-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz
Döglött Róka
#36298
üzenetére
Itt, de te ezt pontosan tudod.
"főleg, hogy ennyire sok és kitartó munka kell az Elite ranghoz" - ez egy játék, ha dolgozni akarok, kinyitom a céges laptopot
Ami a Secundusnak szóló gratulációmról szól.
Ez nem személyeskedés volt, csak egy tanács.
Ezt kifelejtetted a hozzászólásomból:
Ha ezek már annyira zavarnak, ahogy írod, akkor érdemes más játék után nézni. -
Cooper911
senior tag
válasz
Döglött Róka
#36293
üzenetére
Én nem akartam ebbe belefolyni de azért mondanék pár dolgot.
Sok dolog nem tetszik neked ebben a játékban. Oké. Értjük. De attól, hogy itt kisírod magad azoknak akiknek tetszik attól mi változik? Írj az FDEV-nek hogy min változtassanak, ha elég sok embertől megkapják az infót akkor megváltoztatják.
Már sokszor leírtuk, azért ilyenek egyes dolgok amilyenek mert az ED-nek az 1984-es Elite az alapja, annak úgymond a remakeje. És ezt is ugyanaz a faszi állmodta meg mint a régit. Rengeteg dolgot át lehetne dolgozni rajta, lehetne banki tranzakció meg 8 bejárat a coriolison, sőt a külsején is le lehetne szállni de akkor az már nem Elite Dangerous lenne, hanem JóskaPista űrballadája. Ez a játék azért ilyen mert azoknak készült akik anno ismerték az Elite-et. Persze mára több olyan játékos van akik nem ismerték, ők vagy elfogadják ezeket a dolgait a játéknak vagy játszanak mással. Esetleg konstruktív javaslatot tesznek a fejlesztőknek. Ez a repetativ dolog is amiatt van benne mert olyan mint a régi. Jön az új Megaman, ugyanolyan ge.i lesz mint a régi, csak szebb grafikával. Lehetne benne Qucksave mert ma már sok játékban van, de nem lesz mert akkor már nem Megaman lenne.
Kedvencem amikor jönnek azzal, hogy milyen hülyeség hogy egy limpet 1T amikor manapság egy drón milyen könnyú. Na akkor tegyük ki azt a drónt az abszolút 0 fokba aztán nézzük hogy hoz vissza egy kavicsot a kis ventillátoraival.
"2 éve ez a játék unalmasabb volt a korszakalkotóan értelmetlen Microsoft Train Simulatornál, 1 órára jutott max 10 percnyi érdekesség. Hála égnek fejlődik és gyorsul folyamatosan.
"
Na látod ez is egy remek példa. Ne tudd meg hányszor futottam neki az MSTS ben az OrientcxExpresses küldetésnek. És nem volt számomra unalmas. Másnak az volt hát az játszott mást. Aztán amikor sokadszorra sem sikerült nem sírtam tele fórumokat hogy miért nincs rásegítő rakéta a gőzmozdonyon hanem játszottam mással."mivel egy frakció több rendszerben is előfordul ezért végképp nem értem minek kellene az origóra visszatérni hogy kapjak pénzt, reputációt, befolyást."
Ez modnjuk jogos. Sőt az Interstallar agency is megoldhatná némi jutalékért. -
Döglött Róka
veterán
válasz
-Solt-
#36295
üzenetére
Már bocs, de ezek szerint vagy én nem fogalmazok jól, vagy te nem értesz. NEM azt mondtam hogy en bloc bosszant a játék, írtam ezt valahol is? Nem, azt írtam tetszik, csak van benne egy két olyan mechanikai elem ami nettó baromság. Egy szóval sem állítottam hogy türelmetlen vagyok, akkor nem játszanék vele (ennyire hülyének ne nézz).
Azért mert én ezt észreveszem és megjegyzem ez még nem jelenti azt, hogy ez nem nekem való

Tényleg ez a struccpolitka megy itt? Ha valakinek nem tetszik valami akkor bizony nem neki való a játék?
Nevetséges 
Na megyek mert várnak az üveggyöngyök és le kell adnom egy számlatömböt két csillagrendszerrel odébb.
@duvi: Hol említettelek meg téged a céges laptopos megjegyzésemben? Magadra vetted? Ne haragudj.
Személyeskedés = Nem neked való. Tehát feltételezed hogy nincs meg képességem/türelmem/monoton munkára való hajlamom hogy egy ilyen játékkal játszam. Ez a három tényező a személyiségemhez tartozik. Puszta logika.
-
duvi
nagyúr
válasz
Döglött Róka
#36284
üzenetére
Nincs semmilyen belső késztetésem a játék védelme iránt. Többször is elismertem és leírtam a hibáit és kifejtettem, hogy messze nem tökéletes. Egyszerűen válaszoltam a felvetett észrevételeidre.
Senki nem ítélkezett feletted. A személyedet meg pláne senki nem támadta, bármennyire is szeretnéd így beállítani. Mindenki szabadon leírhatja, hogy mi tetszik neki és mi nem. Mivel ez egy fórum, ezért válaszolni szoktunk egymás hozzászólásaira.
Két évvel ezelőtt, amikor elkezdted a játékot, akkor is szívesen láttunk és igyekeztünk segíteni, mint minden kezdő ED játékosnak. Akkor és most is valamiért elkezdtél kötekedni, amit máig nem értek, hogy miért. Végül te magad írtad, hogy eleged lett az ED-ből és törölted.
Látom, most is szándékosan belekötsz a másnak írt hozzászólásomba, ami pusztán egy gratuláció volt Secundusnak, az Elite rangért.
"főleg, hogy ennyire sok és kitartó munka kell az Elite ranghoz" - ez egy játék, ha dolgozni akarok, kinyitom a céges laptopot
-
-Solt-
veterán
válasz
Döglött Róka
#36293
üzenetére
Én ezt csak úgy tudom összefoglalni, hogy ez akkor nem neked való!
Én legalábbis biztos nem fektetnék energiát egy olyan játékba amiben alapvető játékelem bosszant vagy zavar. Ha jól számolom akkor 27 éve vettem meg az első gépemet és azóta játszom is, de türelmetlen csak olyan játékkal voltam, ami nem fogott meg 100%-ban... azt már megtanultam, hogy az ilyet el kell engedni mert több idegeskedést fog okozni mint örömöt, annak meg nem sok értelme van. -
orientcx
őstag
Igazán nincs mit. És ha már ott voltam, be is gyűjtöttem még 60 db-ot belőlük. Most már csak azt kéne kitalálnom, hogy vajon mi a túrót kezdjek velük.

Valamelyik mérnök kifejleszthetne valami rontást, vagy átkot, hogy mittomén nőjön bajsza a császárnőnek, és ehhez kellene mondjuk 5db Bio-Mechanical Conduits, 5db phosphorus, meg 3db imperial shielding, esetleg special effect-nek még azt, hogy hízzon további 15 kilót(Mass +8%), és ehhez kellene még 2 db impperial shielding, mert ilyen célra szívesen gyűjtenék még akár egy komolyabb mennyiséget is.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
-Solt-
#36292
üzenetére
Én pont a hajót tojom le leginkább, gondolom az leesett már, hogy nem kenyerem az unalom
Az első dolog amit csináltam ebben a játékban az az volt hogy megdöntöttem egy rendszert és háborút szítottam két frakció között."főleg, hogy ennyire sok és kitartó munka kell az Elite ranghoz" - ez egy játék, ha dolgozni akarok, kinyitom a céges laptopot

"válasz rövidebb küldetéseket... fordulj többet, az pörgősebb" - nem pörgősebb, ha valami repetitív az nem pörgősebb max monoton
Én rendszerint azt csinálom, hogy 10 rendszer között ugrálok, felveszek egy csokor küldetést (7-8 átlag) ami a célomnak megfelel és teszek egy körutat, mivel egy frakció több rendszerben is előfordul ezért végképp nem értem minek kellene az origóra visszatérni hogy kapjak pénzt, reputációt, befolyást.Az üresjáratok meg nálam nem tesznek hozzá a hangulathoz, valszeg 25 évnyi videójátokkal töltött idő után már az én türelmem is véges, pláne ha az üresjárattal meg a sok grinddal egy játék a tartalom hiányát próbálja leplezni.
2 éve ez a játék unalmasabb volt a korszakalkotóan értelmetlen Microsoft Train Simulatornál, 1 órára jutott max 10 percnyi érdekesség. Hála égnek fejlődik és gyorsul folyamatosan.

-
-Solt-
veterán
válasz
Döglött Róka
#36291
üzenetére
Nekem kifejezetten tetszik ennek a kivitelezése, főleg, hogy ennyire sok és kitartó munka kell az Elite ranghoz. Így legalább nem egy folyamatos darálás az egész, vannak "üresjáratok" amik abszolút hozzájárulnak a hangulathoz.
Ha ekkora út hosszú neked, válasz rövidebb küldetéseket... fordulj többet, az pörgősebb. Itt sokaknál az a gond szerintem, hogy csak a kredit számlálót nézik és valamilyen rejtélyes okból nagyon rohannak valami önmaguk által felállított cél felé, aztán sértődés van, ha nincs meg a legnagyobb hajó pár nap alatt.

-
Döglött Róka
veterán
válasz
-Solt-
#36290
üzenetére
Hát ezaz, Fed/emp ranghúzás miatt meg pláne minek? Papíron viszed a kartonodat hogy miket vittél véghez azért hogy egy galaktikus szervezet elismerjen?
Nincs nyilvántartásuk?
Egyébként pont egy ilyen kellemes 500kls-es téma okán merült fel megint bennem hogy hogy lehet az FD továbbra is ilyen buta. 500Kls már annyira feleslegesen hosszú út hogy ma reggel belőttem az irányt, elmentem zuhanyozni, csináltam angol reggelit, megreggeliztem és még mindig nem ért oda a hajó
) -
-Solt-
veterán
válasz
Döglött Róka
#36289
üzenetére
Én nem látom, hogy ebben mi az időpazarlás... adott esetben a rang húzás miatt így is úgyis vissza kell menni oda ahol felvetted a küldetést. Mondjuk nekem csak cirka 150 órám van benne és nagyon az elején járok még, lehet, hogy még nem szállt fel a rózsaszín köd, de amiket itt látok kritikaként megfogalmazva, azon csak hüledezem...

-
-Solt-
veterán
válasz
Döglött Róka
#36287
üzenetére
Komolyan az okoz neked álmatlan éjszakákat, hogy a küldetéseket ott kell leadni ahol felvetted? Asszem öregszem... nincs több kérdésem.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
-Solt-
#36286
üzenetére
Pirate Assassination quest: Megkeresed -> Lelövöd -> Data scan -> Üzenet a frakciónak akitől kaptad a taskot -> Pénz utalva a számládra.
Planetary Data Scan quest: Megkeresed -> Scanneled -> Data küldése frakciónak miután már nem üldöznek -> Pénz utalva a számládra.
És sorolhatnám. Jelenleg ez úgy néz ki mint bármelyik igen fapados RPG-ben.
Ölj meg hat csirkét quest: Elmész az ólba -> Levágod a csirkét -> Hazamész és elmondod hogy levágtál 6 csirkét ahelyett hogy telefonálnál -> buksisimogatás
Nagyon elavult mechanika és csak az időt húzza a rengeteg utazás ami ezzel jár.
-
-Solt-
veterán
válasz
Döglött Róka
#36284
üzenetére
Én nem nagyon tudlak követni... mégis miképpen képzeled ezt a banki tranzakciót?
-
Döglött Róka
veterán
válasz
grHawk
#36279
üzenetére
Mielőtt mindenki nekemesik. Kedvelem ezt a játékot és csak azért nem tolom folyamatosan, mert szándékosan lassítva van a tartalomhiány végett. Ezért félévente szedem csak elő, megnézem az "újításokat" (értsd a dizájnerek körülnéztek a piacon hogy néz ki egy modern MMO) és van aminek örül az ember van ami még mindig fájdalmas. Lásd hogy azzal húzzák az időt hogy nincs banki tranzakció (világ vicce egy jövőben játszódó realisztikusnak kikiáltott "szimulátorban"). Másik kedvencem az 500KLs utazások rendszeren belül.
Ezek primitív játékmechanikai megoldások amiknek közük nincsen ahhoz, hogy hogyan épül fel a játék művészeti világa.
@Duvi: Értem hogy neked valamilyen belső késztetés miatt védened kell a kedvencedet de ne jöjjünk már olyan baromságokkal hogy ez nem az én játékom! Nem ismerjük egymást ezért ne is ítélkezzünk feleslegesen, mert ilyen szép mondatokat én is tudok írni mint látod

Elnézést, hogy néha leírom ami nem tetszik, van ilyen. Nem kötelező egyetérteni vele de ne a személyemet támadjátok már miatta (önigazolást keresel, nem a te játékod, etc)
De hogy jót is mondjak, a Chieftain nagyon jó lett, ahogy az Engineeringnél is rájöttek végre, hogy nem szerencsekerekezni utaz az ember több száz fényévet. Már csak arra kellene rájönni, hogy a remote engineeringre minden plan alap kéne hogy legyen.
@cinemazealot: tudom
De így mindenki értette mire gondolok. -
pcnet
addikt
Nagyom szépen köszönöm mindenkinek a segítséget imperial shilding ügyben!
Külön köszönet Orientcx Fed vitéznek, hogy a kedvemért elzarándokolt egy messzi rendszerbe, pedig tudjuk a felfedezés/utazás nem a kedvenc időtöltése. 
Köszi szépen még egyszer srácok a sok segítséget! Jó egy ilyen segítőkész csapathoz tartozni!

Cooper911: Köszi a videó(k)ért.
A magam fajta idegen nyelvet nem(jól) beszélő emberelnek hatalmas segítség egy ilyen videó! 
Le a kalappal srácok!
E topic nélkül tuti már rég nem jászanék az Elittel. -
orientcx
őstag
válasz
Ice_Man22
#36266
üzenetére
" Nemtudom, hogy mi van de igy nem lehet wingbe jatszani es nem tudom, hogy miert csinalja. Nektek csinalt mar ilyet?"
Nekem meg a multicrew-el van gondom a Beyond óta. Ha beültetem a második karakterem az anyósülésbe, minden rendben van. Ha feloszlatom a multi crew-et, akkor ki is száll, ahogy azt kell. De ha én arról a helyszínről nélküle állok odébb, már csak úgy tudom újra meghívni, ha előbb teljesen kilépek az ED-ből(csak a menüig nem elég). Gondolom azért, mert onnantól kezdve már nem ügyel arra, hogy egy instába tegyen. Ez néha nagyon bosszantó, de egy ideje már készülök rá: Nem csak egyszerűen disband-ot nyomok, hanem automatikusan ki-be lépek egyet a játékból, és így legközelebb újra meg tudom hívni. Egyszer. Aztán megint ki-be.
Hogy mit meg nem tesz az ember azért a + pöttyért!
-
cinemazealot
addikt
válasz
Döglött Róka
#36277
üzenetére
Öööö... nem akarok kötekedni, de hiszed vagy sem: minden mai 3D-s játék vektorgrafikus.
(A textúrák persze már más lapra tartoznak.) -
grHawk
aktív tag
válasz
Döglött Róka
#36277
üzenetére
Ne haragudj, de úgy érzem szándékosan fókuszálsz rá erre a hibára, mint ha zavarna, hogy minket nem zavar a dolog, vagy, hogy igazolást nyerj valakitől a problémádra. Amint fentebb írtam, mindenki tisztában van vele, hogy ez egy játékmechanikai döntés a Frontier részéről. És abban biztos vagyok, hogy nálad és nálam is sokkal hozzáértőbb emberek hozták meg a döntést. És még mindig arról beszélünk, hogy lokalizált a pénzügyintézés a játékban.
-
duvi
nagyúr
válasz
Döglött Róka
#36277
üzenetére
"Akkor miert nem vektorgrafikaval fut tovabbra is."
Miért kéne vektorgrafika 2018-ban? Ez nem a látványvilágról szól. Én csak azt mondtam, hogy:
"Másrészt az eredeti Elite alapján készült az ED, ezért az alapok már adottak voltak. "Ahogy egyik játék, úgy az ED sem tökéletes és vannak hibái. Ha ezek már annyira zavarnak, ahogy írod, akkor érdemes más játék után nézni. Két év kihagyás után visszajöttél és még mindig az látszik, hogy az ED nem a te játékod.
-
duvi
nagyúr
Egy hangulatos videó az új Guardian romokról: Active Guardian Structure Found
-
grHawk
aktív tag
válasz
Döglött Róka
#36270
üzenetére
Hát azt, hogy 1400 év múlva mi lesz és hogyan, senki sem tudja. Ami biztos, hogy az mindig is nyilvánvaló volt, hogy a Frontier egyfajta régimódi sci-fit épít. Ha a hajók felépítésén nem is, a játékbeli mechanikákkal elcsalt dolgokon (mint például a station visit vagy, hogy az SRV-nek kerekei vannak) mind látszik. Én megmondom őszintén szeretem, hogy egy saját stílust épít, de az ilyesmi dolgok általában nem szándékosnak szánt immerzió építő játékelemek, hanem csak simán elcsalt játékelemek, amiket csak így tudtak, vagy csak így tudnak kontrolláltan megoldani.
-
duvi
nagyúr
válasz
Döglött Róka
#36270
üzenetére
Egyrészt ez egy űrszimulátor játék. Mivel nemlétező technológiákról és megoldásokról van szó, ezért a végtelenségig lehetne vitatkozni, hogy minek és hogy kéne működnie ebben a távoli jövőben

"1400 év múlva a banki tranzakciók megszűnnek letezni."
Ezt majd 1400 év múlva tudjuk biztosan megmondani![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Másrészt az eredeti Elite alapján készült az ED, ezért az alapok már adottak voltak. Harmadrészt, ha mindent leegyszerűsítenénk, akkor ki se kéne mozdulni egy állomásról, mert onnan mindent elérhetnénk, távirányíthatnánk.
-
Döglött Róka
veterán
Továbbra is szánalmasan gyenge időhúzó megoldásnak tartom, hogy a 34. században le kell adni a küldetéseket és a bounty-kat állomáson. Persze bárki tud üzenni neked bárhol vagy...
Nevetséges hogy ezt szimulátornak meri nevezni bárki is..
1400 év múlva a banki tranzakciók megszűnnek letezni. A creditek valójában üveggyöngyök...
-
Ice_Man22
senior tag
válasz
Cooper911
#36267
üzenetére
Nekem se egyszeri eset... Es minden esetbe be volt fogva a uss. Volt mikor a haver mar benne volt a USS, gyilkolja a terroristat, erre kiad nekem egy masik USS t, es egy misszionk volt elfogadva es az megosztva. Ezert volt mar olyan, hogy majdnem elszallt 65 millio rebuy... mivel cutterrel voltam es a haver corvette tuzereje... hat finoman szolva is jol jott volna.
-
Cooper911
senior tag
válasz
Ice_Man22
#36266
üzenetére
A második esetnél be volt fogva az USS?
Amúgy vannak furcsaságok múltkor ingáztam két állomás között és az egyiknél 1Mm-helyett már 10Mm-nél beadta a safe disengage feliratot és ott kilépve a bázis mellett jelentem meg a szokott módon.Szerk: Ja és ez nem egyszeri eset, hanem annál az állomásnál mindig ezt csinálta.
-
Ice_Man22
senior tag
válasz
orientcx
#36265
üzenetére
En is kiborultam tegnap este... Leptem is Kerbalozni inkabb. Szoval wing missziozunk a haverral. Terroristakat irtunk egy bolygo mellett. O megtalalja az USSt en megyek utana, nav lock be... Szepen elkezd kiugrani suoercruisebol. Erre kidob 7.6Mm re a havertol. Wing loc ki, supercruise ba 900km re vagyok a wing signaljatol, ki lepek szepen erre 12Mm re dob tole. Nemtudom, hogy mi van de igy nem lehet wingbe jatszani es nemtudom, hogy miert csinalja. Nektek csinalt mar ilyet?
-
orientcx
őstag
A kedvedért elugrabugráltam egy császári felségterületen lévő outbrake rendszerbe, és az első HiGrade USS-ben ott is volt az 5x3 db imperial shielding, majd a következőben a 4x3. Azt az előző hozzászólásomban valóban elfelejtettem megemlíteni, hogy érdemes nagyobb populációjú helyet keresni, de az gyak mindegy, hogy industrial, vagy agriculture(én most pl pont egy Buricasses nevű mezőgazdasági rendszerben jártam sikerrel), de tudomásom szerint bizony az outbreak state a jó(10-ből 9 reddit-es is ezt ajánlja
)
Ha jól emlékszem, a Pharmaceutical Isolator-ok a független outbreak rendszerekben potyognak(ami mellesleg szintén nem rossz áru)Más: Nehogy már összeugorjatok valakinek az első dühében megfogalmazott, egyébként valóban szerencsétlen mondatán! Ez nyilván nem egy vérrel megpecsételt, életre szólóan fogadott eskü volt a részéről, hanem egy amolyan kifakadás, amilyeneket mindannyian mondtunk már, amikor valami bosszúság ért. Igen csúnya világban élnénk, ha minden eddig elhangzott átok beteljesült volna...

-
ZSoros
csendes tag
Imperial shieldinget nagy lakosságszámú, jól fejlett (industrial, high tech) imperial rendszerekben, high grade USS-ekben farmoltam, a system state ne legyen outbreak, mert akkor pajzs helyett fecskendőt kapsz. Vagy paravánt, vagy mi az a Phramaceutical Isolators. :-D
Viszont a 3.0-ban már megtörtént, hogy egy tök sima expert konda NPC-ből is esett ki imperial shielding - hogy ezen 'javítottak'-e a 3.0.2 patchben, azt nem tudom, de valószínűtlen.
-
duvi
nagyúr
-
orientcx
őstag
Ezeket Hi-grade USS-ekben találod, az imp shielding-et birodalmi, asszem outbrake state rendszerekben érdemes keresned. A Hi-Grade USS-ek általában legalább 1-2000Ls-re vannak az érkezési ponttól, néha meg még annál is jóval messzebb. Arra azonban vigyázz, hogy ne gyorsíts be nagyon, mert akkor mire kijelezné egy-egy USS feltűnését, már túl is futottál rajta.
Innentől meg már csak a vak szerencse dominál, néha egy árva keszeget sem fog a nagy ho-ho-ho, néha meg sorban jönnek a nagyhalak. Volt olyan másfél órám, hogy 75(!) db-ot gereblyéztem össze belőle(5 db USS-ben 5-5db hármas csomagot találtam), és volt olyan vadászat, hogy a nagy semmi. Ezmááá csak ilyen sport. Persze olyan is rendszeresen előfordul(ezt már többször is tapasztaltam), hogy egy-egy material időlegesen teljesen eltűnik, ilyenkor érdemes az idegölő kínlódás helyett valami más témára átnyergelni. -
42861
senior tag
Egyszer találtam 15 db-ot, egy landolható bolygó közeli USS-ben kb. fél éve, soha többet. Sikerült a Corvette-hez felhúzni 8 db SB-t belőle, viszonylag jó G5-ös statokkal. Ennyi volt. Material Tradert tudom javasolni. A nagyon ritka cuccokhoz inkább gyűjtögetem százasával a gyakoribb matikat és cserélgetek.
-
pcnet
addikt
válasz
Dyingsoul
#36254
üzenetére
Nálam alap szabály, hogy felfedezni csak és kizárólag SOLO-ban. Esetleg Privat Groupban ha hiányzik a társaság.
"Ha lesz egy anacondám minden szembejövő kis hajóst elsőként fogok kinyírni."
Érthető, hogy most dühös vagy, de ha másokkal kitolsz és már a pályafutásuk elején megutáltatod velük a játékot, csak azt éred el, hogy pl Steamen még több negatív értékelést kap a játék. Ők nem tehenek róla, hogy veled valaki kiszúrt. Össze futottál egy Vér Istvánnal, megesik. Engem is lőtt már ki player, Cutterben teli raktér rabszolgával. Cirka 20-25 millióm bánta. Átmentem SOLO-ba és folytattam ott.
Más téma:
Tegye fel a kezét, aki látott már imperial shilding-et vagy compact composites-t! Esetleg ha ismer olyan embert aki látott már.... Inara szerint előbbi high grade USS-ből vagy küldetésből, utóbbi USS-ből vagy POI-ból szerezhető. (Csalás, blueprintsnél csak USS-t ír Inara, componentsnél már írja a POI-t, hát azt még nem próbáltam.) 3 napja USS vadászaton vagyok de egyiket se találtam még. Különböző státuszú rendszerekben is néztem már Mission boardot és Passenger küldiket is, de semmi. Már csak shield boostereket kellene tuningoltatnom és kész lenne a harci szekerem. (Corvette)

-
Dyingsoul
veterán
Megölt egy játékos felfedezés közben. Szeretnék revansot venni. Van erre lehetőség valahogy? felkutatni azt a játékost? Nagyon messze lehetek most tőle, de a nevét felírtam. Egyébként nagyon örülök neki, hogy kinyírt, mert 35 rendszernyi (össze sem merem számolni hány bolygónyi) felfedezési adatom lett most oda... kezdhetem elölről a Road to richest. Ha lesz egy anacondám minden szembejövő kis hajóst elsőként fogok kinyírni.
-
-ZeeZee-
senior tag
Amatőr kérdésem lenne. Pénzszűkében voltam, a pythont a kínaiaknál vettem meg, utána viszont nem tudom, hogy melyik modult vettem náluk, melyiket "teljes" áron. Ezt hol tudom leellenőrizni, milyen csökkentett árú modulok vannak a hajón? Ha jól sejtem az egyik megoldás, hogy leszállok a kínaiknál, eladom a cuccot és megveszem újra.
-
duvi
nagyúr
válasz
korte019
#36247
üzenetére
Ha arra gondolsz, Fighter Hangart nem lehet feltenni a Pythonra
Multicrewben beszállhat melléd játékos és kezelheti a turret fegyvereket. -
korte019
tag
Becseréltem a tőkémet egy majdnem fullos Pythonra. Nagyon szuper gép, azthiszem megvan az új kedvencem bár az ugrótávot még húzni kell. Még egy kit-et is vettem hozzá
Cobrával csempészek, Pythont meg egyenlőre nem hegyeztem ki semmire. A Pythonba nem lehet felfogadni gépi legénységet jól láttam? Csak élő személy lehet a másod pilóta? 
-
Dyingsoul
veterán
Először a long range-t kezdtem el, de szerencsére csak 1-esre húztam mikor jobban átgondoltam. A fast scan-t választottam és húztam fel G3-ra. 60%-kal növeli a scan gyorsaságát. Szerintem ez jobban illik az én scannelési stílusomhoz: odamegyek a megjelölt bolygóhoz, a scanner a bolygó nagyságától függően 70-40 ls-nél megkezdi a scannelést és ahogy megkezdődik a scan, lassítok minimum sebességre (30km/s azt hiszem). Így nem kerülök közel a bolygóhoz de mégis gyorsan végzek a scanneléssel. A long range-et azért hanyagoltam inkább, mert nem éreztem sok különbséget a scan sebességében mikor közelebb mentem egy bolygóhoz (pedig azt olvastam minél közelebb vagyunk annál gyorsabban scannel). Úgy érzem valóban sokkal gyorsabban végez vele, mint ezelőtt.
Egyébként miközben megy a rendszer utolsó detail scan-je, olyankor szoktam alt-tabolni és yes-re állítani a scannelt rendszert a Road to Riches oldalon, kimásolom a következő rendszer nevét, vissza a játékba, még egy picit kell várni aztán lehet is nyitni a galaxy mapot és keresni a következő útvonalat.
-
Dyingsoul
veterán
Felfedezőktől kérdeznék: szerintetek megéri a Detailed Surface Scannert Grade3-tól feljebb szenvedni? A héten végre sikerült felengiznem G3-ra és folytattam a Road to Riches utamat. Előzőleg ugye egy Cobra Mk3-mal nyomtam és már most döbbenetes a különbség az ASP X-szel, G3-as scannerrel. Lehet, hogy a gyakorlat is sokat segített, de a nagyobb ugrási távolság és a scanner úgy érzem triplázta a felfedezési sebességemet. kb másfél óra alatt felfedeztem 25 rendszert (és közben még az USS-eknél is megálltam mert jövőre gondolva próbálok matit gyűjtani ha épp az utamba kerülnek a signalok). Viszont nagyon sok idő volt mire összeszedtem mindent a G3-as upgradere, sokat tanultam mondjuk a játékról de néhány material miatti kutatás zsákutcákba vezetett és nagyon sok játékórát pazaroltam el (pl az open symmetric key keresése rengeteg bázis scan során egyet sem kaptam, végül megtudtam, hogy léteznek material traderek és egy tutorial videóban megnéztem hogy kell data meterial tradert keresni és úgy jutottam hozzá).
Most nagyon dilemmázom azon, hogy kell-e az a +20% a surface scannerre vagy jó-e ez így és inkább koncentráljak tovább a felfedezésre.
-
duvi
nagyúr
Kéretik a pénztárnál sorban állni! Business to business
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Alliance Chieftain Ship Kit - 12 Pieces -
-
orientcx
őstag
Hű de megfagyott itt a levegő, tán csak nem elnyomott valaki egy marék heat sink-et?

Akkor most büntiből nesztek egy gyűrűs napfogyatkozás!
És a szegény trellaiaknak vissza sem adom a napjukat, amíg meg nem születik a világbéke!(Vagy amíg nem fizetnek nekem a helyi kantinban egy-két kongga ale-t). De gyorsan, mert az a nyomorult bolygó mindjárt magától is odébb mászik, és akkor oda az üzlet!

-
duvi
nagyúr
Uraim! Kérem, hogy tiszteljük egymást és tartsuk az itt megszokott színvonalat! Köszönöm!
-
orientcx
őstag
válasz
_Kondor_
#36226
üzenetére
Hová tűnt a képed? "Fly, bitch!" - Nagyon tetszik, überkirály!



Más: Alig három év négy hónap kellett a rettegett Fed hero-nak ahhoz, hogy rájöjjön, milyen súlya is van egy 8E-s szenzornak. Hiába, a felfogásom mint a villám.
A minap pillantottam rá először erre az adatra, és ha valaki nem tudná(bár sztem rajtam kívül nincs még egy ekkora sutyerák pilóta a galaxisban), a 8A-s szenzor bizony pontosan 160t. Ez azért vicces, mert az agyontuningolt, és ennél fogva már eleve 30%-al megnövelt tömegű FSD, ami még egy kondát, vagy Corvettet is képes a hátán elvinni akár a galaxis másik végébe is, az mindösszesen 52t(Hiába, mindig kiderül a végén, hogy a hangya a legerősebb állat) 
De amiért szóba hoztam, az az, hogy eldobtam a long range tuningot, és rátettem egy négyes szintű light weight upgrade-t, és így a 160t-ból lett 56. Az ötös tuning már kényelmetlenül csökkentette volna a látószöget, de már az ekkora súlycsökkentéssel is jelentősen megnőtt a sebesség(és ami még ennél is fontosabb, ezzel párhuzamosan az agilitás is), nőtt az ugrótáv(ha kipakolom a 7B-s SCB-t, akkor megvan a bűvös 20Ly, ami nem rossz teljesítmény egy Corvette-től), és ez a fogyókúra gondolom az optimal mass szempontjából sem jön rosszul.
Még 6-8 év, és rájövök arra is, hogy ha kipakolom a HP-ket, akkor lőni is tudok az MC-kkel. Bár ez nem biztos
-
Dyingsoul
veterán
Ha remote engineering-el fejlesztek, akkor nő az engineer skillje tovább? rányomtam de nem találok erre utaló jelet. Fontos lenne mert csak grade 2-t tudok húzni viszont szükségem lesz a 3-asra is.
-
-ZeeZee-
senior tag
Köszönöm, megoldódott. A custom volt a jó profil. Köszönöm, mester!

Szerk.: ott kezdtem, miután nem működött a játékban. Minden rendben volt win alatt. Aztán átállítottam a játékon belül a thrustmasterre, de nem figyeltem, hogy nem hotas x-re állítottam, mert nem is volt olyan, szóval volt ami működött, de nem a megszokottak szerint. De így a customra való átállítással már minden jó.
-
-ZeeZee-
senior tag
-
duvi
nagyúr
válasz
-ZeeZee-
#36228
üzenetére
3.0 telepítése után nekem is visszaállt a default kiosztás. Visszamásoltam a saját config fileomat és a lenyíló menüből kiválasztottam a custom kontrollert. Azóta minden a régi beállítások szerint műxik.
Látom, azóta kiderült, hogy nem látszik a hotas. Controls panelen ha megnyitod a kontroller configját, akkor reagál a hotas?
-
-ZeeZee-
senior tag
No, nekem is gondom akadt. A frissítés óta nem próbáltam még repülni, de ma este gondoltam csapatok egyet. De hiába dugom be a Hotas X-et, nem akar működni. Ok, menüben átállítom, hogy azzal szeretnék játszani/irányítani, de nem a megszokott beállítások vannak, hanem az alapértelmezettek. Hogyan tudom a megszokott beállításokat visszatenni? Jelenleg ezeket a file-okat látom:
Custom.1.8.binds
Custom.1.8.binds.4181237810.backup
Custom.2.0.binds
Custom.2.0.binds.4181237810.backupEzzel szemben az általam 1.5 éve elmentett 2 file:
Custom.binds
Custom.1.8.bindsElég a régi 1.8-ast átneveznem 2.0-ásra és odamásolni, akkor megoldódik?
Szerk.: Most látom, hogy nem is látom a HOTAS X-emet, hanem a Thrustmaster T-Flightra állítottam. Szóval nem látom a hotasomat az irányítás kiválasztásánál. Mit tehetek?
-
Denzo
tag
válasz
cintula187
#36216
üzenetére
Szia!
Próbáld meg esetleg az ED launcher, options menüjéből a validate game files-t, hátha...Most látom már tárgytalan.
-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#36219
üzenetére
Újratelepítettem inkább. az se árt néha

-
totila
tag
meg tudja valaki mondani, hogy pontosan hogy tudom importálni a material készletem az inarába?
tudom hogy én vagyok a béna, régebben egyszer már sikerült, de most sehogy sem megy -
cintula187
addikt
válasz
gentlelynx
#36218
üzenetére
Yes I have tried to turn it off and on again.

NEm lehet valami cache fájlokat törölni valahonnan? -
gentlelynx
tag
válasz
cintula187
#36216
üzenetére
Nekem tegnap simán lefutott, ma a bejegyzésed hatására megpróbáltam belépni; az is ment.
Esetleg egy ilyen "kockafejek" típusú kérdésre, hogy " úrjaindítani próbálta-e már?" nem oldotta meg?Más: Kaptam egy küldit egy fószertől csak úgy "röptében", hogy adott rendszerből egy másikba nem vinnék-e el némi titkosinfót... de nem találtam a mukit seholsem, akkor mi a helyzet? Bázisokon kerestem, esetleg máshol kellett volna? How to? THX!
:nyeretlenkétévesemoticon: -
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#36216
üzenetére
Úgyértem sync files <1min nél kiakad és semmi. Töröljem vagy mifene?

-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Ha órák óta várok többszöri próbálkozás után is, hogy a 3.0.2 patch feltelepüljön mit tegyek?
-
to.ca
tag
válasz
Dyingsoul
#36212
üzenetére
"...tele van a scanner jelekkel..."
Persze, minél messzebb van a jelforrás, annál szélesebb a jele.
"Most merre induljak el"
Indulj el nagyjából a jel középpontja felé! Lehet, hogy olyan széles, hogy betölti a teljes sávot. Ilyenkor jobbra-balra fordulva be tudod lőni a két szélét, így kb. a közepét is.
Ahogy közelítesz, egyre szűkül, mire odaérsz, már csak néhány függőleges vonalka. Sokszor előfordul, hogy egyszerre több ojjektum jele is látható. Kis gyakorlás, és menni fog! -
-Solt-
veterán
Elrontva?? Most komolyan, mi a nehezen megkülönböztethető? Még ha lenne 50+ féle jelzés 50+ féle hanggal akkor azt mondom oké, de így, hogy van vagy 5 féle...
Logikátlan? A DS-nek aszteroida mezőket, bolygókat kell "megtalálnia" az üres térben, nyilván könnyebb dolga van mint az SRV-n lévő "szonárnak" ami a felszínen dolgozik ahol számtalan terepakadály között kell közepes szikla méretű tárgyakat jeleznie. Teljesen logikusan van felépítve, minél részletesebb és nehezebben hozzáférhető információhoz (űrben keressük a bolygót vs bolygófelszínen a kavicsot) akarsz hozzáférni, annál több munkát kell belefektetni. Mégis mi értelme lenne az SRV-nek, ha az egész annyiból állna, hogy leteszed az űrhajóból a felszínre, nyomsz egy gombot ami megmutatja mi hol van a felszínen és egyenesen odamész, hogy belelőj egyet!?
Tegnap 3 órán át bóklásztam egy bolygón materiálokat keresve. Leraktam az SRV-t a felszínre, elküldtem a hajót és mentem a jelek után... találtam elhagyott űrhajót, otthagyott őrzött tárgyakat, számos materialt amire szükségem volt. Ha kellett visszahívtam a hajót, bepakoltam, elküldtem megint, közben nézelődtem, utat kerestem a kráterek között. Minden perce élmény volt ennek a cirka 3 órának... rühelleném ha ennél egyszerűbben menne mert rengeteg élménytől megfosztana.
Ez egy szimulátor, az élményhez hozzájárul a tanulási folyamat és az az öröm, hogy valamire magadtól jössz rá, illetve sikerül valami ami nem könnyű, nem vezet kikövezett út hozzá. Ennek az egésznek ez (lenne) a lényege, és nem az, hogy konkrétan mutasson mindent, hogy mi hol van és abból álljon a játék, hogy nyilakat meg jelzéseket kövessünk.
Nehezíteni kéne még rajta nem könnyíteni ilyen tucat hülyeségekkel mint a "mi hol van, merre menj". Erre ott vannak a divatos csőjátékok, csak bal klikk sűrűn az adott helyen és te vagy a hős... közben pedig szép színes nyilak jeleznek neked mindent.
Ne vedd magadra, nem megsérteni akartalak, csak megdöbbentett amiket írtál...
-
Dyingsoul
veterán
Ahogy beülök az SRV-be és elindulok tele van a scanner jelekkel (nem a hajóra gondolok, azt már akkor ismertem mikor csak poénból szálltam le egy bolygóra). De úgy tele van, hogy minden irányba mutat terítve jeleket. Leszállás után elindulni valamerre baromi nehéz. "Most merre induljak el" teszem fel magamnak a kérdést. Aztán egyszer csak elindulok random valamerre és próbálok forgolódni hátha látok valamit. De nekem végül csak a hang segített mert hiába mutat tele mindent a szkenner, úgy éreztem a kis kavicsokat is bejelöli a kijelzőn amikkel semmit nem lehet csinálni (merthogy azokkal borítva volt a bolygófelszín). A pittyogások segítettek egyedül beazonosítani, hogy mely jelek után induljak meg nagyobb hévvel. Ha túlságosan balra fordultam akkor jobbról hallottam a pittyogás hangját és fordítva. Szóval nekem tényleg nem segített a scanner kijelzője mert minden kavicsot bejelölt rajta.
Ha azt mondjátok, hogy a semmitmondó kövek nem bukkannak fel a scanneren, az is rendben van. Lehet, hogy tele volt nyersanyaggal és túl sok nyersanyagot mutatott egyszerre. Ha így van, akkor az is marhára zavaró, mert szinte nem lehet őket szétválasztani. Lehet, hogy visszamegyek és egy rövid videóban megmutatom mennyire rossz az az első bolygó ahová először leszálltam mert ott borítva volt a szkenner kijelzője ugyanolyan jelekkel (széltől szélig, akkor is ha fordultam, a tüskék pedig azonos magasságúak voltak).
A sokadik miért: ahogy Vesa is írta: technológia... a wave scanner alatti radarernyő mire való ha nem erre? Jó, látom rajta a saját hajómat, hurrá. Azt kb szabad szemmel is ugyanúgy látom, mint az ernyőn legnagyobb távolságra állítva (plusz bármikor magam mellé hívom ha elkóborolok) kivéve ha valami nagy hegy blokkolja a látóterem olyankor jól jön. Meg látszanak rajta a crash site-ok, ilyesmik. De a radarernyő konkrétan csak akkor mutat valamit mikor az már rég látótérbe került vagy interakcióba léptem vele, esetleg targetolható: pl skimmerek, materialok. Megyek a wave scanner jelzése után, radarernyő a legnagyobb felbontásban, felbukkan előttem a material (targetolható formában) és AKKOR jelenik meg az ernyőn. Azonnal megállok ahogy megjelenik. ~200m-re van előttem a material. A material az ernyőn nézve szinte pont mellettem van. WTF? Ezzel csak azt akarom mondani, hogy finoman szólva lehetnének nagyobb összhangban az SRV szenzorai... (mielőtt azt hinnétek, nem emiatt bolyongtam sokáig tegnap este, ezen csak most gondolkoztam el.)
Egy kicsit túlpörögtem a témán egyébként, bocsi érte. De szerintem hasznos lehet újaknak a sztorim mert összességében azt mondanám -persze, használható a wave scanner... miután megtaláltad vele az első matidat... addig viszont szívás van vele mert ezt bárki bárhogy magyarázza, nem lehet megtanulni csak ha saját maga csinálja az ember, annyira nehéz.
-
duvi
nagyúr
Valóban macerás és nehézkes a használata. Feltételezem, hogy a szimulátor feeling megőrzése miatt lett ilyen. Az ingame tutorialok valóban nagyon szegényesek és nem követik a fejlesztéseket, de a training videókat folyamatosan adják ki. Itt van az SRV bányászathoz készült videó:
Wave Scanner - Elite Dangerous: Horizons Pilot Training
Valamint a training sorozatok:
Elite: Dangerous Pilot Training Tutorials
Elite Dangerous: Horizons Training Guides
Powerplay Training
Az engizett SRV szerintem nagyon jó ötlet!
-
Vesa
veterán
Egyébként ez is annyira el van rontva. Az egy dolog, hogy se tutorial se semmi a játékon belül -ehhez sem-, de hogy miért kellett ennyire nehezen megkülönböztethető jelzéseket kitalãlni, az nem fér a fejembe. Teljesen logikátlan az egész. Ugye ott van pl. a Discovery Scanner. Egyetlen gombnyomásra feltérképezni az egész rendszert, bolygóstól, holdastól, aszteroidamezőstől, mindenestől. Tehát a szenzor technika ebben a korban mondhatjuk, hogy elég fejlett. Ehhez képest az SRV-n meg kb. egy II. Vh korabeli pittyegő szonár-szerűség van, ami alig eltérő hang/vizuális jelekkel kergeti az őrületbe a pilótát, egyfajta keresgélős/kitalálós minijátékot kreálva a játékon belül. Nem értem miért nincs egy olyan szkenner -akár engizett módon-, ami fogja és kiírja a francba konkrétan, hogy mi hol van?
-
Dyingsoul
veterán
válasz
Mister_X
#36205
üzenetére
Lehet, hogy én használtam rosszul a scannert, nem tudom megmondani. De az SRV-vel egy teljes tank benzint elutaztam és semmit nem találtam.
Egy videóban, egy tutorialban és az összefoglalóban sem volt benne, hogy az srv sebessége is számít a kereséskor. A másik bolygón gyorsan mentem, csak néha lassítottam le, párszor pedig megálltam. Ezzel szemben ahol találtam ott mentem kb 10 métert, megálltam. mentem 25 métert, megálltam, mentem 40 métert, megálltam, és így tovább. Ezen felül a sebességet a hang magasságához kell belőni, ha közel van és gyorsan megyek akkor egyszerűen elmegyek mellette de úgy, hogy le sem spawnol a material container (kilőhető kő). Amikor így tettem a sík terepen a semmiből bukkant elő a kilőhető kődarab. Visszanéztem előzményekből: 5 videót, és 9 fórumtopikot néztem meg ezzel kapcsolatban és sehol nem említették ezt. Persze lehet, hogy nem is így kell keresni és nekem csak véletlenül segített az, hogy az irányt és a sebességet a hangmagasság és intenzitás alapján választottam meg de 3 óra felesleges bolyongás után csak ez segített, addig hiába rongyoltam a wave scanneren felbukkanó patternek felé, azok egyszer csak eltűntek a radarról.
Egyébként horror ez az egész, a legutálatosabb dolognak tartom az egész játékban.
-
Pissti
csendes tag
válasz
Dyingsoul
#36204
üzenetére
Én is csak azt tudom javasolni, hogy a system map-ben nézegesd a bolygók összetételét, ne az edd-n. Illetve a szkennerrel kapcsolatosan annyit tudok javasolni, hogy csak azokat a jeleket kövesd, amelyek a szkenner alsó felében láthatóak. Van, hogy nem tudok a hangra támaszkodni és akkor a szkenner figyelem és pár perc haladás után mindig találok jelet.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
Dyingsoul
#36203
üzenetére
"csak a bolygóval lehet baj"
Nem, kötve hiszem, hogy a bolygóval van a baj. Igen, a FDev sara, hogy van egy igen bonyolult és nehezen tanulható dolog a játékben (a többi mellett) mindenféle tutorial nélkül. Nyakamat rá, hogy nem használtad rendesen a wave scannert (tipp: nem hallani, hanem nézni kell), de ugye nincs is ingame tutorial vagy leírás, ami segített volna.
További probléma, hogy nem eddb-vel kell keresni (na jó, lehet azzal is, csak minek bonyolítsd az életed), hanem lakott rendszerekben system mapen megnézed a bolygók összetételét, a foszfor elég gyakori ráadásul, nem kell sokat utazni érte.
-
Dyingsoul
veterán
Átmentem másik bolygóra és csodák csodájára találtam... Viszont a wave scannert lehetetlen hallani az srv hangjától. feltoltam maximumra pedig a beállításokban. meg-meg kell állni.
-
Dyingsoul
veterán
A mai estém rá ment arra, hogy SRV-vel próbálok materialt keresni engineeringhez... természetesen sikertelenül és ismét itt kötöttem ki.

Phosporust keresek, Eddb-t használva kiköpte, hogy a Trianguli Sector JI-S a4-3 1 a-ra kell mennem. Messze van, de gondoltam a matiért mindent. Azóta is keresem a bolygófelszínen. Néztem róla videót, hogy tüskéket kell keresni az SRV szenzorán, de hiába, tele van tüskével de azok csak sima kövek, meg sem lehet lőni, nem lehet targetolni (ennek ellenére is megpróbáltam szétlőni párat, párszáz lövedékem bánta de semmi). POI-kat is kerestem, már üldözőbe is vettek, többször ki-be mentem a bolygóra, találtam lezuhant hajót, már felvettem potyautasokat (escape pod-okat), találtam egy kis narkót is, skimmereket is öltem pedig küldim sincs rá de semmi. Kicsit úgy érzem, hogy megborotváltam ezt a bolygót mert két órája keringek és nem találok semmi szétlőhető kődarabot a meta alloy-t már elvittem Felicsitához, és videón is láttam hogy megy a bányászat, de is semmit nem találok. Valaki tudna segíteni?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Okos Otthon / Smart Home
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Formula-1
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ 286 Számítógép
- Gainward GeForce RTX 4080 SUPER Python III OC
- Új Zsír Dell Inspiron 14 7441 Érintős Ultrabook Laptop -30% Snapdragon X Plus 10Mag 16/1TB SSD QHD+
- HP Spectre x360 Érintős TERVEZŐ Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- ReZone Használt PC Bazár Megbízható gépek, korrekt árak.
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AY Universal USB-C Dock
- 2025.11.22 - Frissített Lenovo Gamer árlista (RTX 5090 / 4090 / 5080 / 4080 / 5070Ti / 4070 / 5060)
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE VERSA H17 600W
- ÚJ Parkside 10000 mAh powerbank 3 év garanciával.
- Sony MHC-V43D Aktív hangfal, party hangszóró
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

"
Nevetséges

)



(A textúrák persze már más lapra tartoznak.)
Csak azért érdekel mert én is neki fogok állni és nem tudom mennyire tükrözi ez a rang a valós tudást.
Ezért az ELITE rangért tényleg keményem meg kell dolgozni
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Multicrewben beszállhat melléd játékos és kezelheti a turret fegyvereket.

A minap pillantottam rá először erre az adatra, és ha valaki nem tudná(bár sztem rajtam kívül nincs még egy ekkora sutyerák pilóta a galaxisban), a 8A-s szenzor bizony pontosan 160t. Ez azért vicces, mert az agyontuningolt, és ennél fogva már eleve 30%-al megnövelt tömegű FSD, ami még egy kondát, vagy Corvettet is képes a hátán elvinni akár a galaxis másik végébe is, az mindösszesen 52t(Hiába, mindig kiderül a végén, hogy a hangya a legerősebb állat) 


