Keresés

Aktív témák

  • mrrr74

    aktív tag

    válasz Borisz76 #88554 üzenetére

    Szia,

    Tegnap 2 óra ment el az életemből feleslegesen a hiba felderítésével. A hiba délután 3-4 körül kezdődött, szokás szerint a Tidal lejátszás szakad meg, majd kis idő múlva a net is. Az ügyfélszolgálat szerint minden OK, nálam lesz a hiba, csatlakozzak a PC-hez közvetlenül, úgy ahogy Te is írtad, mert ők mindent jónak látnak. Szétszedtem a házat, 2 PC-hez csatlakoztam egymás után PPPoE-vel, az egyikre sikerült, a másikra nem - 5 perc eltéréssel. Újabb telefon, látják a felcsatlakozott PC-t, szerintük minden rendben, nálam van a hiba. Hiába mondtam, hogy nem kap IP-t az eszközöm már 2 órája, de nálam van a hiba, ha kell küldenek szerelőt. Persze közben minden áramtalanít, többször is, semmi. Amikor letettük a telefont, újabb kísérlet, saját routerem vissza - minden működött. Fél óra múlva hívott a szomszéd, hogy nálunk van net? Mert nála nincs kb. 3-4 óra óta és majd jönnek hozzájuk eszközt cserélni mert úgy látják az hibásodott meg, persze estére ott is lett net a "rossz" eszközzel.

    Azt nem értem, hogy miért nem lehet azt mondani, hogy igen, a hiba a szolgáltatásban van, kis türelmet, javítjuk. Amúgy tegnap a városban többen is panaszkodtak a net hiányára.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Borisz76 #88554 üzenetére

    Az nem MAC cím, hanem IPv6.

    tracert -4 google.hu
    tracert -6 google.hu

    Na de ez viszont így borítja a bilit, mert ha kijön a DIGI-s ember, és nekiáll a laptoppal tesztelni, akkor vélhetően neki is jó lesz, és csak fizetheted a kiszállási díjat. Egyéb tippem nincs, meg kellene próbálni egy másik routerrel.

Aktív témák