-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
a2d2
addikt
Srácok nektek megy a játék? Azt írja nem tud csatlakozni a szerverhez.
-
duvi
nagyúr
válasz
K.Andras.Vfx
#38897
üzenetére
Nem
A magasabb szint úgyis felülírja az alacsonyabbat. -
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#38894
üzenetére
Bocs, nem fogalmaztam elég pontosan. A régi rendszerben ha az adott mesternél 5-ös szinten voltál, akkor mázlis esetben egyet pörgettél, és az alapmodellből máris lett egy fullra tolt csúcsmodell. Ha nem volt mázlid(és ez bizony 100-ból 101x így volt
), akkor az új pörinél megint 0-ról indult a menet. Most viszont egy-egy újabb kísérlet ráépül az előző eredményére, a cucc mindig valamennyivel tovább fejlődik, tehát lépésenként teszed meg az utat a plafonig. Általában(hangsúlyozom, általában!) az első szintre elég egy pöri. 2-esről 3-asra 2 kísérlet, 3-4-re pedig 3db. Aztán a végén az 5-ös maxra már nagyobb a szórás, néha 5, néha 10-12 menet a csúcsig.
A másik: Ahhoz, hogy mondjuk a 2. szintről eljuss odáig, hogy már a 3-as szintet pörgethesd, nem kell feltétlen eljutnod a 2-es maxig, elég ha megközelíted azt, mert a rendszer már hamarabb felajánlja a 3. szintű upgrade lehetőségét(mindig figyeld, hogy mikor válik aktívvá az opció baloldalt az adott menüben).
Tehát: Ha esetleg valamiért akkor éppen csak 3-as szintig szándékozol eljutni(mittomén, adott szakinál még csak addig a fokozatig jutottál, vagy a nyersanyagaid annyit engednek), akkor érdemes azt a 3-as fokozatot kimaxolni, minden más esetben pedig csak addig érdemes feltolni, amíg a szaki meg nem adja a következő szintű fejlesztés lehetőségét. Aztán ha később tovább akarod majd tuningolni a cuccot, akkor természetesen nem 0-ról, hanem a már eddig elért pozícióból haladhatsz tovább a plafon felé.
És még valami: Spec effect-et nem csak a max 5höz pakolhatod fel, hanem akár 2-es, vagy 3-as szinten lévőhöz is(megint csak érdemes az adott menüpontot figyelni, hogy aktív-e már).
Összességében sokkal gyorsabb, és kevésbé frusztráló lett az eljárás, nem is beszélve a mati kufárság intézményének köszönhető, jelentős egyszerűsödésről
-
Cooper911
senior tag
Sikerült felzárkóznom. Megérkeztem az Omega Mining Operations aszeroida bázisára. Itt megtudtam, hogy tart még az építkezés, így be tudok segíteni. Vettem is egy ASP-t és sikerült is már pár tonnával hozzájárulnom a további tervekhez. Amíg tart az építkezés addig bányászok és utána indulok tovább.
Distant Worlds 2 Star Ranger Hajónapló 3305 0120
Jelentem ez az ASP egy "olcsó" és hatékony bányász hajó. Szóval aki azt kérdezni mivel érdemes nekiállni annak azt mondom, hogy valahol itt kezdődik. 9 Millió Cr biztositással együtt. ~60T raktér, elég mozgékony.
Mivel az FSD-je is alap ezért inkább a közeli mezőkhöz ajánlott. -
BandiT85
aktív tag
válasz
orientcx
#38893
üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Akkor ezek szerint az volt furcsa, hogy a régi rendszerben mindenképp teljesült egy pörgetés, maximum nem fogadtad el, ha nem volt elég jó.
Itt viszont ha sikerül, csak akkor lehet feltenni.(nyilván)
Tehát ha jól érzem, hogy nincs jó vagy rosszabb pörgetés, ha sikerül, az mindenkinek ugyanolyan.
Ezért tanácsoltad hogy azért hasonlítsam össze a régi grade 5-öt az újjal.
Most már mindent értek.Mégvalami: a felfedezéssel kapcsolatban mik a változások? Biztos nem annyi hogy módot kell váltani a Discovery Scanner használatához...
-
orientcx
őstag
válasz
BandiT85
#38890
üzenetére
Valószínűleg még nem éreztél rá az új lehetőségekre. Az engizés, és a material beszerzés is már egy jó ideje drasztikusan könnyebb lett. Valóban vannak kurrensebb anyagok(mint pl a modified embedded firmware, amit te összetévesztettél a lényegesen gyakoribb modified consumer firmware-el), de ezeket néhány küldivel viszonylag gyorsan be lehet szerezni. A többit meg egy material kereskedőnél kisebb megkötésekkel a meglévő készletedből cserélgetheted az éppen szükségesekre.
Ami pedig a tuningokat illeti, a régi fejlesztések nem elvesznek, hanem csak egyel alacsonyabb szintről indulnak. Pl ha volt egy régi 5-ös fejlesztésed, az az új rendszerben 4 maxról indul, ha hármas, akkor 2 maxról, és így tovább. És hiába vagy egy szakinál ötös szinten, minden egyes "szűz" alapdarabot mindig egyes szintről kell kezdeni. Cserébe viszont 4-es szintig pár pörgetéssel el lehet jutni, négyről ötre szokott kelleni 5-8 próbálkozás. Ráadásul most szabadon választhatsz spec effect-et, amit utólag is bármikor újrakezdés nélkül megváltoztathatsz
De vigyázat, az új upgrade-nél van egy fix plafon, amit már nem lehet fokozni, és némelyik régi fejlesztés jobb ennél a plafonnál(pl az én régi large fix frag cannon-om klasszisokkal veri az újat, sajnos a Krait-en G-sek kellenek, így most nem használom). Tehát ha netán volt kiugróan jól sikerült régi 5-ös tuningod, akkor azt tartsd meg, fejlessz az új szisztéma szerint egy alapmodellt maxra, és hasonlítsd össze, melyik a jobb. -
nak0n
aktív tag
PC-sektől kérdezem, az EDSM mutatja menet közben, hogy kb milyen értékű explo adat van a hajóban? XBox-ot is össze lehet kapcsolni az EDSM fiókkal, de csak az aktuális pénzemet mutatja, hogy merre járok és mivel, de elég sok mindent 0-nak ír ki.
-
BandiT85
aktív tag
Sziasztok!
Nagyjából 2 év kihagyás után vettem elő a játékot, gondoltam mostmár felpimpelem a 4 db rapid fire modot grade 5-re az FLD-en, ehhez nem volt elég Technetiumom. Nos összeszedtem egy jó adagot, és ellejtettem Tarquin mesterhez.
Nincs más dolgom csak pörgetni, mind a 4 db pulsra kb 12 pörgetésnyi materialt szedtem össze...
Aha, nem.
Azt írja, hogy bukom a régit, kezdhetem előről, de milyen szuper, jobb lesz mint a régi. OK.Elprögettem grade 4-ig, de közben valamiért egyes lépcsőket nem volt elég egyszer lepörgetni, hiába volt meg minden feltétel, rá kellett nyomni mégegyszer.

Szóval elmentem a 4-es szintig, amire maradt egy, azaz egy darab Modified Consumer Firmware-em, (Grade 5-ön volt a mérnöknél a repum ), lepörgettem, és persze nem mehettem az ötös szintre...

Úgy látszik a játékosok szivatása mit sem változott az elmút két évben...

Most megint vadászhatok már nem is tudom hol Modified Consumer Firmware-re, és ha megvan, még ki tudja miből fogyok ki, miközben kb 30-at prögrethetek, mire a maradék hármat előről kezdve felviszem 5-ösre.
Vagy inkább hagyom a francba, és megkeresem a legközelebbi RES-t.
-
Stormrider
tag
válasz
ForRedGlory
#38885
üzenetére
De az szintenként emelkedni fog majd 10-15-20-25-50
De akkor is melós dolog tudom. 
-
duvi
nagyúr
válasz
bencze
#38884
üzenetére
A rangtáblázatok viszonylagos támpontot nyújtanak a küldetés nehézségek beazonosításához.
"Mivel a rank kilőtt ellenségtől emelkedik így kilőhetek 1000 sidewindert" Nem egészen, mivel nem darabszám alapján emelkedik a combat rang. Ha nálad alacsonyabb rangú ellenfeleket lősz ki, akkor nem, vagy csak minimális pontot kapsz értük. Itt egy táblázat a számításhoz:
Másrészt, ha kilősz 1000 Sidewindert, akkor szerzel már harci tapasztalatot és valószínűleg összejött annyi pénz is, hogy komolyabb combat hajót vegyél. Így már könnyebben teljesítheted a magasabb rangú combat küldetéseket is.
(#38885) ForRedGlory
Ez PowerPlay feladat és szándékosan csak tízesével engedik bepakolni
-
duvi
nagyúr
Az ASP Exp. multipurpose (többcélú), a Vulture pedig combat hajó. Utóbbi kimondottan harcra lett kifejlesztve. Szállításra abszolúte nem alkalmas (persze lehet erőltetni, de minek?). Erőssége a kiemelkedően jó manőverező képessége, ami harc közben hatalmas előny. Cserébe kicsit ugrik, kevés az opt. internal slotja.
Minden modul és fegyver a power plant kapacitásából gazdálkodik. Lehet játszani a prioritásokkal, de ennek is megvannak a korlátai. Itt láthatod, hogy melyik modul hány százalékot használ a PP kapacitásából:
Minden vásárlás előtt érdemes összeállítani a kinézett módosítást/fittet a hajótervező oldalon! Sok bosszúságtól kímélhetitek meg magatokat! Minden hajónál a bal alsó részen találjátok az energiaigényeket és a prioritásokat. Pl. itt tudjátok beállítani, hogy mi kapcsoljon le, ha kiengeditek a fegyvereket:
-
bencze
senior tag
Hmm, értem, köszönöm, keresnem kell hátha van valami mapping a rank és ellenség hajója közt. Szállító küldetéseknél nem volt semmi korreláció mindegyik egyforma nehézségű volt így azt választottam ami többet fizetett amíg elérhető közelségben volt és nem volt kizáró ok (pl illegális). Combatnál elfogadásnál nem derül ki, hogy most a vagy b hajó jön ill 1 vagy 3 db egyszerre.
Mivel a rank kilőtt ellenségtől emelkedik így kilőhetek 1000 sidewindert és küldetésben legyőzhetetlen ellenségekkel találkzom a rangomon. Gondolom akkor az ember megy kilöveti magát párszor random aztán kiderül. Rákeresek hivatalos fórumon is...
Fegyvernél alapvetően az ammo vs lézer volt eddig a döntés és mivel küldetésenként kellemetlen többször dokkolni ammoért így maradt a lézer egyelőre, ez biztosan leegyszerűsítése a dolognak.
de még csak egy vulturem van combatra. Ezen még van mit kísérletezni. -
a2d2
addikt
Sziasztok!
Szépen haladok a játékkal, most hogy kijött a javítás megint vállaltam banda elleni háborút. Vettem 2db beam lasert + 2db canont a cobrára így egész szépen megy a frag gyűjtés (thrustert+flight assist offot mondjuk nem használok és csak magányos célpontra megyek).
Összejött a pénz egy asp explorerre de most látom milyen gyenge a pajzsa. Ezért inkább a vulture felé kacsintgatok. Annak is egész jó raktere van, használhato lehet akár árúszállításra vagy taxinak is a harc mellett?
Ja még valami. Az elsődleges gombon vannak a lézerek és a kill warrant scanner, így egyből kezdem a harcot és pajzs leszedés közben be is scannelem. Csak azt nem tudom hogy a systemből vesz le energiát a scan vagy pedig csak egységnyi áram kell neki a generátorból azt annyi? -
duvi
nagyúr
válasz
bencze
#38878
üzenetére
Minden küldetésnél szerepel egy Recommended Rank jelzés, ami az adott küldetés szintjére, nehézségére utal. Például ha olyan combat küldetést veszel fel, aminek Elite az ajánlott rankja, akkor competentként bizony nem sok esélyed lesz megcsinálni. Ez a rank ajánló, minden küldetéstípusnál megtalálható.
A fegyverek hatása nagyon eltérő! Alapvetően vannak kinetikus és energiafegyverek. Előbbiek a hullt, utóbbiak a pajzsot sebzik jobban. Nagyon nem mindegy, hogy rakétákkal lősz egy olyan hajót, aminek fent van a pajzsa, vagy lézer fegyverekkel. Amelyeknek kevesebb, vagy minimális a lőszerkészlete, azok lényegesen nagyobbat sebeznek (pl. rakéták, torpedó ...) Ráadásul ott vannak az engineerek, akiknél továbbfejleszthetjük a fegyvereinket (gyorsabban lő, nagyobbat sebet, visszatölti a társunk pajzsát, corrosive, vagy thermal sebzést adnak...)!
Nem érdemes arra törekedni, hogy mindenre tökéletes hajót építs, mert az ED-ben nem lehet. Inkább célhajókat érdemes használni és az adottságaiknak megfelelő küldetéseket elvállalni. Persze össze lehet rakni multi fitteket is, de ilyenkor egyik feladatra sem lesz tökéletes. Éppen ezért nem érdemes (főleg induláskor) raktározni a sok fegyvert és modult, mert csak a pénz áll bennük. Induláskor egy trader hajóval érdemes nekivágni. Utána jöhet mellé egy másik specialista (explo, miner, combat, passenger), ha már van elegendő pénzed.
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS
#38880
üzenetére
A Point Defence Turret passzív védelmi fegyver, de csak rakéták, torpedók, limpetek és aknák ellen hatásos. Soha nem fogja lőni az ellenséges hajót! Bányász hajóra azért ajánlott, hogy ha megtámadnak és rádküldenek egy Hatch Breaker limpetet, akkor nem törhesse fel a raktér ajtaját.
Igen, a Cutterre is érvényes (sőőőt!), hogy soha ne vegyük meg stock állapotban. Szállításra a legideálisabb, de lehet vele harcolni is, csak baromi lomha. Egy belépőszintű trader Cutter kb. 400 millió + a biztosítás(ok).
Igen, már enged elvállalni nagyobb rakományt is, mint a cargonk, csak többet kell fordulni

-
Akkor csak rossz emlék.
Sebaj.A point defence később ér egyébként valamit vagy csak látványos? Mert a DPS a leírásban nem nő és már ASPon sem tűnt túl combosnak.
Egyel távolabbi kérdés, hogy lássak a Python után - vagy ha eladok pár vackot, akkor legyen mire elverni -. Ha esetleg Cuttert vennék - Clipper már van, imádom a formáját
-, akkor azt mekkora tőkével érdemes elkezdeni? Nyilván nem stock és 0 wallettel, de van élet vele mondjuk a stock és a full-full között? Nem bányászatra kéne - szerintem beragadna gyűrűknél a kövek közé, olyan dagi
- hanem pl: cargozásra, esetleg eventeknél néhány NPC leszedésére, engi fejlesztés, guardianos dolgok, semmi PvP vagy hardcore dolog.#38877: A raktérnél nem az volt az egyik patchnél, hogy felvehető a hajó méreténél nagyobb szállítmány is, csak nekünk kell becuccolni több körben?
-
bencze
senior tag
Küldetés nehézségi szintjéről, jut eszembe, jártam meg, hogy valami harci küldetést kaptam ahol kergettem az npc-t de erősebb volt és folyton futnom kellett ő meg ugrott ki mindegyre amíg aztán nem találtam többet. Plusz az ammom is elfogyott vagy 3x dokkolnom kellett emiatt.
Egyrészt az ember honnan szúrja ki melyik küldetés milyen nehéz? Egy szállító küldetésnél adva van a távolság és a szállítandó mennyiség. De a combat küldetésnél kb ugyanaz az összesnek a leírása; vagyis kb lutrinak érzem, hogy most meghalok, el kell dobnom vagy sikerül megcsinálni. Jó lenne tudni hányan jönnek és hogyan vannak felszerelve.
Plusz ez a rengeteg dokkolás biztosan nem ilyen kell legyen.
A másik a fegyverek; a leírás alapján kb ugyanazt tudja mindegyik csak egyik így lő a másik meg amúgy. Van ennek érdemi jelentősége? A fixed meg gimbal meg turret még megértettem valamennyire, de a többi kb egykutyának tűnik kivéve, hogy pl egy multicannonnal lőhetek elég sokat, meg van a másik fajta amihez jár 3 ammo aztán kész, nem tűnik túl praktikusnak... hogy most kinetic vagy thermal annak van érdemi jelentősége? Kellene a bázison tartsak pl többfélét és ellenségtől függően refittelek? Ezzel az a baj, hogy ha az ember jön-megy akkor nem tudja magával vinni a teljes alap felszerelést hanem külön kell utánam hordatni és várni rá szóval ha félórát itt 2 órát amott küldetésezem akkor ez sem tűnik praktikusnak. -
duvi
nagyúr
válasz
ForRedGlory
#38874
üzenetére
Amennyiben a hajód bármelyik paramétere nem felel meg a küldetés követelményeinek (raktér mérete, leszállópadok nagysága...), abban az esetben nem is engedi felvenni felvenni az adott küldetést. A küldetéslista alsó részében találod ezeket a feladatokat, pirossal kiírva a hiányzó kritériumot.
Ha elvállalsz egy küldit, akkor mindig alaposan olvasd át a részletes paramétereit, mert sokszor megtámadhatnak bizonyos rakományok(utasok) miatt. Ezt mindig pirossal kihangsúlyozzák a küldetés leírásában. Alul találod az Open Galaxy Map gombot, amire rányomva egyből a célrendszerbe ugrik a csillagtérkép és láthatod, hogy milyen távolságot kell megtenned, illetve a rendszer adatait.
-
Pissti
csendes tag
válasz
ForRedGlory
#38874
üzenetére
A type-7es már nagynak számít, így az outpostok kilőve, de nem is engedi felvenni azokat a küldetéseket, ahova nem tudsz leszállni.
-
ForRedGlory
félisten
Előre is bocsi, nem szállítottam még legalább közepes hajóval még soha.

Na szóval vettem egy Type-7 Transportot és honnan tudom, hogy egy adott szállítós küldetést felvehetek-e, lesz-e a célállomáson legalább közepes leszálló pálya? Csomó esetben nincs még meg az adott rendszerhez a térképem.
Vagy ha ilyen hajóval megyek, csak olyan szállítós küldetést ad, amit tuti tudok is teljesíteni gy bátran felvehetem az összeset, amit tudok?

-
bencze
senior tag
válasz
K.Andras.Vfx
#38865
üzenetére
Óvatosan megyek bele mert erős érzelmi reakciót érzek, ha beszélgetünk kérném, hogy kicsit kevesebb érzelmet vigyünk bele, nem a mi pénzünkről van szó ez csak egy játék, amit mellesleg mindannyian szeretünk másként nem játszanánk.
Ennél nagyobbat nem is tévedhetnél
Hát nyugodtan javíts ki ha tévedek, nem vagyok olyan nagy space geek de amit így laikusként látok, a holdraszállás elég régen volt (kb akkoriban váltottak a lyukkártyáról a kisteherautó szállította merevlemezre) és azóta az emberi űrkutatás kb annyiban merül ki, hogy kimennek az ISS-re ami még a Föld atmoszférájában van, és minden érdemi kutatás gépekkel történik. A Mars roverek, a mostani kínai holdleszállás még olyan amiről lehet szó ha van feleslegesen pár milliárdunk elfekvőben és lehet populista sztorikat szőni róla, de úgy tudom a konszenzus az, hogy kevés értelme van embereket küldeni mert ezek a kütyük elvannak akár évekig! és rengeteg hasznos adatot begyűjtenek, plusz jóval olcsóbbak. Ami érdemi kutatás volt az a távoli csillagok, meg "itthon" a new horizons, meg Marson túli bolygók meg holdjaik felfedezése. A szomszédságban meg a 2 belső bolygó ahová megint csak nincs értelme, hogy ember menjen. Attól nagyon messze vagyunk, hogy érdemi emberi jelenlét legyen az űrben, sőt most kukázzák az ISS-t is. Őrállomás, meg Hold, majd Mars-bázis, biztosan lesz amikor elég olcsó lesz a technológia de az nagyon messze van azt sem látjuk hogyan jutunk el oda.
Hogy érted, ezekben mi az óriási tévedés?Ok, nyilván kell egy jókora adag makebelief mert szondákat irányítani nyilván kicsit unalmas lenne így van supercruise time sinknek meg fsd, de azért egy scifi szintről könnyű elmenni teljesen arcade irányba.
(#38867) -Solt- v
Bolygóleszállás most is van, azt nincs értelme idekeverni. Nem ismerem az atmoszferikus bolygók hátterét de gondolom vagy a le- és felszállás fizikáját másként akarják csinálni vagy kénytelenek lesznek kis lila meg zöld földönkívülieket random elhelyezni a nép kívánalmára (remélem nem...), azért hátha jó lesz az is és nem kell azzal járjon, hogy valami vízipisztollyal lőjük őket halomra 5 kék meg 10 szívárvány színű, advanced szinten meg vegyesen stb, mindenféle küldetések gyanánt ahol a bolygó meg az alien színe változik csak mint a jelenlegi szállítós küldetéseknél.A space leg viszont, nagyságrendekkel több contentet igényel mint a mostani bázisok, az rengeteg erőforrás befektetését jelentené, hogy az emberek sétálni tudjanak; ha generált akkor nagyon hamar nagyon unalmas lenne, az emberek folyton új contentet szeretnének pl miért nincs kocsma meg csocsó benne stb. Plusz nagy részének nem is lehet sok köze űrhöz, pl hogy néz ki egy nappali 1300 év múlva az inkább csak a lakberendező fantasy szintje. Amit meg mondjuk úgy, természetes formájában láthatunk azt látjuk a scarabból is. Max majd gyalogló kontrollert is veszünk és ugyanezt csináljuk mint a scarabból csak sokkal lassabban.
Szóval elég nagy gamblenek néz ki, hogy gyakorlatilag egy teljes játékot fejlesszenek le a játékban majd tartsák karban. Koncepció szintjén a Ccp a dust514-el jó irányba indult el, legalább el is tudták kaszálni amikor kiderült, hogy nem váltja be a reményeket, mert a pár jól definiált kapcsolódási pontot kivéve külön termék volt így relatíve könnyen le tudták választani.
Én úgy érzem ez az a content ami van annyira hypolt, hogy bármi készül is el garantált, hogy nem az és nem annyi lesz amit vártok. De ne legyen igazam és legyen happy end az első lila köd után is mondjuk fél évvel a release után.(#38868) Cooper911
A star citizen nagyon magas labda, de ha már megkérdezted szerintem miért fejlesztik, hát százmillió dollárokért. Ha rajtuk múlik még legalább egy ennyit leakasztanak a népről az elkövetkezendő sok évben.
az leginkább egy scamnek tűnik, még jobban mint az elején amikor beharangozták. 5 éve késik, tiszta duke nukem forever csak az nem került negyedmilliárd dollárba...Ha már fejlesztés akkor az állomás építés meg a terraforming ami talán kevésbé lenne idegen és természetes kiterjesztése lenne a mostani gameplaynek, de azt nehéz jól csinálni. A mostani CG-s állomásépítés jó, hogy létezik de inkább csak egy gyenge vicc, tölts be x anyagot egy fekete lyukba majd a fejlesztők kézihajtánnyal varázsolnak egy állomást.
-
-
Ja igen, az lehet, hogy hotfixelték az abrasion blaster bugot? Nekem úgy tűnik, hogy már fixen csak 1 darabot szakít le.
-
Cooper911
senior tag
válasz
bencze
#38863
üzenetére
Szerinted a Star Citizent azért fejlesztik úgy, hogy eleve benne legyen a mászkálás, mert senkit nem érdekel?
Én elhiszem hogy téged nem hoz lázba, hogy egy űrhajós játékban körbe lehet járni az űrhajót, a bázist, vagy lehet sétálni a bolygón de szerintem a többség ezzel máshogy van." egyébként az űrutazás pont nem arról szól,"
Honnan tudod hogy 1000 év múlva miről fog szólni? -
-Solt-
veterán
-
válasz
orientcx
#38864
üzenetére
Bőven kellene még az is bele, meg még egy csomó dolog. A játék szerintem egyik legnagyobb hibája még mindig az, hogy az eventeket nem kommunikálja rendesen a játék és egyébként meg többnyire "üres" az egész, nem él a világ. Ha lehetne sétálni, pl egy bázison, ott hub-okban megnézni questeket, stb. az iszonyatosan sokat dobna a játékon. Ha kihozzák, azt én is egyből megveszem.

-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
bencze
#38863
üzenetére
"egyébként az űrutazás pont nem arról szól, hogy valaki gyalogol picit valami égitesten, az a ritka kivétel, nincs értelme kivéve, hogy örül a nép"
Ennél nagyobbat nem is tévedhetnél, az űrutazás és vele együtt az egész űrkutatás a fejlődésről szól, először űrrepülés, aztán le is szálltunk egy égitesten, majd ember is leszállt rajta, séta, köv alkalom meg remélhetőleg az lesz, hogy egy bázist építünk vagy a holdon vagy a marson állandó emberi jelenléttel.
De mint Orient kolléga is említette, fizetős tartalom lesz és nem lesz muszáj megvennie annak aki nem akarja... Hurrá!

-
orientcx
őstag
válasz
bencze
#38863
üzenetére
Hogy minek spacelegs? Mert egy komplexebb világot teremt. A komplexebb világ meg komplexebb élmény. A legtöbb játékos számára.
Fura, hogy ezt bizonygatni kell. De számodra a jó hír az, hogy ha lesz is, az fizetős tartalom lesz, és szabadon lehet majd nem megvenni.
Amúgy járkálni nem egy kopár holdon, hanem egy-egy terminálon, hajón, vagy valamilyen egyéb létesítményben szeretnék, és a küldetések repertoárjának jelentős kibővülését várnám tőle -
bencze
senior tag
válasz
K.Andras.Vfx
#38862
üzenetére
Hát elég különleges elvárás. Ha ígérték akkor értem a számonkérést, csak amúgy fura. F1-ben is biztosan elmennek a wc-re verseny előtt de még nem láttam szimulátorban, egyébként az űrutazás pont nem arról szól, hogy valaki gyalogol picit valami égitesten, az a ritka kivétel, nem véletlen mert drága és nincs értelme kivéve, hogy örül a nép (ugye politikai játék volt akkor is).
Időközben leadtam az utolsó kis expedícióm térképeit, meglepődtem, elite lettem, pedig az összes összegründölt vagyonom nem elég 1 nagyobb hajóra. Ezt kicsit könnyen adták.
(#38861) Cooper911
Azért valahogy a sétálást 2 éves kora után nem tanítja senki az embernek és nincsenek akadémiák rá, szóval nem hiszem, hogy a séta meg a foci összehasonlítható lenne. Az első egy olyan skill ami kvázi mindenkinek megvan a második meg egy szűk kisebbségnek. Persze tudom, van fű szimulátor is, nézed ahogy nő szóval nem lehet alábecsülni eléggé az embereket.
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
bencze
#38860
üzenetére
Mit nem értesz rajta, az Apollo–11 legénysége szerinted hogyan szállt be az űrhajóba, hogyan-mivel sétáltak a holdon ha nem a lábaikkal?
Másrészt a space-leg egy ígéret volt az elejétől kezdve, nem pedig a játékosok követelése.A régi elite-ben is lehetett sétálni... Hála az égnek vannak jelek, hogy ez lesz a következő nagy dolog:

-
bencze
senior tag
válasz
K.Andras.Vfx
#38859
üzenetére
Ezt a járkálást nagyon nem értem, olyan mintha mondjuk megvenném a fifa-t aztán kérném, hogy legyen mondjuk gokart a szünetekben. Most vagy tetszik a játék vagy nem. Egy ilyen jövőben szerintem nem a koslatáson lesz a lényeg azt most is lehet, felállsz kimész sétálsz. Legjobb, nem is kell szimulátor hozzá...
-
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Submarine
#38856
üzenetére
Dehogy nem látod. Viszont ami gáz, hogy hiába is veszi meg magának valaki az összes festést meg mindent, az NPC-k nem használják sem a festéseket sem pl a hajóra szerelhető spoilereket. Pedig sokkal színesebb lenne a játék, ha a rengeteg festés és elég sok variációban használható spoilereket random használnák NPC-k.
Nekem, cobrára, pythonra, anacondára, T10-re, corvettre+még pár egyéb hajóra vannak spoilerek, és plusz metál illetve chrom festéseim, mást nem vásároltam. Amiért viszont szívesen fizetnék azért sajnos egyelőre nem lehet:
Komoly fizetős tartalom ami nagy mértékben kitolná a lehetőségeket, space-legs fps mód, légkőri leszállás és mindaz amit ígértek.
Kíváncsi vagyok melyik irányba indulnak most el, C4 tényleg jól sikerült gatyába rázták a felfedezés meg a bányász részt is, mind a kettő nagyon jó lett, és ezek alapján kezd visszatérni a hitem, hogy talán van még a tarsolyba ez az, ami egy köv fizetős kiegészítőben még meglephet minket.

-
Cooper911
senior tag
válasz
Submarine
#38856
üzenetére
"Játék közben te sem látod, meg más sem."
Hogyhogy más sem? Ha nem szólóba nyomod akkor látja más is. A Raider pack egyes elemei belülről is látszanak.
Aki meg járja a világot és screenshotokat készit annak jól jön ha nem csak az alap festésekkel tud képeket csinálni a hajójáról.
Akinek meg nem tetszik az nem vesz. -
duvi
nagyúr
válasz
Submarine
#38856
üzenetére
Gondolom leginkább egyedül játszol. A közösségi eseményeken és winges repüléseken nagyon jól érvényesülnek a festések
A CMDR Deluxe Editionben benne van az alapjáték és a Horizons DLC is. A hozzá adott festések csak bónusz ajándékok.(#38855) Cooper911
Utólagos engedelmeddel kiposztolom a FB csoportba is a hajónaplódat. Fly Safe CMDR!
-
Submarine
senior tag
Hát nem t'om, más hogy van vele, de én a hajófestésekért sem adnék egy forintot sem.
Játék közben te sem látod, meg más sem.
Ezt a commander packet nem is értem../update: akkor mégiscsak van kinek kell, ez megnyugtató/

-
Cooper911
senior tag
-
orientcx
őstag
válasz
CactuS
#38850
üzenetére
Inkább majd ha találok valahol egy kajánul vigyorgó vámpír arcot, akkor jelentkezem.

A Krait-ből belülről is látszik a hajtómű lángja, és tényleg nem jó érzés két disznópörkölő között ücsörögni, ezeket a bobblehead-eket meg direkt olyan helyre tettem, ahol nem zavarják a kilátást(bólogató kutya nekem sincs az autóban
) -
válasz
orientcx
#38848
üzenetére
Kamion is kapott már "arcot", meg szobor is, szóval akár megoldható.

Ezek szerint én vagyok a béna, hogy nem nézem a hajómat kívülről.
Pedig tényleg annyi kéne, hogyha rendszeresen látnám ezeket a hajón, akkor még vennék is 1-2 body kit pack-ot és hasonlókat. (A hula-hula plüsg*ciket meg autóban se viselem el, itt meg még annyira se látok ki.
) -
orientcx
őstag
a2d2 - én meg gondolkoztam rajta hogy 7 dolcsiért vegyem-e meg a játékot
macy - ez kellett mint szar a zsebben

Hát, végül is az sem rossz, de...
...a hajdani C64 Elite fanatikusoknak ez a "holo-Krait" kötelező darab



CactuS - mit kell nézni?
Olyan imádni való, hogy ha lenne két szeme, meg szája, tán még arcképnek is megrendelném tőled...

És hogy fokozzam a felháborodást, a Krait megjelenésekor azonnal vettem rá kék engine color-t is, mert különben úgy nézett ki, mintha két oldalt két malacpörkölő üzemelne, és én egy disznóvágás kellős közepén ücsörögnék, és azon gondolkodnék, hogy esetleg nem én vagyok-e a malac

Ez így már 6 Font, meccsoda skandalum!

-
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS
#38842
üzenetére
Ma kerültek be az online stroe kínálatába: Retro Holo Bobbleheadek
Retro Fer De Lance Bobblehead
Retro Krait Bobblehead
Retro Python Bobblehead(#38841) ooooobi
Lehet, csak vakon keresed a nagyobb koncenrációjú helyeket. -
ooooobi
senior tag
Pulse wave analyser nélkül is lehet bányászni? Gonolom nélküle csak vaktában próbálkozik az ember, sajna nem lehet kapni itt.
-
orientcx
őstag
Hát, ez az aljas Brabeni gépezet megint kicsalogatott a zsebemből 3 Fontocskát.
A gátlástalan szélhámos banda!

(Van még Python, és FDL is)
-
ooooobi
senior tag
Egyelöre így állnak a DW2 community célok, és még van 5nap21óra a végéig. [kép] [kép]
Gondoltam átrendelem a pythonom, de 16 óra és 44millióba kerül, így nem hiszem megjátszom.
Most a legnagyobb hajó ASP Explorer amit itt lehet venni, lehet veszek egyet és azzal kipróbálom a miningot, a mostani aspm nem akarom átfittelgetni. Harcolós feladathoz is jó lehet az asp, vagy inkább keelback? Az is van a bázison. -
cabala1
tag
DW2: a waypont1-en készen lett a shipyard - tehát a Omega Mining Base-re is lehet már hajót transferálni, illetve pár alap hajóra beruházni/átfittelni
-
-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS
#38833
üzenetére
Sorry! Elfelejtettem, hogy nálam él a -10%

Mindhárom kiadás le van ócskázva
-
duvi
nagyúr
Bő 22 órán át, 78% akcióban 10,79€ az Elite Dangerous Deluxe Edition a humble oldalán. Ez HL ár, tehát akit egy kicsit is érdekel a sandbox spacesim, az ne habozzon!
-
-
duvi
nagyúr

-
nak0n
aktív tag
Coloniáig még aránylag kis kitérővel tudsz dokkolni, később lesz majd bajos.

Én viszek AFMU-t és repair limpetet is, ezeket tudom pótolni útközben is materialokból, ha elfogyna. Heat sink launcher lesz bajosabb, az ahhoz való alapanyagom kevesebb, talán huszonegypár darab mindkettőből. Mondjuk volt most pár hónap kihagyásom, nem tudom, hogy ezeket hol lehet szerezni, még most kellene utánanéznem. -
duvi
nagyúr
-
cabala1
tag
DW2: én már tegnap este óta csücsülök az első waypont mining base-én

Érdekes egy menet lesz - ha jól tudom, akkor ez az első és utolsó bedokkolható állomás, szóval még van idő a fittem beállítani. Egy engizett AspExp-el vagyok kb 50ly-es ugrótávval. Amin most agyalok, hogy vigyek-e AFMS-t vagy ne... Repairt limpetet viszek, tehát végső esetben tudom magam javítani, de a modulokat nem -
szóval nem tudom, hogy egy ekkora utat hogy fogok bírni... a docking compot kellene beáldozzam... (valószínű be fogom, ha úgyse fogunk dokkolgatni).Útközben nagyon szép tájakat láttam, pl. egy rendszerben 3 black hole, csomó WW, Metal Rich planetek, Thor's Eye... codexet is bővítettem, letettem a névjegyem jópár még felfedezetlen rendszerbe, szóval én nagyon várom még miket fogunk felfedezni, meg ha minden igaz, akkor építünk egy úrállomást is. Eddig exploból 15misit kaptam. Gyertek, izgi

-
Cooper911
senior tag
válasz
CactuS
#38811
üzenetére
Amikor belépsz a bánya területére akkor jönnek egyszer. Ha kilépsz a játékból és belépsz a játékba akkor megint jönnek egyszer. Ha nincs is időd visszamenni a bázisra célszerű SC-ben egy kicsit odébb menni, majd belépéskor visszamenni a bázisra és üres hajóval visszaérkezni a bányába.
-
válasz
Dagohun
#38810
üzenetére
Nálam elég változatos volt, hogy mikor jönnek, mikor nem. Most pl: tele a hajó low tempered diamonddal, este már nem volt erőm visszarepülni és amíg bányásztam, egy darab kalóz sem jött arra (kb. 5 km-re bóklásztam a hotspot közepétől). Tegnap előtt meg gyakorlatilag ahogy ugrottam ki, relog másik játékmódba > vissza és megint jöttek 1-2 percen belül.
Igazából a többi pénzszerzés nem tudom, hogy mit hoz mostanában, de így este pár óra játékkal, 2 nap alatt olyan 50 milla összejött, úgy, hogy ebben benne van, hogy elmentem az egyik ASPomért és átszereltem, ráadásul ez elég szórakoztató is.

-
Dagohun
tag
válasz
CactuS
#38806
üzenetére
Szia!
Én ASP exp.-el bányászok, a kalózokat úgy szoktam "elkerülni" hogy a kinézet hotspot külső szélére repülök be. Majd a hotspot közepe felé haladok. Nagyon ritkán találkozok kalózzal. Ha van már az elején vannak le scannelnek de mivel még semmi sincs nálam otthagynak. Nem mellesleg medium sec-es randszerbe vagyok és mivel jóban vagyok a helyiekkel, jönnek segíteni ha baj van. -
duvi
nagyúr
válasz
CactuS
#38806
üzenetére
Ha meglesz a pénz rá, akkor egyértelműen a Python a legjobb választás, miner-combat hibridnek.
-
Nem akarok alapvetően, csak néha gyorsabb lenne őket leölni, mint elfutni.
Igazából a sima mining lasert nem is használom, nekem így 2 este alatt az jött le, hogy a fényesen izzó darabokat érdemes szétrobbantani a hotspotokban és utána a jó cuccost kiszedni. De lehet tévedek. Csak sokszor csalóka, hogy melyik a fényes és melyik az, amelyikben van sub-surface, de nincs fissure.Ma annyira nem volt szerencsém, elég kevés olyan aszteroidát találtam, amit szét lehetett robbantani. Hajóból lehet feljebb ugrok, van még tarcsiban Clipperem, kraith-em, gunshipem, legalább 2 ASPom, meg még 1-2 kicsi-közepes darabom és kb. 75 milla "kp"-m, lehet beáldozok egyet egy jobb fittért.
Switch HUD Mode-ot köszi, így egyszerűbb.

-
duvi
nagyúr
válasz
CactuS
#38798
üzenetére
Ha harcolni is akarsz, akkor kompromisszumokat kell kötni a fittel. ASP Exp után a Dropship jöhet szóba, ha megvan hozzá a rankod. Itt egy miner-combat multifitt hozzá.
Combat és Analyzer mód közötti váltógombot itt tudod beállítani: Options > Controls > Mode Switches > Switch HUD Mode
-
a2d2
addikt
Most a taxizás után újra feldobott egy ugyanilyen küldit, megint elvállaltam és megint nem számolja a kilőtt mission targetet. Pedig kipróbáltam az FSD interdictiont is és elsőre sikerült kiszednem.
Egész pontosan ez a neve: Federal navy stike contact.
Most 2 kalózt kell kilőnöm xy rendszerben.
Target type: Pirates
Kills confirmed: 0/2Hogy lehet konfirmálni? Kill warrant scannelem is őket kilövés előtt, most begyűjtöttem a hajóroncsokat is, de nem akarja az igazságot.
Van esetleg ötlete valakinek?
Köszi!Most legalább van 1 nap és 20 órám hogy rájöjjek mi ez.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple asztali gépek
- PlayStation 5
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- alza vélemények - tapasztalatok
- Projektor topic
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- G.SKILL Trident Z5 Royal Neo Silver 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 - Élettartam garancia
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS Vivobook S14 OLED - Ultra 5 226V - 16/512GB - Garancia
- 32GB DDR5 RAM-ok tesztelve, garanciával, számlával (a Te nevedre kiállítva)!
- Lenovo Thinkbook 16 G6 WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- BESZÁMÍTÁS! ASRockB450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD STRIX RTX 2070 SUPER 8GB GameMax Aero Mini 700W
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS - 5120x1440 Dual QHD - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
- Eladó Apple iPhone 14 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A magasabb szint úgyis felülírja az alacsonyabbat.
), akkor az új pörinél megint 0-ról indult a menet. Most viszont egy-egy újabb kísérlet ráépül az előző eredményére, a cucc mindig valamennyivel tovább fejlődik, tehát lépésenként teszed meg az utat a plafonig. Általában(hangsúlyozom, általában!) az első szintre elég egy pöri. 2-esről 3-asra 2 kísérlet, 3-4-re pedig 3db. Aztán a végén az 5-ös maxra már nagyobb a szórás, néha 5, néha 10-12 menet a csúcsig.




De akkor is melós dolog tudom.

de még csak egy vulturem van combatra. Ezen még van mit kísérletezni.
Sebaj.








