Új hozzászólás Aktív témák

  • Schaf

    tag

    válasz ecaddsell #70974 üzenetére

    Az AustroControl 23.-án pontosította ezt a témát, addig az 500gr súlyhatár szerepelt csak. Ma, hogy visszanéztem találtam a fent említett "pontosítást" náluk.

    Az osztrák jogsim nekem is ilyen, a magyar vélhetőleg ilyen lesz, hiszen a kérdéskör és a teszt ugyanaz.. sőt.. a magyar komolyabb. Ha akarod adok neked elérést a tananyaghoz, ahol megnézheted mit tett a magyar hatóság az üzemeltetési részbe. Néhol horrror... minek kell pl. egy A1 drónpilótának a TMA-val tisztáan lennie?? :) (Keress meg privátban)

    Ezel együtt az A3 egy érdekes kérdés. Véleményem szerint (és az EU anyag szerint is) a követelmény szigorúbb, mint az A, ergo kizártnak tartom, hogy az osztrák jogsim A3-ra jogosítson... és nem is értem mi az A1/A3 jelölés rajta.

    Ezel együtt az osztrák jogsiddal nem repülhetsz jelenleg Ausztriában sem (itthon sem), mert az UAS regisztráció ott kint lakóhelyhez kötött, itthon pedig még nem működik.
    Ha majd lesz magyar lajstromod, akkor sem világos, hogy hogy a faxba lesz megoldva pl. a biztosítás?

    Szóval az osztrák jogsi szerintem arra lesz jó, hogy itthon ki lehessen hagyni egy lépcsőt, amiért talán pénzt kérnek majd.

    De most, hogy mondod, megtudom mire is vizsgáztunk mi itthon néhányan, akiknek január elején lehetősége volt rá. :D

Új hozzászólás Aktív témák