-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7400 üzenetére
Az igen, jól el van rejtve
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Gyanús, hogy kamu. A dióhéjazás a közvetlen befecskendezésű motorok sajátja, mert a befecskedezett üzemanyag (tüzelőanyag) nem "mossa le" a szelepeket, mivel nem érintkezik vele. P3 szerintem még nem ilyen.
P3-nál az EGR-t (szelepet és csövet) szokták/kell tisztítani, de azt is kiszerelve és nem dióhéjjal.
P3-nak még a hűtője is igényli a takarítást, mert megáll közte a kosz, ahhoz végképp nem kell dióhéj -
nagyúr
Dióhéjazással is lehet tisztítani, de nem szükséges azzal.
Viszont a P3 hűtői közötti teret ellenőrizni és tisztítani kell.
A szélvédő alatti esővíz összefolyót is tisztítani kell.
Ezeket nem szokták ellenőrizni."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
Milyen kulcsszavakat kellene beirnom a YT-ba, h megtalaljama a megfelelo videot?
Felteve ha ezen tisztitas otthon is kenyelmesen megoldhato... -
Drizzt
nagyúr
Voltam a szervizben, olajtekno, bolcso, lokharito mind lathatoan serultek. Talan meg mas is, de ennyire emlekszem. Biztositonak segitettek bejelenteni.
I am having fun staying poor.
-
L4mie
veterán
Sziasztok,
Ez vajon tökéletesen passzol majd az E120-as Hatchback 1.4 VVTi-s Corollámba? :
Ködlámpa
[link]Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7405 üzenetére
Jol gondolom, h ehhez erossen bontani kell igy otthon elegge maceras a tisztitasa? Keprol azert eleg durvan nez ki...
Drizzt:
Huhhh... Nem hangzik tul jol. Foleg, h egy patkazastol. Remelem azert sikerul egyszeruen megoldani a dolgokat. (Ha nem gond akkor azert beirhatnad majd a tapasztalatokat)L4mie
Konkretan nem tudom megmondani elore, de az adott oldalrol tobbszor is rendeltem es mindig jot kuldtek. Amikor meg rossz termeket rendeltem nagyon segitokeszen csereltek. Szoval vagy erdeklodj vagy marad a puding probaja. -
ludsimon
veterán
(Kulcsszavak miatt)
1997 SW20 3S-GE 2.0i 170LE Rev4
Toyota MR2Kérésre képek, videó a hangjáról a lenti link alatt megtalálható.
Rövid történet hogy került hozzám. Észak Németországból hozattam be.
Épp ma reggel voltam egy részletes állapotfelmérésen és amikor említettem, hogy eredetileg E90 330i-t kerestem, csak annyit mondott Zoltán, jól kiartikulálva: "A BMW egy szar!"
Tényleg annyira imádnivaló kocsi ez az MR2, olyan élmény vezetni. Ezt egy E90 már nem adta volna vissza, az a csomó rásegítés, elektronika, stb, az már nem az amit én kerestem.
Csak nem találtam ilyen állapotban lévő régebbi sportautót.
Aztán jött Ő.
Mint a derült égből villámcsapás, egyszerűen meg kellett vegyem. Alváz, kasztni teljesen rendben van, felületi rozsda látszik az alján, még bőven javítható. 5-6 éves Mazdák alja szarabbul néz ki mint az övé azt mondta. Műszakilag apróbb dolgok javítandók rajta. Látszik, hogy volt gazdája Németországban.További képek/videók erre a linkre kattintva megtekinthetők.
undefined
-
Gábor870508
csendes tag
Sziasztok! Vettem egy 2005ös Corolla Wagont. Sajnos az illesztések meg a festék vastagságmérés közben sikerült a képen látható hibákat nem észrevennünk. Festék vastagság 90-110 mikron volt a kocsin. Mi lehet ez? Ha javítás akkor hogy? Nem értem. Céges kalibrált a vastagságmérő szóval nem olcsó kínai.
https://i.imgur.com/xXnkuCr.png
https://i.imgur.com/KT2Ps21.png
https://i.imgur.com/tVv7VcO.png[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gábor870508 #7412 üzenetére
14 éves kocsin festék vastagságmérést csináltatok?
Max akkor érdemes, ha a piacon a legdrágábbat vettétek, mert akkor elvárható a sérülés nélküli állapot."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz Dluinet #7413 üzenetére
Persze, nem egy üvegszálas műgyantaszobrot akarok venni egy összegyűrt acélvázon
Viccet félretéve: félelmetes miket tudnak kihozni rommá tört kocsikból. Nyilván nem szalonfényt akarsz, de nem árt tudni, ha épp egy összefoltozott kocsi van körülötted. Teherviselő elemen (alváz, oszlopok...) javított kocsit azért merész megvenni. -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7415 üzenetére
értem
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gábor870508
csendes tag
válasz zoltan.bagi #7415 üzenetére
Igen, erre mondjuk jó a rétegmérő. Legalább is azt hittem. Amikt linkektem képeket olyan mintha az már nem gyári lenne mert más az alap színe és le lett fújva feketére. Kétlem hogy így gurult ki a Toyota “gyárból”.
-
nagyúr
válasz Gábor870508 #7417 üzenetére
Toyota prius2 ajtói 10 év után más színűek, mint a kasztni, így jött ki a gyárból
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
L4mie
veterán
válasz Gábor870508 #7419 üzenetére
na, akkor béke van, örülünk.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Akula
őstag
valaki cserélt már önindítót magának? megnéztem néhány videót, nekem nem tűnik akkora nagy kihívásnak ha van akna. két csavar, meg az elektronika eltávolítása, az új ugyanoda a helyére és mindent vissza fordított sorrendben. tényleg ennyi, vagy be lehet szopni valamivel?
(2ZR-FAE)"Akula Sub, ready for the deep!"
-
diablo1984
veterán
kb ennyi, de előtte az akkusarut vedd le, mert könnyen zárlatot tudsz csinálni, mikor a vezetékeket lekötöd az önindítóról! Meg ha olyan helyen van, hogy nehezen hozzáférhető, akkor nem árt, ha jó a kézügyességed(én lagunán cseréltem úgy, hogy azon azt sem láttam, hogy hol van, bontani kellett kipuffot, turbó csöveket, alul-felül kínlódtam, szidtam a francia anyját mindennek, de sikerült).
-
Akula
őstag
válasz diablo1984 #7423 üzenetére
én most néztem, a fenéklemezt le kell szerelni és ez a legnagyobb kihívás, mert alig tartja magát amikor már az utolsó szegecs jön, könnyen törhet, de két emberrel ez pipa.
igen, a kábelsarut nagyon sok helyen írják és mondják. lehet, hogy nekiesek. egyre rosszabb a hangja indításkor. ma megnézte egy szerelő és azt mondta, hogy a bendix nem húz vissza és kint marad a pinion ami már valszeg negyedig le van darálva.
azért ez szép egy 4 éves kocsinál, nem?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
diablo1984
veterán
lehet egy takarítás, zsírzás és jó lesz, ilyenkor ha a bendix kint marad, még reccsen indulás után az indító, nem jó, de nem tragikus, ha kint az önindító, akkor fog látszani, hogy mi cserés, de egy 4 éves autónál azért nem árt villanyoshoz elvinni, hogy rakja rendbe a motort(bendix+szénkefék cseréje) és úgy visszarakni.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz gaborbol #7421 üzenetére
Ez szép!
Előtte mennyi volt? Miért lett felújítva? (háromszög vagy csak preventív karbantartás?)
Mit takar a felújítás? (Tisztítás, összekötőcsere, cellacsere, balanszírozás?)
Én még csak olyan 1200-1300 kilométert mentem vele, szóval "tanulom", de riogatják az embert, hogy a "magas" fogyasztás akkugyengeség jele. Nekem város eddig 5.23, pálya 120-130 tempomattal 5.6.
Lehet egy szombatot beáldozok a takarításra és összekötőcserére, már csak a mérnöki kíváncsiság kielégítése végett is -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
megfelelő nagyfeszültségű szigetelő kesztyű nélkül nem állnék neki
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
r0by
addikt
Aygo-t vezetett már valaki, netán esetleg van itt tulajdonos? Egy kis pro - kontrát szívesen olvasnék?
Asszony nagyon szeretne egy újat venni és persze most akciós is.. -
nagyúr
válasz zoltan.bagi #7429 üzenetére
youtube-on rengeteg video van
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
No.01
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Ez kis tulzassal fedi is a valosagot. Nekem egy picit jobb csak varosban ill autotuton (Vmax 90) viszont palyan jellemzoen tobb, mint 5.6 igaz majdnem mindig 2 szemellyel es futve/hutve. A vicc az, h a klima kevesebbet dob a fogyasztason, mint a futes.
Nekem ez ~48e km atlaga
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Nem kell aggódni, nem rossz az a fogyi. Nálam így alakult. [link] Csak nyáron tudtam 4,4-es értékeket produkálni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #7433 üzenetére
Ezt ismerem bar a szamok kicsit "amerikaiasak"
Nalam a problema ott kezdododtt, ha a hetvegen hosszabb tavot mentunk autopalayan. Akkor a hetkoznapi ingazasra szabott tomes mar kisse sok volt. Ha nyitva hagytam akkor meg hetkoznapi hasznalatba nem volt annyira hatekony.
Nem erte meg a varrialast igy leszoktam rola foleg, h az utobbi idoben legalabb reggelente garazsbol indulok, igy csak hazafele gazos a dolog. -
Akula
őstag
-
gaborbol
őstag
válasz zoltan.bagi #7426 üzenetére
Haromszog, es as aski pakk venti tekert mindig.
Szervizbe vittem, forint gyenge, igy 300k volt, regit kiszedtek. Kapott egy felujitott pakkott, es egy ora mulva mar mentem is tovabb.
Fogyasztas a hibas aksival 6 liter fole ment, de volt hogy korlatozta a gazpedalt
A 6 liter az ugy 6 liter, hogy nalunk palyan sem mehetsz 110 km/h nal gyorsabban. A fogyasztasod teljesen rendben van, nekem mar 6-7 eve megvan a kocsi. Rovid tavon tud jobban is fogyasztani, de teljes tank fogyasztas nekem kb ide jon ki, ha esszel megyek. -
KTTech
veterán
válasz gaborbol #7437 üzenetére
123km/h-ig biztonságos azért , én 120-at szoktam tartani.
Jó áron vetted az akkupackot, a gyári új 450-re jött volna ki.
Én még szokom a hibrid létet -igaz csak Yarissal -, néha az idegeimre megy de a fogyi az egész jó, most épp 51.9mpg (5.44l/100km) volt a kúton mérve (a számítógép hazudik, ahogy nem szégyel), 5 fővel, klímával, fűtéssel. Amióta megvan 4.93-as átlag.Két hét múlva irány Francia, ott majd megnézem mit hoz a 80-as limittel, 2 fővel (86-nál jött a bünti).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Drizzt
nagyúr
[No vajon mi a legnagyobb peldanyszamban eladott auto vilagszerte 2019 h1-ben? ] Pedig szerintem meg a teljes h1-ben nem is volt meg a modellvaltas. Az, hogy a sedan reszesedese 83%, gondolom mindenkit meg fog lepni.
I am having fun staying poor.
-
Csabroncka
addikt
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a gyári alu kerékőr készlet kb mennyibe fájhat
"in medias res"
-
No.01
őstag
válasz Csabroncka #7440 üzenetére
En legutobb 11990-ert lattam. ha jol emlekszem a Mayernal... ott, volt, h akcios, de, h valoban az-e ennyiert azt sajna nem tudom.
-
Csabroncka
addikt
Nagyjából én is összegre saccoltam...
"in medias res"
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok, 2006-2007-es Auris 1.4 D4D motorról mit lehet tudni?
Lancos motor? Van vmi tipushiba?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Graphics #7448 üzenetére
az egyetlen toyota dizel amit sztem tartos jo azaz ajanlhato. persze sok verzioja van.
de itt is problema ha 10+evig tapostak vegtelen km nem betartott olajcsere...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- OpenWRT topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...