-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orientcx
őstag
válasz
grHawk
#25247
üzenetére
"A 2.1 élesítése után rögtön neki estem a bétában Corvett upgrade megvalósításának. Hamar szembesültem vele, hogy több órás gyüjtögetésnek is csak grade 2-s upgradek a gyümölcsei"
-
Hát a halpiacos "villámprojecteknek" az éles verzióban bizony leáldozott, de gondolom az nyilvánvaló, hogy ha másfél óra alatt lehetne abszolválni a komplett engineers programot, akkor össz pontosan másfél óra kellemes szórakozással gyarapodtunk volna. Mint ahogy egy átlag user hónapok alatt jut el egy degeszre fittelt komolyabb hajóig, ezt is egy hosszabb műveletre tervezték. És sztem ez így van jól. Ráadásul ha valaki alaposan átgondolja a lehetőségeket, és megtervezi a folyamatot, akkor egész jól lehet haladni. Nekem a Python már maxon van, és a teljes Corvette ráncfelvarrásra való is megvan(átlag 3-4 próbálkozás erejéig), és mindezt még az óccsósítás előtti, 2-3-szoros anyagszükséglettel.
-
"ha én egy combat orientált zsoldos vagyok, cseszhetem a karieremet és mehetek bányászküldetéseket meg egyéb eltérő foglalkozást végezni"
-
Ez is tudatos, pont az a cél, hogy mindenki kóstoljon bele mindenbe. Én sem bányásztam/csempésztem/felfedeztem/stb soha, és nem is állítanám, hogy minden percét élveztem(különösen Palin professzor gyűjtött be nálam egy vödörnyi fekete pontot az 5.000Ly-es kukacoskodásával
), de pl a bányászat nem is volt olyan rossz, és így még értelme is volt.
-
"de hogyan váltogassak különbőző hajók között, ha mindig van nálam aktívan forgandó 30 tonna Engineer szemét"
-
Egy vegyes használatú Python az ideális a célnak(vagy ezt már írtam valahol?
) "Engineer szemetet" meg nem szabad magunkkal cipelni, azt csak célzatosan, mindig közvetlenül az adott fejlesztés előtt spejzoljuk be.
-
"A rakomány eltárolására tehát nincs lehetőség"
-
Hát bizony a rakomány/modul tároló egy régi, valóban fennálló, égető probléma
-
" Modified Embedded Firmware, ismertebb nevén fucking MEF, amelyet 2.1 óta még sosem találtam küldetésben"
-
Ez furcsa. Valóban nem egy gyakori cucc, de eddig össz 23 db-ot gyűjtöttem, mind küldiből.(persze ha Corvette-el nyomod, egy rakás outpost-os megbízásból elesel)
-
"Mindenesetre, az új frissítés szerintem korrektűl belőtte a nehézséget. Meg is adja a lehetőséget, meg nem is, és ez így van jól. Hol leetnénk arra büszkék, hogy full g5 hajóval császkálna mindenki?.. Szerintem jó lett ez az Engineer összességében"
-
Maximálisan egyetértek, sőt, én igazából az anyag óccósítást is elhagytam volna.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#25247
üzenetére
Bár attól még ugyanolyan szívás marad, de lehet MEF-et a becsületünkön való foltesés nélkül is szerezni.
Sok bázison meg lehet közelíteni úgy a data acces point-okat, hogy nem kell hozzá lezárt területre menni, így nincs riasztás, nincs büntetés és nem támad be a bázis védelme.
Itt a topikja, bázislistával, térképekkel, ajánlott bejárási útvonallal.És még egy tipp. Lehet, hogy erre a high grade SS-re is igaz. Az encoded és a degraded típusra mindenképpen: nagyobb eséllyel találni ilyeneket, ha deep space-ben vagyunk és nem shipping lane-en. A shipping lane-en a convoy signal a jellemzőbb.
-
anatron
aktív tag
válasz
grHawk
#25089
üzenetére
Az tény,hogy középen a jel úgy néz ki,mint egy bolgyó.
Viszont a I és - jelek egyértelműen kódot jelentenek mint a 0 és az 1.Tekintettel arra,hogy a szonda a Discovery scannerre reagált a I tartom az aktív jelnek a - a 0-ának.
Így pl a I - - értelmezhető úgy is hogy Jel ,szünet,szünet.Én sajna még 26 000 -re vagyok a bubblitól amúgy szívesen kipróbálnám a szondán hogy bizonyos ütemeben elcsattogtatott scannerekre miként reagál.Lehet megint üzenne csak mást.
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#24792
üzenetére
"Amit én very very sajnálok. Olyan súlytalan a dolog így..."
Mint általában, itt is van előnye és hátránya. Egyrészt (ahogy te is írtad) nincs igazi tétje a frakcióválasztásnak. Másrészt mindkét frakció hajóit egyszerre használhatjuk. Vajon mit szólnának a játékosok, ha a következő patchben választás elé állítanák őket? Melyik frakció "nyerne"? Ti hogy döntenétek? Federal Corvette vs. Imperial Cutter, Federal Assault Ship vs. Imperial Clipper ...? -
BandiT85
aktív tag
válasz
grHawk
#24764
üzenetére
Bár nekem nincs meg az engineers, de én is egy 300 millás kondáról ugrottam vissza Fdl-re. Természetesen minden A-s, military páncéllal.
Most 3 db fixed pulse és egy fixed beam van fenn, egy gimballed huge Mc vel. Legnagyobb hiányossága talán a kevés pippel való manőverezése, legalábbis a stílusomhoz. Itt elsősorban a trusterekkel való fel-le mozgást értem. Viszont a huge mc kiváló pp-t kilőni, amig töltenek a lézerek, és nagyon kevés golyót fogyaszt.
Ha megjön az új vga-m, megy fel a 2.1 és kezdem is tuningolni az fdl-t, úgy kvázi legyőzhetetlen lesz...
remélem! 
-
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#24761
üzenetére
Én is a full MC buildet próbálgattam, de picit harmatosnak találtam, igaz csak CZ-ben fordultam meg vele, ami jóval keményebb dió lett, mint volt korábban.
A béta tapasztalataim alapján viszont, pimpelve a hajót, már egész más lesz a tészta. G5-os OC PP ad +25% kakaót. Az OC MC-k sebzése kb. duplázódik, és, ha sikerül rájuk kipörgetni az incendiary rounds effektet, akkor legalább úgy eszik a pajzsot, mint a pulse lézer. Ehhez gyártasz még thermal resistant pajzsot és boostereket, és 4-0-2 pip felállással kapsz egy PvE-ben majdhogynem elpusztíthatatlan hajót, amivel ráadásul szinte folyamatosan lehet tüzelni anélkül, hogy túlmelegedne, vagy kifogyna a dzsúz a PD-ből.

+1 érv az MC-k mellett a lézerekkel szemben: nagyobb hatótáv és kisebb távolsággal arányos sebzéscsökkenés (na jó ez két érv volt
) -
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#24756
üzenetére
Egyrészt én Military páncélt tennék fel, másrészt az 1db 2F/G pulse lézernek nem sok értelmét látom. Minimum 2, de inkább 3db kéne, hogy hatásos legyen és ha kifogynál lőszerből, akkor is meg tudd védeni magad. Végül az egyik chaffot lecserélném SB-re, mivel még így is bőven marad energiád. Kb. így szerelném fel, ha a te koncepciódból indulok ki. Az internal modulokat meg annak függvényében, hogy mire akarod használni a hajót.
-
rtitusz
őstag
válasz
grHawk
#24251
üzenetére
Értem. Azt hittem fel kell robbantanom magam, hogy bejöjjön a rebuy screen.
Na jólvan, beállok a sarokba. 
És azok számára, akik kérdőre vonták a PlasmaMultiCannont, azoknak küldeném ezt a kis klippet. A pythonon az az alsó HP C3-as, és látható, hogy plazmát lő, nem pedig valami színezett meggymagot.
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#24242
üzenetére
Áhhám!
Na most lehet hogy ez láma kérdés, de multkor kilőttek, már volt nálam némi material és data. Azóta szererztem újakat, de csak ezek az újak jelennek meg a hajómban. Akkor a régieket, amit még kilövésem előtt szereztem, hol láthatom? Ez az Account Storage hogyan hívható elő?
-
#14955008
törölt tag
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#24164
üzenetére
Itt nem arról van szó, hogy nekem mi elég, hanem arról, hogy ki miért szeret játszani egy ilyen játékkal. Neked az a fontos és izgalmas, ha egyetlen apró vackot évekig kergetsz és vizsgálgatsz, másnak a harc a fontos, megint másnak a felfedezés, van aki sosem lép ki openbe, mások meg sosem lépnek soloba stb. stb. Éppen ezért azt kijelenteni, hogy mi kell az embereknek, eleve lehetetlen, a sandbox játékok lényege hangsúlyosan az, hogy bárki találjon benne célt és érdejfeszítőt a maga számára. Számomra az általam leírtak az elsőrendűek, számodra meg más. Kezeljük ezt a helyén és ne jelentsük ki, hogy a saját elvárásaink fontosabbak másokénál...

-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#24014
üzenetére
Jöhetne már valami tartalom a galaxissal kapcsolatban is. Nekem nagyon hiányzik, hogy a 4billió csillagrendszer nem igazán változatos, a felfedezésben semmi izgalmas nincsen. Szkennelem és ennyi. Nincsenek üstökösök, kvazárok, féregjáratok, anomáliák szb. A bolygókon vagy az űrben sincs semmi meglepő dolog, nincsenek felfedezésre váró civilizációk, kipusztult fajok nyomai, hátrahagyott épületek, állomások, melyek mondjuk ritka technológiákat rejtenek. Az anomáliákkal pl. rengeteg érdekes és izgalmas küldetést lehetne csinálni, mondjuk Star Trek szerűen meg kellene vizsgálni őket, bajba jutott NPC-t kimenteni egy feketelyuk eseményhorizontjából, vagy pl. végig kellene repülni egy szűk féregjáraton, gravitációs torzulások között navigálva, hogy megszerezzünk egy speciális technológiát. Milliónyi ötletem lenne, de sajnos ilyesminek még a hírét sem hallottam a fejlesztőktől.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#24032
üzenetére
Szerintem nem törli. Úgy rémlik anno a 2.0-nál is kézzel töröltem ki.
Megspóroltam minden csempész kollégának egy potya utat. A távoli rendszerekben csak adakozó küldetéseket kapni, sőt olyan olyan erővel sújtott le a nerfkalapács, hogy Robigon még mission board sincsen.
-nék is emiatt, ha nem volna 1 millárddal több kreditem, mint amennyi szükséges. 
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23958
üzenetére
A bétában, ahol szövetséges voltam egy-egy helyi frakcióval, ott az maradtam továbbra is, nem kellett újrakezdeni a dolgot.
A helyi frakciók felé eddig is külön számolta a program a reput, csak ezt felülírta a nagyhatalmakkal szembeni reputációnk, ezért szerintem nem resetelődik, csak ettől fogva nem számít mondjuk egy Fed frakciónál, hogy egyébként a Fedekkel barátságos/szövetséges vagy. Egyenként kell reput növelni az egyes helyi frakcióknál. -
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#23937
üzenetére
Így van, de én annyit hozátennék, hogy sajnos hiába van meg a Horizons (és meg lesz az összes jövőbeni, évente kiadandó nagyobb fizetős frissítés/season pass/dlc/nem tudom, hogy nevezzem, mert hiszek abban, hogy a végén nagyon jó lesz az Elite, már most is az), de engem eddig a bolygóra való leszállás egyáltalán nem mozgatott meg. Nekem a játék nagy részét még mindig a bounty hunting teszi ki, meg kissebb részben CZ-zés. De most talán ezzel az Engineers update -el engem is érdekelni fog jobban a bolygóra való leszállás.
Ja még az új AI miatt sírószájú anyuci kedvenceihez a Redditen:
Az látszik, hogy a Frontier sincs könnyű helyzetben. Bármennyire is jó fejek a fejlesztők és elég jól odafigyelnek a közösségre, a visszajelzésekre és próbálják ezeket beépíteni a játékba, a Frontier is egy üzleti vállalkozás, aminek a legfőbb célja a minél nagyobb profit termelése. Pont. Tehát nekik azaz érdekük, hogy minél többen megvegyék a játékot. Ezért (sajnos) nem tehetik meg, hogy csak az egyik vagy csak a másik tábornak kedveznek. Én is egyetértek azzal, hogy 1-1 izmosabb winget leszámítva igazán nem volt nehéz, alig volt benne komoly kihívás, egy RES-ben bounty huntolni, mindenképp jó, hogy most ebben is lesz egy kis kihívás, bár én nem béráztam, maximum sok orányi youtube videot néztem róla, de nem hiszem, hogy ezentúl olyan rohadt nehéz lenne majd, több kihívás lesz benne, de azt nem lehet mondani, hogy átestek a ló túloldalára. -
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#23901
üzenetére
Valószínűleg az a baj, hogy sok olyan játékos van, aki nem akar/tud heti 40 órát játszani a játékkal, neki nyilván nem lesznek olyan egyszerűen fejlesztett moduljai. A bétában a halas megoldás is viszonylag időrabló, hát még ha ehhez ritka cuccokat is kell majd összeszedni.
-
Diopapa
addikt
válasz
grHawk
#23901
üzenetére
Én nem pvp-zek de hülyeségért vinnyognak. Nyilván aki szeret játszani, leet és sok az ideje, azok igénylik az ilyen dolgokat és hajlandóak érte grindelni. Ha nem lennének jobbak ezek a cuccok, miért vesződnének vele? Amúgy sem értem a sírást a való életben sincsenek egyelő esélyek sehol, bármennyire is ezt mondogatják.
-
rtitusz
őstag
válasz
grHawk
#23878
üzenetére
Volt egy CG, (amiről kb. nem is tudtunk, sehogy nem kommunikálták, hogy fontos, és a Béta is megy vele párhuzamosan) ahol nem értük el a végső Tiert így nem érdemeltük ki a gimballed verziókat. Úgy volt, hogy ezek ezért nem jönnek a játékba a 2.1-el. Erre felrobbant a Reddit és az official fórum is, amire gyorsan viszakozott az FD és reggelre úgy döntött, hogy kihúzta a kezét a tűzből, Braben gyors közbenjárásával. De volt egy kb. 12 órás intervallum, amikor gigászi népfelháborodási hullám verdeste a stúdiójuk ajtaját. Tehát jelenlegi állás szerint minden fegyver jön gimballed opcióban is. (A burst késik, mert bugos.)
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#23739
üzenetére
Teljesen nem, mivel akkor nem lesz szabad helyed a begyűjtött árunak. Egy idő után persze elkezdenek fogy a limpetek (amit kiküldesz, az már nem kerül vissza a raktérbe), de az elején szükséged lesz szabad cargora. Kezdésnek pakold fel félig, aztán úgyis kitapasztalod.
-
Flynth
tag
válasz
grHawk
#23641
üzenetére
1. Mikorra várható az élesítés, azaz van már valami infó morzsa, ami elkerülte a figyelmem?
2-3 het minimum...
2. A huge MC valóban csak 0,7MW-t visz el a Powerből? (A medium jelenleg 0,64-et, csak azért kérdem)
Jobb mint a large Beam sokkal, este megnezem neked.
3. A különleges hatású fegyvereket, az új torpedókat, stb... a normális fegyver módosításával (engineerek segítségével) állíthatjuk elő, vagy közvetlen direktben meg is vehetőek (outfitting)?
El kell menned az engikhez, ki kell valasztani a fegyot, a szin valtozas es a modositok is random vannak belove. (Video link itt)
3. A jégmezők RES-ei ugyanúgy működnek, mint az eddig köves gyűrűk RES-ei, vagy van-e valami eltérés?
Jobban nez ki, meg van banyaszhato viz
4. Hallottam az új SRVkről, erre mondtak valamit (pl., hogy mikor tervezik berakni, esetleg pont ezzel a patchel)?
Uj SRV akkor jon, ha kontent is lesz hozza, tervben van 2.1-ben nincs uj.
5. Minden eddig bentlévő (ugye a bétában korlátozzák) engineer lakott űrön kívül van, vagy vannak "közeliek" is?
Kozel vannak, olyan 240 ly koron belul a soltol.
6. Mi a talasztalat a 2.1 pvpről? (nyílt világúra gondolok, nem az arénára)
ID utan bejott a porgo hanyatos modell megint, zavaro, tobbnyire nem nehezebb, de a large multi sokat ront az anakonda tulelesi eselyein (huge beamrol nem is beszelve) es ez mind gimbalos (van fix huge multi, az mokas nagyon)
7. i3 2120, gtx560ti, 8gb a gépem főbb jellemzői, esetleg hasonló konfigos bétás véleménye az új bolygófelszín futásáról?
Atlag 30-40% teljesitmeny javulast mond mindenki, mind a felszinen mind az urben, egyedul a jeges gyuruben lehet gaz, ahol minden arnyek dinamikus. -
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23641
üzenetére
Megjelenési dátum még nincs, korábban arról beszéltek, hogy csak a júniussal kezdődő új pénzügyi évben akarják kidobni. Még csak a béta első -normál- fázisánál tartunk, jön még a mayhem, amiben minden engineer mod fel lesz oldva, és lesz még egy harmadik -apocalypse- fázis, amiben a minél nagyobb vérdíj összegyűjtése a feladat, az első három túlélő díjat is kap. Ha csak egy-egy hetet szánnak még a 2-3. fázisra, már akkor is május végén járunk. Az én tippem az volna, hogy legkésőbb az E3 idején (jún. 13.) fellövik a 2.1-et.
A beta engineer bázisok a buborékon belül vannak.
Új SRV-k a 2.1-el nem jönnek. "-Igen szeretnénk, lesznek is, de most még nem." - kb. ennyit mondtak eddig erről.
-
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23470
üzenetére
Majd megnézem illicit-e, nem volt rakterem így nem csíptem fel belőle semmit. Huge MC-ből csak gimabalos volt, de míg el nem látogatok a Founders Worldre, ahol mindenből van, addig nem állítom, hogy ne lenne fix is belőle. A huge lézerekeből biztosan van fix és gimbal is. Huge turret nincs.
Nem kell azért temetni a gimbal fegyvereket sem
, de a magas rangú AI, úgy dangeroustól felfelé, gyakran és jól használja a chaffot (ráadásul az NPC-k muníciója kifogyhatatlan), ezért érdemesebb fix fegyvereket (is) használni. Végeredményben, nem biztos, hogy gyorsabban végez az ember fix fegyókkal, de a harc kevésbé frusztráló. 
(#23468) rtitusz
Ejjj, szenteste előtt kicsomagoltad az ajándékot. Ma délután akartam ellátogatni oda.
De húbammeg!
Fél óra egy oda-vissza út, szép kis órabért lehet összehozni, bár ezek gondolom az elite trade ranghoz járó fizetések. Kérdés, hogy továbbra is fail-on-scan maradnak ezek a küldetések, illetve, hogy az AI üldözésben is olyan jó lesz, mint menekülésben. Remélem igen, meglátjuk. -
Flynth
tag
válasz
grHawk
#23419
üzenetére
A baj az, hogy az Elitben ez a kovetkezokeppen mukodik:
harcban vagy (meglottek) 15 masodpercig a hajod a helyen marad (lodd ki a T9/Condat ennyi ido alatt).
Ha radir, hogy 1sec, es nyom egy resetet (mielott meglovod) akkor ennyi idod sincs.
Ugy veszed eszre, hogy a jatekos hirtelen eltunik a terkeprol (NPC ellen egyebbkent siman jo megoldas elkerulendo egy rebuyt), de jatekos vs jatekos eseten szemetseg...
-
brd
nagyúr
válasz
grHawk
#23419
üzenetére
Köszi', és ezeket mi értelme van reportolni? Főleg, ha nem ő kezdte a harcot? Egyébként itt is mintha lenne 15 másodperces... Pontosabban azt tudom, hogy gép ellen nincs, vagy nem minden esetben, mert bevallom, scan-elést már kerültem el így (de csak 1x
), amikor éppen kajáltam, és pont rosszkor csattant be mellém Deep space-be egy Authority.
Megfordulni nem tudtam, mert csak az egyik kezem volt szabad, és az is a balabbik, így a csúnya, de hatásos megoldás mellett döntöttem, mert jóízűen akartam befejezni az étkezést, és nem káromkodva, hogy az elmúlt legalább fél óra b+ bizony feleslegesen telt. De játékos ellen van ilyen timer, nem? -
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23388
üzenetére
Én úgy látom, hogy ezek a fegyvermódosítások PvP-re és leginkább csapatjátékhoz lettek kitalálva.
Mondjuk, akár szóló PvP-ben is hasznos lehet amúgy, pl: jelenleg a PvP kalózkodás gyakorlatilag lehetetlen, esetleg Clipperrel nyakon lehet csípni egy gyakorlatlanabb kereskedőt, de a Guardians update után lehetséges egy olyan taktika, hogy az Anacondából átül az ember a kísérővadászba, ráküld a veszettül menekülő célpontra egy FSD resetelő torpedót, leszór néhány masslock aknát, és addigra pont odaért a konda visszaül bele és elvégzi a piszkos munkát.
A phasing beam valóban nem sebzi a modulokat, azt mondák, úgy túl OP volna, és arról ugyan nem esett szó, de szerintem, miután lement a pajzs, attól fogva már sebzi majd azokat is, mint a normál beam.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23207
üzenetére
Ha azt nem is, de "Visszaszámlálás a bétáig" élő adás ma is lesz este 8-tól.
https://www.youtube.com/user/FrontierDevelopments/live -
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23168
üzenetére
Nem vagyok "rifter", túlságosan én sem ástam bele magam a dologba, csak az említett szaktopik összefoglalóját olvasgattam, de megpróbálom röviden összefoglalni. A Formidine Rift - sűrű elnézéskérések közepette nevezném Rettenet-áttörésnek, esetleg Rém-szakadéknak
- a jelenlegi vélekedés szerint a Perszeusz spirálkar (Perseus arm) és az Új külső spirálkar (New outer arm) között elterülő csillagszegény térség azon része amely a Reorte és Riedquat rendszereket összekötő tengely (R/R line) mentén terül el.Az Elite: Reclamation című regényben került említésre, amelyben a történet hősnője Salomè/Lady Kahina Loren a kalandjai során találkozik egy idős nővel, aki elmondja neki:
Ne említsd senkinek, de én megjártam a Formidine Riftet. Nem sokan mondhatják ezt el magukról. Senki nem tért még vissza onnan élve, hogy elmesélhesse a történetét.
...
A Galaktikus kar pereménél van. Vedd a Reortét Riedquattal összekötő egyenest és kövesd a spirálkar széléig, aztán ... csak menj tovább. A csillagok elhalványulnak, és az egész galaxis ott látszik a távolban.
...
El sem hinnéd, hogy milyen komoly szarság az, ami odaát van. Komolyan. Senki nem hitt nekem, azt mondják, kitaláltam csak az egészet. Nincs kézzelfogható bizonyítékom, az emlékeimet pedig megpiszkálták. Egyszer vissza fog ez ütni rájuk. Ott van minden a birodalmi adattárakban valahol. És még azt hiszik, hogy a Thargoidok jelentették a gondot ...
...Elindult a videó.
"Ha ezt hallod, az azt jelenti, hogy sikeresen kijátszottad a Galcopot, meg a Birodalmi és Föderációs titkosszolgálatokat." - mosolyodott el a felvételen a nő. "Nem rossz, de ez még semmi, ahhoz képest, ami ezután vár rád. Gondolom szorít az idő, úgyhogy gyors leszek. A koordinátákat a felvétel végén megtalálod. Szükséged lesz egy masszív hajóra és egy jó pilótára. Készülj fel jól, mert hosszú út lesz, és senki nem lesz a segítségedre. A rift szélétől már úgy kell előre megtervezd az útvonaladat, mert a csillagok többtíz fényévnyire vannak egymástól és a sötét rendszereket senki nem térképezte fel eddig. Légy körültekintő, ne sajnáld az időt, és mindig figyeld a hátadat!" A nő közelebb hajolt a kamerához. " Hogy mi van ott? Bárcsak elmondhatnám, de annyira átszerkesztették ez emlékeimet, hogy az is rengeteg időbe telt, míg ezt a keveset összeraktam. Bármi is legyen ott, az olyasmi, amit sem a Galcop, sem a birodalmiak, sem a szövik nem akarják, hogy megtudjunk. Sok szerencsét és ... kitartás parancsnok."Ennyi a rift legendája. A regény szerzője Drew Vagar nem volt rest némi támpontot adni az érdeklődőknek. Persze NDA köti a száját. Annyit tudni biztosan, hogy létezik a rift, van ott valami, amit megtalálhatunk, de nem mindegy ki nézi (
). Már a gamma verzió idején véglegesítve lett. Nem kell a Horizons a megtalálásához, de megkönnyíti a dolgunkat. A megtaláláshoz vezető nyomok a regényben (nem kell emiatt elolvasni, minden lényeges infót közzétettek már a fórumon), a Lady Kahináról szóló GalNet cikkekben és a játékon belül vannak elrejtve. -
VitoSagi
tag
válasz
grHawk
#23150
üzenetére
"Megelőzöm azt, aki - jogosan - lecseszne, amiért nem használod az összefoglalót, ezért most én próbálom meg normális hangnemben: ..."
Hawk, nagyon finom voltál hozzám képest.
Én már fontolgatom, hogy beleírom a SIGembe is: "...kérdések helyett először olvass összefoglalót..." 
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#23074
üzenetére
Túl sok újat nem mondtak. Megmutatták a új outfitting menüt. Egész jó, sokkal könnyebben kezelhető lesz majd. Volt galaxy map-en bookmarkolás, itt eddig nem látott újdonság még, hogy a rendszereket lehet szűrni state-re (expansion, boom, civil war stb.) illetve árukínálatra: konkrét árucikket nem lehet ugyan keresni, csak cikkcsoportot.
Mutatták a már látott "gyógyító" és "forraló" lézereket működés közben, ezek modok lesznek, a meglévő fegyver tulajdonságait módosítják, így gyakorlatilag minden méretben és típusban elérhetőek.
Láttuk a huge MC-t és Beam lézert, mindkettő igen faszán néz ki.
És végül jött a force shell, ez egy cannon mod, ami sebzés helyett durván megtaszítja, vagy megpördíti a célpontot (a hajó méretétől, és a becsapódás helyétől függően).
Ez nekem kellemes meglepetés volt, és bebizonyította, hogy a fejlesztők, ha kell elő tudnak húzni olyasmit a kalapból, amire senki nem gondolt. Azért mondom ezt, mert jelenleg PvP-ben az FA-Offal hátramenetből railgunozás FDL-lel taktikának nincsen ellenszere. Ugyanakkor a devek már korábban elhintették, hogy az új AI-nak lesz orvossága a hátramenetből harcolók ellen. Ment is nagy a találgatás, hogy mi van a tarsolyukban, amire a profi PvP-sek sem jönnek rá. Szerintem erre gondoltak. Egy jól sikerült találat force shell-lel kibillentheti annyi időre a célpontot, hogy ki lehessen manőverezni.
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#22952
üzenetére
Ez csak elvi okfejtés volt részemről, mivel az Elite fejlesztése sosem ment ebbe az irányba és már nem is fog -bár single player ígéret volt eredetileg a KS kampányban, de ezt a wareztől való rettegés miatt végül teljesen kivették-. Így is nagyon jó a játék, nincs ezzel gond de én nagyon sok játékhoz csak modokon keresztül kaptam meg azt, amit az alapjátékkal kellett volna, ezért láttam, mire képes egy lelkes közösség. Az ilyen scifi-s játékoknak pedig legendásan fanatikus közössége van, akik tényleg jobbnál jobb dolgokat tesznek le.
Itt mondjuk pl. már annak is örülnék -és ez még az online játékot sem vágná haza-, ha újabb, érdekesebb hajókat, járműveket, többféle állomást, esetleg javított, változatosabb textúracsomagokat készítenének a tehetséges modderek.
-
grHawk
aktív tag
válasz
grHawk
#22952
üzenetére
Nem is kell sokat böngészni a redditen, hogy ráakadjunk néhány fasza ötletre, kapásból:
- szimbólumdizájner, ehhez tartozó shipdizájner
- természetgeneráló modok
- élőlénygeneráló modok
- FPS rendszer
- új hajók
- egyéni scriptelt küldetések
- barátlista szerű névleges klánrendszer (ami úgymond olyan mint egy közös barátlista, semmilyen játékmechanikai hatása sincs)
- fegyvertesztelő modul állomás fejlettségfüggően
- nyersanyag finomítási kísérletek
- HUD személyreszabás
- housing rendszer a hajóban
- alkalmazói rendszer
- stb...Egy ilyen megszavazósdit csinálnék.
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#22934
üzenetére
Azért nem értek egyet, mert ha Te kizárólag a gyári játékot szeretnéd, akkor neked csak annyi a dolgod, hogy nem telepítesz modokat! Tehát nem rondít bele senki semmibe, ha nem akarod. De ez a belerondítás egyébként is teljes tévedés, mert kiváló modok készülnek, erre ezernyi példa van. Említhetném pl. az eredetileg ingyenes Arma modot, aminek a későbbi fizetős verziójából -DayZ-, ma már többet eladnak, mint az alapjátékból. A Cities:Skylines sikerének meg kb. ez volt a kulcsa, és bár már alapból is egy kiváló játék, de rengeteg olyan dolgot oldottak meg a modderek, amit a fejlesztők mai napig sem. Végül, hogy a stílusnál maradjunk, pl. az X3 széria is kiváló játék volt, de XTM mod nélkül pl. a Reuniont már elképzelni sem tudom, olyan szinten sokkal jobb ezzel a moddal, mint az alapjáték önmagában. Sőt, annyira jó modokat csináltak a modderek, hogy a későbbi X3 Terran Conflict-ba kb. a modok felét hivatalosan is beépítették a fejlesztők.
Én még nem láttam játékot, aminek a modolhatóság ártott. Az meg személyes preferencia kérdése, hogy valaki használja ezeket vagy sem. -
rtitusz
őstag
válasz
grHawk
#22892
üzenetére
Saláta szezon van. Meg a 2.1 hónapokkal való eltolása (eredetileg január végére, februárra számítottunk) is hozzájárul a pangáshoz, pl. nekem sincs mostanában annyi kedvem belekezdeni. Cuttert jó lenne egy értelmes és működő küldetésrendszer mellett megszerezni. (Addig is elővettem olyan játékokat, amikkel egy-másfél éve nem játszottam, pl. ArmA3, meg Cities Skylines.)
-
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#22644
üzenetére
Ráadásul egyáltalán nem rosszak a Horizons tervek. Es bárhogy is, de végeredményben nem baj az sem, hogy kicsit csappant a játékos bázis, mert Brabent is ráébresztette, hogy nem mehet kizárólag a saját feje után, es ha nem akar csődbe menni, akkor figyelembe kell vennie a játékosok igényeit is. Ez meg is látszik a mostani terveken es egyre inkább látszik az igyekezet, hogy megtartsák a játékosállományt. Nem véletlen ajánlanak fel pl. hajot annak, aki mar régen lepett be a játékba. Próbáljak visszacsalogatni őket, es erre szükség is lesz.
Szerintem jó lesz a Horizons, en mar most is élvezem pedig meg tényleg nincs túl sok értelme. Érdeklődéssel várom a 2.1 érkezését. Nem lenne rossz az az új térkép sem, főleg, mivel mar 2013-ban felbukkant de meg mindig nem került bele. -
Vesa
veterán
válasz
grHawk
#22589
üzenetére
En csak attól tartok, ha netán nem érik meg a további évadokat, akkor mi lesz, ugyanis en simán ellennék SP-ben is, akar évekkel később is előszedném ha kedvem tartja, de a szóló módhoz is kötelező online DRM miatt esélyes, hogy ha a játék befuccsol, akkor offline sem játszható majd tovább. Ezért is hiba volt ez a kötelező online szerverezés.
-
baphomet
senior tag
válasz
grHawk
#22597
üzenetére
Tökéletesen igazad van, a kezdetektől fogva pontosan lehetett tudni, hogy afféle szezonbérlet lesz. Bármikor lehúzom a keresztvizet a Frontierről, de a Horizons-t a tavaly augusztusi bejelentés óta következetesen season of expansions-ként emlegették, még ha a tényleges terméknév nem is ez lett.
-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#22597
üzenetére
Tudom, ez az üzleti modell. De ezzel nincs semmi baj, én mindig is azt mondtam, hogy ez még mindig jobb, mintha havi díjas lenne a játék. Én meg is fogom venni szorgalmasan az új Season -öket, csak akkor legyen is egyre jobb a játék. Még van hova fejlődni és én remélem is, hogy jó irányba viszi a Frontier a dolgokat.
Lehet, hogy ki fogom próbálni a CQC-t, eddig még nem tettem, de most nézek róla videokat, kezd megtetszeni.

-
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#22595
üzenetére
Azért írtam, hogy "ha úgy tetszik". Tök mindegy, hogy nevezzük, DLC, Season Pass, anyámkínyja, a lényegen nem változtat. Ja amúgy mikor kijött a Horizons, még szó sem volt Season Pass elnevezésről, azt csak mostanában kezdte el kommunikálni a Frontier, mikor kavartak egy jót a Launcherrel is.
-
válasz
grHawk
#22591
üzenetére
Remélem tényleg sikerül a fejlesztőknek legyőzni ezt a pillanatnyi megtorpanást ami most bekövetkezett. Bár ha öszinte akarok lenni magamhoz akkor már a játék mostani teljesítményével is elégedett vagyok, mert sokszorosan visszahozta a befektetett összeget az ár/játékidő arány alapján.
Egyetlen dolog aggaszt: Ha egyszer a játékot már nem támogatják tovább az elérhetetlenné fog válni a szerverek lekapcsolásával. Nem lesz lehetőségem pl. 3-5 év múlva elővenni és repkedni vele kicsit ha úgy tartja kedvem.
Egyébként én is úgy látom a jelenlegi fejlesztési irány helyes. Nagyon sok fog múlni azon, hogy milyen tartalmat tudnak a játéknak adni az új küldetésrendszerrel. Én úgy érzem, ha az új rendszer nem működik, akkor nagyon sok érdeklődő de nem fanatikus játékos nem fogja többet elővenni a címet.
Őszintén szólva már több mint egy hónapja én sem játszom aktívan mert elfogyott a motivációm. Mivel megvan a Horizons ezért természetesen nyomon fogom követni és ki fogom próbálni a megjelenő újdonságokat, de tartok attól, hogy nem tudnak majd megfogni a küldetések új rendszerével. És pont ez az a rész amiről nagyon kevés információmorzsát tudtam összegyűjteni eddig. -
nubreed
veterán
válasz
grHawk
#22589
üzenetére
Én nem félek amiatt, hogy a 3. 4. szezont ne élné meg a játék. És az alapok tényleg rendben vannak. A Frontier is választhatta volna az RSI által kijelölt utat az SC-vel "done when it's done" (majd talán 2020-ban kb.) de ehelyett az alapjáték mellé folyamatosan adagolják az új cuccokat. Legalább van egy kész univerzum, amiben el lehetünk. Az más kérdés, hogy ez mennyire van megtöltve élvezhető tartalommal és kinél mikor jön el az a pont amikor már nem tud újat/jó élményt nyújtani neki a játék. De muszáj, rá van kényszerítve valóban a Frontier, hogy időről időre új tartalommal töltse meg a játékot, de olyannal ami a nagy többségnek bejön és el tudja érni azt a hatást, hogy a játékos bázis megvegye a 3., 4., 5., stb szezont is, különben bukik az üzleti modell és akkor vége a dalnak.
-
-
_Kondor_
tag
-
raymi16
tag
válasz
grHawk
#22450
üzenetére
Sok pocsék ötlete van, azt meg kell hagyni! Gondolom ide sorolható a kamikaze jellegű NPC manőverek is.

Más téma:

A képen látható nagy mennyiségű fémet épp most túrom ki, Tawiloba való leszállítás javasolt/ajánlatos? Gondoltam rá hogy bányász küldiket felveszek, és akkor leadom amiket kitermelek, de előbb kérdezősködnék, hogy javítja-e a gazdaságot!

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- G.SKILL Trident Z5 Royal Neo Silver 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 - Élettartam garancia
- XFX Quicksilver AMD Radeon RX 7800 XT Magnetic Air - Arctic White - Alza garancia 2028.02.25.
- Apple iPhone 15 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ASUS Vivobook S14 OLED - Ultra 5 226V - 16/512GB - Garancia
- 32GB DDR5 RAM-ok tesztelve, garanciával, számlával (a Te nevedre kiállítva)!
- Thinkpad P52s workstation: Core i7 8650U, 32GB RAM, P500 2 GB VGA, új kijelző és akkumulátorok
- OnePlus Nord 2T 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN T4 Plus CHIEFTEC 700W
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 Pro 3400G 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD GTX 1070 8GB RAMPAGE Shiva 450W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

), de pl a bányászat nem is volt olyan rossz, és így még értelme is volt.
) "Engineer szemetet" meg nem szabad magunkkal cipelni, azt csak célzatosan, mindig közvetlenül az adott fejlesztés előtt spejzoljuk be.



remélem! 
)
-nék is emiatt, ha nem volna 1 millárddal több kreditem, mint amennyi szükséges. 

"

Megfordulni nem tudtam, mert csak az egyik kezem volt szabad, és az is a balabbik, így a csúnya, de hatásos megoldás mellett döntöttem, mert jóízűen akartam befejezni az étkezést, és nem káromkodva, hogy az elmúlt legalább fél óra b+ bizony feleslegesen telt. De játékos ellen van ilyen timer, nem?




