-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabranek
senior tag
Egyébként van valamiféle szisztéma, hogy az ilyen bányászküldik melyik állomásokon jelenhetnek meg? Ezeket nekem most a Shinrartra Dezhrán adogatja (ráadásul folyamatosan jönnek), és miután tettem egy kört a szomszédos rendszerek állomásain, hogy még hol találok ilyen küldiket, egyetlen másikon találtam.
Tegnap megcsináltam egy wingeset is egyedül, de az közel sem fizetett ilyen jól, darabra visszaosztva. -
gabranek
senior tag
Én most bromellite-ot bányászok, amit küldetésekben adok le. Így 250k körül fizet darabjáért, és a bromellite-ot nagyon gyorsan össze tudom szedni, pedig eddig mindig csak egyes hotspotba mentem. Kb. 1,5-2 óra alatt telerakom a 192 cargot + 4a-s rafineryt (és úgy, hogy még nagyon gyakorlatlan vagyok benne
). Próbálkoztam az Osmiummal is de az piszok lassan jött össze...vagy csak én mentem mindig rossz helyre.#44797 Peppo
Az mit jelent, hogy "van hozzá map"? -
Peppo
őstag
Valamit csináltak a bányászattal, mert megint egész használható lett a sub surface mining. Tríciumot kellett túrnunk, hogy haza tudjam hozni a carriert. A Coloniatól pár ezer fényévnyire van egy tripla hotspot, ott parkoltunk le. Népszerű hely lehet, mert volt ott másik FC is.
Lézerrel elég lassan ment a dolog, de aztán kipróbáltam a rakétázást. Pulse wave scannerrel lövöldözve kb. minden második világító aszteroidában volt legalább egy sub surface deposit, de sokszor 3-4 is, és egyszer egy ötöst is találtam. (Kár, hogy pont akkor bugolt be a játék.
)
Kb. 2 óra alatt telerakható egy 500-as raktér, és ha van hozzá map, akkor hamarabb is. Ill. ha nem Cutterrel, hanem valami fürgébb hajóval mennék, még jobb időt lehetne futni. Nem tudom, ez csak a trícium esetében megy ilyen gyorsan, vagy pl. LTD is szedhető hasonló sebességgel. Az biztos, hogy a lézerezésnél sokkal gyorsabb. És sokkal-sokkal szórakoztatóbb.Az első mondat nagyon tetszik.

-
-ZeeZee-
senior tag
válasz
-ZeeZee-
#44791
üzenetére
Megjött a válasz:
Hey CMDR,
Thanks for getting back in touch and for providing additional explanation as to the nature of your query.
Looking at the data on the amount of materials it has costed you, it is clearly doubled in cost.
When crafting the guardian fighter, it should only cost 1 set of materials but sometimes there could be duplication error due to server issues causing this discrepancy in material cost.
On this occasion, we are happy to compensate you for the extra set of materials it has costed you and I've added these materials to your account.
Let us know if you have any other questions.
Kind regards.
Support Agent Ikaros
Frontier Developments Customer Support
Én is maximálisan elégedett vagyok, mert megoldódott...
-
gabranek
senior tag
Lézeres bányászatnál melyik anyag szedése most a legjövedelmezőbb? Most eléggé ráizgultam a bábyászkodásra, de a robbantásos nekem túl macerás. Gondoltam amíg van kedvem hozzá, szedek össze vele egy kis pénzt.
-
Peppo
őstag
válasz
-ZeeZee-
#44791
üzenetére

Függetlenül az ilyen érdekességektől, eddig az ED supportról rosszat nem tudnék mondani. Mindig segítőkészek voltak, és folytattam már le velük komolyabb nyomozást is, végül szerencsére sikeresen.
Örülök, hogy neked is megoldódott a dolog!
A Guardian vadászgépek amúgy jópofák, érdemes mindet kiszedni. Én leginkább a Lance-et reptetem, de mind használható.
-
-ZeeZee-
senior tag
Tegnap este összeszedtem minden alapszintű matematikai képességemet plusz angol tudásomat és alsós matek szinten levezettem az "egyenleteket". Mire elküldtem a levelet addigra szerintem valami ember is került az ügyemhez, mert kijavították a mennyiségeket. De azért a választ megvárom...
-
Munkas
aktív tag
válasz
[HUN]NIMROD
#44783
üzenetére
Kösz! Ez volt a megoldás. Will-en volt most targeten lő magától is.
-
Peppo
őstag
Kíváncsian várom. Az, hogy egyszerre részese lehet a harcnak a gyalogos, a hajó az SRV és a kis vadász, elég sok lehetőséget ad. Pláne pvp-ben. Remélem, azért a hajók is kapnak új mérnökölési lehetőségeket (és felszerelést), nem csak a gyalogosok, de önmagában már az utóbbi is sokat dobhat a játékon!
Ha már az SRV nem mérnökölhető, azért pár újabb típus jöhetne belőlük. (Vagy legalább valamilyen mértékben a felszereltségüket lehetne változtatni.) Pl. hajó elleni harcra nagyon kevés lesz a kis fedélzeti ágyú, oda valami komolyabb cucc kellene, ellenben felderítési célokra bőven elég a mostani is.
Új hajóról esetleg volt szó? Egy nagy DLC-be azért legalább 1-2 típus jó lenne.Tudom, telhetetlen vagyok.

Fura. Nekem eddig a supporttal nem volt semmi baj. Azonnal felfogták, mit akarok nekik írni, pedig semmivel nem fogalmaztam meg jobban, mint te.
-
duvi
nagyúr
-
-ZeeZee-
senior tag
Bugot találtam, kértem a javítást, de nem értem...
Unlockoltam a Guardian Javelint, de minden nyersanyagot duplán vont le. Beküldtem a flight log-ot, ahol látszik, hogy mennyi materialom volt előtte, és beírtam, hogy mennyi maradt. Erre ezt a "választ" kaptam:
Hi CMDR,
Thank you for getting in touch. I'm not sure I follow exactly what you're reporting here. Would you be able to explain your thinking?
Regards,
Support Agent Tronador
Frontier Developments Customer SupportEz valami robot, ugye? Most mit tegyek?
Ezt küldtem be:
It seems to me, when I unlocked the guardian fighter Javelin, all of the components were used 2 times:
{ "Name":"guardian_vesselblueprint", "Name_Localised":"Guardian Vessel Blueprint Fragment", "Count":3 } ] }{ "timestamp":"2021-01-25T21:32:07Z", "event":"MaterialCollected", "Category":"Encoded", "Name":"guardian_vesselblueprint", "Name_Localised":"Guardian Vessel Blueprint Fragment", "Count":1 }Before unlocking"Name_Localised":"Guardian Power Cell", "Count":300"Name_Localised":"Pattern Epsilon Obelisk Data", "Count":96"Name_Localised":"Guardian Wreckage Components", "Count":300"Name_Localised":"Guardian Technology Component", "Count":28Unlocking Javelin"Name_Localised":"Guardian Vessel Blueprint Fragment", "Count":1,"Name_Localised":"Guardian Power Cell", "Count":25,"Name_Localised":"Pattern Epsilon Obelisk Data", "Count":26,"Name_Localised":"Guardian Wreckage Components", "Count":18,"Name_Localised":"Guardian Technology Component", "Count":25,After unlocking"Name_Localised":"Guardian Vessel Blueprint Fragment", "Count":2,"Name_Localised":"Guardian Power Cell", "Count":250,"Name_Localised":"Pattern Epsilon Obelisk Data", "Count":44,"Name_Localised":"Guardian Wreckage Components", "Count":264,"Name_Localised":"Guardian Technology Component", "Count":0,Please correct this "bug".Thanks -
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD
#44783
üzenetére
Természetesen nem Sys hanem Wep.
-
gabranek
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD
#44783
üzenetére
A manóba! Pedig már örülni kezdtem, hogy van erre megoldás (FC-re még nincs pénzem).
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Munkas
#44780
üzenetére
Energia csak úgy fogyhat ki, ha a Sys-re nincs egy fél pötty se téve, és valami más lefogyasztotta nullára a distributor tárolóját. Inkább arra gondolok, hogy a Jobb menü - Ship - Functions - Turret weapon mode-nál az alapbeállítás van nálad, a Forward fire, ilyenkor úgy viselkedik mint egy normál fegyver, nekünk kell lőni. Ha ez van, akkor állítsd Target only vagy Fire at will értékre. Ha ezek is így voltak, akkor én sem értem, mi lehet a baj. Gondolom a moduloknál látod hogy nincsenek kikapcsolva.
gabranek: a kolléga a T10 tárolást úgy értette, hogy a modulok raktározását oldotta meg így, mert több van neki mint 120. Árut SEHOGY sem lehet eltárolni, csak az aktív hajónk kapacitása játszik. Na persze egy hordozó lehetséges.
-
gabranek
senior tag
A T10-et hogyan lehet raktárnak használni? Met nekem pl. most az nagy gond, hogy telebányásztam magam osmiummal. Jameson-on jó kis küldetésekért átveszik, így még a repukat is tudom húzni. Viszont nem tudom mindet leadni, mert nincs annyi quest. A rakterem félig tele van, így hibába mennék a kis kobrával lövöldözni, nem tudok hajót váltani. Vagy van erre valami trükk, hogy hajóváltásnál a rakomány az eltárol hajóban maradjon?
-
Munkas
aktív tag
Azt tudja valaki, hogy a turretes AX multi cannonok mikor hajlandók lőni? Cél megvan, lőtáv is, lőszer is, de nem csiálnak semmit.
-
Peppo
őstag
A teljes igény negyedénél több ne legyen nálad a raktérben! Ha kevesebbel mész, a maximális árat kapod.
Én is el tudnék viselni valami armory jellegű szolgáltatást, ahol előre eltárolt buildek alapján lehetne gombnyomásra felszerelni a hajót.
Van pár kényelmi funkció, ami nekem eléggé hiányzik a játékból. Pl. ez is.Sajnos ennek hiányában marad a pakolgatás, vagy venni kell több hajót. Én úgy oldottam meg, hogy azért sem vettem egynél többet egyikből sem (leszámítva a raktárnak használt T10-eseket), hanem minden feladatra másik típust használok. Így lett bányász a Cutter, pve a Corvette, felderítő az Anaconda, trade missiont a Python csinál, bubin belüli ügyintézésre meg ott a Sidewinder ill. ha messzebb kell menni, a DBX. A felsorolás persze nem teljes.
-
pcnet
addikt
Adott el valaki gyémántot a közelmúltban? Mi az elfogadható eladási ár? Én 350k célárat lőttem be. Inarán láttam 420-440k-s árat, oda is ugrottam, de már 320k volt, pedig 4 perces adat volt Inara szerint. Vittem egy kört Cutterrel, egyből le is esett az ár 260k-ra. Utána a rendszerben lévő két outpostra vittem Pythonnal, 10-12 kör után ott is esett 390ről 320ra. Kereskedelemben mikor állnak helyre az árak? Ha a kínálat visszaesik, vagy itt is van tikk? Ha van, mikor?
Köszi!

-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
gabranek
#44766
üzenetére
Én 7 éve a Jameson Memorialon "lakok", mindig oda megyek vissza átszerelni, de van egy olyan lehetőség is hogy a bárhol eltárolt modulokat, sőt akár a hajóidat is odautaztasd magadhoz: videó (régi, azóta megnőtt a tárolókapacitásunk)
LEP témához: sejtem is hogy mit nézett félre valaki, pont ezen a wikin: "It was made available for a third and final time...". Ezt felületesen olvasva/rosszul fordítva, vagy később ködös emlékekből hibásan felidézve változhatott ezzé a "3 jár"-tévedéssé!
-
gabranek
senior tag
Ti hogyan oldjátok meg, hogy ha ugyanazzal a hajóval másféle feladatokat akartok épp csinálni?
Mert nekem egyszer bányászni van kedvem, egyszer meg kamionozni. És mindkét dologhoz számomra a Python fekszik a legjobban. Próbáltam azt, hogy ilyenkor újra szerelvényezem a hajót, de amikor másodszor kellett visszamennem a bázisra, mert valamit kifelejtettem...mérgemben vettem +1 pythont. Erre tényleg csak ez a megoldás? (Imádom ezt a játékot, teljesen beszippantott, de az ehhez hasonló kényelmi funkciók hiányától sokszor a falnak tudnék menni). -
duvi
nagyúr
válasz
[HUN]NIMROD
#44763
üzenetére
Én is végigtúrtam a topicot és ha minden igaz, akkor ebben a hozzászólásban hangzik el először, hogy három fizetős DLC jár a LEP-hez. Ezenkívül - ha jól emlékszem - a Frontier is tett rá utalást, de eddig nem sikerült előbányásznom ezt a posztjukat. Tény, hogy az ED wikin semmilyen limitációt nem említenek a LEP-el kapcsolatban. Ettől függetlenül anno úgy hirdették, hogy minden PC és Mac tulaj megkapja az össze jövőbeni tartalmat. Ehhez képest csúnyán átverték a Mac tulajokat, mert Mac OS-re - programozástechnikai gondokra hivatkozva - azóta is csak az alapjáték jelent meg és nem is tervezik a bővítést.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Submarine
#44762
üzenetére
Bocs, ott félreérthető a szöveg, úgy értettem hogy a linkelt wiki oldalon nem említik, az "itt" az előtte lévő mondatra utal. Ha megnézed, írnak 80, 100, és 130 fontos lehetőséget. De ha már ITT tartunk, ITT
a topikban is úgy beszéltek róla sokan, hogy milyen drága volt és nem érte meg, mintha senki sem vette volna a launch előtti £35-os változatot.
Az is biztos hogy olvastam valakitől ezt az "Odys. az utolsó" gondolatot, ezt akarom kideríteni hogy honnan jön a - remélem - félreértés. -
Submarine
senior tag
válasz
[HUN]NIMROD
#44761
üzenetére
Üdv!
Dehogynem említették meg, jópárszor szóbakerült már itt.
Azt viszont most hallom először, hogy az Ody. lenne az utolsó ami jár nektek.
-
[HUN]NIMROD
senior tag
Sziasztok!
Évek óta olvasom a topikot, de korábban az sg-re regisztráltam, és nem akartam két helyen egyszerre fórumozni. Azért néha üzentem is ide
Most egy apróhirdetés miatt mégis csináltam profilt múlt héten, onnan meg kirúgattam magam
(hosszú, és nincs köze az E: D-hez)
Megjelenés óta tolom, 4xElite vagyok meg úgy en bloc mindent ki szoktam maxolni, és az olcsóbbik, 35 fontos Lifetime Expansion Pass birtokosa
Érdekes, hogy itt ezt meg sem említik! Közvetlenül az indulás előtt lehetett ennyiért venni. Mindjárt erről kellene is beszélgetnünk, itt többször olvastam hogy "az Odyssey lesz az utolsó, amit a LEP-tulajok ingyen megkapnak", ezt mire alapozzuk?? A LEP a nevében hordozza, hogy amíg E: D -nek hívjuk a játékot, addig jár nekünk minden. Ha egyszer leállítják, és kiadják hozzá a végső offline patch-t, és indítanak egy E: D2-t vagy Elite5-öt, annál érteném, hogy az előző LEP nem működik többé. -
Submarine
senior tag
válasz
gabranek
#44757
üzenetére
Az valami plusz küldi lehetett, itt ne fogadj el semmit auto.
Nincs jobb ötletem, minthogy most csinálj egy relogot.
Lehet bugos is.
Ha nem változik semmi, akkor vissza sc-be, amíg megint fel nem bukkan, és ugyanezt végigjátszod vele. Szerintem már nem ő kellene legyen a target hanem Advencio De Castro egy másik rendszerben.
És nézd meg mit fogadtál el. -
Submarine
senior tag
válasz
gabranek
#44755
üzenetére
Sehogy, mert azt automatikusan átküldi normál térben.
Viszont ő neked target is, úgyhogy ez nem sima kalózvadász küldi, és/vagy leszerződtél az LTT 4487 Industry ellen is. Nem egészen világos mi a szitu.
Vannak olyan vadász küldik is, ahol egy holdra kell elgurulni, kimondottan egy data beacont leszkennelni, és az nem kikerülhető, de az felvételkor az állomáson a küldetés ikonján látszik.
Ezt viszont most pontosan ki kell bogozni, hogy micsoda, ki kivel van. Bal panelen mit ír róla?
És nézd meg a galaxis térképen, milyen célgömb ikon tűnt fel, ami előtte nem volt.Mondjuk az utsó mondata érdekes. "Védj meg engem, rendben?" Vannak ilyen küldik amúgy az ED-ben?
#44751 Peppo:
Tényleg a Pythonok mostanában magukra maradnak, én még a csodálkozásig jutottam el, hogy nini ezek meg leléptek? -
Peppo
őstag
Ugrótáv nem fontos, ez a hajó nem utazásra van szánva. Egyébként van benne egy FSD booster, 25 körül ugrik, ami elfogadható. De nincs rá szükség, mert a FC közvetlenül a res site mellé van mindig leparkolva.
Ugrani csak akkor szokott, ha valamelyik assasination miatt egy szomszédos rendszerbe kell menni. Oda ez a táv eddig mindig elég volt.A mozgékonyságról meg annyit, hogy azért maga a hajó is bazi nagy és nehéz (Corvette, Cutter és T10) szóval ez a 300 tonna, bár soknak tűnik, alig érezhető változást okoz. Viszont az, hogy a mission target hajót kiszúrom 12 kilométerről, és elkapom, mielőtt elugrik, vagy valaki más szétlövi, bőven kárpótol ezért a kis kellemetlenségért. Vagy éppen az, hogy nem kell odarepülnöm és megnézni, ki az illető, mert messziről leszkennelem. Sok időt spórolhatok meg ezzel.
De ez tényleg egy speciális eset. Nyilván PvP hajóra nem tennék ilyet, sőt, úgy igazán semmilyen más buildbe nem illik bele. Azokba mehet a könnyített D verzió.
Persze, lehet kompromisszumos megoldást találni, mint amilyen a light weight A vagy a long range D. Ezeket nem próbáltam.
-
Hát nem is tudom... egy határig igazad is van, de nekem már sok az A modul dupla súllyal (pláne az a 320T!, már a szám látványa is riasztó
). Ahogy írtad csökken a mozgékonyság (meg az ugrótáv is), de hogy ezt lehet-e érezni az más kérdés.
Itt már az egyéni stílus a kérdés, arra kell kihegyezni a hajót!
Én inkább A modult könnyítek, de pl. el tudom képzelni a D modul hatótávnövelését is. Utóbbit nem próbáltam. -
Peppo
őstag
Sok hülyeség van benne, az tény. Pl. ez is, hogy egy 300 tonnás szenzorrendszer kell ahhoz, hogy 13 kilométerre tudjon érzékelni egy hajót. Meg a modulok is megérnének egy misét. Pl. egy collector limpet irányításához akkora modul kell, ami elfoglal két tonnányi rakteret. Már ez is vicc. De, hogy egyszerre négyet is irányíthass egyetlen modullal, már egy 128 tonnás hely kell.
Vagy a dokkoló computer, ami külön modul, pedig valójában nem is ő irányítja a hajót, hanem az állomás visz be távirányítással. De azért elfoglal két tonnát a raktérből.
v És ha egy nyolcas helyre teszed, akkor meg 256-ot.

Lehetne sorolni, sok van még ezekből. Nyilván maradnak is, hiszen alapjaiban kellene átdolgozni a játékot ahhoz, hogy ezeken változtassanak. Elfogadjuk, mert ezekkel együtt is ez egy jó játék. De azért, ha egyszer lesz ED 2 (újabb 30 év múlva), remélem, ott már valami más megoldást alkalmaznak.
A legtöbb esetben valóban a súlycsökkentés a jobb. De akadnak kivételek, pl. egy olyan PvE hajó, amelyet CZ-ben történő lövöldözésre, vagy res site mellett massacre mission teljesítésére építesz, ott nagyon hasznos tud lenni az a plusz látótávolság. Megéri érte beáldozni egy keveset a mozgékonyságból.
Igazából az a nonszensz, hogy egy-egy modulnak elképesztő paraméterei vannak.Szerintem i,s ha sok ilyen mission aktív, akkor a res site jobb. Sokszor egyébként oda is utánad jönnek. Egy ki-be ugrás, vagy menübe kilépés belépés. és sokszor azonnal ott is van valamelyik assasination célpont. Volt olyan, hogy egy órányi lövöldözés alatt mind az 5 ilyen ügyfél meg is jelent magától, nekem csak be kellett őket gyűjteni.
Anacondák szoktak azzal trükközni, hogy egyedül várnak, de hívják a haverokat, ha megtámadod őket.
Kedvenceim mostanában a winges Pythonok, akiket simán szét lehet pöckölni, és nem támadnak meg. Korábban FDL wingek voltak, az meg ugye sokkal fürgébb, nehezebb volt megbökdösni.
Az egyedüli, amelyik elit mission ellenére egyedül jön, az a Corvette-ben ülő kalóz. Vicc, hogy hamarabb szétesik, mint egy FDL. -
Submarine
senior tag
válasz
gabranek
#44744
üzenetére
Ez az egyik variáció. Én nem szoktam a navigációs matyikkal vesződni.
Rögtön érkezéskor kipaszoma vészvillógót, meg a hárimszöget és leveszem a tolóerőt.
Elég egy alap discovery scanner. Utána elkezdem magát a rendszert scannelni, de ugye rendszerint már csak a változó tényezőket adja be(fleet carrierek, roncsok, aktuális célpontok).Közben szokott jönni egy egy ügyfél aki ki akar szedni sc-ből. Olyankor hagyom magam, ahogy Deaxus is írja, és kis szerencsével egy harmadik ügyfél is megjelenik.
Ekkor az ügykezelést érdemes a kedves kolléga leírása alapján lefolytatni.A másik amit mindig elfelejtek, hogy figyelni kellene, nem-é ír rám a chaten egy npc:
"Kájne picnic, engem küldtek, hogy útba igazítsalak, kövess!"
Ő csak egy spicli. A neve benne szokott lenni a szerződésben, így könnyű azonosítani.
Ezután nem sokkal kilép normál térbe, ahova követni kell a nyoma alapján(wake+neve).
Ott kapod meg a célpont tartózkodási rendszerét, ami automatikusan meg is jelenik a rendszertérképen.Amikor sok-kalóz írtós massacre küldit igyexek teljesíteni, akkor nem szoktam bajlódni a scannelés után kapott mission targetekkel, egyszerűen a hazres terület lesz a vadászat helyszíne. Megjegyzem a mission targetes helyeken erősebbek is, és szerencsére mind egyszerre neked mennek.
Még talán annyit tennék hozzá, hogy a wing-re ajánlott kalózokat egyedül is le lehet vadászni, egy kis ügyeskedéssel.
Ezek nem szeretnek utánad menni, úgyhogy neked kell a mission target helyre.
Persze ő sem lesz egyedül.
Amíg nem lősz bele, addig nem támadnak neked. Úgyhogy legalább addig kell pöckölgetni, amíg le nem esik róla a pajzsa. Vagy ahogy a hajód bírja. Ha végeztél vele, be is nyomhatod az Inóc-kanóc gombot, de kilőhetsz amennyit bírsz, és csak utána.Az is előfordul, hogy egyedül van, de ha belelősz rögtön beugranak a haverjai is. Jó muri.
-
42861
senior tag
válasz
Deaxus
#44745
üzenetére
320??
Egyszerűbb lenne egy Haulert felszigszalagozni az aljára.Látjátok? Ezért nem lesz soha bejárható a hajó belülről ebben a játékban. Mert akkor az ilyen nonszensz dolgokkal el kéne számolni.
Valaki egyszer kiszámolta, asszem az Anacondánál, a méretéből és a súlyából, hogy kb. 1.5-ös alulemezből kell lennie. -
Deaxus
tag
Megcsináltam a sensor fejlesztést.A 160 tonnás súlya egyből felugrott 320 tonnára.Édesek.
Másik gondom:
Volt ez az event,hogy kaját kellett szállítani egy állomásra.Azt csináltam és kaptam érte 16 milliót.Vége lett az eventnek és elkezdődött egy másik és az eventes ablakban már nem tudom átvenni a jutalmat.Ilyenkor mi a teendő? -
gabranek
senior tag
Ez volt a megoldás, visszaléptem sc-be és megjelent a kék mission target (csak az a fura, hogy ezt azért be szokta mondani, hogy frissült a küldetés). De el sem kellett menni addig, mert szinte azonnal elkezdett kiszedni, amit én persze hagytam és volt nagy csodálokzás, amikor seggbelőttem

-
Deaxus
tag
válasz
gabranek
#44741
üzenetére
Igen,simán lehet,hogy Ő volt.Ilyenkor hagyd magad kényeztetni.

Arra viszont majd vigyázz,hogy ha mondjuk 2 vagy három ilyen fejvadászós küldid felvéve abban a szektorban,akkor ilyenkor megjelenik a másik célpont is,és rosszabb esetben beszáll a harcba.
Mondjuk Én jártam úgy is,hogy elkezdtünk harcolni,és odaugrott két másik célpont is(Fed corvettekkel).Na mondom itt ezek szendvicsbe raknak.De nem ez történt.A két fed corvett elkezdtett egymással harcolni.Szép látvány volt.
Végeztem a sajátommal,és beszálltam az erősebbik oldalán,és végül kilőttem az erősebbet is.Peppo:
Köszi,akkor rágyúrok erre! -
Peppo
őstag
válasz
Deaxus
#44740
üzenetére
Az a megoldás. Jó 13 km-re fel lehet húzni vele a "látótávolságot" egy A kategóriás sensor esetén. A pve farmolós hajóimra mindre ilyet tettem, nagyon hasznos tud lenni res site mellett.
Fura. Semmi különöset nem ír, csak hogy menj el a Nuenets-be, és ott szkenneld le a beacont. Próbáld meg még egyszer, hátha valamit nem jól csináltál!
Egyébként van rá esély, hogy a rendszerben krúzolva megpróbál kiszedni, ill. nekem sokszor volt olyan hasonló küldetéseknél, hogy a res site mellett egyszer csak ő is megjelent.
De ha más nem, a beacont szkennelve meg kell jelennie a signal source-ok között egy mission target feliratúnak is. Kékkel jelöli is a nav menüben. (Signal source csak supercruise-ban látszik, erre figyelj!)
A másik lehetőség, hogy kapsz egy üzenetet, hogy mégsem itt van a fickó, hanem lépj kapcsolatba a kontaktoddal egy másik rendszerben, és ő majd elmondja. Az egy kicsit komplikáltabb, de az sem vészes. -
Deaxus
tag
Én olyat kérdeznék,hogy mivel lehetne növelni az érzékelési távot?
Alapban kb 7 km-es a táv,amiben meglátok bármit a radaron,de néha-inkább,mindig- ez kevés.Van egy mérnök,aki a sensors-t fejleszti,és ott van egy long range fejlesztés.Az lenne a megoldás? -
Deaxus
tag
válasz
gabranek
#44738
üzenetére
Ha scannelted a baecont,akkor már tudod kellene mi a következő lépés.Elvileg kiírja a küldetésnél(ha lejjebb görgetsz a képen látható oldalon).
Ilyenkor több verzió is lehet: ha házhoz jön a kalóz(kiszed a hypertérből)az a legjobb,de általában el kell menni a rendszer egy adott bolygójához és ott vár.
Az is lehet,hogy nem lesz a pali ebben a rendszerben,és egy másik rendszerben kell felvenned a kapcsolatot egy másik kontaktal,aki továbbküld egy harmadik helyre.
De mindig írja a küldinél,hogy mi legyene a kövi lépés. -
orientcx
őstag
Megy valakinél a játék? Nálam pár perce nem tud csatlakozni a szerverhez.
Bocs, közben már nálam is piros lett a státusz, de akkor legalább nem nálunk van a hiba
-
Peppo
őstag
válasz
-ZeeZee-
#44730
üzenetére
Nem tudom, ha hajóval lövöd a pilont, az működik-e. SRV-vel szokott a nép guardianozni, azzal tuti működik.
Azért még fél xp-t kapsz a masterekért is (sőt, az expertért is 25%-ot), szóval érdemes őket is lőni (és persze a pénz miatt is), de tény, hogy itt kezd nyögvenyelőssé válni a dolog. És úgy látom, már a thargoid meta sem működik.
-It takes approximately 2,225 experience points to go from Deadly to Elite Combat ranking. This equals 1,780 Elite kills, or approximately 2,400 kills based on a more average distribution of ships.
Jó, hogy ezt annak idején nem olvastam el.

-If a player has crew members (including AI crew members), combat experience points will be evenly split between them. Having one AI crew member roughly halves the experience points gained, doubling the number of kills required in order to rank up.
Szóval crew ne legyen nálad. Azt nem tudom, hogy ez akkor is igaz, ha nincs aktiválva. Xp-t olyankor elvileg nem kap.
Fighting Thargoid Interceptors requires the use of specific weapons that deal Anti-Xeno damage, as Interceptors have special resistances. Thargoid Scouts have weaker resistances and normal weapons are viable against them.
Ez szép, csak Interceptorra vadászni elég hosszadalmas dolog. Egy haz res annyi idő alatt tíz dangerous-elite hajót ad.
Thargoid Scouts were originally Elite-ranked NPC units, and rewarded the highest possible amount of Combat rank experience when destroyed. Given the relative ease and quickness with which large numbers of Scouts could be destroyed compared to other Elite-ranked ships, this made Scout hunting the most efficient method of rising in Combat rank. Frontier Developments reduced the rank of Thargoid Scouts on December 8, 2020 as part of a series of balancing changes, ending their dominance of the Combat rank meta.
Szóval már ezekre sem érdemes vadászni.

-
-ZeeZee-
senior tag
Guardian beacon előtt vagyok. Hiába lövöm a pilont, nem kezdi el tölteni. MC van csak a hajón, de gondolom mindegy mivel lövöm. Mit ronthatok el, hogy nem akar aktiválódni? Már próbáltam távolról (2km), közelről (150m), de nem kapom az üzit, hogy elkezdene tölteni a pilon...
-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#44727
üzenetére
Pár pöttyöt látni, csak sokkal kevesebb van, mint itt. Gondolom, azok galaxisok, bár lehet pár elérhetetlen távolságban lévő csillag is. A változás mindenesetre látványos így, hogy pár napja még bent voltunk a galaxis közepén, ahol olyan volt az ég, mint egy karácsonyi égősorral borított fal.
Az utolsó két szint tényleg nagyon lassan megy. Állítólag érdemesebb thargoid scoutokra vadászni, mert az mind elit. Igaz, az nem fizet olyan jól. Kár, hogy arra nem lehet küldetéseket felvenni.
-
Submarine
senior tag
Nem semmi, de sztem tévesen van lemodellezve.
Ha a Hubble-nek lehet hinni, ugyanúgy "csillagos" arrafelé az égbolt, csak azok nem csillagok, hanem milliárdnyi galaxis fénye. Na mindegy is, sosem tudjuk meg.

De, szép látvány így is.
Ez meg annyira lassan megy, hogy hihetetlen, és még van egy szint..

Talán ha átlag 10 hajó jelent 1%-ot. De elitet annyira ritkán látok, hogy nem válogatok. Sztem tovább is tartana, mivel azokat több idő elpukkantani.
Mondjuk már 3mrd creditet összekapartam így, hogy mindenkiért 4-en 5-en fizetnek. Muhaha. -
_stick_
őstag
Köszönöm a választ!
-
Submarine
senior tag
válasz
privateer2
#44722
üzenetére
Lézergravírozás mint művészeti ág..
Nem rossz, nem rossz!
-
Submarine
senior tag
válasz
_stick_
#44718
üzenetére
Pontosan, ahogy a kollégák is állítják. Itt tudod beállítani a neked optimális gombot:

Azt még jó észben tartani, hogy leggyorsabban haladás érdekében, az elhagyandó bolygó mindig pontosan a hátad mögött legyen. Eleinte kijelölheted, és akkor jó ha kisebbik radar közepén lyukas karikának látod. -
_stick_
őstag
Többször belefutottam a képen látható szituba. Űrállomásról felszállva egy bolygó van az csillagrendszer útjában, ahova ugrani szeretnék. Nem tudok begyorsulni, hogy kikerüljem a bolygót, mert a cél "homályos". Ilyenkor kijelölök egy rendszeren belüli másik célt, hogy begyorsuljak és ki tudjam kerülni a bolygót, hogy ugrani tudjak. De nem hiszem, hogy ez legjobb megoldás. Hogy kell ezt egyszerűen kezelni?

-
RichieTri
senior tag
Hi Commanders!
Újrakezdőkénet kérdezném/keresném Xbox-on játszó pilóták társaságát.
Jelenleg egy grade-A MK.IV-et repülök, meg van valahol egy Pythonom is némi engeneeres setuppal...
Mikrofon van.
Az alap repüléstechnika még a kezemben..persze most csak courier küldiket csinálok
Szóval ha van vhol "felvétel" vagy ilyesmi akkor kérek szépen egy "invit"-ot
Üdvözlettel
-
Úgy lenne az igazi, ha lenne súlya, valami negatív következménye is a "halálnak". Ne csak máshol ébredve kezdhessem újra.
Az a minimum, hogy ha mondjuk egy küldetést hajtok végre éppen, akkor az legyen bukta.
Avagy ébredhetnénk egy "kórházban", a gyógykezelés meg drága lenne...
-
Peppo
őstag
válasz
_stick_
#44713
üzenetére
Mindegy. Pvp persze még durvább, oda az abszolút maximum kell, de egy alap hajóval, legyenek rajta akár A kategóriás cuccok is, egy magasabb szintű npc is darabokra szed pillanatok alatt, és megkarcolni sem fogod. Alacsony szintű küldetéseket persze be lehet vállalni, ott általában az ellenfél is gyengébb, de még ott is fognak érni meglepetések.
-
Peppo
őstag
válasz
_stick_
#44710
üzenetére
A harcot még ne nagyon erőltesd, míg nem állsz jól a mérnökölt cuccokkal!
A DBX build nagyjából jó. Fegyver nem kell rá, semmi értelme, és ugyanez igaz a chaff-re is. Egyébként meg felderítő hajónál kb. annyi a lényeg, hogy az FSD legyen a lehető legjobb, minden más meg a legkönnyebb, és minden fölösleges cuccot ki kell dobálni a hajóból.
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Pár nap járték után ott tartok, hogy van egy T6-os szállítóm, pénzgyűjtésre. Vettem egy Vulture-t, illetve majd szeretnék egy felfedezőt, a diamondback explorert.
Utóbbi kettőnél tudnátok támpontot adni a fejlesztéshez? Illetve modulokhoz? Mérnökök még nincsenek.
Még nem építettem hajókat, T6-ot is a topikos összefoglalóból szedtem, de ilyet gondoltam Vulture-re és ilyet DBE-re
-
duvi
nagyúr
-
Raymond
titán
válasz
Submarine
#44696
üzenetére
"Meg kell tanulni anélkül is dodgemezni"
Pontosan. Sokkal gyorsabb a leszallas is manualisan mert nem szoszmotolsz annyit ha mar begyakoroltad. Foleg outpost-okra a leszallas jol megy mert mar eleve tudod hol lesz a landing pad az outpost tipusabol es szepen raalllsz aztan odavagod a hajot a platformra mint a hentes egy szep darab hust a deszkara
-
Submarine
senior tag
válasz
_stick_
#44700
üzenetére
Contacts-nál ki kell fizetni.
Van amit Interstellar Factor-nál tudsz csak.
Azokat a g-mape/services-nél be tudod állítani, hogy mutassa piros gombóccal:
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Formula-1
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Gainward GeForce RTX 4080 SUPER Python III OC
- Új Zsír Dell Inspiron 14 7441 Érintős Ultrabook Laptop -30% Snapdragon X Plus 10Mag 16/1TB SSD QHD+
- HP Spectre x360 Érintős TERVEZŐ Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- ReZone Használt PC Bazár Megbízható gépek, korrekt árak.
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -50% i7-13700H 16/1TB Iris Xe 3K+
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3913, 100% Akkumulátor
- AKCIÓ! Intel Core i7 6700K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4001, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Gold-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3964, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 240GB SSD I 14" HD+/FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
). Próbálkoztam az Osmiummal is de az piszok lassan jött össze...vagy csak én mentem mindig rossz helyre.
)

"Megnyugodtam"
(hosszú, és nincs köze az E: D-hez)
Érdekes, hogy itt ezt meg sem említik! Közvetlenül az indulás előtt lehetett ennyiért venni. Mindjárt erről kellene is beszélgetnünk, itt többször olvastam hogy "az Odyssey lesz az utolsó, amit a LEP-tulajok ingyen megkapnak", ezt mire alapozzuk?? A LEP a nevében hordozza, hogy amíg E: D -nek hívjuk a játékot, addig jár nekünk minden. Ha egyszer leállítják, és kiadják hozzá a végső offline patch-t, és indítanak egy E: D2-t vagy Elite5-öt, annál érteném, hogy az előző LEP nem működik többé.




