Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #25237004 #18600 üzenetére

    Azért a DX12 beépítését segíteni nem olyan egyszerű, mint azt sokan gondolják. Általában egy fejlesztő, ha partnert választ több tényezőt veszi figyelembe. Az első a knowledge. Az AMD eddig 10 megjelent, explicit API-t használó projektet vezényelt le. Abból kilencet sikerrel, míg egy volt bevallottan a pilot. Az NV eddig 1 explicit API-s projekten van túl, ami szintén a pilot volt. Világos, hogy tudást hol találnak. A második a fejlesztőeszközök. Ezek az API-tól eléggé függetlenül fejlődnek, és két tényezőt vesznek figyelembe a fejlesztők. Az egyik a forráskódra vonatkozó licenc, míg a másik a kiforrottság. Az AMD MIT licenc mellett nyílt forráskóddal kínál DX12-es fejlesztőeszközöket. Az NV-nek viszont még ma sincsenek stabil DX12-es fejlesztőeszközei. A harmadik tényező a reklám, de ez igazából megegyezés kérdése, tehát bármit ki lehet hozni belőle, többek között itt lehet meggyőzni a céget arról, hogy még ha minden ellened szól is, akkor is téged válasszon. Ez leginkább a kis stúdióknál válik be.

    Mindegyik cég dolgozik egyébként DX12-es játékokon. Elsősorban azért is, mert az AMD pokoli túlterhelt. A kapacitásaik végét járják, hiszen ők a partnerei a Deus Ex: Mankind Divided, a Star Citizen, a Watch Dogs 2, a Battlefield 1, a Dishonored 2 játékoknak, és már az Ark: Survival Evolved fejlesztőit is felvették, plusz van egy rakás be nem jelentett projekt is, na meg ott a Vulkan, amit használni fog a Doom. Az NV is hoz majd DX12-es játékokat, például a King of Wushu és a Squad című játékoknál segédkeznek. Az Intel tervez a DX12-vel, bár az F1 2015 és a Just Cause 3 frissítést lelőtték, mert a DX11-hez képest csökkent a teljesítmény.

Új hozzászólás Aktív témák