-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tisztázzuk: a hideg motornál üres kiegyenlítő tartályt feltöltötted, és utána megint eltűnt belőle a víz 3 óra vezetés után?
Ha igen, akkor az komoly problémákra utalhat. Kezd ott, hogy tekerd le az olajbetöltő sapkáját, és nézd meg, hogy nincs-e rajta sárgás hab. Ha van, akkor azonnal autószerelőhöz, és ha hengerfejes az autó, akkor az eladóhoz vissza.
Ha ott nincs semmi gyanús elem, akkor feltöltöd, és alákuksizol először álló, majd járó motornál, hogy alul nem látsz-e csöpögést vagy folyást. Ha látsz, akkor ki tudod nyomozni, hogy valamelyik csőből vagy esetleg a vízpumpából szökik a hűtőfolyadék...
Ha üres volt a kiegyenlítő tartály, és nem töltötted utána, akkor nagy fejvakarás, hogy miért is akarod kinyírni a frissen vásárolt autódat?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Dare2Live
nagyúr
0van kiegyenlítő tartályba feltöltöd vezetsz 3 órát majd újra 0víz van benne? Az durva.
Ez szerintem azonnal szerelő. Ilyesmivel pillanatok alatt ki lehet nyírni a motort.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Csabroncka
addikt
Kis finomság, egyre jobban kezd tetszeni!
"in medias res"
-
bokarcsi71
aktív tag
Toyota Avensis 2009-es (t27). Az elektromos kézifék mennyire megbízható, meghibásodás terén?
-
Vezu
csendes tag
válasz bokarcsi71 #7954 üzenetére
Ez egy érdekes kérdés. Tudtommal, 2010 első negyedévéig gyárott T27-es elektromos kézifékmoduljának a szilikonozásával akadhatnak problémák, 4 oldaból csak hármat szilikonztak ki rendesen. Ennek következtében beázhat és a sár, latyak, por és víz keveréke beeszi magát a modulbe és szép lassan tönkreteszi. Ezt garanciában javították, annak akinél előjött! Annyi biztos, hogy cserélni baromi drága, 400 ropi körül mozog az ára.
Sokan mondják típushibának... -
dh66e
veterán
Esetleg ha valakit érdekel gyári toyota alkatrészek.[link]
-
bobby_30
tag
Sziasztok! 2005-ös T25 d4d 116 lovas Avensis 1000km-en megeszik 3dl olajat. A kocsiban 402000km van, tehát látott már ezt-azt. A kérdésem az lenne hogy szerintetek ez elfogadható, vagy valami beavatkozást igényel. Engem nem zavar, de egy márkatárs szerint ez a motor nem eheti az olajat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bobby_30 #7959 üzenetére
10 ezres periódust feltételezve 2 olajcsere között 1-2 rátöltés az nem a világ vége szerintem, bár ismerősömnek 500k fölött sem megy minimum alá két csere között. Nézz körül, hol folyik esetleg - neki a szelepfedél tömítéssel gyűlt meg a baja pl. Ezen kívül turbó, szimering, stb mindent érdemes átnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
Na banyek, reggel nem indult az autó.
Remélem, hogy jól gondolom, jól emlékszem, hogy 2 napja, amikor mentem vele, a hátsó ülés feletti lámpát bekapcsolva hagytam, és az aksi merült le, mert most reggel villogott meg pittyegett egy csomó minden. Először kiírta, h az elektromos fék nem működik, aztán nemsokára már a rádió sem, végül azt, h a kulccsal nincs kapcsolat.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Gaben92
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz zoltan.bagi #7963 üzenetére
A Mégane 1 ph2 is 5 vagy tíz perc után lekapcsolta a belső világítást is , a rádiót is . 2001 januári autó volt . Nagyon tetszett ez a funkciója is .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
ThomasF
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek van-e arra lehetőség, hogy a szövet ülés-t gyári bőrülésre cseréltessem a márkaszervízben? Nagyon hajmeresztő a kérdés is tudom, de szerdán veszem át az Corolla TS-t, viszont a felszereltsége Comfort Style és én szeretem a bőrt. Nyilván jön a kérdés, hogy miért nem úgy kértem, de nem szeretnék 5 hónapot várni mint a GT86-omra, és ez volt "polcon". -
helkis
addikt
válasz bobby_30 #7959 üzenetére
így van, nem szokta enni a dizel az olajat, nekem 1év alatt kb 20ekm a nívón ugyanannyi a szint mint a csere napján.. (350ekm van a kocsiban)
lehet nem megfelelő olaj van benne, ki kéne próbálni a gyári ajánlásúval (persze ha nem az került bele..)
[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
gboszi
senior tag
Na holnap reggel megyek a 15.000-s kötelezőre. Kiváncsi vagyok, mi lesz, mit csinálnak.
"If you're good at something, never do it for free!"
-
paolinho
őstag
Megint kötelező revízióhoz érkeztem (75e km). Noha már 3 és fél évesen nem garis a gép, én mégis szeretném olyan helyen rendezni ezt, ahol bekerül az eSzervízkönyvébe az elvégzett munka. A 17-18.ker. közelében tudnátok erre szakosodott szakszervízt ajánlani?
-
nagyúr
válasz paolinho #7977 üzenetére
@paolinho: Sajnos csak a Toyota M5 kereskedéssel van tapasztalatom, velük pozitív. A szerviz nem tudom milyen. Személyes tapasztalatom a Toyota Buda (Reálszisztéma) és a Toyota Mayer kapcsán van. Az előbbit nem ajánlom, a Toyota Mayer Budakeszi eddig ajánlott (normális csapat, de azzal ők sem tudnak mit kezdeni, hogy a gyári alkatrész ára magas - viszont ha nem garanciális autót viszel, és jobb minőségű után-gyártott alkatrészt, akkor beszerelik azt is, legfeljebb szólnak, hogy hát ez nem 5 évig fog tartani, hanem csak háromig).
@Csabroncka: A mai időkben ez már nem egészen így megy. Még csak 75 ezer km van az autójában, lehet, hogy garanciális még. Ha pedig később a Toyotával szeretné visszavásároltatni vagy becseréltetni, akkor csak a szakszervizt fogadják el. Ha pedig magánembernek akarja eladni, és elviszi egy szakszervizben, ahol azt látják majd, hogy évek óta nem fordult meg Toyota szervizben, akkor az negatív megítélés alá eshet.
Abban egyetértek, hogy a szakszerviz nem jelent automatikusan minőségi munkát (sajnos)...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz paolinho #7981 üzenetére
Saját vélemény: ha jó a szerviztapasztalat, és nem szeretnél meglepetést, akkor maradj a Mayer-nél. Én a Google értékeléseknél eléggé vegyes felhozatalt látok a Toyota M5-nél, személy szerint nem szívesen vinném hozzájuk az autómat (hozzáteszem, egy-egy egy csillagos lepontozás nem tétel szerintem, mindig vannak problémás emberek, váratlan helyzetek). A Schiller idén kezdte el a Toyota értékesítést, ha már választanom kéne, én őket próbálnám ki. Még kintebb, de irányban van a Toyota Kovács Monor, anno domini cirka 10 éve az E100-as Corollámat hordtam egy ideig oda, de nem igazén voltam megelégedve velük (sebességváltó csere volt, meg a szokásos olaj- és szűrőcserék), viszont most a Google értékelésük nagyon jó. Ha útba esik, akkor esetleg még őket is megpróbálhatod.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
2006-os Corolla Verso, és az első ablaktörlők elkezdtek oxidálódni szépen, és emiatt dobja le a festéket magáról.
Ahogy elnéztem, ez vmi kémiai oxidáció lehet, ilyet már láttam más alu és fém érintkezése esetén.
Most átcsiszoltam, fújtam rá pár réteg feketét, csakhogy kinézzen valahogy, de nem lett jó, rendesen le kéne szedni a festéket, alapozni, stbstb.
Gondoltam kicserélem bontottra, de mind hasonló volt a képek alapján.
Lehet ezzel valamit csinálni, vagy szokjuk meg, és ennyi?
-
nagyúr
Ahogy nézem tényleg gáz, mert autóboltokban nem látom (mindenhol csak hátsó van). Az eBay-en találtam ezt itt, de mintha ez is kezdene csipásodni.
Esetleg egy autófestő műhelyt megkérdeznék, hogy nem vállalnák-e be, hogy lehomokfúvatják és lefújják rendesen. Mondjuk benne van a pakliban, hogy elhajtják az embert...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
makszi
aktív tag
válasz paolinho #7975 üzenetére
Szia!
Én az elmúlt hónapban jártam végig a fővárosi kereskedések nagy részét mert céges Corolla kombim lesz és tesztvezetés/árajánlat kérdésbe próbáltam minél több kört futni.
Voltam a Schillernél, a Mayernél, az M5-nél, Monoron is, és mindenhol normálisak voltak kivéve az M5 nél. Megbeszélte velem az értékesítő hogy menjek oda reggel 9-re teszt vezetni. Odamentem a csávó nem emlékezett rám eleve késett 15 percet majd leült hozzá egy házaspár valami Yaris vétel miatt(közben volt másik két értékesítő aki a laptopját nyomkodta.) Én szóltam, hogy akkor vezethetnénk, mondta kis türelem újabb 10 perc megint szóltam akkor lepasszolt egy másik értékesítőnek aki megíratta velem a papírt a teszt vezetéshez és kis türelmet kért. Vártam újabb negyed órát és eljöttem a francba. Már a Fradi pályánál jártam mikor felhívtak hogy akkor hol vagyok mert mehetnénk vezetni.
Mondtam hogy köszi de ennyi időm nincs.Végül egyébként a Schillernél lett megrendelve e Corolla TS, ők adták a legjobb árat.
A fentiekből láthatod hogy a szervíz részéről nem tudok nyilatkozni de az értesítés oldalán nálam az M5 az utolsó lett.[ Szerkesztve ]
-
ThomasF
csendes tag
Nekem a BMW szalonban kiszólt az ecsethajú hülyegyerek a monitor mögül, miután arra nem vette a fáradtságot, hogy odajöjjön megkérdezni mit akarok, hogy a gépjárművekbe sziveskedjenek ne beülni, mert most takarították ki őket. Azért elköszöntem tisztességesen miután tudtára adtam, hogy a 150 000-res fizetéséből akkor ülhet ilyen autóban amikor a belsejét takarítja. Akkor te még jobban jártál
Hogy ne legyen OFF a hsz. azért, hozzátenném a kaposvári Toyota KOTO-ba nyugodt szívvel jöhetsz ha esetleg opció. -
Sziasztok, lenne egy kérdésem. Egy 2010-es 1.8 HSD motorral szerelt autóról beszélünk ami azt írják hogy 99 lóerős, de gondolom ez csak a motorra értendő, de a hibrid rendszer mennyit tesz hozzá, összességében mennyi az össz teljesítmény?
Köszönöm szépen ha segítesz.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
válasz Luck Dragon #7989 üzenetére
Az autó típusa miért titok?
Ha Auris hibrid, akkor 136 lóerő amúgy a kalkulált összteljesítmény ( forrás ).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
KTTech
veterán
Nálam ez így nézett ki: zárás előtt fél órával benéztem a márkakereskedésbe, csak szétnézni. Megláttuk a narancs színű Yaris HSD-t. Az eladó odajött, megmutatta, megkérdezte, szeretnénk-e kipróbálni, majd 5 perc múlva már gurultunk vele (ez már zárási idő után volt). Az autó tetszett, így a tesztkör után megírtuk a papírokat... Zárás után kb. 1 órával jöttem el a kereskedésből, majd 1 héttel később mehettem a kocsiért.
(Ja, és részemről a személyin és jogsin kívül semmire nem volt szükség, pedig 0% önerővel, 4 éves PCP konstrukcióban hoztam el).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gergőke88 #7995 üzenetére
Igaz, nem Mo-n. Ezt elfelejtettem írni, UK-ban vásároltam. Egyébként kb úgy működik, mint a privát lízing otthon. Fizetem a 3.9%-os kamattal rendelkező törlesztőt 4 évig, aztán 4 év után eldöntöm, hogy megtartom-e az autót és kifizetem a maradék árat (ekkor már normál Toyota autohitelre, ami 9.9%-os vagy KP-ben) esetleg visszaadom és választok egy másikat.
Az otthoni konstrukciókkal szemben a kocsi a nevemen van, minden papíron (bár itt a papírmunka elég egyszerű: egyetlen papírja van a kocsinak, az átírások ingyenesek és online elintézhetőek, az útadó is online intézhető, nekem mázlim van, mert erre a kocsira ingyenes, más terhet pedig nem kell fizetni rá az állam fele, de a biztosítás az nem olcsó, évi 380E ft környékére jön ki).Csak viszonyítási alapnak írtam, milyen különbségek vannak a Toyota márkakereskedéseknél. Szóval Mo-n a kereskedők hozzáállással van gond, nem azzal, hogy a Toyota nem akar eladni.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
TrollBalint
addikt
válasz koxkids #7997 üzenetére
Pont a Toyota oldalán olvastam, hogy van lehetőség hasonló konstrukcióra, mint amit KTTech írt, hogy egy viszonylag alacsonyabb törlesztőt fizetsz X évig, majd ha az lejárt, akkor van egy maradványérték (pár millió) és azt vagy kifizeted és a kocsi a tied, vagy lizingelsz újat, és akkor oda beszámítják. Annyi, hogy itthon a lizing ideje alatt nincs a neveden.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Dorian
félisten
Ti városon belül milyen fokozatban, fordulatszám-tartományban használjátok az autót? Mert ugye tudjuk, hogy nem tesz jót az alacsony fordulatszám, de nem látom életszerűnek, hogyan lehetne 2000 felett tartani városon belül. Nem hiszem, ha folyamatosan kettesben megyek az olyan jó ötlet. 1500-as fordulatig még le lehet menni? Ekkor már legalább hármasba tudom tenni. De amúgy a műszerfalon így is állandóan nyaggat a kijelző, hogy váltsak feljebb...
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
nagyúr
válasz TrollBalint #7998 üzenetére
0% kezdőrészlettel nincs opció. Legalább 30% rémlik, és minimum 15% az utolsó részlet (maradványérték). A reklámban tolt iszonyú kedvező havi törlesztős ajánlatoknál 40% kezdőrészlettel és 40% maradványértéken számolnak. 59 hónapra 20% elosztva persze, hogy jól hangzik...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.