-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
Igaz?
A pénz nem boldogít. Én sem vagyok egy csöppet sem boldogabb másfél milliárddal, mint egymilliárddal voltam.
Gondolom te sem 10-20 óra fogtál bele valami durván jövedelmező tevékenységbe, ebben kiskuplungnak tökéletesen igaza van, hogy nem érdemes azonnal engedni a sötét oldal csábításának.
Ugyanakkor, ha már kisujjból toljuk a játékot, nem jön rosszul a könnyű pénz, megadja azt a szabadságot, hogy azt, és azzal hajóval csinálhasd, amit és amivel csak szeretnél.
Én azt mondanám, akkor fogjon bele bele valaki ilyesmibe, mikor már egy-két százmilliót becsületes úton összeszedett.(#27172) cacasz02 A nyitott cargo hatch áramtalanítva visszazár, úgyhogy elvileg nem lenne szabad az eleve bezárt és lekapcsolt hatch-nek sem kinyílnia, de mérget nem vennék rá, hogy így is van.
-
Azumi?
csendes tag
Igen, nem a pénz fáj, abból szerencsére van elég, hanem a cargo, melyért két napja kajtatok. Meg igazán azt gondolom, hogy ez benne van a játékban, ezért is játszom mindig openben. De azért lássuk be: lesben állni a landing padnál, és kilőni egy felfedezésre kialakított ASP-t, alighogy elhagyja a talajt.....
....Bátor tettnek nem nevezném.
...vagy értelmesnek.Üdv:
A
(na megyek magnetic emitter coil-ért megint)
-
orientcx
őstag
Elvi síkon a corrosive-ből hiába teszünk fel többet, nem növeli a hatást(a tévedés jogát fenntartom
). Ha akárcsak a legkisebb MC-n is van ilyenünk, már kiváltja az ügyfél hulljának ideiglenes meggyengülését a kinetikus hatásokkal szemben, és ez a hatás nem többszörözhető(legalábbis ez eddig így volt) -
orientcx
őstag
"Én fordítva érzem.
A pajzs érezhetően gyengébb"
-
Nem látom az eltérést, pont ezt írtam én is(" a shield valamivel jobban fogy")
-
"neked a tankra lehet, érdemesebb lenne az egyik incendiary-st lecserélni egy corrosive-osra."
-
Természetesen van fent corrosive-s effektem, ennek a látványosan kedvező hatásáról tettem is fel egy videót kb egy hónapja. De azt viszont tartom, hogy a 6.-7. update óta az MC-k durván meggyengültek. Eddig bizonytalan voltam, nem az zavar-e be a képbe, hogy a béta tett vissza egy még nem tökéletes fejlesztési állapotba, de már tudom, hogy nem erről van szó. Ugyanis vettem a fáradságot, megint elsétáltam Tod barátunkhoz, és a komplett csendes óceáni halállományt(kicsit megtoldva a Dél kínai tengerével) lenyomtam a torkán. Kipörgettem a kipörgethető maximumot, és még mindig lassabban falatozik a kuncsaftok hulljából az élesben meglévőknél. Sajnos ezt a helyzetet nehéz lenne baphomet szaktárs szavaival kellőképpen jellemezni("Nem nerfelték az MC-t, csak hibajavították"), hanem ahogy attól már rég tartottam, az MC-ket bizony egyértelműen nerfelték.

-
orientcx
őstag
"Azt hogyan csinálod, hogy neked jönnek nagyobb hajók? Mert nálam egy-egy konda már igazi ritkaság HAZRES-ben, legtöbbször Eagle/Viper/ASP/Fed */Locsolókanna hajók jönnek"
-
Ez pusztán szerencse kérdése, sehogy nem csinálom. Olyannyira nem, hogy nálam pl teljesen kiürültek a HazRES-ek, gyak eltűntek a threath4-es USS-ek(és ha nagy ritkán találok is egyet, az meg tök üres, ahogy ezt valamelyik videómon láthattátok). Pont ezért fanyalodtam a CZ-re. Ehhez is mázli kell ugyan, de ha talál az ember egy jót, akkor az viszonylag stabilan az is marad. A módszer roppant egyszerű, ki kell jelölni egy ~2-300Ly-es utat gazdaságos üzemmódban, és minden apró ugrás után megnézni, van-e háború. Ha van, be kell kukkantani egy high verzióba, és ha beválik, maradni, ha nem, akkor továbbmenni. Negyedikre-ötödikre(tizennyolcadikra) csak lehet találni valami jófajtát.
-
"Chaff launcher-t valakinek sikerült már lehámoznia hajóról?"
-
Sztem ilyen apró holmikkal nem érdemes kínlódni, arra viszonylag kicsi az esély, hogy az ember ki tudja lőni a kuncsaft pohártartóját, vagy a szerencsehozó világító szelepsapkáját. Chaff ellen én inkább azt a módszert találom hatékonynak, hogy próbálom két szórás közé időzíteni, mikor kerülök ideális tüzelési pozícióba. Manapság(a nagyobb hajók egy részét leszámítva) úgysem lehet folyamatosan célkeresztbe tartani senkit. Nem állítanám, hogy mindig sikerül, de sokszor van úgy, hogy pont addigra lesz vége a chaffnak, amikor telibe tudom kapni. Ha látom, hogy kiszór egy adagot, akkor próbálom megbecsülni, hogy leszek ideális helyzetben pár mp múlva. Az addig eltelő idő pedig kiválóan használható a hajó hűtésére, és a leapadt töltöttségek visszahizlalására(bár ilyenkor a kellő mozgékonyság érdekében a pöttyöket érdemes a gépházra koncentrálni)
-
"Nekem nem fura, a hajó mérete semmilyen összefüggésben nincsen azzal, hogy a hőjelet érzékelő célzóberendezést mennyire zavarja meg a hajóból kiszórt chaff"
-
Hiába, kis hajó kis chaff, nagy hajó, nagy chaff...
-
baphomet
senior tag
Külső modulok ellen, mint chaff is, a rakéta volna a nyerő, mert túl kicsi célpont ahhoz, hogy lézerrel, vagy MC-vel érdemben károsítani lehessen.
Én most azt akarom megnézni, hogy hatásos lehet-e ilyen esetben, ha a shield generatort veszem célba. Bezzeg ilyenkor egy tetves gunship nem akad az utamba, eddig egy FDL-lel próbáltam, azon elég gyorsan sikerült nullázni. -
orientcx
őstag
"annyival erősebb a MC a speciális effektekkel, hogy ezért bevállalok néha pár perc ganajtúrást"
-
Egyetértek, az nem kérdés, hogy ma az MC kiemelkedően a leghatékonyabb cucc a galaxisban.
Olyannyira, hogy sajnos nem az a kérdés, hogy nerfelni fogják-e, hanem az, hogy mikor. Úgyhogy üzenem baphomet kollégának, lehet hogy nem jó stratégiát választott(úgy fogalmazott, hogy ő a végére tartogatja a desszertet, mármint a felgyúrt MC-ket), mert előfordulhat, hogy mire az asztalára kerülne az a tortaszelet, addigra kissé kiszárad, és megromlik benne a töltelék(és akkor hiába kinlódta le a torkán a tökfőzeléket) 
-
"A Gunship-eket nagyon nem szeretem, mióta az NPC-k olyanok, amilyenek. Keményebbek, mint egy Anaconda"
-
Furcsa, nekem pedig igazi csemegének számítanak. A tűzerő valóban komoly, de iszonyú lomha, és a kondánál jóval hamarabb fogy el a hullja(kb4-8 mp)
Úgyhogy Gunshipecskék, gyertek csak, pi-pi-pi, vagy ci-ci-cicc, vagy hogy kell hívogatni őket

-
baphomet
senior tag
Minden hülye MC-t használ, én egyéniség vagyok, azért választottam a lézeres felállást.
A következő projektem az FDL lesz, arra én is MC-ket pakolok. 
Lézerekkel eddig egy forgatókönyvnél tört bele a bicskám a dologba. Többször is belefutottam olyan elite Gunship-be, amin valószínűleg reflective armor van megfejelve HRP-kkel, az ellen valóban kevés az effcient pulse, bár veszélyben így sem voltam, egyszerűen faképnél hagytam a fickót miután ráuntam a kergetőzésre. OC lézerrel más volna a szitu, valamint efficient-ből is lesz 4-es burst és 5-ös pulse, azokkal nagyobb tűzerőt lehet elérni.
Az efficient lézereknek köszönhetően olyan szinten nem melegszik a hajó, hogy nav beaconnél naphoz közel, folyamatosan tüzelve, 4-es OC PP-vel és 5-ös dirty drive tuninggal sem megy a mutató 60-65% fölé. Az 5-ös tuninggal egyébként 515 környékéig boostol a Vulture.
-
grHawk
aktív tag
Akkor félre érthető voltam, ezért most megpróbálom tisztázni: A srác végigment ezen a távcsempészés dolgon mert hűdejó-húdejó, aztán utána koppant, hogy nincs már cél benne. És ez nem egy eset volt, 6-7 emberre emlékszem, akik amiatt rinyákoltak, mert már nem volt dolguk a játékban.
Konklúzió: mivel meg van az esélye, hogy egy teljesítmény orientáltabb felfogás hamar meguntatja az emberrel a játékot, ajánlatos kipróbálni, de egy perzisztens feature szerepében veszélyes lehet.
-
baphomet
senior tag
Az OC MC miatti melegedésre az egyetlen megoldás, ha 4-5-ös szintűt használsz belőlük (1-3 szinten van csak extra thermal load), azok már nem melegítenek jobban, mint az alap változat. Túl sok tapasztalatom nincs e téren, mert csak anno a 2.1 bétában próbáltam azokat, de akkor nekem nem fűtötték föl sem az FAS-t sem az FDL-t.
-
baphomet
senior tag
- mennyi időt fogok eltölteni a baromi unalmas, "ugrás/várakozás az FSD hűlésre/eltávolodás a csillagtól/néha Fuel Scooping"-körmenettel, amíg ~15 LY ugrótávval eljutok pl. Maia-ba a professzor úrhoz Thrustert upgrade-elni
De miért tennél ilyet? Én miután 4 pipet tettem az agyműködésemre
, előálltam azzal a megoldással, hogy keresek egy nagyot ugró hajót, ami azonos méretű modult használ. Egy Corvette thrusteréért odamehetsz Anacondával, egy Vulture-éhez Asp-pel, ésígytovább. -
orientcx
őstag
na Itt a következő adag bla-bla Fed szájvitéz módra
:
-
" 'dmeg, a másik hajómon nincs elég cargo rack, most adhatom el/dobhatom ki a cargo-t, mert addig ugye nem tudok másik hajóra cserélni, ameddig az aktuális hajó cargo-ja el nem fér a másikon"
-
Na ezzel egyetértek. A tároló rendszer nagyon kéne mindenre, így a rakományra is(kérhetnének érte akár bérleti díjat(mittomén havonta x összeg(Cr-ben, nem euróban), vagy akár az illető aktív játékórái alapján, ha valamelyik user netán nem játszik egy fél évig, ne ketyegjen le a vagyona)
Mindenesetre én az utóbbi időben mindig úgy pakolom le a hajóimat, hogy előtte teletömöm cargo rack-okkal, még akkor is, ha ehhez ideiglenesen le is kell szednem néhány(nem tuningolt), de fontos modult. Sajna az Assault ship-emnél még nem voltam ilyen óvatos, 0 raktérrel pihenget, és nem tudom életre kelteni
-
"hogy megkaphassam azt a cuki' csillámpónit, ami a félőrült mérnöknek kell - súlyosbítandó ezt, hogy pont annyit nem kapni, ha kapni is valahol, mint a fickónak kell, tehát többször kell fordulni (lásd pl. az a kib'tt szivar)"
-
Inkább örülj annak, hogy megúsztad a kezdetben elvárt 200t lavian brandy-t, kettesével, mert az lett volna csak az igazi móka!
-
"mennyi időt fogok eltölteni "ugrás/várakozás az FSD hűlésre, amíg ~15 LY ugrótávval eljutok pl. Maia-ba a professzor úrhoz Thrustert upgrade-elni"
-
És nála még ez lesz a legkisebb problémád. Bizony Palin mester a legproblémásabb figura a mérnökök közül(5k Ly, brrrr!)

-
"az extra effekt kuncsorgása a legtöbb esetben darabonként visszavet 2 kategóriát"
-
Ez nem különösebben nagy gond. Mindig legyen nálad alliance bounty(mielőtt Tod barátunkat meglátogatnád, durrogtass össze a környékbeli RES-ek valamelyikében kb egy-másfél Misikét(forgalomtól függően 5-25 perc), és máris újra négy és feles szintre tornáztad vissza magad. De ilyenkor nálam mindig van 3-as és 4-es szintű fejlesztéshez való cucc is, rendelek belőlük hármat-hármat, és azonnal újra visszasorolódom a kedvencek közé. Teljesen mindegy, melyik fajtát, hisz ezek úgyis el lesznek dobálva, csak az 5-ös kerül megtartásra.
-
"brutális az a pajzs! Főleg a 7-8 db SB-től lett ilyen, vagy a SG tuningolása is sokat számít (csak, hogy melyiket vegyem előre a sorban)?"
-
A SB-ekkel kezd(nálam hét db van, és egy chaff, ha 10-15-en vannak, akkor jól jön), de ehhez mindenképp javasolt a SCB is, mert magától csak nagyon lassan tölt vissza. Viszont a SG upgrade is nagyon sokat segít, és persze a PD is kell, hogy a gépház és a fegyverzet beérje két pöttyel a folyamatos 4 pip-es sys érdekében. Én baphomet szaktárssal ellentétben nem a weapon focused verziót kultiválom(nem tartok lézereket), hanem a gyorsan visszatöltődőt, mert iszonyat hamar visszatölt, ami nagyon kell ahhoz, hogy egy-egy boost után két pötty is elég legyen a gépház tartalékainak a visszaállításához(a többi 4 ugye a sys-en van) A sokszori gyors regenerálódás többet hoz, mint az egyszeri sok töltés. -
baphomet
senior tag
Főleg a 7-8 db SB-től lett ilyen, vagy a SG tuningolása is sokat számít (csak, hogy melyiket vegyem előre a sorban)?
A resistance augmented SB az igazi game changer, de akkor üt igazán, ha van mellé moddolt SG, és olyan fegyverek (MC, efficient lézer) amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatosan 2-4 pip lehessen a system-en.
Vulture-rel abszolút érdemes próbálkoznod. Én orientcx hibájából tanulva a végére a hagyom desszertet (full OC MC Corvette, vagy FDL. Késavajban buildek
) és az első kimaxolandó hajónak a Vulture-t választottam. Meglepően életképes, 3-4 fős magas szintű AI wingeken kívül bármit túlélek vele, beleértve a loCZ-ben való órákig tartó vadászatot. Az én bulidem: clean drive tuning, weapon focused PD, thermal resistant SG, resistance augmented SB-k, efficient Pulse laser-ek és az egészet kiszolgálni képes OC PP.
Nincs egetverő tűzereje, de a weapon focused PD-nek és efficient modnak köszönhetően 4 pippel szó szerint folyamatosan lehet tüzelni a lézerekkel, nem tud csökkenni a csík a millimétert sem
, de még két pippel is tovább bírják, mint modok nélkül. -
orientcx
őstag
Ma végre sikerült felkutatnom egy threath4-es kondás USS-t neked, ahogy kérted(azért bevallom, nem csak a te kedvedért csináltam
). Egész Merope-ig kellett elmenni érte, de(szerintem külön a te kedvedért) mindegyik konda ki is tolta magából ezeket a harci csivavákat, kívánságod szerint. Amúgy nem szoktam velük foglalkozni, hanyatt esnek azok maguktól is, amint levágtam a gazdaállatot, de kíváncsiságból most egyet bevizsgáltam. Kb kettő másodperce maradt összepakolni a motyóját, pedig ez egy alliance fighter volt, ami a három típusból a legmasszívabb. A feladatot nehezített körülmények között kellett abszolválnom, mert közben ismerősünk esküvői fotóiban voltam kénytelen gyönyörködni, és az ezeken látható pazar hajkölteményeket, ruhákat, valamint csokrokat kellett különféle kellően elismerő, és dicsérő jelzőkkel ellátnom. Kb három napja nem akadtam kondás USS-re, hát magától értetődött, hogy pont ezt a közelítőleg 3 percet kellett megragadni a nászi prezentáció bemutatására.
Mindenkit megnyugtatok, bár ez valóban egy roppant veszélyes csapdahelyzet volt, de helytálltam, tökéletesen imitáltam az őszinte érdeklődést, és csodálatot, úgyhogy végül nem kellett a szőnyegen aludnom.
Viszont ez a figyelemmegosztás azért jól láthatóan visszaköszön a teljesítményemen. A videón látható első két USS hiába threath4-es, nagyon zsenge kuncsaftok várták az ügykezelést, de igazából a kondák sem tudtak megszorongatni, még a space mopszaikkal sem. Esküvői képek ide, harci csivavák oda, össz egy árva karikát tudtak lemorzsolni a shield-ről.
Úgyhogy akinek Corvette-je van, az haladéktalanul haknizza körbe a mérnöki irodákat,
osztogassa szorgalmasan a kamitra cigar-okat, a lavian brandy-t, meg az Unknown Fragment-eket,
legyen bőkezű a modular terminal-okkal és a Soontill Relic-ekkel,
és pláne legyen kész bármilyen alávaló bérgyilkosságra, vagy más aljas gaztettre egy-egy mod embedded FW-ért cserébe

(a lelkünket azért ne adjuk oda érte az ördögnek, a lelkünkért legalább kettő jár)

És ha kész van, akkor félre univerzum, meneküljön, ki merre lát, mert jön a rettenthete.......őőőő....tisztelt thargoid bácsi....nem úgy értettem, érezze magát otthon, én már itt sem vagyok...
Ja, a videót meg majd elfelejtettem feltenni, íme -
orientcx
őstag
"A betaban Gunship-ek rendszeresen sétáltatnak ilyet"
-
Furcsa, nekem eddig csak kondák böfögtek fel ilyen űrcsivavákat. Gunship-ek ilyennel még egyszer sem próbálkoztak(lehet tán nem volt rá idejük, mert pilóta pályafutásuk utolsó 6-8 mp-ét valami mással óhajtották volt eltölteni)
Mindenesetre ha már itt tartunk, amennyiben a kalózhordában van(nak) Gunship(ek), mindenképp érdemes vele/velük kezdeni az ügykezelést, mert egyrészt komoly tűzerejük van, másrészt relatíve könnyű, és ami a legfontosabb, gyorsan leküzdhető prédák. Ha egy 8-16 fős csapat érdeklődik élénken a rakományunk iránt(nekem az egyszerre jelenlévő legnépesebb martalóc kollektíva 16 fős volt), akkor mindenképp érdemes egy gyors leltári rutint lefuttatni a jelenlévőkről, és ha végeztünk az adminisztrációval, akkor adott sorrendben foglalkozni az ügyfelekkel, hisz nyilván az a cél, hogy minél gyorsabban, minél drasztikusabban csökkentsük a tiszteletünkre felsorakozott kalóz munkaközösség tűzerejét. Nálam a tűzerő/idő szempontja alapján első a Gunship, utána sorrendben jönnek a kondák, Pythonok, aztán a Clipperek, Assault/Dropship-ek, majd az FDL-ek(ez utóbbiakat csak azért érdemes halogatni, mert általában macerásabb kuncsaftok, az ügykezelés tovább tart náluk, és ha a rájuk szánt időt inkább mondjuk a Dropship-ekre áldozzuk, akkor adott idő alatt nagyobb tűzerő csökkentést érhetünk el). Aztán jöhetnek a Vulture-k, majd az aprólékok. Velük különösebben nem is szoktam foglalkozni a végéig, mert ugyan roppant indulatosan rázzák felénk az öklüket, de az általuk okozott kár kimerül némi akusztikai kellemetlenségben, ahogy a szilveszterről megmaradt rakétáikkal csörömpölnek a shield-emen. A sorrend némileg módosulhat, ha netán valamelyik sokat chaff-el, és még nem szedtük le a pajzsát, hanem még az elején vagyunk, akkor az időtényező miatt érdemes továbblépni egy problémamentesebb kuncsaftra, amelyiket hamarabb padlóra küldhetünk. Így a macerásabbakat a végére hagyva már jóval szerényebb tűzerővel kell megküzdeni az időigényesebb maradékkal. Viszont ha már levakartuk azt a shield-et, akkor inkább fejezzük is be a munkát, mert ha visszanő a pajzsa, az kidobott idő+energia.
Ja, és még egy. Ha a hajónk nem túl tohonya(ha az, akkor haladéktalanul cseréljük le
), akkor komoly össztűz esetén érdemes egy-két boost-al pindurkát széthúzni a mezőnyt(ugye a lassabb hajók lemaradnak egy kicsit)
Bocsi, durván eltértem a témától, de épp most láttam egy ismerősöm videóját, aminek csúnya iszkolás lett a vége, pedig amúgy kifejezetten ügyes pilóta(hát persze a Fed szájvitéz nyomába sem érhet,
de azért ügyes). Viszont leállt egy pár folyton chaff-elő Cobrával fogócskázni, miközben egy konda, 2 Python, és egy Gunship dörömbölt két kézzel a hullján. 
(Nekem bezzeg se tegnap, se ma nem jött össze egy kiadósabb tömegbunyó. Na sebaj, a jövőhét elején lesz időm, és ahogy valami nímand mondta, i'll be back!
) -
orientcx
őstag
Na ezt ma feladom. Akartam neked egy 4 kondás USS-t mutatni, mert kérdezted, hogy mennyire állja a sarat a Corvette pajzsa ellenük, de nemhogy 4 kondásat, de egyáltalán threath4-es USS-ből is csak két soványkát tudtam összevakarni . Egyáltalán, ma minden olyan kihalt volt, úgy látszik mindenki otthon maradt. Kitört a világbéke? Vagy influenza járvány van? Esetleg thargoid fenyegetés kijárási tilalommal? Ez így uncsi volt, ezt a napot még egy Haulerben ülve is túlélhettem volna.

-
totila
tag
a vicc az, a legtöbbnél 4-5 próbálkozásra is volt anyagom, és a grafikonok szerint is a legjobbhoz közeli eredményeim vannak, és az effektek is megvannak, még az egy corrosive fajta is, mégsem olyan.
tényleg jót kérdeztél, hogyan csinálta, hogy már hetek óta kész van, ráadásul ha jól olvastam, egy kondát, meg pythont is csinált
el kéne lopni![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
baphomet
senior tag
A rail gun-os NPC-k olyannyira táposak, hogy bétában már rájöttek arra csalásra a népek, hogy az anyahajót tele kell tömni rail gun-okkkal, átülni a vadászba és az AI-ra bízni a piszkos munkát, mert kb. 10 találatból egyszer téveszt (és ez még csak az expert AI!) és nem süti meg a hajót közben, ellentétben velünk.
Az FAS sose volt egy pajzs bajnok, a keményebb ellenfelek miatt ez a hátránya most még jobban előjön. Az 5-ös szintű Thermal resistant SG és resistance augmented SB-k (3-4db.) talán segítenek valamit.
Ha nem Corvette-el akarsz cammogni, akkor most talán az FDL a legjobb választás az erős pajzsok és 6 utility mount miatt. Dirty drive tuning a jobb fordulásért, OC MC-k, és szinte folyamatosan 4 PIP-en tudod tartani a Sys-t. -
baphomet
senior tag
Egyébként igen, a régi a kés-vajban stílusú büntetés élményét jobbára már csak maximumra mérnökölt hajóval lehet visszahozni, de mi volt pontosan a szitu? Mert a fegyverek maguktól nem mennek tönkre, csak, ha durván megsütnek heat damage-dzsel (ami az NPC-kre nem jellemző), vagy ha megszórnak rakétákkal, de ahhoz előbb le kell szedjék a pajzsodat. Ha ez utóbbi volt a helyzet, akkor works as intended, a rakéták sokkal hatékonyabbak a 2.1 óta, és már néhány találat is elég hozzá, hogy tönkretegye a külső modulokat (thruster, fegyverek, utility-k). Ha nem shield tankot építesz, akkor sturdy fegyverek, point defence, ECM kötelező.
-
orientcx
őstag
Bizony, manapság tuning nélkül a sötét mélyűrben én is gyakran nézegetnék hátra, nem ólálkodik-e valaki mögöttem, és minden apró neszre összerezzennék.
Az engineers óta az npc-k sokkal durvábbak lettek, és a csaló tuningjaik mellett repkedni is jobban tudnak, de ez már szinte közhely. Kezdek hajlani azon vélemények felé, melyek szerint ezt azért találták ki, hogy mindenki vegye meg a horizons-t(enélkül ugye nehéz lenne meglátogatni a mérnöki gárdát). Ez persze így nyilván túlzás, de lehetett ez is egy szempont az ED pénzügyi tárcájánál. Egy szolid kis "ösztöke" a játékosállománynak a "helyes irány" felé. 
Amúgy megint átalakult a dobogó az ED-ben. Volt idő, mikor a Python volt a bajnok, aztán az Assault ship, és most a Corvette visz mindent. De toronymagasan! 4 fogorvosból 9 ezt ajánlja(igaz hogy ők is tőlem hallották)
Nyugodtan állíthatom, hogy egy Corvettel tudomást sem kell venned azokról a kísérő harci csivavákról, mert kb annyi esélyük van átrágni magukat a shieldeden, mint egy elszúvasodott fogú fehér egérnek a kínai Nagyfalon(lehet, hogy meg tudja csinálni, csak adj rá neki kb úgy 9 évet....ja, és akkor felejtsd el letolni a pöttyöket a sys-ről, mert lehet, hogy amúgy az többet tölt, mint amennyit a csivava rág)
-
Cooper911
senior tag
Köszi. Gyanúsan nagyok voltak.

orientcx: Köszi az infókat. Gondoltam én hogy nem lesz ez olcsó mulatság.
Ami a hajtóművedet illeti remélem nem csak egy lesz, mert élvezettel fogom nézni ahogy egy bolygóhoz kicsit közeleb repülve, nyeletlen balta módjára zuhansz majd le ekkora súlytól
-
Micsurin
nagyúr
Nem árt... háát nekem oda is kényelmesebb egy 20% sb!
Rám eddig max Skimmer lőtt rakétát, de azután, hogy egy T9 volt a System Defence gép én bármit eltudok hinni!

Mondanom se kell marha nagy ellenállást tudott kifejteni, épp, hogy felszállni volt ideje!

Mai CG örömén dezertáltam a Föderációtól és beálltam a Birodalmi flottába, igen megörültek az ugyan még zsenge zöld friss de Fed által remekül kiképzett majd megtérült hajtásnak, de láttak benne fantáziát, hamar Cutter kapitány leszek és riszálom a nagy valagát, elvégre a Birodalmi higtech shieldet úgy se tudja rólam senki lelőni!![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Joystickot sikerült "megjavítani", volt egy a facebookos szim. topikban aminek elhullt a karja, így a sráccal pár doboz sörben megalkusztunk, én meg csak rácsavartam a sajátom, karját!

Ebbe a CG-be sem éri meg túl sok erőfeszítést tenni... amikor egy három kondás wing terpeszkedik és mindenre tűzet nyitnak szó nélkül marha jó...

-
orientcx
őstag
Bocs, akkor félreérthetően fogalmaztam, ez a funkció nálam is ki van kapcsolva(az első pár hónapot leszámítva, mert akkoriban eme opciónak még csak a létezéséről sem tudtam). De ettől még ha clean létemre belém lő egy szintén clean pilóta, akkor ugyanúgy wanted lesz, mint ha be lenne kapcsolva. És mivel csak egy-két találatról van szó(több lövés az időközben történő sajnálatos és hirtelen elhalálozásából kifolyólag már nem írható a számlájára), akkor ~4-800Cr bounty száll a buksijára. Ilyet már többször tapasztaltam(elsősorban RES-eknél, de olyan is előfordult már, hogy kiszedett egy clean figura, megtámadott, és az eredmény ugyanaz volt.
-
orientcx
őstag
Ez elvileg nem így működik. A ki-be kapcs között annyi a különbség, hogy ha ez ki van kapcsolva, akkor nem jönnek segíteni, vagy ha fel is tűnnek a horizonton, akkor is max csak leparkolnak a pálya szélén, és lescannelnek(ez a scannelés náluk valami pavlovi reflex lehet - hajóóóótlaááátunk, scannnelünk)
Ettől még ha valaki illetéktelenül inzultál minket, ugyanúgy wanted lesz(ami logikus is, mert mivel vissza nem lőhetsz, békésen tűrnöd kellene, hogy bárki felkoncolhasson).
És ez nekem(legalábbis tegnapig) így is működött, ha valaki belém lőtt, mikor én véletlenségből tiszta voltam, akkor a státusza azonnal wanted-re váltott, és máris kemény 400Cr-et ígértek a skalpjáért, pont, mintha egy player csinálta volna)
-
orientcx
őstag
" de nem volt kikapcsolva a "REPORT CRIMES AGAINST ME?"
-
Az alapból ki van kapcsolva, jobb, ha nem lábatlankodnak ott, ahol semmi keresnivalójuk sincs.
Mellesleg ez a clean támadás megint megtörtént, rövid időn belül már másodszor. És mivel most egy olyan rendszerben történt, ahol maradni szándékozom, ezért lenyomtam neki kettőt, és otthagytam, mert így 6 nap helyett megúsztam egy 10 perces kisbüntetéssel.
-
-
És megint akadt egy kísérőm a HazRES-ben, megint egy wanted Assault ship. Picard nevű barátom(mert így hívják) folyton ott sertepertélt körülöttem, pont mint tegnap. Akkor sem támadott meg, amikor 4-5 Asp, egy konda, egy Gunship, és egy Clipper plusz néhány aprólék sült fel a shiled-em lebontásával. De most ráadásul üzengetett is, szinte már szurkolt nekem. Jó, tudom, legendás őstetteim bejárták a galaxist, de ez azért mégiscsak furcsa.
-
-
baphomet
senior tag
Az arsenic nem ritka material, így simán eshet bányászat közben is. Nekem összejött vagy egy tucatnyi néhány órányi bányászás közben, úgy, hogy oda sem figyeltem. Valószínűleg mindegy, de ez a szerencsés helyszín a 38 Lyncis 4-es bolygójának pristine metallic gyűrűje volt.
-
pcnet
addikt
Shinrarta Dezhra rendszerben, Shinrarta A1 felszínén kapirgáltam az arsenicet. Shinrarta Dezhra alias Founders World. Permites rendszer, legalább egy elite rang kell, hogy elérhesd. Küldetésekben pedig NGURII rendszer Cheranovsky City állomásán vagy Bunda rendszer Faraday Ring állomáson bukkant fel. Ezeken az állomásokon fordultam elő leginkább az utóbbi időben.
-
cacasz02
aktív tag
brd: Szerintem az ilyenek ellen van kitalálva az engineers. MC corrosion + MC thermal effectel. Szerintem mindegyikből elég a kicsi. Plussz érdemes a thrusterseket fejleszteni a sebességért.
Ulv: A cobra után vettem az explorert és állítom hogy ebben a méretben nincs párja. Ha óvatos vagy akkor csak a raktér miatt is érdemes megvenni, mert van benne elég hely hozzá és több pénzt tudsz így keresni ami mehet a fejlesztésekre. A silent runing modot én nem használom csempészésnél sem mert fölösleges. Elmész az állomástól kb. 8 km-tert, szemben a bejárattal, aztán boost amit nyomhatsz kb 5 km-ig, be a kapun, nagy fékkel hogy épp ne kenődj fel a falra. Aztán lehet keresni a leszállóhelyed. 10-ből 9-szer bejött, míg slr-el folyton lekapcsoltak csak azt nem tudom hogy. Vannak róla videok is a dzsatubén is. Gyakorolhatod a docking tesztben.
-
pcnet
addikt
Nagyon lutri ahogy észre vettem, hogy mit, hol tudsz begyűjteni. FSD és thrusters tuninghoz gyűjtöttem a hozzávakókat. Egyik mérnök rendszerében nézegettem a bolygók material tartalmát. Arsenicre vadásztam. A rendszerben 2 bolygón is 2.5-2.7% volt. Szomszédos rendszerekben is körül néztem galaxy mapen és könyvjelzőztem az esélyes helyeket. Egyiken sem találtam egy nyamvadt darabot sem kb 5 óra kapirgálás alatt. Frontier fórumon olvastam, hogy valaki Founders Worldben 4 óra alatt talált 10 darabot. Oda ugrottam és fél óra alatt találtam 3 db-ot. Illetve 3at scoopoltam fel, de 9db lett az invertorymban. Elkezdtem Specialized legacy firmware is vadászni signal sourceokban. Ott azt is találtam. Máshol 10 óra játékidő alatt egyet sem. Data pointot is scanneltem és küldetéseket is nézegettem, de semmi. Egy SS-ban rálőttem egy clean hajóra, 9 percre kiállítottak a pályáról. Átugrottam Bunda rendszerbe, szinte az első SS-ben meglett a hőn áhított firmware. Founders worldön elkezdtem küldizni, persze mivel volt már firmware és arsenic is, már jöttek olyan küldetések amit azokkal jutalmaztak. NGURII rendszerbe járok most küldizni, empire rangot húzok, ha jól össze barátkoztam már a helyi frakciókkal, adnak 1-1.6 millió cr-es küldiket. És láss csodát, ott is jutalmaztak arsenicel.
-
duvi
nagyúr
Köszönjük a leírást!
Ez a rész is bekerült a Segédletek szekcióba. -
pcnet
addikt
Ha mindkét hajón van elegendő cargo space, akkor simán átülhetsz a másik hajóba és átcuccolják a rakományt. Én pl Pythonnal kapirgáltam össze konda thrusters és FSD tuningjához a hozzávalókat.
Materialok esetében én nem vettem észre, hogy bizonyos küldi típushoz vagy frakcióhoz lenne kötve.
-
baphomet
senior tag
Ez továbbra is működik, de a tűzgomb lenyomása igazából csak kikapcsolja a rulett animációt, a végeredményre való bármilyen látszólagos pozitív hatása csakis placebo, de nem lebecsülendő, mikor 100 db. óccsó level 1-es mod legyártásával akar az ember 4-esről 5-ös szintre jutni.

-
sensor060
aktív tag
"a SR-t bekapcsoló hajó egy furcsán ide-oda mozgó embléma lesz az egyéb hajók radarján (számomra furcsa, miért nem tűnik el teljesen, vagy marad az utolsó érzékelt helyen, de ilyen a játék logikája)."
A régi, 8bites Elite-ből maradt meg ez. Abban volt egy Cloaking Device, amit egy küldetésen belül egy kilőtt hajóról lehetett megszerezni. Mivel ő is használta ezért neki is csak saccolni tudta a helyzetét a radar. Emlékszem rá, erős ellenfél volt....
A Cloaking Device erősen használta a hajó energia celláit. -
brd
nagyúr
Ja és nem kell a karikákkal foglalkozni, mert ugyan arra néznek, amerre ugrott, de sikeres scan után ki lesz jelölve célként a rendszer, ahová elsétált az áldozat. Esetleg akkor lehet érdekes figyelni őket, ha nincsen scannerünk, mégis követni akarjuk, mert ha tudjuk az irányát, ahová ugrott (ha ott voltunk az ugrásnál, akkor a közvetlen az ugrás előtti haladási iránya is segít) és a hajó típusát, akkor kis szerencsével a megfelelő információk birtokában (pl. a hajó max. ugrótávolsága) ki lehet logikázni, merre távozott.
baphomet: De hát nem is, én előbb írtam.

-
cintula187
addikt
Az szép.
Ami most reggel történt kicsit kikészített. Még akkor is ha nem reggel történik

Utam a Vulkan bolygóra vezetett, meg is lepett, hogy van ilyen, sőt hogy még Leonard Nimoy telep is van. Erre épphogy már orbital cruise engaged magasságban vagyok interdictiont jelez. Kitérni olyankor már nem volt hova, kivágott a bolygó belsejébe emergency stoppal. Tudom egy jó CMDR ne nézelődjön.

Na ilyenkor mi van mondom? Főmenübe ki, vissza ugyanott vagyok. Szerencsére nem voltam sokkal a talaj alatt ezért megpróbáltam kimenni, megúsztam zéró pajzzsal és 27%-ra károsodással. -
duvi
nagyúr
Jogos. Telefonról igyekszem válaszolni, de rossz képet linkeltem. Ebben a fejezetben írtam a hatótávról és FC tankolásról. Itt a helyes kép (remélhető). Emellett az is számít, hogy útvonaltervezésnél gazdaságos vagy leggyorsabb útvonalkalkuláció van beállítva. Gazdaságos több ugrás, cserébe nagyobb hatótáv.
-
kiskuplung
őstag
-
orientcx
őstag
"szerintem tökmindegy, hogy éppen hány pip van rajta, az az ellenállóságát nem befolyásolja, csak azt határozza meg, hogy a töltésére mennyi energia jut"
-
Tudom, hogy már megválaszolták, de nem állom meg, mivel szószátyár Fed szájhős vagyok.
Az elosztás bizony döbbenetes a különbségeket szül. A négy pettyes pajzs mindenképp megéri, még ha nem is rammerkedsz(pedig akkor nem tudod, mit hagysz ki
). De pl amikor egy lomhább hajóval nem tudsz ráfordulni valakire, és közben ő meg épp kóstolgatja a pajzsodat, akkor mindenképp érdemes négy pöttyöt a sys-re pöccinteni, a maradék kettőt meg rátölteni az épp aktuálisan leürülőben lévő gépházra, vagy fegyverzetre. Vagy ha azt látod, hogy már mindenképp neked jön, azonnal pöttyözd csurig a shieldet.(ehhez érdemes makrót használni, mert különben nincs rá időd. Nekem erre a célra 6 db makróm van, hat különböző elosztással)
Egyre fontosabbá válik a folyamatos pakolgatás, kevés az a 6 petty. Még a katicabogárnak is hét van, szívesen lopnék a meglévő hathoz még legalább kettőt én is.
-
baphomet
senior tag
Nem, nem. A pajzs visszatöltés állandó 1MJ/s, ezt már 1 pöttyel a systemen is tudja biztosítani szinte bármelyik PP. A systemre rakott pöttyök függvényében viszont egyre nagyobb lesz a pajzs damage resistance-sze.
0 pöttyel nincs sebzésfelfogása 4-gyel viszont 58%-os. (4 pöttyel 100MJ bejövő sebzés 42MJ-lal csökkenti csak a pajzs kapacitását).Egész pontosan:
PIP: Damage resistance
0-1: 0%
1,5: 6%
2: 12%
2,5: 21%
3: 30%
3,5: 42%
4: 58% -
cintula187
addikt
Itt azt írja, hogy az ellenállóságát is növeli a pip.
It is thus advisable to switch to 4 pips just before taking damage to maximize the shield's durability.
Pont, hogy az újratöltést nem segíti elő:
Currently pips do not appear to increase the recharge or reactivation rate of shields
Pedig eddig én is toltam neki, hogy töltse vissza hamarabb.
-
baphomet
senior tag
Bocs, ha a nyilvánvalót mondom neked, de esetleg másnak hasznos lehet:
A boost ereje megoszlik a fő és segédhajtóművek között, tehát, ha boostolás közben használjuk a lateral/vertical thrustereket, akkor azok erősebbek lesznek, jobban gyorsítják a hajót fel-le/oldalirányba is. Ez így van ki és bekapcsolt FA-nál is. -
baphomet
senior tag
Robigo-t és többi Sirius Corp. terraforming kolóniát elvesztettük, de megtekintésre javasolt: Maia, Fehu, Quince, 17 Draconis. Én még csak a Maia-n néztem körbe, ahol 2-3 millás küldik voltak. A pénzemet Quince-re tenném, de még nem jutottam el odáig. Viszont nincs fail-on-scan, így legyen akármilyen jövedelmező is a long range csempészet, ugyanolyan dögunalom lett, mint a kereskedés.

(#24200) orientcx
Hát szerintem marha jó volt a bi-wave. Egyáltalán nem túltápos, és növelte a variációs lehetőségeinket.(#24196) Flynth
Nem ez az első eset. A gammában még voltak overcharged fegyverek, amelyek végleges verzióba nem kerültek be, de akinek volt, megtarthatta. Most a 2.1 megjelenésével vették el tőlük végleg.Egyébként meg üsd a vasat, mert ez elég ótvar húzás volt tőlük, így, hogy egy kurva szót nem szóltak róla.
Én még feltenném azt a kérdést is, hogy ugye nem arról van szó, hogy a bi-wave visszakerül majd egy későbbi frissítésben, mint forradalmian új engineer mod, amiért farmolhatunk napestig? -
Yag
tag
A leírás szerint van még idő a küldetés teljesítéséig.
Feladat az hogy vigyek 2 egység Lepidolite-t a maradék 13 órában az APOYOTA rendszerbe, a FLINT állomásra. Ahol felvettem a küldetést ott nincs market. Ahova átmentem a rendszeren belül állomásra, ott nem volt ilyen anyag. Gondolom akkor végig kell kilincselnem a többi állomást, hogy találjak ilyen anyagot. Aztán vissza az APAYOTA rendszerbe, hogy leadjam. Nem tudom hogy szoktátok csinálni vagy hogyan lehet egyszerűbben, nem jut jobb eszembe
Ötlet ? -
duvi
nagyúr
Persze, ott van a Fuel Rats - vagy akár mi is vihetünk naftát -, de ez mind idő és távolság függvénye, hogy mikorra kap segítséget. Mégiscsak jobb ha rendesen felkészülünk a felfedezőutakra. Ettől függetlenül igazad van, így teljes az információ
Ilyen esetben marad az önmegsemmisítés, vagy "tanker" hívása. -
grHawk
aktív tag
Én ezt értem, de akkor azok akik meg több időt töltenek a játékkal, ne kapjanak korrekt "kihívást"? Így is sokan mondják milyen egyszerű elérni a legnagyobb hajókat. Én még abba a kategóriába estem, aki a "nehéz időszakban" fejlődött a legtöbbet pénzügyileg. Ezért most nem tudom mennyire egyszerű vagy nem egyszerű. Viszont az alapján, amit hallok, most könnyebb mint régebben. Nekem már így sincs különösebb célom, progress orientáltságom lévén nekem ez jelentheti most a tartalmat, de, ha egy egy hónap alatt kifarmolható semmi lesz akkor megint ott tartok, hogy na most mit? Végre belevinnének valami tartalmas, időt és pénzt kiszipkázó eredményt, amit végre kitűzhetek célul.
Aki kevesebbet tud játszani, az ne akarjon már úgy állni, mint aki kétszer annyit van online. Ez nonszensz. Megértem őket, persze, arról az oldalról, hogy Ők is élvezni akarják a kontent végét, de semmi gond, annyi, hogy Ők majd később érik el. Aztán ennyi. -
cintula187
addikt
Speaking jah.

köszi
Más. Gyakorlatban hogy működik a csillagászati térképadatok eladása. Nem egetrengető dolog csak kiváncsi vagyok az alábbi szitura. Wingben belépek egy rendszerbe másodmagammal. A Disco scanner mutatja, hogy van unexplorered tárgy. Én scannelem. A wingman csak azután fogja látni (ő nem scannelt semmit) miután én eladtam 20ly -el odébb vagy azonnal?
-
orientcx
őstag
Egy rendesen feljavított pajzs olyan durva, hogy azzal még a mostani, egy hónapos kihagyás utáni, harcra alkalmatlan állapotomban sem kell menekülni, de ha az egyszer leapad, akkor ott egy-két-három SC beöntés szinte meg sem látszik. PvP-ben lehet, hogy más lesz a helyzet, ott a nagymenők jó eséllyel sokkal inkább a spec lézerekkel fogják megkerülni, vagy legalábbis háttérbe szorítani a shield védelmét, de ez csak egy tipp. És még azt sem lehet tudni, hogy az élesedésig hogyan változnak majd a különböző paraméterek. Mindenesetre ha PvP-ben tényleg a nulláig le kell cibálni a kollégákról egy-egy ilyen növelt kapacitású pajzsot, akkor szép hosszú csörtékre számítsanak a műfaj rajongói, arra a hétre már ne is nagyon csináljanak maguknak egyéb programot.

-
És ilyen, amikor egy Fed bugris FSD-t fejleszt.
Sikerült kikísérleteznem egy olyan hajtóművet, amivel kb 3 ugrásból el lehetne látogatni a Sag A-hoz
.....hááát jóóó, mondjuk van egy aprócska, szinte elhanyagolható szépséghibája, hát...őőő....picit melegszik tőle a hajó. Picit. Meg még egy picit. Meg még egy keveset. 
Szóval minden ugrás felért egy-két magasabb osztályú SCB egyidejű aktiválásával, csak egy kicsit tovább tartott a hőség, mert az FSD-nek töltődni kell ugye...
Lehet, hogy összecseréltem a blueprint-eket, és valójában nem is FSD-t fejlesztettem, hanem grillsütőt?(mert akkor működik
)
Hát ezért lettem pilóta, és nem mérnök(meg azért is, mert úúútálom a halat)
-
Flynth
tag
-
nubreed
veterán
Hát azért szerintem nem igaz, hogy a látvány fontosabb a Frontiernek mint a többi. Nagyon jól balanszíroznak szvsz, kellet, hogy a grafika is kapjon egy kis tuningot, a vitatott effekten kívül azért lettek szebb textúrák, szebb gyűrűk a bolygók körül, szebb bolygó felszínek, stb de ugyanakkor rengeten tartalombeli fejlesztést is kapunk. Most sokkal jobban érzem azt, hogy jó irányba halad az ED, mint a Horizons megjelenése előtt.
-
nubreed
veterán
Nem igazán értem az összefüggést egy effekt megléte és a facebook között.
Másrészt szerintem az ED pont nem az a játék, ami a COD -on és társain szocializálódott facebookra mindent kiposztoló vérpistikéknek készült. Én már az EDFX el is megszoktam ezt, ott ki tudom kapcsolni, de nekem nagyon bejött, izlések és pofonok. -
grHawk
aktív tag
-
Flynth
tag
Ha jol tevedek, akkor aki sok reportot kap vagy csalason kapjak, azokat a jatek osszezarja egy kozos instaba, igy csak csalokkal leszel korulveve.
Affele silent buntetes. Nem veszed eszre, de a mokabol ki leszel zarva...
Es itt jon be streameles elonye, minden rogzitve van
Igy csak megjegyzem az idopontot es kesz. -
grHawk
aktív tag
Azok, akik harc közben elszöknek, nem játékbeli módon, azaz kihúzzák a netet, leoffolják a gépet, áramtalanítanak, stb... Némely játékban ezt megoldották egy 30 másodperces rászámolóval, ami kapcsolat megszakadás után még 30mp-ig ott tartja a "karaktert", ezzel lehetőséget adva a meló befejezésére.
-
baphomet
senior tag
A thrusterek hatékonysága a thruster rating mellett függ még hajótömeg és a thruster optimális tömeg aránytól is.
Ehol a mért értékek 1-es arány esetén:
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=182465És így módosul a történet tömegaránytól és thruster ratingtől függően:
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=164931 -
orientcx
őstag
Bocs, tényleg nem akarok beleokoskodni a dolgodba, de ha nincs kedved felfedezni, akkor minek? Nekem pl nincs kedvem, és pusztán azért, hogy abba a rubrikába is elite cím legyen, nem is lesz kedvem. Szerintem mindig azt kell csinálni, ami épp szórakoztat, mert ez egy játék.
Csöppents te is a pilóta igazolványodra egy kis tintát "véletlenül" a megfelelő helyre, és probléma megoldva.
-
-
rtitusz
őstag
Emlékeim szerint 160-165 milliót kell összeszedni felfedezésből az Elite ranghoz. Itt foglaltam össze a nagyon-nagyon hosszú utamat: http://prohardver.hu/tema/elite_dangerous/hsz_13958-13958.html
Meg angolul itt: https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/3i1355/3_month_and_17_days_4490_systems_195125480cr_my/
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- One mobilszolgáltatások
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Arc Raiders
- A robotaxik bizony karamboloznak, nincs itt semmi látnivaló!
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- World of Warships
- Hobby elektronika
- Őskoczka
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GameMax STORM Black 600W
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3897, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I HDMI I W10 I CAM I Garancia
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A pénz nem boldogít. Én sem vagyok egy csöppet sem boldogabb másfél milliárddal, mint egymilliárddal voltam.
Gondolom te sem 10-20 óra fogtál bele valami durván jövedelmező tevékenységbe, ebben kiskuplungnak tökéletesen igaza van, hogy nem érdemes azonnal engedni a sötét oldal csábításának.
A pajzs érezhetően gyengébb"



A következő projektem az FDL lesz, arra én is MC-ket pakolok. 


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Köszönöm! ELkell kezdenem modokat vadászni, ezek marha jók!

