-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz MiklosSaS #7150 üzenetére
A RAV4 abszolút jó választás ha SUV-ot akarsz venni. Én csak 2WD és 4WD dologra gondoltam.
Ha nem ragaszkodsz a Crossoverhez akkor a Camry még jó nagy autó. Ugyanaz a motor van benne mint a RAV4-be.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Akula
őstag
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Akula
őstag
-
nyalifali
aktív tag
Nincs valakinek esetleg angol linkje?
TechDOC COROLLA, AURIS / ZZE150 ZRE151,152 NDE150 ADE150,157
E160-nal google fordító elég jól elboldogul, de E150 nem megy neki...
Amúgy a 160:
E160Más.
Használ közületek valaki LED-es izzót?
Elérhető árba került, bátorkodtam rendelni egyet:
Osram LEDriving HL LEDTudom, hogy nincs "E" száma, remélem valamikor a törvényt is hozzá igazítják...
Projektoros 2012 Auris HSD.VaNmIT
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nyalifali #7161 üzenetére
Törvény már most hozzá van igazítva. Olyan lámpatestbe engedélyezett betenni LED-et, ami ahhoz van jóváhagyva. Halogén pár azért szvsz legyen a kocsiban, ha belekötnek/műszakira. Projektor miatt nem különösebben feltűnő, és szemből sem zavaró valószínűleg.
Toyodiy nem segít?
[ Szerkesztve ]
-
nyalifali
aktív tag
válasz molnarpeter #7162 üzenetére
kb 20 éve még azért büntettek, ha 3. pórféklámpát tettünk a Dacia kalaptartójára a bólogatós kutya mellé
Igen a jelenlegi izzókat a kocsiba hagyom, ámbár helyileg nem genyóznak velem, de komfort zónán kívül bármi lehetséges...Kössz a linket!
VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
Relatív.
Felénk elég sok a vad, múltok éjszaka a főút szélén állt egy kb 150kg színhús vaddisznó, az orra még be is lógott az útra, mereven nézett előre, de nem lépett ki. Mikor elmentem mellette akkor láttam még kb 6 kismalacot mellette, de szerencsére azok sem iramodtak meg. Ha csak egy malac kilép, minimum ködlámpa, esetleg lökhárító, pff a nagyról ne is beszéljünk...
És az a baj, hogy erre szerintem max Casco-t lehetne, folyamatosan kint a vadveszély tábla, még a végén a vadásztársaság megfizetteti az állatot is...
De egy emelt fényerejű 55W Night Breaker is 10k élettartam 250 óra, ez 5 év gari, kb 25W és 2500 óra.
Ha csak egy vadat/biciklist hamarabb észlelek, már megérte.[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
előre is elnézést, tudom, hogy tucattéma, de akárhogy kerestem, nem találtam releváns infót.
Tehát szervizt keresnék Budapesten belül, nektek kikkel vannak pozitív tapasztalataitok? 2005-ös Corolla hatchback-ről lenne szó, előjött egy kopogás bal elöl, illetve időszakos szerviz is esedékes lenne, erre keresnék szakembert. Előző tulaj a Sakurához hordta, de egész jó véleménnyel volt róluk, csak nekem kicsit messze vannak, ezért érdekelne más vélemény is.
A másik kérdés, ez is tudom, hogy előjött itt, vsak akkor még nekem nem volt aktuális téma, most viszont szintén nem találtam kulcsszavakra keresve: ennek a Corollának egy ismert baja, hogy a középkonzolon a kis ajtóka letörik, ezt miként lehet javítani?
Köszi előre is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Akula
őstag
válasz Bad Pritt #7167 üzenetére
Akik kerülendők: Toyota Emil Frei, Toyota Super.
A Sakura az tényleg nagyon jó és ha van valami a kocsihoz bevisznek a műhelybe és megmutatják. Az előző kettő szervízben csak ártanak, nem javítanak. Én a Sakurához 50km-t autózok, kibírom és a recepciós hölgy látványától is kifekszel, a kávéja ébreszt az álomból"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
köszönöm mindenkinek itt is és privátban is a tanácsokat.
Ideális esetben nem lenne gond utazni a kocsival (a kocsiért), de most munka miatt sajna fontos az, hogy minél könnyebben el tudjam vinni és érte tudjak menni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Csabroncka
addikt
Ma du. végre kitakarítottam a 3. féklámpa mögötti részt (E15 - 2014 facelift) kicsit parásan álltam neki, de pár perc alatt kivitelezhető és kellőn puhák a patentek.
1. ülések előre hajtása
2. biztonsági övek kiakasztása
3. C oszlop takarót a felső, hátsó szélvédő pereménél határozottan meghúzzuk, kipattintjuk, 4 patent fogja.
4. Ugyan így járunk el a másik oldalon is
5. kalaptartót három patent fogja az üléssortól 10 cm-re. Megemelve kipattintjuk a 3 patentszemet és magunkféle húzva kiakasztjuk a rögzítő fület a szélvédő alsó permétől.
6. lecsatlakoztatjuk a 3. féklámpa csatlakozóját (autóban hátrafelé nézve a jobb oldalon, az üléssor háttámla melletti műanyag alatt.
7. kihúzzuk a kalaptartót és takaríthatunkmegjegyzés: a C-oszlop takarót úgy lehet kiemelni a helyéről, hogy az üléssor (ülés támla) melleti műanyagot is fel kell pattintani, de adja magát....
"in medias res"
-
Avensis 2008-as 4 seb automata váltóba milyen időközönként kell olajat cserélni?
Van egy kiszemelt amit megvennék de ő a második tulaja, és ő még sosem cserélt benne mert a szervizbe azt mondták neki hogy ha nincs vele baj akkor nem kell. Ezt kissé furának tartom, hacsak nem találták fel a toyotánál a soha fel nem bomló és el nem használódó csoda olajat. Értem én hogy megbízható a Toyota de nem tudom elhinni hogy nem kéne cseréni benne a váltó olajat. Az első tulaja márkaszervízbe vitte, azt lenyomozom hogy ott cserélték-e de ha ott sem akkor elállok a vételtől. Nem hiszem hogy 250eKm-t kibírna akár milyen automata váltó olajcsere nélkül hibátlanul. Az Astrámba lévő japán Aisin AF17-esbe is 60ekm ként kell cserélni és még úgy is kissé üt benne a hátramenet. (bár abba a fene se tudja mennyi van talán 250-500 között valahol)[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
nyalifali
aktív tag
-
-
nyalifali
aktív tag
válasz MasterDeeJay #7177 üzenetére
Hát ha MO üzembe helyezés lehet sikerrel jársz.
Nekem NL nem mondták meg.Amúgy tudja valaki miért nem lehet közölni a szerviz előéletet??
Így persze cserélem én is...
VaNmIT
-
-
nyalifali
aktív tag
válasz MasterDeeJay #7179 üzenetére
Szerencsére jönnek a szakik, pontosítják, én szintén automata, de Auris.
Nem gondolnom, hogy tévedtem, de erősítsek meg benne.
Tiszta ügy, jó vétel.Amúgy tudja valaki miért nem lehet közölni a szerviz előéletet??
VaNmIT
-
Csabroncka
addikt
válasz nyalifali #7180 üzenetére
Nekem a magyart kinyomtatták, igaz nekem amikor vettem nem volt pecsételve a szervizkönyvben. Szerintem az elektronikus szervizkönyv kinyomtatva, vagy a számlák sokkal valódibb hihetőséget ad vásárláskor, minthogy van pecsét vagy nincsen pecsét!
Szerintem ha fizetsz érte simán kinyomják, meg kell beszélni!
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Faith
aktív tag
Üdv!
Úgy alakult hogy lenne lehetőségem egy 2010-es Lexus LS460-at vásárolni viszonylag jutányos áron (szerintem) egy ismerősömtől aki az első tulajdonosa az autónak. Emiatt magyarországi az autó illetve csak márkaszervízben volt az összes szervíz elvégezve rajta.
Jelenleg 240 ezer környékén jár benne a számláló. Leginkább az érdekelne engem, hogy ennyi kilométer után mennyire megbízható maga a motor vagy szokott-e ezzel a tipussal komolyabb probléma lenni? A benne lévő 8 fokozatú váltó mennyire problémás?
Esetleg valakinek tapasztalat?[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
Pont most kattintottam erre a topikra mert én is egy ilyen autót tervezek mostanában vásárolni az RX400h-m mellé
Amit biztosan tudok, hogy gyengepontja az autónak: a futóműve.
Mindenféle lengőkarok, légrugó. Simán rá lehet locsolni sok-sok százezret.
A váltója is szeret tönkremenni, amiket én kinéztem azokban már mindben volt cserélve.
A Mark Levinson hifi erősítője is meg szokta adni magát, annak a cseréje amerikából rendelve 1millió körül mozog (3ezer $ + szállítás). Ezen én is szívrohamot kaptam majdnem.
Olyat is hallottam, hogy a kormánymű ment tönkre, másfél milliós szerviz lett belőle, bár erről nem tudom mennyire "mindennapos" egy LS-ben.Szabad tudni részleteket az általad kinézett LS-ről? Km, szervizek, ár... akár pm-ben. Már vagy fél éve keresek egy jó példányt, de eddig mind hulladék volt amit megnéztem...
szerk: Eszembe jutott mit mondott a szervizesem. "Egy LS-t nem megvenni drága". Van benne valami.
[ Szerkesztve ]
-
titetoyz
tag
az alany egy 98' béka corolla, 1.6 4A-FE,
olajcsere után 7500km és a nívópálcán már alig látszik az olaj, a minimumszint alatt van bőven, épp hogy megfogja. Kérdés,
mire lehet számítani/megéri-e foglalkozni vele?1, talán meglágyult az olajlehúzó gyűrű.. akkor gyűrűztetés mindennel együtt megáll talán 150-ből..?
2, vagy lehet szelepszár szimering?
3, vagy eladom aztán veszek egy TS-t
tudom rengeteg mindenen múlhat mibe kerül egy ilyen javítás, pl. pár éve az ezelőtti autómon, egy 4-es golfon kb 250-ből állt meg... na ennyit nem szeretnék rákölteni, akkor inkább marad a 3-as opció.
Köszi, ha segítesz
-
nick83
újonc
Sziasztok egy kis segítsegre lenne szükségem.2018 as corollámon indítaskor elalszik majd megvillan az olajégő egy másodpercre majd elalszik h az autó motorja beindul.
Márkakereskedésben cserélték garanciaban az olajszenzort majd a 10000 km nel a kotelezo szervizkor az olajat is 5w30 ast tettek bele 0w20 helyett de a probléma csak fennáll.Mi lehet a baja? -
lsc
nagyúr
válasz titetoyz #7184 üzenetére
Üdv
Olaj nem folyik sehol, szimmeringeknél, szelepfedélnél, 7500 alatt simán elfolyhat annyi. Kompressziómérés nem fogja kimutatni ha az olajlehúzó le van kokszosodva, kompresszió attól még van, azok nem ragadnak le.Nálam a 4 efe motornál elég volt szétkapni a motort és kitakarítani és még a gyári gyűrűk is visszamentek, semmi gond nincs vele, azóta már ment több mint 50-et. 100-ból így megállt, igaz szerelő is kell hozzá, nem mindenki vállalja hogy visszarakja, igaz ez függ az állapottól is.Az élet kegyetlen .
-
nick83
újonc
Sziasztok egy kis segítsegre lenne szükségem.2018 as corollámon indítaskor elalszik majd megvillan az olajégő egy másodpercre majd elalszik h az autó motorja beindul.
Márkakereskedésben cserélték garanciaban az olajszenzort majd a 10000 km nel a kotelezo szervizkor az olajat is 5w30 ast tettek bele 0w20 helyett de a probléma csak fennáll.Mi lehet a baja? -
Nemo1001
aktív tag
Sziasztok Auris 2007 1.4 d4d kérdésem reggeli inditás nehezen indult az alapjárat ingadozik ezt eddig nem csinálta mi lehet a baja?
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, véleményeket szeretnék. Vettünk kb 1 éve 2db 1.6 132le aurist. A szervíz az enyémbe 0w20 olajat rakott, mert ezt kértem bele. Kb 10ekm ként cserélem az olajat, nem várom meg a 15ekm -t. A másik kocsiba viszont 5w30 at tettek, azt mondták hogy az 1.33 motorba nem szabad ezt beletenni, az 1.6 még jobban is szereti. Ezzel a kocsival keveset megyünk kb 5ekm egy év alatt, egyikkel sincs iskolajárat, a min távolság amit futnak az 10+km. Szerintetek melyik a jó olaj az 1.6 ba, vagy mindegy?
[ Szerkesztve ]
-
blg
senior tag
válasz Ehnaton88 #7191 üzenetére
el kell olvasni a használati utasítást, világosan le van benne írva, hogy 0w20-at kell használni.
bocs, angol van meg pdf-ben:
"SAE 0W-20 is filled into your
Toyota vehicle at manufacturing,
and the best choice for
good fuel economy and good
starting in cold weather.
If SAE 0W-20 oil is not available,
SAE 5W-30 oil may be
used. However, it should be
replaced with SAE 0W-20 at the
next oil change" -
Ehnaton88
csendes tag
Én is ilyesmire emlékeztem, de a szerviz simán beletette, mert a szervízvezetőre hivatkoztak, hogy nagy tapasztalata van, nem értem miért nem ragaszkodnak az előíráshoz, de akkor az a lényeg hogy a következő olajcserénél menjen bele a 0w20, vagy leengedjem otthon és töltsem fel 0w20 al?, gondolom szűrőcsere nélkül, mert most kapott újat.
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
Ez is egy érdekes dolog, hogy mitől lesz baja. Nálam a 2014-es 1.6-os (1ZR motorkód) corollában végig 5W30 (toyotás) olajjal-al volt töltve (még a garancia-időszak alatt is kezdettől fogva ), jövőre váltok vissza én 0W20-ra, amikor vettem jobbnak láttam újra 5W30-at tenni bele.
A gyári előírás ellenére nem érzem, hogy probléma lenne a motorral. Az olaj szép színű, normális illatú, a nivón a csere óta 0-a a fogyás és simán jár a motor, pedig ebbe 140 ezret tettek ezzel a típusú olajjal.
Miért váltok mindenképpen vissza: természetesen egyik ok a gyári előírás, de a másik, hogy elég sok rövid útra használom az autót, itt fontos a vékony olaj nyújtotta előny.
A végére annyi tanulság, hogy a garanciaidő alatt az akkori tulaj becsülttel vitte a márkaszervizbe. Rengeteg kilométert beletekert pályán, számomra elég furcsa volt az 3-4 hónap utáni olajcsere miután beletekert 15.000-et (márkaszervizben).
Hasonlóan furcsa volt, hogy a szervizkönyvbe nem pecsételtetett (mondom ilyen is van ) szerencsére a digitális szervizkönyvet kinyomtatták a márkaszervizben ahol vettem.
Egyébként halkan megsúgom valamennyi magyarországi márkaszervizben (sakura, reálszisztéma.....) javasolják 100.000 km felett az 5W30-at (Ez nem azt jelenti, hogy azt is kell bele tölteni, lásd az én példám )
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
baritz1995
tag
Sziasztok
jelenleg egy aurisom van e150 1.4 benzin,de a jövőben tervezem, hogy kipróbálok egy d4d-t
eddig csak toyotáim voltak és soha semmi gond nem volt(e11 corolla,yaris ts,auris e150)
ezért a márka mindképp maradni fog,de a dízeliekről jót, rosszat egyaránt hallani
a kérdésem az lenne, hogy melyik motor jár a legkisebb rizikóval véleményetek szerint?
D-cat kilőve azt semmiképp nem vennék
szóval 1.4, 2.0 és 2.2 motorok érdekelnek elsősorban(yaris,corolla,auris,avensis)
egyenlőre ez még csak terv, nincs semmi konkrétum,de érdekel a dolog
előre is köszi a válaszokat -
nagyúr
válasz baritz1995 #7199 üzenetére
hybrid nem játszik?
annyit vagy kevesebbet fogyaszt mint a dízel és egyszerűbb, megbízhatóbb"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robogó, kismotor
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...