Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    A D3D12 specialis. Nem szamit mennyi memoria van VGAn. Hiaba GCN mind az iterations eltero. Polaris, Vega a legjobb, am korabbi GCNek nem eleg jok. Nv meg rosszabb. Sajat bindless engineben ket groupra bontom a hardware tamogatast. Polaris, Vega es osszes tobbi. Maskepp optimalizalok rajuk. Polaris, Vega groupra a celom a videoram hasznalat optimalizalasa. Tobbi hardwarenel a celom a sebesseg megtartasa a videoram hasznalat karara. Az engine mar forward+ a VR miatt, nem igenyel sok videoramot.

    Amit Microsoft mond a D3D12rol nem realis. Egyedul Polaris es Vega tamogatja normalisan. A tobbi hardware nem eleg jo. Nv es Intel D3D12 implementation eleg surun valtozik. :(
    Az Nv resource binding implementation a 384 driver ota katasztrofa. Nalam -10 szazalek performancebe kerult. Inkabb kernem vissza a regi drivert. Nem kell fogni a kezem, tudom kezelni a tier restrictionst vagy RS 1.0-1.1 kulonbseget. Inkabb teljesitmenyt kerek.

    Szemelyes velemenyem, hogy Vulkan jobb. Nincs bindless, jo a performance. SPIR-V CodeGent varom. :fingers crossed:

Új hozzászólás Aktív témák