Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    én még nem kaptam választ a panaszra, de valaki már igen, és készültek a bullshittel

    "Köszönettel vettük Bankunkhoz benyújtott panaszát.
    Az online kártyás vásárlások során a törvényi előírásnak (1) megfelelően 2021. január 1-jétől erős ügyfél-hitelesítést vezettünk be. A törvényi előírás szerint a Bank köteles az erős ügyfél-hitelesítés nélkül végrehajtott online kártyás vásárlásokat elutasítani. Ez alól a Bank kizárólag a törvény által megszabott keretek között tehet kivételt.
    (1) A pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény az erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó rendelkezései
    Megkeresésében szereplő 2020.02.03-án és 2020.02.04-én végzett vásárlások esetén az Ön Erste kártyáját egy másik kártya (Curve kártya) mögé regisztrálta, így a vásárlásokat nem a kereskedő közvetlenül, hanem ezen másik kártya szolgáltatója (Curve szolgáltató) küldte Bankunk felé engedélyezésre az alábbiak szerint:
    1) A vásárlásokat a Curve szolgáltató online kártyás tranzakciókként küldte engedélyezésre, mely esetben a törvényi előírás szerint erős ügyfél-hitelesítés szükséges.
    2) Az engedélyezésre beérkezett vásárlások adataiban a Curve szolgáltató azt az információt szerepeltette, hogy a tranzakciók végrehajtása során a kereskedői oldal nem indított erőshitelesítést / kereskedő nem képes erős ügyfél-hitelesítésre.
    Bankunk a vásárlásokat így a törvényi előírásoknak megfelelően elutasította.
    Megerősítjük, hogy amennyiben a vásárlás adatai azt tartalmazzák, hogy a vásárlás online kártyás tranzakció és a vásárlás során a kereskedői oldal indított erős ügyfél-hitelesítést, a Bank erős ügyfél-hitelesítés hiánya miatt a vásárlást nem fogja elutasítani.
    Tekintettel arra, hogy a vásárlás nem közvetlenül a kereskedőtől, hanem a Curve szolgáltatón keresztül – az általa megadott adatokkal – érkezett Bankunk felé engedélyezésre, javasoljuk, hogy próbálja meg a vásárlást közvetlenül Erste kártyájával végrehajtani.
    Amennyiben a közvetlenül a kereskedő által engedélyezésre küldött tranzakció adatai szerint a vásárlás a kártya jelenlétében történik (nem online vásárlás) vagy online vásárlás és a kereskedő képes erős ügyfél-hitelesítésre / indított erős ügyfél-hitelesítést, Bankunk erős ügyfél-hitelesítés hiánya miatt a vásárlást nem fogja elutasítani.
    További információt honlapunk https://www.erstebank.hu/erste-internetes-vasarlas-20210101 oldalán, valamint NetBank szolgáltatásunk „Postaláda / E-Akta” menüpontjába feltöltött „2021.01.01-től változik az online kártyás vásárlás” értesítő levélben talál.
    Megértését köszönjük"

Új hozzászólás Aktív témák