz semmivel kompatibilitási/szerelési gond. Corollához 15" teljes szerelt kerék szettek nincsenek épp. Ami még érdekes volt, hogy a 15" felniket magukban drágábban adják jóval a 16"-nál.
I am having fun staying poor.
-
pècsimunkás
addikt
Én is acél felnit vettem az enyémhez . Jól meg is bántam ! Sokkal jobban néz ki az alufelni , ezt mondanom sem kell , a sózás meg 2 tél után meg nagyon látszik az acél felnin . Ahol a kulcs éri kerékcserekor az autót , tiszta rozsda lett . Télen gondoltam - ha otthon leszek - felújíttatom . 3 hét szabira megyek haza , aztán 1-2 napra ott hagynám valahol az autót .
Egy biztos , a következő autóm 2 garnitúra alufelnivel lesz !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
No.01
őstag
Vannak mar jo alufelnik telire. En epp most kerdeztem utanna es neztem meg eloben.
SR3 a kulcsszo ha v.kit erdekel.A plusz szett kerekhez viszont nagyon erdemes megnezni, h milyen TPMS szenzort vesz az ember. Van a mocskos draga meg az olcso, de iszonyat gagyi. Utobbitol mindenkit ovnek. Nemhiaba odzkodik jopar gumis a hozott szenzoroktol. tegnap hallottam, h van olyan marka amibol ~20e HUF-al olcsobb a szett, de ha elmegy 3 evet akkor mar lehet orulni.
Ezzel szemben a valoban minosegiek min 4 evet birnak, de sok kozuluk 5-t vagy esetleg 6-t. -
Drizzt
nagyúr
válasz pècsimunkás #7285 üzenetére
Erre meg ellenpéldaként tudom mondani, hogy a - mostmár volt - E12-es Corollámon meg legalább 12 évig, de valószínűleg 16, ugyanazok az acélfelnik voltak mindvégig a télihez és ugyanazok az alufelnik a nyárihoz. Különösebb esztétikai baja egyiknek sem lett a végére. Az meg hogy nem szép az acélfelni, nekem továbbra sem szempont. Nem nézegetés az elsődleges cél nekem az autóval, hanem a közlekedés. Ha a szépség lett volna az elsődleges célom, akkor biztos inkább a Mazdákat néztem volna eleve. Tény, hogy tetszik az új Corolla, de azért még mindig nem ez a fő érv mellette.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #7283 üzenetére
Nem, a felni, a szenzor és a gumi együtt 60K. Viszont úgy tűnik mákom volt, mert reggel már kétséges volt, hogy tudnak-e szerezni egyáltalán, mert a készlet úgy tűnik ki is fogyott. Azt mondták még az utolsó szettet sikerült megrendelnem. A flyerükön is rajta van, hogy az árak tartalmazzák a guminyomás-érzékelőket is, a srác is mondta élőben, s az email ajánlatban amit kaptam, abban is szerepel. Ami nincs benne az árban, az a felszerelés, a TPMS autóhoz programozása és a 20 darab kerékanya.
Amúgy arra már rá tudott jönni valaki, hogy a toyota.hu-n az alkatrész árlisták hol vannak elrejtve? Mert ez nekem tök fura, pl.: a kerék-árakat kb. az autó típusok alap árlistáiból kell összevadászni. Ha meg bemész a kereskedésbe, akkor van ömlesztett lista is, ráadásul nagyobb kínálattal. Nem értem ugyanez a lista miért nincs fenn online is.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Corolla sedan hybrid, tankolás #4:
- 807.1 km, végig Bp.-n belül. Vegyesen nagy dugók, meg néha este tiszta város.
- 33.5L benzin
- 4.15 L/100Km valós fogyasztás
- ECO mode végig
- A fedélzeti erre 3.8-3.9-et írt. Szóval úgy tűnik a tévedése eddig a 0.2 L/100 KM körül szokott lenni.Ettől jobb fogyasztás szerintem nem lesz, mert ez a legideálisabb körülmény egy hybridnek. Nameg mindjárt jön a tél is, az gondolom olyan + 1L/100Km-ert fog jelenteni.
I am having fun staying poor.
-
No.01
őstag
Nem rossz! A tel sokat dob, de nem hinnem, h mindig +1literrel kellene szamolnod.
Az allando ECO azert faj? Mi elvittuk a tesztautot egy hetvegere es a 2 veglet szerintem teljesen folosleges. Az ECO nagyon lebutitja a gazreakciot (az 1.8-es es a 2.0-es valtozatnal is) a Sport meg nem ad annyit hozza, h azt valoban megerje hasznalni. Arrol mar nem is beszelve, h fogyasztasban olyan minimalis a kulonbseg, h mi inkabb ereztuk ezt marketing huzasnak, mintsem valos hozzaadott erteknek... de ugye nem vagyunk egyformak
-
Lajki
tag
Sziasztok!
Van itt esetleg olyan aki Toyota Prius 2016-ost használ vagy használt?
Ha igen, szerinte beférne egy nagytestű kutya a csomagtartóba vagy teljesen esélytelen?
Előre is köszönöm a segítségetek! -
Drizzt
nagyúr
Az eco szerintem elegge levon az elmenybol. Egyszeruen tul erosen kell nyomni a gazt, hogy ne kezdj lassulni. Meg szerintem hangosabb, mert mashogy valt a hajtasban. Ezt a kort most normal modban fogom tolni. A 800 km eco utan a normalra valtva ugy erzi magat az ember, mintha atult volna egy sportkocsiba. :D Sport modban valoszinuleg nagyon rossz lehet a fogyasztas, mert ott szinte nem birok ugy gazt nyomni, hogy ne magas fordulatu benzineles legyen belole. Bar persze csalhat a megerzesem, egyszer kene azzal is menni egy teljes tankot.
I am having fun staying poor.
-
Csabroncka
addikt
Autótól függetlenül ezeknek az eco módoknak nem sok értelmét látom. Ha parkolsz az milyen mód, mart akkor nulla az emisszió?
Nem csak itt, klímán és más egyéb eszközön sem. Autó esetén ha akarom hogy menjen nyomom a gázt, ha nem és spórolni akarok akkor nem. Ugyan így klíma estén, ha vissza akarom venni a fogyasztást akkor feljebb tekerem a hőfokot.
"in medias res"
-
Nemo1001
aktív tag
Toyota Auris 2007 1.4 d4d nálam valami nem jó kb 2ms ig izzít azt mikor indítom az autót be indul de rögtön le is áll.mennyi idő egy izzítási folyamat ennél a típusnál?melegen viszont azonnal beindul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Futás, futópályák
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...