Új hozzászólás Aktív témák

  • ACE-

    addikt

    Na leírom még egyszer képekkel illusztrálva:
    LIDL-ben próbálok fizetni (Google Pay alá még korábban regisztrált Curve kártyával) ami elutasításra kerül, a pénztáros nem adott róla bizonylatot:

    Ezután inkább nem szarozok (hosszú a sor, meg a Revolut számlán sem volt pénz és annak a feltöltésével sem akarok szarozni), fizetek a másik Gránit Bankos bankkártyámmal:

    Ez már nyilvánvalóan könyvelve lett, hiszen ez sikeres vásárlás volt.
    A Curve-től érdeklődtem, hogy ilyenkor mi van, mai napig nem reagáltak.
    Revolut-on a vásárlás mai nappal így látszik:

    Tehát "Kész".
    Revolut-al a beszélgetésem:

    Magyarul a kereskedővel kéne felvennem a kapcsolatot, azaz a LIDL-el, de tapasztalataim alapján ők átirányítanak a POS terminált üzemeltető bankjukhoz, ami a LIDL esetében az OTP Bank. Nekik is írtam, még nem válaszoltak, de nyilvánvalóan ők azt fogják írni, hogy nem kérték le az adott összeget, így menjek a kártyát kiállító "Bankhoz", ami nyilvánvalóan csak a Curve lehet... A kör bezárult...
    Lehet a Google Pay okozta a problémát (bár sok esetben gond nélkül működött) nem tudom, de ez így tényleg iszonyat megbízhatatlan, és számon kell tartani mi történt, mert egy másik saját Google Pay alá regisztrált Curve kártyámmal is ugyanez történt, csak ott kétszer próbálkoztam, és másodszorra elfogadta. Ennek ellenére kétszer került levonásra és könyvelésre az összeg. Még ott is futok köröket, mert ott az OTP vissza is jelezte, hogy az első tranzakció sikertelen volt.

Új hozzászólás Aktív témák