-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok, kéne egy kis help.
Én Hondás vonalról jövök, ott Jazz-em van, megbízható motorral.
Kérdésem, hogy Yaris-ból melyik motort érdemes erőltetni? Párom szeretne tavasszal egy Corsát lecserélni, és nagyon a Yaris felé hajlik, habár én inkább Corolla irányába is elterelném.
Mindenképp benzinesben gondolkozunk, alacsony fenntartási költséggel. Láncos motort szeretnék.
Keret kb 1 millióig.
Nekem a Yarisban a középre helyezett egérmozi nem annyira tetszik.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
Minimális országút, napi 8-10 km, a maradék 5-6 városban.
Lehet erősebb, mert a Corsa 54 Le, az kizsírozott szakadékban is kevés bármihez is
2002 körüli Corolla 1.4-esek mennyire megbízhatóak? 4ZZ-FE
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Tomi8822
tag
Üdv, Toyota yaris 2007 1.3 benzines, ki lett cserélve az olaj szűrő és az olaj castrol magnatec 5w30, az alapjárati szelep és az Olaj nyomás mérő szelep is ki lett tisztítva, a légszűrő is ki lett cserélve.
A jelenség maradt, 1-2 fokozatban gyorsitáskor amíg nem melegszik be, gurgulázó kicsit dízel hangja van a kocsinak, 3-4 nem adja ki ezt a hangot. Hideg inditásnál nem hallom hogy csörögne a lánc, és ez a hang sem hasonlít csörgésre. 149000km van a kocsiba. Alapjárat 750-1000 rpm közt. Elvileg az után lett ilyen hangja hogy fel lett pörgetve a motor 1 ben, van valakinek valami ötlete mi lehet a baj? -
nagyúr
Későn láttam csak.
P2-be 5w-30 SAE SL vagy jobb, és ILSAC GF3 vagy jobb minősítésű olaj kell.
Megveheted a TOYOTA eredeti olajat vagy Dexos1 gen2 -es minősétésűt, ami SAE SN és ILSAC GF5 felett van. Ebből a legolcsóbb a GM/Oplel Dexos1 gen2, ami bíztos, hogy jó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tomi8822 #7606 üzenetére
Az még 2SZ-FE motor lesz sanszosan.
Miből tippesz a motorra? Nekem az erősen fura, hogy 1-2ben fura hang 3-4ben meg nincs fura hang. Ha motor akkor 3-4ben is kéne csinálnia nem?
A gyorsítás mit jelent? Finom gyorsításnál is csinálja vagy csak ha odalépsz neki?Van olyan, hogy 150kkmnél lánccsere érdemes ránézni ettől a hibától függetlenül. Ha meg a lánc kezdett megnyúlni akkor jobb minnél elöbb kiszúrni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dorian
félisten
Amúgy ez a gurgulázós hang dízelnél normális? Néhány alkalommal én is hallok ilyent, de nem túl gyakori, még azt sem tudom biztonsággal megmondani, hogy kis vagy nagy gyorsításnál, milyen fokozatban, hideg vagy meleg motor esetében, de elég nagy valószínűséggel hideg motor + erősebb gázadás kombinációjánál. Olyan hang, mintha valami levegős folyadék folyna szűk csöveken pár másodpercig, talán a jobb első részből hallatszik?
Mi történik ilyenkor?Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Tomi8822
tag
Elvileg 1 fokozatban lett 3000 ig felporgetve, de az érdekes hogy ha uresben felporgetem a motort akkor nem hallani, csak ha mozgásban van a kocsi. Ha a motor adná ki a hangot akkor üresben gáz adásnál is kéne csinálnia?
Klíma és fűtés nélkül is csinálja, inkább gurgulázó a hang. -
AXisBOLD
addikt
sziasztok,
Yaris 2006 november 1.3 benzin 64kw
Motorhiba, katalizátorhiba. 3x törölve, de mindig visszajön. A működésben semmi észrevehető, teszi a dolgát.
Hátsó lambdaszonda cserét javasolnak, aztán ha nem jön be akkor első, ha az se akkor katalizátor és huss 200k...
Erre nincs biztosabb út?
Aurea mediocritas
-
diablo1984
veterán
válasz AXisBOLD #7623 üzenetére
Szedjétek ki a lambdákat, féktisztítóban mossátok ki(tiszte fekete korom lesz mikor kiveszitek), mehet vissza és extra benzinnel járassátok meg(persze egy hibakód törlés után). Ha akkor is dobja a hibát, akkor csere. Nálam az 1-es lambda tisztítása megoldotta a gondot, már pár hete semmi hibát nem dob, mióta tisztítva volt!
-
No.01
őstag
válasz AXisBOLD #7623 üzenetére
Az mondjuk furi, h hatso lambdat cserelnenek elso korben...
Hasonlo volt nalunk is korabban. (Igaz km-t nem irtal) Nalunk 260e tajekan volt...
Nekunk vegul szivas volt mert csereltek az elsot majd jott egy kis orom, de nem tartott sokaig mert a katalizator is odalett. A bontottat nemigen ajanlom. Mi 2 kulon helyrol probaltuk mind2 gazos volt igy vegul jott egy uj.
Egyaltalan nem volt annyira veszes, mint amivel a remisztgettek. A kozepso resszel jott kompletten (leomlo es a vegdob kozott) is igy volt 64 vagy 67e. Sajna a konkret shopra nem emlekszem (online) annyit tudok, h a telephelyuk Szekesfehervaron volt, de szallitanak tobb helyre is orszagosan. -
Dorian
félisten
Kurvaéletbe. Tegnap sötétben, esőben szemből átlógtak a sávomba és lebaszták a kocsi visszapillantóját
Először nem is tudtam mi történt, azt hittem egy madár vagy ág repült nekem. De vérfagyasztó, h ezek szerint 10 centire húzott el mellettem 60-nal...Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
dh66e
veterán
-
AXisBOLD
addikt
válasz diablo1984 #7624 üzenetére
mi nem tudjuk megcsinálni, de beszéltem a szerelővel, megcsinálná, de Ő nem ajánlja a tisztítást, visszarakást. A tippet köszi.
(#7625) molnarpeter: sajnos nem tudom pontosan, katalizátor hibát ír.
(#7627) No.01: biztosan a hátsó lambdát mondta, de ha nálatok is az volt korábban akkor nem értelek . ~130.000 a km óra állása. Köszi a tapasztalatokat. A szerelő a hátsó lambdára 40k-t mondott, csak minőségibb alkatrészekkel dolgozik, de remélem itt meg is állunk.
Aurea mediocritas
-
rob210
nagyúr
válasz AXisBOLD #7630 üzenetére
A szonda 130-150 ezer környékén szokott meghibásodni.
Elhasználódni, azon nincs mit tisztítani.
Ki kell mérni ha rossz az értéke csere.
20 ezer körül megúszható.
Én a denso univerzálisát használom.
Ott csak a kábelhosszra kell figyelni.
A csere meg 10 perc. (bár vannak típusok ahol a fél autót le kell bontani)Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #7635 üzenetére
Például arra hogy tilos forrasztani.
Kapsz hozzá a szettben zsugorcsöves roppantó sarukat.
Már ha komolyabb szettet veszel, a densoban pl. van.
A régi szonda vezetékhosszát megméred, aztán levágod a csatlakozót, úgy, hogy meg tudd blankolni.
Aztán ugyan akkorára vágod a szonda vezetékét.
A sarut rároppantod a zsugorcsövet rámelegíted betekered és ennyi.
Arra kell figyelni, hogy a grafit pasztát ne töröld le a szonda menetéről közben.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz diablo1984 #7637 üzenetére
Ami típus azonos.
Azaz univerzális és univerzális között is van eltérés, de ha adott típushoz veszed az univerzálisat akkor az jó lesz igen.
Vagy nem értem a kérdést.Renault power
-
Drizzt
nagyúr
Megcsinálták a cascos kárt, meg felrakták a téli gumikat márkaszervízben, de hazafelé vettem észre, hogy azóta balra húz az autó. A kormány mintha alapból jobbra lenne fordulva egy picit. Kerekekben nem volt túl sok levegő, de amikor felfújtam az elvárt szintre, akkor se javult. Remek... Legalább ne a város másik végén lennének.
I am having fun staying poor.
-
hege1989
tag
Sziasztok!
2015-ös Corollám vezető oldali padlója mélyen benyomható és hangosan nyikorog nyomás közben. Kb azon a helyen nyikorog ahol a tanksapka és csomagtérnyitó van.
Nemrég vásároltam használtan 70e km van csak benne.
Más Corollában is néztem. Ott is be lehet nyomni de nem ilyen mélyen és nem nyikorog.
Mit gondoltok, mitől lehet ez?Köszi a segítséget!
http://hardverapro.hu/tag/hege1989
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #7641 üzenetére
Sikerült már elérnem őket, jövő hét elején meglesz ez is. Aztán nagyon remélem, hogy az első olajcseréig megfeledkezhetek róla, hogy van autóm(= nem lesz több probléma).
I am having fun staying poor.
-
hege1989
tag
válasz Csabroncka #7644 üzenetére
Köszi! Nagyon remélem h nem azt nyomtam ki . Akkor ez másnál is probléma? Egyszerűen megoldható ha jól sejtem.
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/tag/hege1989
-
őstag
Sziasztok!
Nézegetem a használt Aurisokat, és most találtam egy első generációs HSD-t. [link]
Mit gondoltok erről az autóról? Kilométer állás picit sok, nem tudom jöhetnek e elő gondok lassan az autóval. Bár tudom nem óra állást kell venni hanem állapotot. Az meg így képről nem tűnik rossznak.
-
AXisBOLD
addikt
válasz BigBear #7631 üzenetére
Denso-t mondott Ő is. Nem én használom a kocsit, nem is én voltam ott az ajánlattételnél,
de 38k volt csak az alkatrész.
Azért furcsa, hogy Ti ennyivel olcsóbbat találtatok, mert 5 éve csak ide hordjuk az autókat, mindent megbeszélünk előre, mindenről számlát kérek és kapok, mindet írunk a szervizkönyvbe, szóval ismert hely, sose volt lehúzás szaga.(#7633) molnarpeter & (#7634) rob210: szerszám, leírás hol található a cseréhez?
Aurea mediocritas
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban