Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolátiratoknál, nem a konzolkonverzióknál. Hatalmas a különbség. A konverzió elkerülése miatt dolgozik a Microsoft a shader model 6.0-n, mert azzal az Xbox One-ra írt shadereket egyszerűen csak PC-re lehetne másolni, és nem kell a sokat lassító konvertáló használata, ami a teljesítmény felét - esetleg többet - minden hardverben benne hagyja. Lásd a Forza Horizon 3, ahol a GTX 1080 nem képes arra, amire egy Xbox One. Egy csomó teljesítmény elvész a konvertálás során.
A Microsoft nem akar másképp dolgozni, mert nincs dedikált PC-s csapatuk, mint más stúdiónak, ahol eleve úgy építették fel a motorokat, hogy legyen egy közös nyelv a platformok shader nyelve fölött, és abból előállítható a platformokhoz optimalizált kód.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPhone topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LEGO klub
- Battlefield 6
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Már csak az ár a titok a Redmi Pad 2 Pro kapcsán
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B760 WIFI i9 14900KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3090 Trinity OC 24GB LIAN LI PC-O11D 750W
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- Ventilátorok 120/140mm és tápkábel modding kitűnő árakon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

