Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #29889 üzenetére

    Mert nem éri meg kifejleszteni, ha csak úgy tud bekerülni egy játékba, hogy fizetnek érte. Egy effekt akkor éri el a célját, ha a fejlesztők beintegrálják az adott motorba. Jelen piacon már az is siker, ha csak egyetlen egy kiadó úgy dönt, hogy ezt megteszi. Már csak azért is, mert az elmúlt pár évben egyetlen effekttel történt meg ez, méghozzá a TressFX-szel. Minden más komolyabb effektnél kizárták a szoros integráció, tehát a TressFX-en kívül az elmúlt három-négy év gyártói effektfejlesztése totális bukás (leszámítva a morfológiai és egyéb post-process szűrők sokadik iterációját). És ez vonatkozik az AMD többi effektjére is. Ez tökéletesen látszik a legtöbb gyártói effekten, egy csomó kód leragadt az első verziónál és vérzik ezer sebből, de nem éri meg belerakni a pénzt, hogy kijavítsák, mert önálló döntésből nem kell senkinek. A TressFX is kizárólag azért fejlődik, mert érdeklődés van rá, egyébként az is leragadt volna az elején.

Új hozzászólás Aktív témák