-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26148 üzenetére
Elég hosszú lenne a jegyzőkönyv
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #26155 üzenetére
Már most is macera átmenni azon a pár fekvőrendőrön, amikkel hétvégente találkozok, az első lökösön lévő gumik folyton beleérnek, nem tudok alacsonyabbra menni, baj lenne belőle.
Kimondottan eddig sem volt stabilitási problémám, szimplán elhasználódott a lengéscsillapító. Most ki lesz cserélve, aztán jó lesz megint 7 évig.Autópályán jött egy E36os 3as bmw, ami 3 ajtós volt, viszont eleje-hátulja alapján nem volt M3-as (még a dupla baloldali kipufogó is máshogy állt), ennek ellenére kb úgy ment, mint egy mostani 335i coupe, legalábbis jobban elhagyott, mint anno az E93 335i, ami ugye szintén +150kg-ot cipel és 1830kg, egy E36 M3 pedig elvileg 1460kg. Mire lepadlóztam és felépült a turbónyomás, már 1 kocsira kilőtt előlem, de ha előrekalkuláltam h most fognak lemenni előle (ergo egy fél másodperccel előbb padlóztam le), akkor nem tudott annyira megszökni, de így is 110-130ről gyorsulva 220nál már kb 4 autónyira eltávolodott
Eleinte volt egy 320d gt is a buliban, de szegény hamar lemaradt, és elé már folyton beszöktek, míg én végig picit leszakadva ugyan, de tudtam tartani az ütemet. Jól ment ez a kis E36-os, de annyira jellegtelen volt az eleje, h ki nem nézte volna belőle az ember, hogy ez így megy -
zsolt1225
aktív tag
Hali!
Autó cserén gondolkodom és a bmw-k tetszenek a legjobban most. Amik a kiszemeltek 325-330, 525-530 dízel. Melyiket javasoljátok? Mit kell esetleg nézni rajtuk ha megyek nézni, mik a típushibák? 1999-2001 évjárat körülieket keresek max 1millióig. Lehet jót kifogni?
Jöhet a SAV is, gondolom sokszor van ilyen kérdés a topicban[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26161 üzenetére
[link] Ezt néztem ki ami képekről jónak tűnik, aztán ki tudja...
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26161 üzenetére
De akkor 1 millából mit érdemes bmw vonalon?
-
Oracle
senior tag
Az e46 belső keringetésen honnan szívja a levegőt?
-
CharlieDrop
veterán
válasz zsolt1225 #26163 üzenetére
talán 98-ból e46 16i-t, vagy e36-ot, igaz az olcsóbb lesz, de úgy is rá kell költeni
nem az egy millával van baj, hanem hogy utána mennyit költesz rá
dízelnél mindenképpen fel kell készülni, hogy injektorok, turbó, termosztát, egr csere
ezen kívül futómű alkatrészek, lengőkar, szilentek ilyesmikkel van bajNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
En ezeket neztem ki, csak nem tudom, hogy megis milyenek. Mert lehet, hogy nalam is erik a lengescsillapito csere, nagyon olyan, mintha nem allna teljesen sikban a hatulja. Es ugye 8 eves, tehat szerintem meg a gyari csillapitok vannak korben. Ugye az enyem is M-es, tehat alapbol alacsonyabb. Eibach -os kittet is neztem, de arra azt irjak, hogy inkabb palyazasra ajanljak, mert nagyon kemenyek.(meg az aruk is azt tukrozi) Apex-et olvasom mindenhol az Eibach mellett, hogy jok a gatloi. Kicsit jo lenne, ha lejjebb kerulne az auto, de nem akarom extrem modon, es hogy sokkal kemenyebb legyen. Van az RDX 20008 es a 20010. Koni - H&R paros joval olcsobb, de arrol nem talaltam infot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #26166 üzenetére
Amcsi fórumon olvastam, hogy többféle variáció lehetséges. Koni + h&r párosról nem volt info, mert csak mostanság jelenhetett meg a típushoz, nem úgy mint a konkurencia, hogy 1 évvel a típus megjelenése után.
Egyik csókánál fel volt sorolva azt hiszem 4 féle lehetőség árakkal együtt, és végül öhlins-t rakott be, ami a legdrágább volt mindközül, de annak van vmi szabadalma, ami egyedi A bilsteinnel viszont többen nem voltak elégedettek, mert kemény, de cserébe nem jobb mint a nem tudom melyik márka, ami komfortosabb, de kanyarban még jobb is.
Hát pár hét is kiderül, milyen ez a koni sport lengéscsillapító a gyári m futóművel.
Ha én kicsit pöckölgetni szeretném jobban a futóművet, akkor fognám, és berendelném a g-powernek a szettjét [link], és akkor már talán g-poweres felnit és kipufogót is rakatnék, csak hát marha drága, és nem tudok 372vel menni -
hdman
őstag
Láttatok már ilyen felszereltséget? 2010 320D
- halogén lámpa
- szövetülés ülésfűtéssel
- PDC nincs
- manuális klima (tekerős)
- M kormány
- 6 os kézi
- navi nincsSopron city :)
-
-KP-
addikt
ha már felszereltség. mi az ami nélkül nem vennétek meg egy e46/e90 modellt? vagy aminek a hiánya befolyásolja a későbbi újraeladhatóságot?
-
CharlieDrop
veterán
Ülésfűtés, digitklíma, napfénytető, 4 elektromos abalak, BT-s rádió, automata váltó ezekkel vennék legközelebb
jöhet még esetleg, elektromosan állítható ülés, fényre sötétedő tükrök, parkoláshoz lehajló tükrök, aktív futómű, de ezek nélkül is megvagyok
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
őstag
válasz MPowerPH #26171 üzenetére
szerintem a 3-as bmw és a passat, insignia nem egy kategória
az aktuális 3-as 20 centivel rövidebb mint a passat, viszont árban és motorizáltságban (ha kifizeted) fölötte van
nem érdemes a kettőt összehasonlítani
a passat egy kényelmes családi autó, a 3-as max touring kivitelben lehet családi ott is kicsi igazából
a 3-as bmw golf méret, bár felesleges összehasonlítani mert más a koncepció a bmwnél[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
BeZol
őstag
E9x-ekre:
- xenon lámpa
- M-paket a látvány miatt (kormány, küszöbök beszállásnál, első-hátsó lökös, magyar autóknál fekete shadowline ablakok körül, szebb kéziváltó, m-futómű)
- high end audio hifi a 820W miatt
- professional navi, mert navi nélkül fura a hely középen, a business navi meg akkor már fukarságHa ezek megvannak, jöhet a többi:
- digit klíma
- bőr ülések
- ülésfűtés
- elektromos ülésállítás és deréktámasz (azt hiszem a bőrhöz eleve kötelező a fűtés és az elektromos állítás is)
- hátsó dönthető ülések v. síalagút ha kell -
MPowerPH
félisten
Kb. leirtal egy majd full extras 3-ast...
LuckyL: Szerintem az 1er a Golf 'kozvetlen ellenfele' az A3-assal egyutt. A 3-as barmi rossz is kimondani, nagyjabol azokkal versenyez, amiket felsoroltam. A szelesebb motorpaletta az egyetlen dolog, amiben tenyleg folejuk nott(nem mintha szamitana, mert 20db 3er-bol 19db vagy 20d, vagy valami benzines 4 hengeres, es ezek a motorok meg csak nem is jobbak a tobbi gyartoenal), cserebe szerintem kenyelem es praktikum(ahogy irtad, nagyon kicsi, pedig ez a kategoria) teren mar elvannak maradva, felszereltseg teren pedig evekben merheto a lemaradas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #26178 üzenetére
Nincs kozottuk hatalmas ardifferencia. 1.6D alapmodelleket nezve £1500, es biztosra veszem, hogy a Passat mar ebben a formaban jobban fel van szerelve.
Ezt a premiumot meg mar hagyjuk, regen azok voltak, ma mar jo lenne elfelejteni. Az 1er, 3er, 5er is csak azert premium, mert annak van kikialtva. Anyagfelhasznalas, osszeszerelesi minoseg, extrak (felsoroltam 3 dolgot, amitol premium valami) teren is sikerult a BMW-nek lemaradnia. A sajat automon latom a BMW premiumot...(...kezdjem sorolni?) Egy helyen mutatkozik meg a premium az utan, hogy kifizetted a felarat, megpedig akkor, amikor szervizbe viszed.
Don't Tread On Me
-
őstag
válasz CharlieDrop #26179 üzenetére
pont ezaz hogy a bmw be vannak olyan nagy motorok és extrák amik nem rendelhetőek a passathoz
legjobb példák a 300+le s motorokcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz MPowerPH #26180 üzenetére
próbáltam a mostnai 5 ös bmwt és a passatot is, az 5 ös sokkal komolyabb autó, pedig egy méret
a 3-as meg egyszerűen sokkal kisebb nem összehasonlítható
mondom ezt úgy hogy nemsokára megérkezik az új passatom, tehát tudom miről beszélek körbenéztem a piaconcryptot minden termékemért elfogadom
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #26183 üzenetére
Jol dontottel a Passattal. Az 5-os csak latszolag komoly, vagy agyonextrazottan(majdnem lehetetlen olyat talalni). Van itt F10-es tulaj is, kerdezd meg ot is az anyagminosegrol.
Egy elonyuk van, a kivalo nagyobb motorok, amibol egyebkent meg alig talalni a piacon. Es tenyleg, motorok teren a BMW viszi a primet. Bar ha legkozelebb is premiumot akarok, akkor veszek Mercedest. Az legalabb tenyleg premiumerzetet kelt.
Ezt leszamitva en pl. a sajatommal elegedett vagyok, de valszeg csak a motor miatt. A velemenyem megvan a bajorokrol, nem valoszinu, hogy a kov. autom BMW lesz. Foleg hogy az uj 3er mar elvesztette a vezetokozeli tulajdonsagat is, es tul szintetikus lett.
Pl egy extra, hogy irjak is valamit. Imadom az Insignia lampait.... 2009-ben olyat alkottak, aminek a fejlesztesevel a BMW evekett csuszott, es meg most sem ertek utol. Pedig szerintem pont a vilagitas az egyik legfontosabb terulet. Persze ha van nightvision, akkor okes, de 100-bol ha egyben talalni olyat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #26184 üzenetére
Inkább ne kérdezzen, nekiállt nyikorogni az ülés is egy ideje.
Én ugye végigpróbáltam az ún. prémium kategóriát tavaly nyáron és se az 5-ös, se az A6 nem igazán az már szerintem. A 7-esben tényleg érzed, hogy aztaa, az A8-ban még inkább, kicsit már bánom, hogy nem A8 lett (váltó miatt 7-est nem akartam semmiképp).
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #26185 üzenetére
Amirol beszeltem.... Nekem mindig mas nyikorog. Bar most eppen csond van, eppen amilyen kedve van. Itt szaradjak el, de a 13 eves ceges Mondeo 450k km-el a hata mogott sem szokott kiadni ilyen zajokat. A6 cegesbol ismert volt, hatalmas csalodas, eszembe sem jutott. A 7-es meg az A8-as mas vilag.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
válasz MPowerPH #26187 üzenetére
Az volt a baj, hogy muszáj volt vegyek valamit, ha lett volna még pár hónapom... Épp a napokban néztem, hogy alig 1-2k-val többért mennek már csak a hasonló korú A8-ok mint amennyiért szeptemberben az F10-t vettem. :/
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26189 üzenetére
Nem, nagyjából 2k fontot buknék perpill, leginkább azért, mert kb 30ezret beletekertem.
Magasabb fenntartási költségek miatt szvsz, adó, biztosítás, fogyasztás, szervizköltség. Itt kint még durvább a helyzet, tulajdonképpen a 3.5 éves A8-at kevesebb mint az új ár harmadáért megkapod (18-20k az ami újonnan 60 fölött volt). Ez annak is betudható, hogy a 3 éves lízingperiódus a jellemző általában, vagyis aki megteheti, az befizeti a kezdőt (~ 10%), fizet havi párszáz fontnyi összeget, már vásárláskor megmondják neki, hogy a 3 év leteltével körülbelül mennyit fog érni az autó és vagy megveszi, vagy visszaviszi és kap helyette egy újat aminek plusz költsége nincs, csak fizeti tovább a havi törlesztőt. Sose lesz az övé a verda, de három évente új gép a feneke alatt, ráadásul ezeknél többnyire ingyenes szerviz jár a csomaghoz, meg egyéb finomságok.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #26185 üzenetére
Most szervízben mesélték nekem, hogy egyik muksinak 7es activehybridje van, de hogy a családban van még x6 és 5ös bmw is, aztán x6-tal semmi baj, 5ös már problémásabb eset, a 7es pedig katasztrófa. Hajtáslánchibával megáll a kocsi, leereszt a légrugó, ezért csak mittomén milyen autómentővel lehet elhozni, megoldani nem tudták itthon, majd trailer kivitte németbe, ott rájöttek, hogy vmi kábel ment tönkre, 1,5misi, amit a magyar bmw nem vállal be, hiába garis még a kocsi. Ezek után 2 hónapra meg ismét jött a hiba, akkor pedig az akksik adták be a kulcsot, amit az előbbi kábel tett tönkre, ez pedig már azt hiszem 3,5misi javítási költség. Na ekkor lett a mukinak elege és fenyegette meg perrel a bmwseket, hogy mi az h nem fizetik ki neki, aztán vhogy átkerült az ügy németbe, és egyből kifizették ezt is, meg a kábel árát is.
Múltkor traileren láttam egy 740d-t. Semmi sérülés, csupán 45fokban állt a jobb hátsó kerék Kicsit kitört, pedig semmi ütközés nyom vagy ilyesmi, vmi kátyú okozhatta, de akkor is fura h pont egy ilyen kaliberű autónál, ahol pont azért fizetek marha nagy felárat, hogy nyugtom legyen a lehető legtöbb értelemben...Audival anno mi is megjártuk, a bmw-vel eddig nagyon olcsón megúsztunk mindent, a merci manapság kezd ugye öreguras stílusból átmenni normálisba, de az a középső vastag fekete keretes navi egyszerűen borzalom. A bmw megoldása sem tetszik, mert akkor inkább már legyen behajtható mint az audiknál, vagy legyen ugyanúgy bunkeres, mint E9x és társainál volt.
Mikor most februárban volt szerencsém Londonban járni, egy csomó Jaguárt láttam (és frissített E limuzint, de audi és bmw elég kevés volt), lehet utána kéne járni, hogy azokkal mi a szitu, hátha szimpatikus, ill. van itt Maserati is (de olasz lévén kétségeim vannak irányába), ja és persze ott a porsche panamera.
Számomra most egy 335d GT vagy egy X3 35d lenne a befutó. A 35d motor az ereje és a fogyasztása miatt egyértelmű. X3asban ültem, bőven volt hely mindenhol és még magasan is ültem. Új 3asban ültem, ott is volt elég hely hátul, de a 3 GT-ben elvileg mégtöbb van, de még nem ültem benne, ill. egyik kocsit sem vezettem, szóval szimplán cikkeket olvasva és külső alapján ítélkezem. X5 és 5ös bmw már nagyzolás szerintem (én inkább vennék 20 misiért 335d gt-t felextrázva, mint X5-6 30d-t vagy 520d-25d-t kicsit megpakolva), de most per pillanat inkább házat vennék ennyi pénzből.
-
Viszlát
addikt
Utolsó bekezdésedre: ezek nagyon szubjektív dolgok, kár nagyzolásozni. Nekem például szűk a hármas széria, nem véletlenül lett 5-ös, de igazán kényelmesen a 7-esben éreztem magam, és mivel sokat megyek, az egyik legfontosabb szempont volt a komfort, semmi köze a nagyzoláshoz. De van egy kolléganőm, kb. 165 cm, vékony is, viszont az X5-ben biztonságban érzi magát és nyugodtan közlekedik a gyerekeivel, szóval ha ezen múlik az, hogy ne stresszeljen vezetés közben, akkor miért ne?
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26194 üzenetére
Édesanyámnak meg mini cooper s van. Fáj benne a derakam, az ülés nem tart rendesen, ráz az egész kocsi, kb. függőleges a szélvédő és nem látni a jelzőlámpákat rendesen, ütközési zóna kb. semmi, használhatóság is gyatra, padlózva alig lehet váltani, mert úgy cincálja a kormányt a kezedben, mégis az istenért sem cserélné le semmi másra
Hozzátenném, városban használja, 10-12 litert eszik, és 2ezer fölé kb. sosem megy a mutatója, csak alattam
Azt kell venni, amiben jól érzi magát az ember, legyen az racionális vagy sem -
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26194 üzenetére
Ez szimplán pszichés dolog. Előtte egy szedánja volt, ültem mellette, látszott rajta, hogy ideges és kapkod, kis nyüstölésre bevallotta, hogy fél. Beült az X5-be és mintha kicserélték volna, kifejezetten jól vezet, érzi az autót, minden rendben van. Mások vagyunk, ez van.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26198 üzenetére
Persze, állítható ülés tudod.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen