Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz cOxeR #39113 üzenetére

    Mert az emberek azt hiszik, hogy egy auto a nagy futas ellenere is tokeletes, nem kell majd ra kolteni. Ha hibamenteset akarsz, akkor vagy nezel keves km -el, amihez meg kevesebb valoszinuseggel kell hozzanyulni(tekert nem er), es megfizeted a felarat, vagy veszel egyet sok km -el, es boritod bele a penzt.

    Most oszinten, aki eladja az autojat sok km-el, az eloszor rakolt egy milliot, hogy patika legyen, majd mind az 1 millat bukva megvalik tole? Nem, es nem is kell elvarni. Nem azt mondom, hogy hibasan arulja, de pl. vezerlest miert cserelne eladas elott?
    Az emberekkel van a gond, amikor azt hiszik, hogy egy 200k km -et futott autora meg nem kell kolteni. Pedig pont az az utvalaszto, akkor kell csomo dolgot cserelni. En az E92 -vel megtettem, ami igy utolag hatalmas hiba volt. Mert eladaskor nem terult meg a befektetes, es en alig elveztem, hogy majdnem olyan az auto, mint uj koraban. Ha nem teszem meg, ugyan ugy eladtam volna, de hosszabb lennek egy 700k -val.

    Es innentol inkabb nezek autot keves futassal, majd eladom, mielott penztemeto valik belole. :) Ez hobbiautora nem igaz, abba ugyis dontened a penzt, ha kell ha nem, mert hobbi, es hosszutavra tervezel vele.
    Angolok, nemetek jol csinaljak, akkor adjak el az autot, amikor meg eppen gazdasagos fenntartani, de mondjuk fel ev mulva mar kinezne egy nagyobb raforditas. Na ezt aruljak otthon a kereskedok, es ezt veszi meg a magyar ember is abban a tudatban, hogy majdnem uj autot vett, nem lesz vele semmi gond, kolteni sem kell ra.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák