-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
Most továbbra is az a problémám, hogy ami kanyart a pályán 230cal is bevettem, most 160 felett sem merem, mert megy ki a hátulja, és állna keresztbe a kocsi, ha nincs elektronika, akkor pedig keresztbe is áll. Be-bebilleg a bal/jobb hátulja. Egyenesben sem stimmel a dolog, szélcsendes időben is úgy megy a kocsi (de inkább gyorsításkor tűnik fel), mintha fújna a szél jobbról-balról. Országúton előzéskor pedig amikor lepadlózom és sávot váltok, olyan, mintha vmi nyomvájúból szabadulnék éppen ki, és érzésre ott is megy ki a hátulja.
Tehát ezek a tünetek.
Voltam guminyomást állítani. Tettem a normális értékre, többre, kevesebbre, mégtöbbre, de talán egy lehelettel lett csak jobb, de ugyanúgy instabil.
Voltam futóművet állíttatni, azóta szintén jobb egy lehelettel, de továbbra is mintha egy családi egyterűnek lenne a futóműve a kocsi alatt, annyira esetlen kanyarban.
Voltam műszaki állomáson, gátlók is stimmelnek.
Szerdán megyek egy futóműves csókához, akit 3 szervízben is ajánlottak, remélem kiderül mi a franc van itt.
Egyébként semmi baj nem lenne a kocsival, mert ezek a dolgok csak 140 felett érzékelhetőek, sokan biztos csak legyintenének egyet, de egyszerűen annyira billeg, hogy életveszélyes, totyogni meg nem fogok, így is kiégek most emiatt. -
urban racer
senior tag
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26102 üzenetére
Szilentek 155k km-nél voltak cserélve, rendben kéne lennie, most 167k-nál járok. Holnap remélem kiderül mi a szitu.
-
whitezo88
nagyúr
Tanácsok új BMW vásárlásához:
1, ha hathengerest veszel, benzintemető fost vettél
2, ha négyhengerest, akkor gyenge szart, lenyomja a honda.
3, ha olcsón vetted akkor szar lesz, az életedet ráköltöd
4, ha drágán vetted akkor átbasztak, madár vagy
5, ha úgy kapod, akkor nem fogod megbecsülni és egy fán végzed
6, sokkal többen lesz fenntartani, mint amennyiért vetted
7, erre nem számítottál, ezért szidni fogod, hogy szar a BMWAmikre kifejezetten ügyelned kell vásárláskor:
1, a legfontosabb, hogy legyen vesematrica. angel eyes,///M embléma, lehetőleg X5 felni. BMW világító logó a tócsának amibe úgyis belelépsz, stb.
2, vigyél festékvastagságmérőt egy 16 éveshez is és kezdj fikázni, alkudozz. ha nincs pénzed normálisra, vegyél nyugodtan szart is, vagy motorikusan legyen rossz, vagy rozsdaboglya, a kettő együtt negatív.
3, akármit sikerült venned, posztold ki naponta ötször a facebookra
4, akkor is ha lemostad
5, ha kaptál hozzá gyári könyvet, dobd el mielőtt belenéznél, és akkor is posztolj, ha világít a hűtővíz, légzsák, abs ( tetszés szerint)
6, okádd le, fosd le mindenki másét, az egy se BMW-s csak gyökér, segg, idióta, fasz, stb. A tied a legjobb, ezt igyekezz minél többször leírni, hogy mindenki meg tudja jegyezni.6+1, lehetőleg szólíts mindenkit fannak, testvérednek és sírj, ha nem villog rád az összes BMW-s az úton.
-
urban racer
senior tag
válasz Cxgrav #26109 üzenetére
FB kommentek között volt pár jó:
"Vesd össze a 320d fogyasztását az 540iA-éval, s tedd meg a hatalmas felfedezést, hogy 3x kevesebbet eszik egy 4 henger diesel, mint egy V8 benzin"
válasz erre:
"majd a "felfedezés" után indíts benzin-diesel vitát ... "
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26110 üzenetére
tuti van még ilyen
mondjuk egy 40iA-ra cserélném a 18dA-m
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26111 üzenetére
Van egy haverom, aki egy jó ajánlatért eladná... 4,4 vanos, igazi ritkaság idehaza, 296 ló... 2003-as kék touring
De nem tudja rávenni magát, hogy eladja, nagyon bejött neki
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
Nah, problem solved, megusztam munkadijjal. Elvileg ezzel volt gond, Ball joint, 33326792553. Lotyogott. Kapott olajat, feszes lett, nyikorgas megszunt. A poen, hogy a kov. E60-as, ami az emelon volt, pont ugyan ilyen hibaval allt bent, azon mutatta meg nekem is a csoka, mi a problema.
Megnezte az osszes szilentet, azt mondta, hogy mindegyik popec, legalabbis hatul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26115 üzenetére
Kerdeztem is, hogy akkor most cserelni kell e.(nem egy draga valami..). Azt mondta nem, folosleges lenne, mert rendben van. Csak maskor vigyazzak, hova veretek magasnyomasuval. Ettol fuggetlenul nyaron ezt is csekkoltatom
Don't Tread On Me
-
horvathkrisz
addikt
Sziasztok,
az e90-es nappali vilagitasa eleg Magyarorszagon, lakott teruleten kivul, vagy be kell kapcsolni a tompitott vilagitast is?
-
CharlieDrop
veterán
válasz horvathkrisz #26118 üzenetére
lakott területen kívül kötelező a tompított, semelyik autó nappali menetfénye nem oké, lévén az csak előre világít
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
horvathkrisz
addikt
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Koszi a valaszt!
-
BeZol
őstag
válasz horvathkrisz #26120 üzenetére
Ha van fénykarikád, akkor az elég. Csak automatára kell tenni a világítást, aztán soha többet nem kell a kapcsolóhoz nyúlni.
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Én anno mikor vettük a kocsit megkérdeztem a márkaszervízben, azt mondták elég a karika (ami ugye alapból ég amikor elindítom a kocsit), eddig soha nem büntettek/állítottak meg emiatt.
Peugeot 5008asunkban is van vmi alap menetfény, az is elég.
Yarisra gyári első ledsort kértünk, az is elég, hiába nem ég a lámpabúra alatt semmi.
Ott van a nevükben, hogy "nappali menetfény", és lakott területen kívül sem büntetnek miatta, de nem is hiába van már minden kocsin automata állás, ráteszed, és úgy hagyod örökreKis trükk, nálam legalábbis így van: ha automatára rakod a lámpaállást, és úgy nyitod ki a kocsit, akkor a karikák is felgyulladnak, ill. a hátsó lámpák is, de lehet h csak világításcsomaggal együtt csinálja, de látványra sztem odabasz
-
CharlieDrop
veterán
-
roomi
tag
Hi. 316i, FG29717 85Kw, hátsó fékbetét szett. 4 db.Tudnátok segíteni melyik tipust, hol?...
KÖSZÖNÖM -
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Pont az a lenyege a DRL nek, hogy ne kelljen a tompitottat egetni. Hatul a kutyat sem erdekli a lampa nappal.A szembejövö forgalom miatt kötelezö egyes orszagokban nappal is a lampa. Ha van DRL nem kell tompitot.
közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet (KRESZ) 44.§ (8) bekezdése:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban résztvevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”Utolag is szerelhetsz, az is szabalyos (nyilvan amelyik megfelel az elöirasnak)
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
Srácok.
e39 M-dobbetétet honnan/kitől érdemes beszerezni?
mobilgumin 16k/db,de az korrekt anyagminőségben.
Ebay játszik esetleg? -
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26127 üzenetére
Miért én mit írtam?
Ez egy EU rendelet asszem...ezzel legalább nem megyünk szembe
Ez az angel eye jó kérdés. Gyárilag xenonos bmw ben ha auto állásban felkapcsolja a DRL t az biztos hogy jó. Utólagosan egy nem xenonosba, ha veszel a kínai piacon egy led karikát az biztosan nem jó. Az hogy tudsz e utólagosan E jelzéssel ellátott (asszem E jelzés kell legyen a DRL egységen, hogy hivatalosnak számítson), azt nem tudom, szerintem nem. A miértet ne kérdezd
-
urban racer
senior tag
316i nem megy annyira gyorsan ahhoz, hogy megérje ate-t venni, vegyél nyugodtan textart vagy remsát-utóbbi főleg akkor javasolt, ha tárcsát nem cserélsz, mert puha és nem koptatja annyira, ellenben poroz.
Bosch-t nem ajánlom, az szeret csikorogni."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
KINKY_007
aktív tag
válasz urban racer #26132 üzenetére
Magyarországon pont úgy megy, mint egy M6-os, mivel a maximális 130 km/h-t eléri...
Szerintem a féken pont nem érdemes spórolni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
koboldozat
senior tag
Üdv!
Menet közben leállt alattam a kocsi. Furcsa pisszenő hangot hallottam és elkezdett fulladni aztán leállt.
De utána nem indult be. Kis idő eltelik beröffen de szinte 3 másodpercig csak aztán megint semmi.Tud vki hasznos tanácsot adni esetleg??
1991-es E30 316i
The my Best phone: SE K750i, SE C905, Nokia 808 PV White, Samsung K Zoom Black, Nokia Lumia 1020 White, Huawei P20 Pro Twilight, Huawei P30 Pro Ice Crystal blue, Honor Magic 5 Pro
-
urban racer
senior tag
válasz KINKY_007 #26133 üzenetére
vannak dolgok, amit nem kell feszegetni Van egy ismerősöm -Little Dave- akinek állítólag nem keveset kell fékeznie, hogy az ate powerdisc elérje a sport hőmérsékletet-amikoris elkezd morgó hangja lenni, és a fékerő megnő...
Egy valódi ismerősöm, akit fentebb is említettem, 4x egymás után 200ról intenzív fékezés után kezdett el elfogyni a fékereje a zimmermann sportnak.
Csupán arra akartam célozni, hogy a 316ra nem kell komoly fék, bőven elég egy sima utcai fék, mert mire elérné mondjuk egy 200-100 után az ismét 200-at visszahűlne környezeti hőmérsékletre a fék.És a zimmermann, remsa, textar nem ócska beszállítók!
Hallottál arról, hogy vannak olyanok, akik használt fékbetétet vesznek bontóban? A kettő szerintem más...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
BeZol
őstag
válasz urban racer #26103 üzenetére
Tegnap voltam a szervízben, és ott is tanácstalanok voltak. Feszegették a kerekeket, de semmi sem mozgott, vagy csak iszonyat minimálisan, aztán ahogy meghúzta a kocsit alulról magafelé, nem csillapított annyira, legalábbis nem hagyta egyből abba a mozgást a karosszéria, hanem volt +1-2 hullám. Kicsit játszadoztak vele, aztán azt állapították meg, hogy elől még 1 évig ok lehet a lengéscsillapító, hátul viszont a pici apró rezgéseket majdnem semennyire sem csillapítja, a nagyokat viszont rendesen, és lehet ettől van a problémám 160 fölött.
A lényeg, hogy lengéscsillapítók lesznek cserélve első körben, és ha utána is fennállna a probléma, akkor lehet tovább keresgélni. Azt mondták, hogy ne Sachs-ot vegyek, hanem Koni-t, mert olcsóbb is és állítható is később, ergo így 7 év után mikor megint ilyen szitu lesz, csak rátekerek és jó lesz megint x ideig. Vélemény? (170k helyett kedvezménnyel 150k-t mondtak a 4 lengéscsillapítóra). Ma délután szólok vissza h rendeljék meg, mert 2 hét mire kapnak. Ha tudtok jobb márkát, szóljatok, de alapvetően a tartósság lenne a lényeg, és hogy így a gyári m-es futómű mellett már sokkal keményebb ne legyen, mert felesleges. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26137 üzenetére
Azt mondták, hogy a gyári az átmatricázott Sachs, ezért még a Sachs-nál is drágább, aztán jön a Sachs a saját márkás jelzésével, ami olcsóbb és ugye ez a gyári a logót leszámítva, és ők a Koni-t ajánlják, mert annak a keménysége állítható tekeréssel, és ha teszem azt újra ilyen rossz lenne a kanyarfekvése a kocsinak, akkor rátekerek/utóállítok, ill. még olcsóbb is mint a Sachs.
Utánaolvasok német fórumon is, most úgyis ráérek. -
urban racer
senior tag
Sachs árak:
Supertouring JE 20086
Supertouring BE 20086
Supertouring M keménység BE 23409
Supertouring M keménység JE 25839
Advantage JE 23410
Advantage BE 23410Supertouring H 13377
Supertouring M keménység 16153
Advantage 14715Ezek nettó árak(ha jól olvastam e93,2008,30d)
Konival nincs semmi baj-ugyan 7 évet nem fog elmenni-de valóban jól jön az állítási lehetőség, de nem akkor ha már kezd megfingani, akkor már hiába tekered... Viszont akár pályanapra, akár egy csapatós hétvégén jól jöhet...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
roomi
tag
válasz urban racer #26132 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Jól érzékelem az alvázszámból kiindulva, hogy nem visszajelzős a betét?
A hátsó tárcsának mennyi lehet a min vastagsága? 18,19 mm? Akkor már lehet hogy azt is cserélni kellene.😯 -
horvathkrisz
addikt
válasz Declare #26129 üzenetére
"Gyárilag xenonos bmw ben ha auto állásban felkapcsolja a DRL t az biztos hogy jó."
Az automatikus kapcsolónak semmi köze a nappali fényhez, utóbbit ha bekapcsolod (beállítod), mindig világít.Szóval nálam mindig be van kapcsolva a nappali fény, egyébként meg automatán van, Magyarországon mégis folyamatosan villogtatnak hogy kapcsoljam be a lámpákat.
-
roomi
tag
válasz urban racer #26142 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Ja.....ha már tárcsa. Akkor az első tárcsák kopásával mire figyeljek számszakilag?
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz urban racer #26140 üzenetére
Hát elolvastam egy csomó fórumbejegyzést, nem lettem sokkal okosabb.
Azt tudom, hogy nem akarom, hogy a mostani M-sportfutóműnél (ami most vagy -15 vagy -20 mm-t jelent a simához képest) alacsonyabban legyen az alja, mert így is problémás néhány fekvőrendőr.
Azt is olvastam, hogy kb. mindenki a sima futómű helyett keresgél tuning megoldásokat, nekem viszont az M paket miatt eleve más a rugó és a lengéscsillapító is, ilyen delikvenseket pedig nem találtam.
Már abban sem vagyok biztos, hogy Sachs van a kocsi alatt, mert máshol meg Billstein B4-et írtak az M-paket alá. A lényeg, hogy be kell férnie a Koni Sport-nak az M-futóműbe, és 150ből kijövök.
A Sachs-okat nem találtam meg úgy, mint te, viszont Billstein-re találtam:
37.315 az elejére darabja és 26.258 a hátulja/db, és ugye a gyári sportfutóműhöz van.
A konikat 30%-kal feszesebbnek írják (csak ugye most mihez képest? Sima vagy M-es?...), és szerintem az még pont kell is, mert már korábban sem volt rendben a kanyartartás 220felett, mert billegett a kocsi, csak ugye mostanra kúszott ez le 160ra
Egy tuti, ami most van, annál jobb kell, mert szerintem ez kevés volt már a kezdetek óta is. -
KINKY_007
aktív tag
Nekem sima volt, h&r rugókat kapott koni gátlókkal. A legpuhább beállításon van, és azért nem olyan mint előtte, jó úton és kanyarokban príma (csak ilyen Mo-n nem nagyon van). Állítható a gátló, de gyakorlatilag nem férsz hozzá, mert egy műanyag sapka lenne és amúgy is a kárpit alatt van a teteje (hátul).
Féknél meg eléggé dicsérik a gyárit, atitdi szokott küldeni mindenhova.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #26143 üzenetére
Hogyne lenne hozzá köze, a drl nem mehet együtt a fényszóróval, ha ég a fényszóró akkor nem éghet a drl. Ez is szabály, ezért írtam, hogy ha autoban van és bekapcsolja a drl t az jó.
Nekünk drl nél senki nem villogtat (Audi), de amúgy is, nehogy már ilyeneken idegesítsd magad alapból azon villognak, otthon hogy bmw d van.... ne foglalkozz az ilyenekkel, szabályosab közlekedsz ha van drl, ezután, mindenki azt csinál amit akar....
-
CharlieDrop
veterán
-
H.Ezredes
őstag
válasz KINKY_007 #26146 üzenetére
Ha nem akarsz ilyet játszani sachs gátlót bele az M-eshez valót kompletten mindenével és új rugókat is. Ha ilyen sebességekkel így közlekedsz ilyen értékű autóval előre hátra új at raknék mindenből új rugók új gátlók toronycsapágyak porvédők.... meghálálja
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
horvathkrisz
addikt
válasz Declare #26147 üzenetére
Úgy értettem, hogy a DRL-t az automatika nem kapcsolja be, hanem a menüben lehet be- ill. kikapcsolni. Természetesen ha bekapcsol az automata tompított, akkor kikapcsolja a nappali fényt.
Szóval akkor megnyugodtam, hogy szabályos. Ja, és közben utánanéztem, a nappali világításnak semmi köze a hátsó világításhoz: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen