Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem, a kulcskérdés az az, hogy a problémákat úgy oldjuk meg, hogy a megoldás által generált új problémák ne legyenek nagyobbak az eredetinél. Az nVidia is befürdott a TXAA-val (megérdemelten), és a Quantum Break "hangzatos f***ság" fantázianevű temporális projekcója is mellé való a szemetesbe.
Mással vitatkozol, mint amit állítottam
A CPU-limit kinyírása tényleg fontos, de nem kell hozzá low-level API. Ennyit mondtam, ezen szerintem sok rugóznivaló nincs.Az aszinkron compute-tól eddig hatalmas eredményeket nem láttam. Emellett az AMD a Polarisról mondta is, hogy ment bele olyan okosság, ami az a-c számára előnyös szituációk számát csökkenti, az nVidia eleve azt kommunikálja, hogy szerintük nem kell (jah, tudjuk, hogy miért, de nem tolják a szekeret), fejlesztők meg többen nyafogtak, hogy munkaigényes és ha kicsit elszúrnak valamit, akkor nemhogy nem gyorsul, de lassul a kód. Izolált eredményeket kéne látni 6-8 játékban, bármelyik AMD kártyával - az AotS-en kłvül hol van jelentős értéke?
Amit a Doomról írsz, azt nem fogom. Az én fejemben úgy él a dolog, hogy a shader intrinsics (hívjuk így) használata külön kódutat jelent a két gyártóra. Nem?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Akció! ÚJ akku! Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen2 i7-9850H 16GB 512GB GTX1650 500nit UHD 1 év gar
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó Pegatron R7 240 4GB videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Apple Mac Mini 2023 M2 16GB 256GB + billentyűzet/egér garanciával, hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
A CPU-limit kinyírása tényleg fontos, de nem kell hozzá low-level API. Ennyit mondtam, ezen szerintem sok rugóznivaló nincs.
