Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
Aztán kinek a nevén volt, hány évig hány százalék eladáskor az extra jövedelemadó, meg persze az öröklés után a 9% extraadó, az tud csúnya lenni. Ha tényleg örökölt cucc, akkor hagyatéki végzés kell az új tulaj földhivatali bejegyzéshez, az tud fél év is lenni, csupa utánajárnivaló.
-
veterán
válasz ncc1701 #73197 üzenetére
ha el lehet adni 40-ért, akkor adjátok el, vegyetek egy lakást 34-ért, jó esetben azt is ki lehet adni 150-ért, és nyertetek az ügyön 2-2 millát plusz egy lakásba sokkal kevesebb pénzt kell beleönteni fenntartásként, és annak is jó részét közös költségnek hívják, amit a bérlő fizet.
hanyas vagy, te disznó?
-
Jahno
veterán
válasz FőDudu #73254 üzenetére
Jóvót. Akárki akármit is mond. Szépen felálltak, 3 gitár, dob, billentyű, 3 fúvós, szerzett két határozott csajt maga mellé oszt kész, meg pár vendégelőadó, miazmás. Ahogy azt illik.
Szombaton Veresegyház, szintén szabadtéri kultúra, vasárnap Városmajor szabadtéri színpad. Erősre vettük a hetet :-P
-
Jahno
veterán
válasz qnadam #73255 üzenetére
Okés, de ott még egy tároló is megtérül, vagy ha önálló, akkor 70ezer pénz a 2 terás SSD, filmes szakma kibír párat. Vagy 10+ éve nem voltam a ribancsor melletti gyár környékén sem, de már akkor FC ment mindenhova ész nélkül, azóta gondolom a merevlemezes talicskákat ott is rég felváltotta pár SSD alapú megoldás. Ez ilyen.
-
hobizoli
nagyúr
ja csak a Toyota elharcosa a FCEV-knek, ami kb egy zsakutca a mai BEV-k mellett
beletoltak abba 25+ ev fejlesztest, es ott se tartanak az egesszel ahol a Tesla 2 evvel a piacra lepese utan
van par szaz toltoallomas, meg nehany ezer eladott auto
wowmindezt olyan tokeerovel, hogy a Tesla ahhoz kepest egy csoro csoves
Hybrideket meg megint kilora meg fogjak enni a BEV-k
nezz megy egy Prius PHEV-t, 14misi
annyiert siman kapsz BEV-t is mar es EV-kent "akar 50km-t is elmehet", azaz gyakorlatilag 35-t
Model3 SR+ is kb pont ennyi arban, es az pont 10x annyit megy elezert nem megy fel a Toyota reszvenyek ara szamottevoen
es ha halogatjak a BEV-t, meg csokkeni is fogMirai FCEV tobbe kerul, mint egy Model 3 LongRange
persze lehet jonni az illesztesi hezag lozungokkal, csak kb pont leszarjak kiscsillioan, mert a Mirai-bol annyit adtak el lassan 5 ev alatt is csak, ami Model3-bol egy het alatt fogy
eleve csak elorendeles volt 450k darab egy het alatt ra
ilyen fika darabszam mellett ezt full veszteseges gyartani, a belolt 25+ evnyi fejlesztes ara sosem terul meg[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
őstag
válasz hobizoli #73261 üzenetére
Nem tudom, mekkora részvénypakettje lehet pár befektetőnek, akik érdekeltek itt-ott.
Lehet, hogy a Toyota részvényesei rendelkeznek Tesla részvényekkel is... Akkor meg win-win, akármelyik is bejöhet. Persze ez nem ennyire egyszerű.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
Meg ilyet, tovabbjutott a fradi a BL-ben...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
veterán
-
FőDudu
veterán
válasz Bujdy81 #73274 üzenetére
Ismeros melletti telekcsikra (tan 13m szeles es kb 30-40m hosszu) hazat epitene a tulajdonosa.
Megkereste ismerost, hogy adjon mar el neki par metert a telkebol mert ugy almodta meg a neje a hazat, hogy franctudjamilyen tajolasu es ahhoz meg kene par meter szelesseg.Kulonben ha nem, akkor epit ra 3-4 sorhazat, eladja romaknak es akkor jajj a nyugalomnak...
Siman igy fenyegetve...Ismeros meg kozolte, semmi gond, megveszi a 13 meteres csikot akar a 3-4 hazzal is.
Azota csond van.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
blueboi69
senior tag
Lezli kecó kapcsán.
Én a helyetekben eladnám. Mert ha jól értem 3felé osztódik minden. Ha kiadjátok 150-ért, akkor az havonta 50e koponyánként. Namost előre borítékolom, hogy bármi gond van a házzal, téged fognak megtalálni vele, hogy minimum intézzed te, vagy inkább csináld meg ingyen, mert a többieknek nem lesz rá pénze.
Ezt 50ezerből nehéz kigazdálkodni.
Ha 45ért sikerült eladni, annaka harmadából egy kispesti lakást talán tudsz venni, de csepelit biztosan. Annak alacsony a fenntartási költsége és kiadod havi 120ért. Ezerszer jobb üzlet, mint 50ért a magas fenntartási költségű házat kiadni. Másrészt a fenntartási költségben nem csak szám szerint a pénzt értem, hanem az időt is. -
npera
őstag
válasz hobizoli #73261 üzenetére
Itt elég sok dolog keveredik.
A Toyota egy szuperkonzervatív OEM, a Tesla pedig az innováció egyik élharcosa. Ez egy alapvető különbség, ami mindent befolyásol. Ténylegesen mindent, a hajtásláncok spektrumát, a különféle piacokon elérhető variánsokat, a karosszériatípusokat, a modellpalettát, a sourcing stratégiát, a modellfrissítéseket, a SW-stratégiát, a UI-t, valamint nem utolsósorban a fejlesztési prioritásokat.
A Toyota gyakorlatilag az összes kontinensen jelen van, bizonyos piacok óriásiak méretben és volumenben is. Egyes piacok ezen felül simán tudnának BEV-et felvenni a töltési hálózat jelenléte miatt, mások viszont nem. Tehát nem lehet csak úgy mofóra full bananas BEV-re átállni nekik, mert van ahol még a hibrid is sci-fi.
Globális perspektívában gondolkodva eléggé logikus dolgokat csinálnak, legfeljebb itt Európában a kis porbafingó volumenünkkel állunk neki csipogni, hogy de hát miért lett olyan a Supra, amilyen. Már az is csoda, hogy egyáltalán megcsinálták.
A Toyota és a Honda fejlesztéseit nem tudom mennyire nézted korábban, de vannak dolgaik autókon kívül is, elég érdekes területeken is jelen vannak. Mivel japán cégek, ezért egészen elképesztő dolgokat is művelnek advanced engineering területeken, amiből aztán akár semmi sem lesz a koncepció bemutatott formájában, de milyen ilyesmiből kijön egy csomó lessons learned amit aztán más applikációban be lehet vezetni valamilyen formában.
Az, hogy ki miről mennyit kommunikál szintén függ az adott OEM-től. Van aki azonnal megy twitterre, van aki meg pár év múlva esetleg megemlíti, hogy ilyen is volt, kis színes. Vagy teljesen fekete program volt és sosem ment ki róla semmi sem. Majd a céges múzeumban látható lesz a titoktartási idő lejárta után.
PHEV-et se keverd a BEV-el, teljesen más applikáció, más profil, más a célja. Nagyban függ a piacoktól, az adórendszertől, a kedvezményektől és a törvényi környezettől.
A Mirai egy tipikus halo projekt, egy techdemó. És mellette elképesztő mennyiségű knowhow és lessons learned van mögötte, amit nehéz ropogós HUF-ra átváltani 1:1-ben. Az értéke attól függ, hogy miként használják fel más projektekben. Amiről nagyon kevés infót fogsz kapni kivülállóként.
Kis színes: egy Mercedes EQC is felbukkant a Taycan és a Model Y melletti töltőn.
-
Jahno
veterán
válasz WiZARD #73277 üzenetére
Nekem különösen tetszik az értékének a megállapítása is.
Mikor gyárban nézegették, hogy kinek mekkora a vagyona, akkor akadtak arcok akiknél csak az értékpapír számított és kész, többi inkább letagadni próbáltá és lefelé kúszni a listán, aztán akadtak olyan arcok akiknél az utolsó szöget is beleszámolták a bérelt iroda falában, meg a komplett fölé nőtt anyavállalatot befektetőkkel együtt, ha már így összehoztak valamit. Már akkor sem értettem. Éppen elég volt követni, hogy kinél mikor van évzáró. Az a munka szempontjából fontos dolog. A fekete periódusos megelőző havi leveleket el sem olvastam rendesen, bepipáltam, hogy tudomásul veszem és kész
-
blueboi69
senior tag
válasz JonesC #73283 üzenetére
Legrosszabb esetben felújítja.
Sógorleány nézeget évente albérleteket, gyakorlatilag Bp-en nem talált 100-110e alatt semmit, pedig csak garzonlakásokat nézeget, minimál igényekkel.
Ami ilyen 90-100e, az vagy aznap elkel, vagy vmi 8ker lepukkant ótvar szar régi épület tele cigókkal.
Ehhez képest gondoltam a 120ezret. -
-igu-
addikt
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Samott
addikt
válasz blueboi69 #73279 üzenetére
Igazabol a haz kapcsan az a kerdes merre van es mekkora telken. Mert ha maglod kornyeken nagyobb telken akkor csak varni kell mert elobb utobb csak a telek tobbe lesz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
blueboi69
senior tag
válasz JonesC #73289 üzenetére
Valóban alig van találat, most rákerestem.
Ez viszont egy ritka kivétel.
https://ingatlan.com/xix-ker/elado+lakas/tegla-epitesu-lakas/31124068 -
Jahno
veterán
válasz -NoVa- #73290 üzenetére
Én csak abból tudok viszonyítani, ha ismerősök eladnak, keresnek, ideiglenesen kell, albérletet néz, vagy sír, hogy a fizujából mennyit visz el. Elmúlt 2 hónapban pld. gyanúsan sok lett az eladó. Népfürdőben megint van egy szépen felújított, most 1.5x annyiért, mint tavaly :-D 100ezer alatt kiadó bármit volt aki talált a Teleki téren, de nyilván csak ideiglenes állapotnak. Igaz az jóval 100ezer alatt volt
Időnként érdekesen kavarós a piac. Úgy néz ki én is nagy hatással vagyok rá, aztán legfeljebb jövőre finomítunk a statisztikán. Előzőleg kiküldtem egy csomó levelet, erre nagyobb városokban pillanat alatt csúcstermelés lett az albérlet adokveszekben
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #73296 üzenetére
Ismerősök közt is sokan vakarják a fejüket itt nagyfaluban kezdő fiatalként. Vírosus móka elején ezer+1 portál megírta, hogy jaaaaaj oda lesz a lakáspiac, sokan bedőlnek és dömping lesz olcsó albérletből is. Aztán aki keresne, az valahogy ezt a fene nagy dömpinget nem vette észre.
-
eattila
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Video konvertálás
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Felhőből hozza a Windows élményt a Microsoft új PC-je
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest