Új hozzászólás Aktív témák

  • zolnagy

    őstag

    Úgy látom, másnál is volt olyan, mint most nálam. A kérdés, hogy másnál mi lett a vége, megkapta a rendelt terméket? Ha igen mekora átfutással?
    A story: A múlt héten rendeltem 2db telót a gyerekeimnek emagról (~250e, amit elutaltam). Tegnap jött a kód az easyboxba. Kinyitom és nem volt benne semmi…
    Felhívtam a megadott Sameday panasz számot, egyeztettem mára egy házhozszállítást (mert íziboxba még 1x nem lehet), de mivel 16:00-ig nem jött semmi visszaigazolás és a futár sem jött persze, felhívtam újra őket. Azt mondták, vizsgálják az ügyet és továbbították a raktárvezetőnek (?), vagy kinek, aki nem jelzett vissza még. Ha 2 nap múlva nem jelentkeznek, akkor hívjam újra őket. :(((
    Közben az emag ügyfélszolgálaton is leírtam a bajom, arra jött egy szám, hogy rögzítették, aztán azóta semmi...
    Mire számítsak szerintetek?

Új hozzászólás Aktív témák