Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW
#29092
üzenetére
De mit akarsz még átrakni a GPU-ra? A modernebb motorokban már rég ott van az összes GPU-val hatékonyan gyorsítható fizikai számítás. Ami nincs ott az azért nincs, mert nem hatékony a GPU-val való gyorsítása, vagy azért, mert egyéb limitációk miatt nem használható az eljárás egy játékban.
(#29094) FLATRONW: A legtöbb first party stúdió GPU-limittel küzd a konzoloknál. Azért kaptak erősebb GPU-t a köztes lapkák. A többi stúdiónak nem nagyon éri meg fejleszteni a hardveren, mert nekik ott az előrelépés lehetősége a legalacsonyabb szintű hozzáférési móddal. Nekik csak ez egy jelentős gyorsulási lehetőséggel kecsegtet anélkül, hogy a felhasználónak új verziójú, erősebbre tervezett konzolt kellene venni.
(#29095) #Morcosmedve: A motor fejlesztésének a gyártók nézőpontjából addig semmi értelme, amíg a fejlesztői igény nincs meg rá. Ott a Nitrous példának. Mindegyik gépen rendkívül jól skálázódik, rendkívül újszerű a leképezője, és mindegyik platformra a legalacsonyabb hozzáférési rétegre van optimalizálva. Ennél jobbat az AMD és az NV sem tudna csinálni, és ez licencelhető bárkinek, mégis a tömeg Unity-t vagy UE4-et választ, amelyek az ultramobil eszközökre optimalizált leképezője mérföldekre van a kiadók által finanszírozott, amúgy nem licencelhető motorokról.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

